Algemene indruk4.164.164.164.164.16
Helpdesk4.314.314.314.314.31
Energieprijzen4.584.584.584.584.58
Overstapproces4.124.124.124.124.12
Energierekening44444
Reclames3.843.843.843.843.84
Bereikbaarheid4.464.464.464.464.46
Klachtafhandeling4.044.044.044.044.04

Budgetenergie

Overstappen naar Budgetenergie? Lees eerst Budgetenergie ervaringen. Wat vinden andere mensen van Budgetenergie en wat vindt u zelf van Budgetenergie? Plaats een beoordeling over Budgetenergie. Beschrijf Budgetenergie in uw woorden.

Energie vergelijken van Budgetenergie

Vergelijk de energieprijzen van Budgetenergie met alle andere energieleveranciers. Start snel met energie vergelijken en bekijk of Budgetenergie voor u de goedkoopste is. Door uw aanvraag via deze website in te dienen krijgt u de gegarandeerd de beste deal!

Er zijn 99 Ervaringen over “Budgetenergie”

Budgetenergie Ervaring van J. Talens, december 12, 2011

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

echt een top bedrijf, net nieuw op de markt. Ze doen wat ze zeggen. en stellen echt de klant centraal. (TIP: hou dit zo vast)ideaal dat je ook per kwartaal of per jaar kan betalen. Duidelijke uitleg over alles en een zeer overzichtelijke website. Debby andere aanbieders zijn € 200,- duurder per jaar en ons scheelt het zelfs €300,- met Essent. Dus butgetenegie is echt de goedkoopste!

groet,

J. Talens

Budgetenergie Ervaring van j. talens, december 12, 2011

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 44444
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 44444

mijn ervaring met Butget energie is zeer positief, gratisnummer klantenservice nemen heel snel op zeer goede reactie op je mail en duidelijk antwoord op je vragen. En ja je betaald wat meer vastrecht maar uit eindelijk besparen wij wel €200′- ten opzichte van zogenaamd de goedkoopste en zelfs € 300,- met Essent.

Budgetenergie Ervaring van Evert de G, december 27, 2011

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 44444
Energierekening 44444
Reclames 44444
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 44444

Ben klant geworden. Scheelde heel veel. Wel hoger vastrecht inderdaad. Bij mij perfecte service. Ik werd binnen 15 persoonlijk te woord gestaan.

Budgetenergie Ervaring van Vanessa Eilander, december 29, 2011

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 44444
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Ik ben 2 weken geleden overgestapt. Moet zeggen: super! Héél duidelijke verhaal in de bevestigingsmail. Toen ik nog een vraag had mailden ze me gelijk terug en mijn eerste voorschotberekening is inderdaad fors lager dan bij die boefjes van Eneco!

Budgetenergie Ervaring van Jan Koerts, januari 12, 2012

Ook bij je vorige leverancier betaal je voor zowel electra als gas vastrecht. Bij Essent is dit € 2,49 per produkt per maand en NEM € 6,99 per produkt per maand.
Hier ben je gewoon het goed koopste uit met jou gas en stroom tarief en dus over het geheel bij de juiste met goed service en laagste tarief.

Budgetenergie Ervaring van Peter Herder, januari 20, 2012

Algemene indruk 44444
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 44444
Reclames 22222
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling Not Rated

sinds kort zijn wij overgegaan naar Budgetenergie via een vergelijkingssite. Je wordt zeer vriendelijk te woord gestaan waarbij o.a. de overstapprocedure eenvoudig en duidelijk wordt uitgelegd. Gewoon GOED. Daarnaast ontvang je een zeer overzichtelijke rekening. Hier kunnen de grote “jongens” nog wat van leren. Top

Budgetenergie Ervaring van J. Lobers, januari 23, 2012

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Overgestapt om lage tarieven. Duidelijke info. Goede helpdesk met persoonlijk medewerkers van bedrijf zelf. Kortom gewoon goed en lagere (bij ons € 25 per maand) maandlasten.

Budgetenergie Ervaring van Bob van Diermen, februari 3, 2012

Algemene indruk 11111
Helpdesk 11111
Energieprijzen 33333
Overstapproces 11111
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 11111
Klachtafhandeling 11111

Aardige prijzen inderdaad, voor de rest atoomstroom 2.0. Ik zeg, NIET doen.

Budgetenergie Ervaring van Martijn, februari 5, 2012

Onlangs overgestapt, prima ervaringen tot nu toe. Zat bij greenchoice, maar die hebben de boel opgelicht onlangs, dus moest helaas weg daar vond ik . Budgetenergie is ook 100% groen. Heb voor betaling per kwartaal gekozen, echt perfect, nog meer korting, beter rendement dan op de bank op het moment. Verder is klantenservice prima, nemen direct telefoon op en niet van die irritante wachtrijen en computers met keuzes. Kortom, zeer tevreden, ik zeg dus doen!!

Budgetenergie Ervaring van Martijn, februari 5, 2012

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 44444
Overstapproces 44444
Energierekening 55555
Reclames 33333
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Hierbij mijn Ervaringen in waarderingen, prima bedrijf zover.

Budgetenergie Ervaring van Klant, februari 14, 2012

Algemene indruk 44444
Helpdesk 44444
Energieprijzen 44444
Overstapproces 44444
Energierekening 44444
Reclames 44444
Bereikbaarheid 44444
Klachtafhandeling 44444

Tot nu toe is alles goed gegaan. Ik bekijk het een jaartje. Dan volgt een review.

Budgetenergie Ervaring van Hendrika, maart 9, 2012

oh ja, en het opgeven van de meterstanden kon niet eens via hun website omdat dat stuk van de website defect was (en onder de taalfouten zat, maar goed).

Het opgeven van de meterstanden via de e-mail leverde niets op en alleen na 2 keer bellen en nog een klacht (een van de drie) is het verwerkt

Budgetenergie Ervaring van Bianca, maart 19, 2012

VRESELIJK!

Ik heb me in Jan. 2012 aangemeld om op 1 Feb. stroom geleverd te krijgen van Budget energie. Ze zijn eerder begonnen dan ik bij mijn aanmelding aangaf, wat vervolgens voor een reeks problemen zorgde die nog steeds niet zijn opgelost.

Na mijn aanmelding zijn ze gelijk overgegaan tot energielevering, een aantal dagen voor mijn daadwerkelijke verhuizen. Op 1 Februari hebben ze een melding van verhuizing binnen gekregen, waardoor ze zijn gestopt met energie leveren. Volgens hen betekende dit dat een andere provider de levering overnam. De verhuis melding was natuurlijk MIJN verhuizing en het contract had toen pas moeten ingaan.
Daarna heb ik zeker 20 telefoontjes gepleegd om toch de aanmelding te voltooien. De medewerkers zijn bot, kortaf en alles behalve behulpzaam. Er is mij meer dan een maand beloofd dat Budget energie mij binnen 48uur energie zou leveren. Elk telefoontje werd mij weer hetzelfde verteld; dat ze het bericht door zouden sturen aan de desbetreffende afdeling en het binnen 48 uur opgelost zou zijn. In het laatste telefoontje heb ik de medewerker gevraagd of ze het logisch vond om een strategie die al 10x gefaald had opnieuw toe te passen en een betere uitkomst te verwachten. Haar antwoord? Volmondig JA…

De aanmelding is eind Maart nog steeds niet voltooid. Mijn netwerkbeheerder dreigde zelfs de stroom af te sluiten totdat ik ze op de hoogte stelde van de situatie met budget energie. Mijn netwerkbeheerders advies? Opzoek gaan naar een betrouwbare energie leverancier, want zij kunnen in hun systeem geen reden vinden waarom het budget energie zoveel moeite kost om mij aan te sluiten.

Om dit verhaal mooi af te sluiten wil Budget energie mij een rekening sturen van de dagen waarin ze mij energie hebben geleverd (hoewel ik nooit energie heb gevraagd voor die periode, ik woonde immer niet eens op dat adres!) EN willen ze de vastgoed kosten niet retourneren. Dit zijn gewoon wanpraktijken. Doe jezelf een plezier en zoek een ander.

Budgetenergie Ervaring van Bert, april 5, 2012

Algemene indruk 11111
Helpdesk Not Rated
Energieprijzen Not Rated
Overstapproces 11111
Energierekening Not Rated
Reclames Not Rated
Bereikbaarheid Not Rated
Klachtafhandeling 11111

Ik wilde aan het eind van mijn vorig contract (bij vorige leverancier) overstappen naar Budgetenergie. Bij Budgetenergie liet men het contract te vroeg ingaan en liep ik premie van vorige leverancier mis en moest een boete betalen. Totaal € 205. Sinds eind januari belooft men mij nu al dit bedrag terug te storten, maar tot op heden nog niets! Heb inmiddels vele telefoontjes en e-mails gestuurd en krijg telkens weer te horen: “We zijn er mee bezig”. Totaal incompetent bedrijf!

Budgetenergie Ervaring van Peter, april 10, 2012

Algemene indruk 11111
Helpdesk 11111
Energieprijzen Not Rated
Overstapproces Not Rated
Energierekening Not Rated
Reclames Not Rated
Bereikbaarheid 11111
Klachtafhandeling 11111

Ik ben ook zo stom geweest om met Budget energie in zee te gaan. Aangezien de woning van mijn overleden vader geen leverancier meer had heb ik ze gebeld of ze me meteen konden aanmelden in het landelijke systeem, anders riskeerde ik afsluiting door de netwerkbeheerder. Dat kon uitsluitend als ik 471,40 overmaakte en hen daarvan per mail of fax op de hoogte bracht. Dat heb ik meteen gedaan. Ik zou dan binnen 2-3 werkdagen worden aangemeld.
3 weken later werd het gas- en licht afgesloten. Toen ook nog bleek dat budget-energie 2 weken daarvoor 71,40 had afgeschreven (mag dat zomaar?) heb ik dat wel laten storneren. Helaas gaat dat niet met een overschrijving,

Kortom, ik ben 471,40 lichter, ik krijg al aanmaningen of ik de afsluiting ook even wil betalen en budget energie heeft nog geen kwartje aan gas of licht geleverd.

Hun enige antwoord op de klacht (waar ze overigens ook nog even 5 werkdagen de tijd voor nemen) was: we wisten niet dat het een spoedje was, dus het ligt niet aan ons.
Denken ze nu werkelijk dat ik helemaal uit mezelf maar besloten had 471,50 aan hen over te maken? Lijkt me toch aannemelijker dat ik dat na telefonisch kontakt met hun (overigens ook niet vriendelijke) helpdesk heb gedaan.

Ver weg blijven van die gasten dus. Ze beloven van alles maar komen het niet na. En wie zit er met de gebakken peren? Juist, ik in dit geval.

Misschien dat de geschillen-commissie nog wat oplevert?

Budgetenergie Ervaring van P Heuts, april 19, 2012

Echt een afrader deze firma. Een stelletje beunhazen!
Ze hebben mij voorschot in rekening gebracht dat bijna 2 keer zo hoog is als mijn vorige leverancier, zogenaamd op basis van gegevens van de netwerkbeheerder hebben ze een 3 keer zo hoog gasverbruik berekend als wat ik de afgelopen jaren heb gebruikt. Dit waarschijnlijk om van een veel te hoog voorschotbedrag flink rente te kunnen trekken op mijn kosten.
Na mijn klacht hierover melden ze me heel laat dat ze het voorschotbedrag zouden verlagen, wat ze niet hebben gedaan.
Bedriegers dus.

Budgetenergie Ervaring van Klein, april 27, 2012

Ik heb voor BudgetEnergie gekozen vanwege de lage prijzen en ik heb qua overdracht geen enkel probleem gehad. Heb een enkele keer moeten bellen betreft een vraag over meterstanden en deze werd heel professioneel beantwoord.
Eerst las ik hier ook alleen maar slechte dingen, maar overal valt wel wat te klagen..

Budgetenergie Ervaring van Jansen, april 29, 2012

Algemene indruk 44444
Helpdesk 44444
Energieprijzen 44444
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 33333
Bereikbaarheid 44444
Klachtafhandeling 44444

Overgestapt voor de lage prijzen.. en verder geen omkijken naar gehad. Als een normale consument is het zo simpel als wat om over te stappen.

Budgetenergie Ervaring van karin mol, mei 18, 2012

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 44444
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 44444

goeie service, ben zeer tevreden met budgetenergie, klantvriendelijke medewerkers.
ik zeg DOEN!!!

Budgetenergie Ervaring van J. Frijling, juni 1, 2012

Algemene indruk 33333
Helpdesk 11111
Energieprijzen 44444
Overstapproces 44444
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 33333
Klachtafhandeling 11111

Stelletje amateurs! Men wil perse afboeken op de eerste van de maand, terwijl ik niet kan garanderen dat er dan ook daadwerkelijk geld op de rekening staat. De 5de weet ik zeker. Dit wil de boekhouder blijkbaar niet. Zou volgens hen niet kunnen. Lijkt me volledige kul, want de acceptgiro’s komen ook elke dag binnen en moeten worden verwerkt. Een stug bedrijf waar kennis en klantvriendelijkheid niet hoog in het vaandel staat! Heb ze maar per direct opzegging gestuurd, met als reden dat een product moet voldoen aan de eisen die je er aan kunt en mag stellen. Je mag verwachten dat je elke dag van de maand kunt betalen….

Budgetenergie Ervaring van Niels Krijger, juli 4, 2012

Algemene indruk 11111
Helpdesk 33333
Energieprijzen 55555
Overstapproces 33333
Energierekening 33333
Reclames 11111
Bereikbaarheid 33333
Klachtafhandeling 33333

Recent kwam een deur-tot-deur verkoper langs van Budget Energie. Altijd vriendelijk gaf ik netjes antwoord op de vragen van de jongeman. Toen hij er achterkwam dat mijn huidige leverancier Greenchoice is sloeg hij meteen een map open met het artikel uit Trouw waarin beschreven wordt hoe GreenChoice geld heeft achtergehouden van klanten die daar recht op hadden na een eindafrekening. Uiteraard krabte ik even achter mijn oren toen ik dit hoorde.

Mijn abonnement bij GC bestaat uit een vaste korting op de variabele tarieven van de ‘grijze’ energieleveranciers. Dit is -zo zegt GC- ook veruit hun populairste aanbieding en dus toepasbaar voor de meeste klanten van GC. In de voorwaarden staat meer dan overduidelijk dat dit een blijvende korting is voor onbepaalde tijd:
“Blijvende korting van 0,25 eurocent” en
“De korting is blijvend geldig voor onbepaalde tijd.”
Zie ook de samenvatting van de voorwaarden http://www.greenchoice.nl/Content/Media/Document/Contractvoorwaarden%20kortingsgarantie.pdf

Het tarief is uiteraard variabel maar dit is gebaseerd op wat de standaard regio leverancier berekend. Leek mij allemaal vrij transparant verder (hoewel ik dit nu toch een keer zal controleren).

Waar ik mij aan achteraf aan stoorde was dat de Budget Energie verkoper meerdere malen hinte dat GC op termijn haar tarieven wel zal moeten verhogen om de boete te betalen. Nu wetende dat de tarieven worden bij GC vastgesteld worden via een vaste formule ben ik dus niet te spreken over de reclame uitingen van dit bedrijf. Zwartmaken van de concurrent gebaseerd op feiten vind ik niet erg, maar onterechte stemmingmakerij houd ik niet van.

(ben overigens een tevreden klant van GC, met name hun helpdesk heeft me goed geholpen en alles direct voor me aangepast, maargoed dat is voor andere review)

Budgetenergie Ervaring van Martijn, september 11, 2012

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 44444
Energierekening 55555
Reclames 33333
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

onlangs klant geworden, volgens de consumentenbond zijn de namelijk de goedkoopste. moet zeggen dat het soepel ging met de overstap. enige minpuntje vind ik groene stroom, ik wil dat niet, geloof er niet in. wilde dus geen groen, maar dat kon niet? maar voor de rest tot nu toe goede ervaringen. zeer lage prijzen, vriendelijke klantenservice.

Budgetenergie Ervaring van Maikel, september 13, 2012

Algemene indruk 44444
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 44444
Energierekening 55555
Reclames 11111
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

BudgetEnergie is veruit de goedkoopste na lang vergelijken en zoeken. Dus ben eindelijk overgestapt, ging op zich best soepel, je merkt wel dat het nog een jong bedrijf is, maar tot nu toe zeer tevreden, geen logge klantenservice en vriendelijke meisjes aan de telefoon. En bovenal super prijzen!!

Budgetenergie Ervaring van ronald, september 28, 2012

Algemene indruk 22222
Helpdesk 33333
Energieprijzen 44444
Overstapproces 33333
Energierekening 33333
Reclames 33333
Bereikbaarheid 44444
Klachtafhandeling 44444

ben over gestapt naar budgetenenergie.
in eerste instantie waren zijn niet veel goedkoper dan mijn huidige aanbieder ( essent)
na een paar telefoontjes ,kreeg ik consumentenbondactie ( betaal maar de helft van vastrecht.
uiteindelijk 300 euro korting ( na 3 jaar) + na 3 maanden terugbetaling van helft vastrecht ( 214,70).
dat maak totaal 514,70 korting. op de prijzen van budgetenergie.
ik heb alles zwart op wit, dus nu maar wachten of ze ook hun belofte nakomen.
als de komende jaren net zo rampzalig zijn als in het begin ,dan staat me nog wat te wachten.
ik kies voor zekerheid van 3 jaar ipv elk jaar het zoekwerk naar de beste energieleverancier.
heb zonnepanelen ,dat maak de stroomprijs minder intressant voor mij ,maar eerder gasprijs

Budgetenergie Ervaring van Riethoven, oktober 13, 2012

Algemene indruk 11111
Helpdesk 22222
Energieprijzen 44444
Overstapproces 22222
Energierekening 11111
Reclames 22222
Bereikbaarheid 22222
Klachtafhandeling 33333

Ervaringen Jan 13 oct 2012
Na berekenen van tarief op site puur uit nieuwsgierigheid direct daarna gebeld door medewerker en werd een prachtig
verhaal verteld over tarieven en teruggave van boete,s.
Met deze medewerker afgesproken dat ik deze mondelinge toezeggingen eerst via emai of schriftelijk toegezonden zou krijgen.
Daarna zou ik besluiten of ik zou oversluitene
Na10 dagen kreeg ineen mail dat er 72 € van mijn rekening zal worden
afgeschreven in feite is dit een blanco volmacht er is niets van af spraken
op papier gezet
Ik ben zo stom geweest om niet eerst alle klachten van lotgenoten
te lezen en zie met vreze de toekomst te gemoet

Budgetenergie Ervaring van Jacobs, oktober 18, 2012

Algemene indruk 44444
Helpdesk 33333
Energieprijzen 44444
Overstapproces 44444
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 33333
Klachtafhandeling 22222

Ik ben sinds twee dagen overgestapt en begin er nu al een raar gevoel over te krijgen>
Via easyswitch berekening op correcte standen zou dit ca. dertig euro per maand schelen dus overgestapt.
Nu krijg ik echter vorige week al een rekening voor het vastrecht dat ze incasseren en vervolgens krijg ik net het voorschotbedrag dat ze gaan incasseren zijnde EXACT gelij aan dat van mijn vorige levenrancier !!!!
WAAROM STAP IK DAN OVER ?????????

Budgetenergie Ervaring van Charlotte, november 27, 2012

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 44444
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Ik ben een paar weken geleden overgestapt naar BudgetEnergie op aanraden van een vriendin.

Moet zeggen: perfect! De aanmelding gaat heel simpel online en de overeenkomst is duidelijk. Twee weken later een verzoek om meterstanden per email en vlak daarna de bevestiging dat ik over was. Maandbedrag is inderdaad een stuk lager dan bij Nuon.

Ook fijn dat ze alles per email doen en dus geen post meer sturen…

Budgetenergie Ervaring van Manuela van Doorn, november 30, 2012

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Ik heb pas mijn moeder aangemeld bij deze leverancier. Ging erg vlot. Verder geen poespas.

Had een probleempje bij het invullen van meterstanden voor de overstap, dat was met een telefoontje direct opgelost…

wat mij betreft een aanrader, zo simpel als het hoort te zijn met daarbij horende tarieven…

Budgetenergie Ervaring van gerard h., december 1, 2012

Algemene indruk 55555
Helpdesk 44444
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 44444
Reclames 55555
Bereikbaarheid 44444
Klachtafhandeling 55555

niks op aan te merken. simpel en cheap.

Budgetenergie Ervaring van Ivana Schols, december 6, 2012

Algemene indruk 44444
Helpdesk 55555
Energieprijzen 44444
Overstapproces 33333
Energierekening 44444
Reclames 33333
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 44444

Mijn vriend heeft ons aangemeld via Gaslicht. Alles loopt goed door, lijkt allemaal ok. 1x gebelt met klantenservice, heel vriendelijk te woord gestaan. Ik ben wel blij met keuze.

Budgetenergie Ervaring van Fred, december 9, 2012

Algemene indruk 22222
Helpdesk 44444
Energieprijzen 44444
Overstapproces 22222
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 22222

De overstap duurde lang.

Het door Budget Energie voorgesteld maandbedrag was véél te hoog.
Na correctie is het maandbedrag nog steeds te hoog. Budget Energie meent dat ze het maandbedrag niet lager kunnen zetten.

De klantenservice van Budget Energie is goed bereikbaar en de medewerkers zijn correct en proberen behulpzaam te zijn.

Budget Energie komt de telefonisch met de klantenservice gemaakte afspraken echter niet na en negeert de gemaakte afspraak. In plaats van het nakomen van de gemaakte afspraak of een reactie daarop reageert men met: “U moet betalen”, “U moet betalen”, “U moet betalen”, … (in strijd met de gemaakte afspraak). Op de vraag waarom men de gemaakte afspraak negeert komt geen reactie. Na verloop van tijd begint men te dreigen met incassomaatregelen en hoge kosten.

Uiteindelijk kon ik via de klantenservice regelen dat de incassomaatregelen en de kosten daarvan ingetrokken werden als ik de te hoge rekeningen onmiddellijk zou voldoen. Sindsdien betaal ik dus veel te veel maar men heeft men verzekert dat ik het teveel betaalde na de jaarafrekening terug zal ontvangen.

Het zal mij benieuwen.

Budgetenergie Ervaring van Fred, december 9, 2012

Algemene indruk 22222
Helpdesk 44444
Energieprijzen 44444
Overstapproces 22222
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 22222

Aanvulling (vergeten te vermelden)

Aan het begin van mijn contract werd er € 35.70
“initieel vastrecht” geïncasseerd.

Budgetenergie Ervaring van julia van loon, januari 24, 2013

Algemene indruk 55555
Helpdesk 44444
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 44444
Reclames 44444
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Mooi clupje. Jonge honden die proberen er wat van te maken. tot nu toe heel content!

Budgetenergie Ervaring van een klant, maart 5, 2013

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Wat een gezeur zeg. Het zou mij niet verbazen als veel van de slechte ervaringen geplaatst zijn door de concurrentie.

Ik ben klant en dik tevreden! Ga zo door Budgetenergie!

Budgetenergie Ervaring van Sef, maart 19, 2013

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Sinds 3 maart overgestapt naar Budgetenergie.
Een keer contact gehad met klantenservice omdat ik
een fout had gemaakt met mijn bankrekening. Werd meteen aangepast en per e-mail bevestigd.
Tot nu toe alles prima verlopen volgens de offerte. Gezien de vele (vaak rare) klachten hoop ik dat dit zo blijft.

Budgetenergie Ervaring van arjan, april 4, 2013

Algemene indruk 22222
Helpdesk 44444
Energieprijzen 55555
Overstapproces 11111
Energierekening 11111
Reclames 44444
Bereikbaarheid 44444
Klachtafhandeling 11111

Budegtenergie heeft mijn verhuizing volledig verprutst. Het is nu 3 maanden later ik heb nog steeds geen eindafrekening. Ook hebben zij onterecht voorschot van mijn rekening afgeschreven terwijl ik al verhuisd was. Bij de helpdesk kunnen ze hier niets aan doen. Het is nu dus afwachten of ik mijn geld nog een keer terugzie. Ik ben gelokt door de zeer aantrekkelijke aanbieding maar de ellende die ik hier nu door heb maakt dit niet goed.
De prijzen zijn scherp maar de service en slagvaardigheid ver te zoeken.

Budgetenergie Ervaring van Jaap, april 7, 2013

Algemene indruk 44444
Helpdesk 11111
Energieprijzen 33333
Overstapproces 22222
Energierekening 11111
Reclames 44444
Bereikbaarheid 22222
Klachtafhandeling 11111

Heb een matige indruk aan ze over gehouden. Vond het een zeer matige klantenservice en afhandeling eindafrekening slecht! duurt lan en geld pas laat overgemaakt ( wacht nu al 16 dagen!!!!!)
Kortom: geen aanrader.

Budgetenergie Ervaring van lieve, april 26, 2013

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Ik kan de bovenstaande mails niet begrijpen. ben al een paar maanden klant en alles loopt soepel en zonder gedoe. ben een paar weken geleden verhuist en dat liep gesmeerd. aardige medewerkers en goedkope energie, meer hoef ik nie….

Budgetenergie Ervaring van Pascal T, juni 5, 2013

Algemene indruk 44444
Helpdesk 55555
Energieprijzen 44444
Overstapproces 44444
Energierekening 33333
Reclames 33333
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Atoomstroom is volgens mij inderdaad de eigenaar van Budgetenergie.nl. Er wordt op deze site getwijfeld of de stroom daadwerkelijk groen zou zijn. Ten eerste wordt dit door de overheid gecontroleerd. Ten tweede vind ik het wel aannemelijk omdat zij groene stroom van waterkrachtcentrales afnemen. 99% zeker komt dit uit Noorwegen, waar ze waarschijnlijk certificaten overnemen. In Noorwegen wordt veel (atoom)stroom gemaakt, dat ‘s-nachts over is. ‘s-nachts wordt daar veel water naar boven gepompt en dat stroomt overdag weer naar beneden, waar het met generatoren in “groene” stroom wordt omgezet. Niet groen? anders zou die atoomstroom “weg” zijn, nu gebruik je het alsnog, dus zeker groen!
Mijn ervaringen met de (gratis) klantenservice is goed! nemen snel de telefoon op en ik krijg iedere keer een bevestiging per e-mail.
Wel opletten dat de tarieven aan de hoge kant zijn, dat wordt het eerste jaar gecompenseerd door de hoge eenmalige korting, maar als je langer blijft (waarschijnlijk) niet!

Budgetenergie Ervaring van Guus, juni 29, 2013

Ook ik had een het idee om over te stappen naar Budget energie n.a.v. het Energiecollectief van de Consumentenbond, daar ben ik nu toch heel anders over gaan denken.

Budgetenergie Ervaring van TanteV, juli 19, 2013

Vandaag toch de gok gewaagd het verschil is zo groot met mijn huidige leverancier bijna €500. Ben al jaren lid van de consumentenbond en ga ervan uit dat de meeste mensen die positief zijn niet eens op deze site een bericht plaatsen en de mensen die negatief zijn gaan zoeken en plaatsen een negatief bericht (wat ik ook zeker zal doen). Bij een positieve ervaring zal ik dit ook hier delen.

Budgetenergie Ervaring van Anneke, augustus 5, 2013

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Wij zijn nu 2 jaar klant en zijn tevreden met Budgetenergie. De tarieven zijn een stuk lager dan bij Essent of Nuon. De rekening is op tijd en ook het teveel betaalde voorschot kregen wij op tijd op onze rekening gestort. Het scheelt ons ruim 100 euro per jaar.

Budgetenergie Ervaring van S. Veenstra, augustus 5, 2013

Vorige maand via deze website overgestapt. Overstap verliep prima. Mijn nieuwe energierekening is 20 euro per maand lager dan bij Oxxio. Dus meer dan 200 euro per jaar bespaard.

Budgetenergie Ervaring van Johan, augustus 28, 2013

Zit sinds maart bij budgetenerghie en heb alleen maar goeie ervaringen goed geregelde overstap, en correcte behandeling aan de telefoon als je iets wilt weten.
Weet je, over elk bedrijf is wel iets te klagen, en waar wordt gewerkt worden fouten gemaakt. Kijk voor de aardigheid ook eens op andere site’s dan zie je ook bijna alleen maar klachten.
Nogmaals :waar wordt gewerkt worden fouten gemaakt.

Budgetenergie Ervaring van Yvonne, augustus 28, 2013

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 33333
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Hallo,

Hierbij even me ervaring te delen met jullie over budget energie, al die slechte verhalen over dat budget haar afspraken niet na komt en/of hoge tarieven aanbied. Ja het vastrecht is inderdaad wat hoger.

Maand geleden kwam er een deur aan deur verkoper bij mij aan de deur, het was een leuk gesprek met deze meneer legde alles goed uit, als ik iets tijdens het gesprek wilde weten beantwoorde hij keurig mijn vraag. Al met al uiteindelijk het contract ondertekend en uitgerekend wat ik daadwerkelijk ging besparen. Ik kwam op ruim 200 euro op jaar basis.

Ik vind dat budget energie goed bezig is. De deur aan deur verkoop van budget mogen ze ook belonen, alles word netjes verteld. GA ZO DOOR!

Ik ben tevreden!

Budgetenergie Ervaring van W. Zeilstra, september 18, 2013

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Via Energievergelijking.nl overgestapt van Eneco naar Budgetenergie. Scheelt 30 euro per maand. Service is goed. Overstap verliep ook prima.

Budgetenergie Ervaring van Een nieuwe klant, september 18, 2013

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Het scheelde weinig of ik was via een huis aan huis verkoper van Budgetenergie overgestapt. Toch maar even wezen vergelijken en nu ben ik gelukkig via deze website overgestapt en krijg ik een welkomstpremie van maar liefst 320 euro ipv niks. Dank u dank u dank u wel! 🙂

Budgetenergie Ervaring van g. Torenbos, oktober 4, 2013

Ik kan me niet vinden in deze reacties op dit forum. Ben zelf overgestapt via de Consumentenbond veiling en dat is allemaal helemaal goed gegaan. Energieleveranciers berekenen zelf bij aanmelding nogmaals het maandbedrag aan de hand van het historisch verbruik op een adres. Ze houden dus niet aan wat een klant zelf op een vergelijker heeft ingevuld. En dat is maar goed ook, zo voorkom je dat je meer moet bijbetalen.

In de veiling en in mijn contract staat netjes wat ik per eenheid stroom en gas moet betalen, ze kunnen me dus nooit in eens meer gaan rekenen. Het is verder een no nonsense bedrijf, dus dat ze mensen niet kunnen verder helpen met een cv ketel lijkt me ook niet meer dan normaal.

Als mijn ervaring wijzigt, dan zal ik het laten weten, maar tot nu toe ben ik dik tevreden.

Budgetenergie Ervaring van Bart, oktober 25, 2013

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Volgens mij zijn het vooral de concurrenten die hier Budgetenergie proberen zwart te maken. Het is niet voor niets dat Budgetenergie zowel de energieveiling van Vereniging Eigen Huis alsmede die van de Consumentenbond heeft gewonnen. Ze zijn gewoon de goedkoopste.

Onze ervaring met Budgetenergie is goed. Wij zijn iets meer dan een jaar geleden via deze website overgestapt. Scheelt 40 euro per maand. Overstap is goed gegaan en verder ook nooit problemen gehad. Ook de welkomstpremie van 300 euro hebben we gewoon gekregen.

Wij zijn dus tevreden.

Budgetenergie Ervaring van Marie, oktober 25, 2013

Algemene indruk 44444
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames Not Rated
Bereikbaarheid Not Rated
Klachtafhandeling Not Rated

Ik ben het met Bart eens. Ook wij zijn via de Consumentenbond overgestapt en hebben geen problemen ondervonden. Top prijs en prima service. De mijnomgeving zou nog wel iets verbeterd kunnen worden, maar daar wordt hard aan gewerkt is mij verteld.

Budgetenergie Ervaring van Sanne, november 8, 2013

Algemene indruk 55555
Helpdesk Not Rated
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames Not Rated
Bereikbaarheid Not Rated
Klachtafhandeling Not Rated

Prima energiebedrijf hoor. Geen problemen mee en wel heel erg goedkoop!

Budgetenergie Ervaring van Gerard, november 25, 2013

Algemene indruk 44444
Helpdesk 55555
Energieprijzen 44444
Overstapproces 55555
Energierekening 44444
Reclames 33333
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 44444

Enkele weken geleden overgestapt van Eneco naar Budgetenergie. Moet zeggen dat ik me voorlopig niet herken in de verhalen hieronder. Mijn maandbedrag ligt 10 euro lager, klantenservice is heel correct en vriendelijk. Heb een 1 jarig contract via de deurverkoop afgesloten, verkoper heeft mij de juiste besparing voorgerekend. Prima bedrijf!

Budgetenergie Ervaring van Sjaak Boer, november 28, 2013

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Ben zeer tevreden over Budget Energie. Ik heb op tijd mijn meterstanden doorgegeven en betaal op tijd, als je dit doet kan er vrijwel niks mis gaan denk ik. Daarnaast ook fijn dat het een gratis nummer is en dat ik gelijk iemand aan de lijn krijg die al mijn vragen snapt.

Budgetenergie Ervaring van Kim, december 19, 2013

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Er zijn nogal wat klachten en problemen hier. Ik vind dat op zn minst opmerkelijk. Ik heb namelijk hele goede ervaringen met Budgetenergie. De prijs is een stuk lager. Dat is ook te zien op diverse vergelijkingssites. Ook partijen zoals de Consumentenbond, Vereniging Eigen Huis, Telegraaf collectief en Sloop de crisis zeggen dat Budgetenergie de goedkoopste is. Die partijen vertegenwoordigen bijna een miljoen mensen. Zou het misschien kunnen dat de concurrenten van Budgetenergie hier al die slechte reviews achterlaten? Want ik zelf heb namelijk nooit problemen met Budgetenergie. Graag info hierover.

Budgetenergie Ervaring van Rosalia, januari 2, 2014

Snap alle reacties niet. Zit er twee jaar bij en heb vrijwel nooit problemen met ze gehad. Klantenservice is goed bereikbaar en je wordt niet van kastje naar de muur gestuurd. Enige ervaring die minder was, is dat de jaarafrekening laat bekend was. Het hoge voorschot vond ik op zich wel handig want ik kreeg in een keer een mooi bedrag terug en daarna was het mogelijk om het voorschot te verlagen. Tot nu toe goede ervaringen dus.

Budgetenergie Ervaring van Martijn, januari 31, 2014

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Een paar jaar geleden (5 februari 2012) heb ik hier mijn bevindingen over budget energie laten weten. Dat beviel mij prima. Goed en goedkoop. Bij deze mijn aanbeveling aangezien ik vandaag mijn welkomstpremie heb ontvangen (zoals afgesproken) en er verder geen klachten zijn geweest.

Budgetenergie Ervaring van j, februari 24, 2014

Slechte ervaring. Verkoper aan de deur is erg opdringerig. Geeft je geen tijd als je zegt dat je eerst wilt vergelijken met andere aanbieders. Zegt dat je telefonisch kunt afmelden als je ondertekent hebt, dus dat dat geen probleem is. Als ik zeg dat ik niets onderteken voordat ik duidelijkheid heb met andere aanbieders loopt de verkoper boos weg.

Budgetenergie Ervaring van P. staaij, maart 4, 2014

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening Not Rated
Reclames Not Rated
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Via de Vereniging Eigen Huis aangemeld door mee te doen aan de inschrijving. Daarna pas de veelal (negatieve) recenties gelezen. Contact daarover opgenomen met de Vereniging Eigen Huis, waar ik toch veel vertrouwen in heb.
Zij stelden mij gerust, doen alleen met leveranciers zaken waar ze voor in kunnen staan. Later het contract ontvangen, waarna ik een aantal vragen had. Telefonisch contact opgenomen met BUDGET ENERGIE. Ik ben maar zelden ergens zo snel, zo correct, zo vriendelijk, zo nuttig te woord gestaan !!!! Als dit zo doorgaat ben ik blijvend klant….. Alle lof voor eerste contact.

Budgetenergie Ervaring van Rico, maart 30, 2014

Ik heb zeer positieve ervaring met budgetenergie, echt niet anders dan bij anderen, maar wel goedkoper. Ik heb het echter wel allemaal zelf vergeleken en toen pas de keuze gemaakt. Ik heb geen ervaring met verkopers die langs de deuren gaan. Ik zie hier wel veel mensen klagen over energierekeningen met hoge aanmaningskosten.. Ik zou zeggen betaal op tijd en dat scheelt een hoop aanmaningskosten!

Budgetenergie Ervaring van Daniel, april 20, 2014

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Elk bedrijf met honderduizenden klanten heeft wel eens wat problemen. En natuurlijk heeft iedereen het recht om dan een negatieve ervaring te schrijven. Iemand die een positieve ervaring heeft, of gewoonweg geen problemen heeft met een bedrijf zal hierover geen ervaring schrijven. Budgetenergie is een bedrijf met hele scherpe tarieven. Ze winnen echt niet zomaar de energieveilingen van zowel de Consumentenbond, Vereniging Eigen Huis, ANWB en Sloopdecrisis.nl. Ze zijn nou eenmaal echt heel voordelig. Ik kan me zo voorstellen dat niet alleen klanten, maar ook de concurrenten een negatieve ervaring achterlaten… Immers zij verliezen al hun klanten aan de goedkoopste energieleveranciers. Vergelijk de prijzen maar en je ziet zelf dat budgetenergie overal als goedkoopste uit de bus komt.

Dus laat ik dan even zo vrij zijn om te melden dat ik al een jaar klant ben bij Budgetenergie (via het energiecollectief van de Consumentenbond) en geen enkel probleem heb gehad. Mag ook wel eens gezegd worden natuurlijk.

Budgetenergie Ervaring van S.N., mei 2, 2014

Algemene indruk 44444
Helpdesk 44444
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames Not Rated
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Tot nu toe gaat het goed. Ik ben een stuk goedkoper uit. Ik had een paar vragen. Heb gebeld en werd geholpen. De problemen die ik had met mijn huidige leverancier heeft Budgetenergie voor mij geregeld. Verder maakt het geen verschil.

Budgetenergie Ervaring van Rob, mei 30, 2014

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 44444
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Vorig jaar overgetapt en net afrekening gehad, scheelde echt veel met mijn vorige leverancier Nuon. Budget Energie is echt stuk goedkoper, verder geen problemen gehad. blijf dus wel even klant van deze nieuwe leverancier. zeker aan te raden.

Budgetenergie Ervaring van HMM, juni 4, 2014

Alles gaat fantastisch in de communicatie met budgetenergie. rie dagen na doorgeven meterstanden had ik de jaarnota al in de mail.
Volgens afspraak netjes de 300 euro retour!

Budgetenergie Ervaring van HMM, juni 4, 2014

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

En mijn rating is….

Budgetenergie Ervaring van Jegor Volkov, juli 1, 2014

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Zeer tevreden. Overgestapt vanuit Essent heeft mij op jaarbasis ong 400 euro gescheeld. De klantenservice is vriendelijke en behulpzaam. Gratis nummer dus geen duren 0900 lijn. Als het te druk is bellen ze je altijd netjes terug!

100% tevreden tot nu toe!

Budgetenergie Ervaring van vliet, juli 30, 2014

Algemene indruk 44444
Helpdesk 44444
Energieprijzen 55555
Overstapproces 44444
Energierekening 44444
Reclames Not Rated
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling Not Rated

Tot zover nog geen problemen ondekt en ik heb net mijn contract met 3 jaar verlengd. Ik kan momenteel geen goedkopere energieleverancier vinden voor 3 jaar vast. De bonus van € 100,- aan het einde van mijn oude contract van 1 jaar moet ik nog krijgen bij het einde van dit contract op 18 september 2014 voor dat mijn nieuwe contract van 3 jaar in gaat. Ik heb net een mededewerker gesproken van Budget Energie overigens geen 0900 nummer maar gewoon 020 en die verzekerde mijn dat de meterstanden op 18 september per mail doorgegeven kunnen worden en ik mijn te veel betaalde (in verband met de de zachte winter)tegoed tezamen met de bonus van € 100,00 terug gestort krijg zonder problemen. Vanaf 19 september 2014 gaat mijn nieuwe contract van 3 jaar in met scherpe prijzen denk ik, betere heb ik niet kunnen vinden. Ik wacht het af, ik moet wel zeggen dat ik mijn aanbieding via het energiecollectief van de consumentenbond heb afgesloten het eerste jaar en dat mijn vervolg aanbieding ook weer voordelen oplevert omdat ik via de consumentenbond ben binnen gekomen. Ik heb dus nog vertrouwen en hoop dat ik dit mag blijven houden. Maar “time will tell!” Ik ga nog wel verder kijken of ik wat over het hoofd zie gezien de reviews want ik zit nog in mijn 14 dagen bedenktijd!

Budgetenergie Ervaring van Geraldine, september 22, 2014

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Wij zijn heel erg tevreden! Toen wij nog bij Electrabel klant waren hadden we veel administratieve romslomp. Budgetenergie heeft dat helemaal voor ons uit handen genomen. Ze hebben alles recht gezet en ook nog eens de boete voor ons vergoed. We zijn nu dik 300 euro per jaar goedkoper uit!

Budgetenergie Ervaring van Carlos, oktober 3, 2014

Algemene indruk 44444
Helpdesk 44444
Energieprijzen 44444
Overstapproces 44444
Energierekening 44444
Reclames 44444
Bereikbaarheid 44444
Klachtafhandeling 44444

We zijn nu 1,5 jaar klant. Tot nu toe zijn we tevreden. De kosten zijn lager en de welkomstpremie hebben we ook gekregen zoals beloofd. We geven niet meteen de beste score, want ja. het kan altijd beter en goedkoper.

Budgetenergie Ervaring van M Veenstra, oktober 22, 2014

Algemene indruk 44444
Helpdesk 44444
Energieprijzen 44444
Overstapproces 44444
Energierekening 44444
Reclames 44444
Bereikbaarheid 44444
Klachtafhandeling 44444

4 maanden geleden via een verkoper een contract aangegaan. De overstap was goed geregeld en onze energierekening is nu zo’n 60 euro per maand lager dan bij de vorige energieleverancier. Dus dat scheelt veel geld. Ervaringen met klachten hebben we niet. Een reclame heb ik nooit gezien.

Budgetenergie Ervaring van Dorien, november 6, 2014

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Ik ben 3 maanden geleden overgestapt via de prijsvergelijker van de Consumentenbond. Tot nu toe gaat alles perfect! Heb 1x met ze gebeld en ben toen erg goed geholpen. Mijn maandbedrag is iets van 15 Euri lager dan bij Essent. Ga zo door Budget!

Budgetenergie Ervaring van Albert de Wit, december 3, 2014

Gisteren heb ik een stukje geschreven over budget energie.
Ik moest € 800,00 borg betalen als ik mijn levering wilde vervroegen. Vandaag heeft budget energie mij gebeld en mij uitgelegd waarom er een borg gevraagd werd. In mijn geval was dat niet aan de orde. Daarom heb ik besloten om toch verder te gaan met budget energie. Ze gaan nu een spoed aanvraag doen. Alle lof voor budget energie.

gr. Albert

Budgetenergie Ervaring van pietsje, december 16, 2014

Is budgetenergie van sloop de crisis.nl?

Budgetenergie Ervaring van H. Zondervan, december 17, 2014

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Zeer tevreden. Eigenlijk heb ik alleen maar goede ervaringen tot nu toe. Welkomstbonus binnen 7 dagen na eindafrekening. Ben nu ruim 1 jaar bij Budgetenergie en zie geen reden om weer over te stappen.

Budgetenergie Ervaring van Sceptisch, februari 4, 2015

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Budgetenergie heeft ons goed geholpen met het oplossen van de problemen bij een andere grote energieleverancier. We waren in het begin nogal sceptisch, maar achteraf zijn we blij dat we met deze maatschappij in zee zijn gegaan. De prijzen zijn lager en de service is beter. Chapeau!

Budgetenergie Ervaring van Kevin, februari 13, 2015

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Nadat ik een online energie Vergelijker had gebruikt (http://www.energievergelijking.nl/), kwam Budget energie erg hoog naar boven.

Meteen contact opgenomen, en werd erg goed geholpen! Alles was binnen de kortste keren geregeld, topbedrijf!

Budgetenergie Ervaring van Bjorn, februari 25, 2015

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Beloofd is beloofd! Ik zou een goede ervaring achter laten als de overstap goed was verlopen. Bij deze dus! Vorige maand een goed gebekte maar vriendelijke jonge man aan de deur gehad. Deze had een aantrekkelijke aanbieding waar ik op in ben gegaan. Alles is goed gegaan.

Bjorn uit Amsterdam-Noord!

Budgetenergie Ervaring van patrick, mei 22, 2015

Zijn ook bij mij aan de deur geweest alles uit gelegd ect formulier ingevuld ect alles goed uitgelegd werd mij verteld dat ik ook 2 weken bedenk tijd had maar hadden wel mijn bank rekening nummer nodig. Wou hem niet geven zo gezegd hele discussie maar toen ze Door hadden dat ik hen echt niet wou geven moesten ze plotseling ineens weg. Vond het aardig vreemd

Budgetenergie Ervaring van Roelof, mei 27, 2015

Algemene indruk 33333
Helpdesk Not Rated
Energieprijzen 44444
Overstapproces 11111
Energierekening 44444
Reclames 44444
Bereikbaarheid 44444
Klachtafhandeling 44444

Bij het bedrijf, Experin, waar u mijn kredietwaardigheid gecontroleerd heeft.
Ik zou niet kredietwaardig zijn.
Ik moet 450 euro borg/voorschot betalen.
Vreemd, ik heb namelijk nergens geen enkele schuld. Geen persoonlijke lening of hypotheek.
En betaal werkelijk alles meteen of heb deze automatisch lopen.
Ik heb nooit te maken gehad met een deurwaarder of zelfs een incassobureau.

Ik ben dan ook erg benieuwd hoe ik niet door deze zogenaamde kredietwaardigheid check ben gekomen.

Budgetenergie Ervaring van G., juli 30, 2015

Verkoper Budget energie aan deur zeer opdringerig en snel pratend met vordeel en nog eens voordeel, probeert een drie-jarig contract af te dingen, zo loop je alle eenjarige welkomstbunesen bij andere maatschappijen mis bij jaarlijks overstappen, gemiddeld €125,00. Nuon verkopers Doesburg 2014 nog nog erger moest ik letterlijk het huis uit jagen. Advies aan u allen Prizewice.

Budgetenergie Ervaring van R.Bol, juli 31, 2015

Gisteren 2 jongemannen aan de deur gehad van budget energy ze hadden een prachtig voorstel alleen jammer dat het niet klopte.
Ze berekenen zelf prijzen ex btw en essent prijzen incl btw al een verschil van 21% in hun voordeel en het vastrecht is bijna een keer zoveel als onze huidige leverancier essent. Van 41 naar 71 euro.
Verder werd gezegd dat we energiewacht E96.- bij onze afrekening zouden hebben betaald maar was niet aan de orde.
We moesten gelijk tekenen en hadden geen bedenkt tijd (wel het contract teken en 14 dagen bedenkt tijd) omdat het aanbod eenmalig geldig zou zijn en enkel aan de deur.
We hebben een aantal keer moeten zeggen dat we erover na wouden denken en niet gelijk wouden tekenen waar de beide heren erg knorrig om werden.
Toen we zeiden dat ze een dag later terug mochten komen dat we het wouden na rekenen was dit eigenlijk niet mogelijk.
We hebben onze huidige leverancier benaderd en het uitlaten rekenen.
Toen ze een dag later toch aan de deur stonden gaven ze toe de ex btw prijzen te berekenen. We hebben ervan afgezien gelukkg want hun reactie was teleurstellend.
Hier komt geen budget energie in huis. Wij hadden er geen goed gevoel bij.
En zoals de heren zeiden komt er zoals in ons geval van essent echt geen appeltaart van de hema als vergoeding.
Maar werd er netjes een tegenbod van onze tarieven gedaan.
Onze ervaring voor anderen reken het na voor u iets tekend.

Budgetenergie Ervaring van HL, september 6, 2015

Ik heb niet zulke beste ervaringen met Budgetenergie waar het gaat om het verwerken van de overeengekomen tarieven in het contract alsmede later de factuur. Voor het derde jaar op rij presteert men het te hoge tarieven te rekenen voor elektriciteit en gas. Dit zowel per KwH/M3 als de overige (vaste)tarieven. Ook dit jaar weer is de afrekening daarom ca. 60-70 euro te hoog en moet ik weer reclameren. Ik heb dan ook door deze stelselmatige foutenpartijen het donkere vermoeden, dat ze het gewoon telkens weer proberen, omdat mogelijk honderden klanten toch niet nakijken of alles wel klopt. Zeker niet omdat ze toch al zo goedkoop zijn. Waardoor ze vermoedelijk duizenden per jaar extra binnenkrijgen. Ik heb hen vandaag medegedeeld, dat ik elders een klacht ga laten zien. Bij deze dus.

Budgetenergie Ervaring van HL, september 7, 2015

Algemene indruk 22222
Helpdesk 33333
Energieprijzen 55555
Overstapproces 22222
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 33333
Klachtafhandeling 11111

Aanvulling op mijn reactie van september 6, 2015 en uitdrukking waardering van Budgetenergie (‘sterretjes’):

Als je de contracten qua correcte weergave wilt vergelijken met het 1e aanbod en de jaarnota met het contract, wordt het je heel moeilijk gemaakt e.e.a. op juistheid met elkaar te vergelijken. Reden: tarieven worden zo lijkt het naar willekeur bij het ene papier exclusief en de andere inclusief BTW weergegeven. Voorts worden alle vaste kosten teruggerekend naar de kosten per dag, omdat de afrekeningsperiode meestal geen 365 dagen beloopt. En dat ook weer of incl. of excl. BTW. Ik kan mij daarom goed voorstellen, dat vele klanten bij de jaarnota zoiets hebben van: “Ah, een stuk minder kosten dan bij mijn vorige leverancier, wat mij met het contract al was voorgespiegeld door de cijfers daarin van Budgetenergie, dus: zal wel goed zijn! Terwijl BudgetEnergie bij mij in elk geval stelselmatig niet-afgesproken (veel) hogere prijzen hanteert! Bijvoorbeeld Vastrecht van zowel Gas als Licht geen 11,88 per jaar, maar ruim het 3-voudige! Opletten adviseer ik iedereen!

Budgetenergie Ervaring van HL, september 10, 2015

Algemene indruk 44444
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 33333
Energierekening 22222
Reclames 33333
Bereikbaarheid 44444
Klachtafhandeling 55555

Rectificatie (deels) van mijn bijdragen van 6 en 7 september jl
Vanmiddag heb ik een uiterst prettig gesprek gehad met iemand van Budgetenergie. Onder veel meer passeerde het volgende:
1. In de begeleidende e-mail van Budgetenergie (hierna BE) stond: “Voor meer informatie of vragen over jaarnota’s verwijs ik u graag naar onze website.” . Dit had ik nagelaten, ook in de gedachte, dat ik niet verwachtte daar extra specificaties aan te treffen van de jaarnota, maar ook omdat ik de extra moeite niet heb genomen van wachtwoord opzoeken (bleek om het klantnummer te gaan), inloggen, zoeken enz… En omdat de jaarnota feitelijk al tamelijk gedetailleerd was, dus wat zou er dan nog extra in kunnen staan? In de jaarnota zelf stonden ook nergens referenties naar de opbouw van bepaalde niet te herleiden cijfers, te vinden op de website. Had ik dat wel opgezocht, dan had ik twee nota’s aangetroffen, die samengevat de jaarnota was. Te weten een periode, totdat ik een nieuw contract had (hogere ‘normale’ prijzen, zijnde de periode tussen de afloop van het vorige goedkope contract en het moment van het nieuwe contract, in mijn geval ca. 5 maanden) en een periode van het nieuwe contract (goedkope tarieven, 1 jaar, wat tot begin 2016 doorloopt). Hieruit blijkt dat zij alles wel goed hebben berekend. Dus trek ik bij deze de verdachtmaking, dat BE om bepaalde redenen doelbewust te hoge prijzen doorberekent (onder het mom van per ongeluk gemaakte fouten), om zodoende bij vele niet-oplettende klanten extra geld uit de zak te kloppen, in en maak voor deze verdachtmaking mijn excuses.
2. Kennelijk behoor ik tot de weinige klanten, die (hun) energienota’s jaarlijks narekenen. Op mijn vraag waarom in de nota zelf niet alle verduidelijkende specificaties en uitleg, hoe men bijvoorbeeld aan tarieven per dag kwam, vermeld stonden (wat overigens ook niet in de extra specificaties op de website vermeld wordt), werd aanvankelijk gereageerd met opmerkingen als: “u bent de enige, die hiermee komt, niemand heeft daar behoefte aan en iedereen zou dat extra verwarrend vinden o.i.d.” . Nadat ik herhaaldelijk duidelijk had gemaakt, dat ik dat wel fijn en informatief zou vinden en het juist verwarrend vind, dat deze specificaties er niet bij stonden, stelde de man zijn mening wel wat bij. Ik kreeg later in het gesprek wel erkenning, dat iedereen eigenlijk nota’s zou moeten narekenen en dat ik eigenlijk nogal een eenling was hierin….. 
3. Erkenning kreeg ik ook wel voor de andere wijze van berekenen, dus contract: incl. BTW, nota: excl BTW, contract: jaarbedragen, nota: dagprijzen. Had te maken met o.m. de behoefte van bedrijven aan een splitsing excl. BTW. Als particulier heb je daar echter niets mee te maken.
4. Hoewel het de eerste verantwoordelijkheid is van de klant tijdig te zorgen, dat er aansluitend aan het oude voordelige contract een nieuw voordelig contract wordt afgesloten (bij wie dan ook), had ik het wel prettig gevonden, als ik enige tijd voor de contractafloop een bericht had ontvangen van BE, dat het binnenkort zou aflopen. Het bleek, dat men dat inmiddels wel deed, maar ik had dus niets ontvangen. Anderzijds snap ik het wel: BE verdient natuurlijk veel geld terug (tov hun stuntprijzen) aan dat vele klanten dit vergeten, waardoor je ineens ongemerkt (en dat mogelijk maandenlang) op veel te dure tarieven, gas en electriciteit zit te gebruiken. Maar dit is geen verdachtmaking, immers, het is niet hùn verantwoordelijkheid, dit bij de klant aan te kaarten.
5. Mijn eerdere klachten over verkeerde bedragen in contracten, maar ook eerdere jaarnota’s blijven echter een feit.
6. Resumé: lijkt mij fijn, als BE exact dezelfde eenheidsprijzen hanteert voor de aanbieding, het contract als de jaarnota. En waar dit afwijkt, IN DE JAARNOTA ZELF, alle specificaties laat zien. Misschien extra werk voor BE, maar voor mij als klant ten minste veel overzichtelijker dan hoe het nu gaat.

Budgetenergie Ervaring van Jaco Vink, september 11, 2015

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 44444
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Geweldig !! Ben sinds 1 1/2 jaar klant bij Budget energie en heb er spijt van dat ik niet eerder ben overgestapt. Zojuist even gebeld om het een en ander aan te laten passen en wederom perfect geholpen en tevens binnen 1 minuut een bevestigen op de mail.Laatst werd ik gebeld door Eneco of ik klant wilde worden, toen ze vroegen naar de prijzen/vastrecht van mijn huidige leverancier ( Budget) moesten ze toegeven dat de prijzen wel heel scherp waren, dus als u wilt besparen snel de stap maken naar……Budgetenergie.

Budgetenergie Ervaring van Arjan, september 23, 2015

Verkoper aan de deur is achteraf niet eerlijk geweest!

Netwerk kosten, btw, meterhuur en transportkosten zitten NIET in de voorschot bedrag terwijl dit door de verkoper wel gezegd is.

Gelijk een reden geweest om nu over te stappen. Klantenservice is wat bot en kortaf. en reageert een beetje draaiend er om heen, heb veel spijt dat ik ben overgestapt.

Budgetenergie Ervaring van Frits, oktober 17, 2015

Verkopers vertellen een prachtig verhaal maar niet compleet!
Uiteindelijk zijn we nu 5,- per maand duurder uit dan ervoor en de 100,- krijg je pas na 3 jaar!
Ik zou adviseren gewoon zelf ieder jaar een adere leverancier te nemen, wij hebben er spijt van ..

Budgetenergie Ervaring van Rachel, oktober 23, 2015

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Wij zijn overgestapt naar Budgetenergie omdat onze vorige energieleverancier (Nederlandse energie maatschappij via de Consumentenbond energiecollectief) ons een dubbele energierekening had gestuurd. We moesten maar liefst 600 euro betalen. Alsof het geld mij op de rug groeit, niet dus. Contact opgenomen maar helaas niet tot een oplossing gekomen. We moesten het maar betalen of we werden afgesloten.

Gelukkig kwam toevallig de volgende dag een verkoper van Budgetenergie aan de deur met een aantrekkelijke aanbieding. De energie van BE is met hetzelfde energieverbruik een stuk goedkoper waardoor we nu zo’n 40 euro per maand besparen.

Ben je op zoek naar een goede en goedkope energieleverancier? Dan is Budgetenergie een goede keuze.

Budgetenergie Ervaring van Babbyy, december 9, 2015

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Ik ben zeer tevreden over budget energie
Alles was snel geregeld, krijg dit jaar geld terug zou binnen acht weken uiterlijk bericht krijgen en kreeg het al na een week, als je ze belt wordt je goed geholpen, site is overzichtelijk en ik ben gewoon op en top tevreden!!! Blijf zo doorgaan!!

Budgetenergie Ervaring van Tom, januari 3, 2016

Algemene indruk 33333
Helpdesk 22222
Energieprijzen 33333
Overstapproces 11111
Energierekening 22222
Reclames 11111
Bereikbaarheid 33333
Klachtafhandeling 11111

Overstappen naar Budget Energie verloopt soepel en ook de levering van de energie. zijn geen enkel probleem. Je wordt ook welkom geheten bij het aangaan van het contrect met een welkomstbonus van € 200,- als je het contract uitdient van een jaar. Maar ruim voor het jaar is afgelopen wordt je gebeld door Budget Energie met een, op dat moment aantrekkelijk aanbod. Maar je zit in een drukke werksituatie en om geen al te lange gesprekken te willen voeren ga je al gauw akkoord. Maar is de rust van het weekend erna kijk je eens even op je gemak rond en ziet dat de concurentie nog aantrekkelijker is. Dus geef je Budget Energie te kennen dat je binnen de wettelijke bedenktijd voor het aangaan van een overeenkomst alsnog afziet van een vervolgcontract. Maar dan is het kwaad al geschied. Budget Energie heeft namelijk in een landelijk register de contracttermijn al verhoogd naar een jaar later en corrigeert dat niet meer terug. Ook al krijg je van hen dan nog een bevestiging van de annulering, dit register wordt niet meer teruggezet. Ga je dan nog een overeenkomst met een andere provider aan dan zal hij eerst het landelijk register raadplegen om te bepalen wanneer het contract dient in te gaan. Maar als die datum meer dan redelijke termijn, in dit geval meer dan 75 dagen verwijderd is dan laat de nieuwe leverancier de levering zo snel mogelijk ingaan. En hier zit nu precies de angel voor de consument. De overeenkomst met Budget Energie heeft dan geen jaar geduurd en je krijgt nog een boete voor voortijdige contractbreuk op je eindafrekening en je welkomsbonus gaat natuurlijk ook verloren. Na enkele boze telefoontjes over deze, naar mijn idee, onterechte afrekening werd wel de boete teruggetrokken maar de welkomstbonus werd niet toegekend. De consument moet zelf maar opletten dat de contractduur ook wordt uitgediend. Dit is naar mijn idee wel een zeer doordachte wijze van Budget Energie om onder al haar welkomstbonussen uit te komen. Dit scheelt toch wel €200,- per klant die Budget Energie zich kan sparen en de consument die niet goed oplet in dit spel mag naar zijn centen fluiten.
Ga dus nooit in op telefonische aanbiedingen van welke leverancier dan ook maar kijk op je gemak thuis naar de, voor jou, beste leverancier. Voor mij hoort Budget Energie daar in elk geval nooit meer bij.

Budgetenergie Ervaring van R. van der veen, januari 4, 2016

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Ik zou een ervaring achterlaten als het eerste jaar voorbij was. Bij deze dus. Ik kan Budgetenergie zeker aanraden. Niet alleen ben ik een stuk goedkoper uit. Maar had vandaag ook zoals afgesproken de welkomstpremie a 200 euro binnen. Ik maakte me eerst wel zorgen vanwege alle verhalen, maar achteraf was dat niet nodig geweest. Tot nu toe ben ik zeker tevreden!

Budgetenergie Ervaring van Martin, januari 6, 2016

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

BespaarTip! Dien de aanvraag via Energievergelijking.nl dan bent u goedkoper uit!

Budgetenergie Ervaring van Jur, januari 12, 2016

Algemene indruk 44444
Helpdesk 33333
Energieprijzen 33333
Overstapproces 11111
Energierekening 33333
Reclames 55555
Bereikbaarheid 33333
Klachtafhandeling 22222

Overstap en levering allemaal prima.
Vervolgens overstappen naar een andere maatschappij, op dat moment treedt de vertraging van het terug betalen in werking. 6 weken wachten op de eindnota en daar staat dan op ‘het bedrag wordt over 14 dagen overgemaakt’, dus niet binnen maar over 14 dagen. Schandalig, zeker omdat het een groot bedrag betreft.

Budgetenergie Ervaring van Maaike, februari 4, 2016

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Een jaartje geleden (via deze site) overgestapt naar budgetenergie en tot op heden geen problemen gehad. We zijn een half jaar geleden verhuisd, daarbij heeft BE ons goed geholpen. De afgesproken welkomstpremie a 200 euro is uitgekeerd en de tarieven zijn nog steeds veel lager dan bij Eneco waar we al meer dan 10 jaar klant zijn geweest.

Budgetenergie Ervaring van gerrie van oeveren, februari 8, 2016

Ik zit nu een paar jaar bij budget energie , nog nooit zo fijne energie maatschappij gehad .
Mijn maandelijkse rekening is drastisch lager dan bij mijn vorige energie leveranciers .
Ik ben helemaal tevreden , goede klantenservice , e wordt correct geholpen en alles luid en duidelijk uop de jaarrekening. Na 3 grote energie maatschappijen gehad te hebben met ontevreden telefoon gesprekken en foute jaarrekeningen , zit ik nu helemaal goed een dikke 10 krijgen ze van mij.

Budgetenergie Ervaring van Erik H, februari 9, 2016

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 11111
Overstapproces 55555
Energierekening 11111
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Ik vind het vastrecht (admin.kosten) van 59.28 euro per jaar wel erg hoog dit is namelijk een keer zo hoog als mijn vorige leverancier, voor de rest wel een goeie leverancier. Maar omdat het vastrecht het totaalplaatje weer net zo duur maakt als andere leveranciers van mij een paar sterren minder.

Budgetenergie Ervaring van Joan, maart 2, 2016

Algemene indruk 11111
Helpdesk 11111
Energieprijzen 33333
Overstapproces 22222
Energierekening 11111
Reclames 22222
Bereikbaarheid 22222
Klachtafhandeling 11111

Mijn ervaringen met BudgetEnergie zijn zeer slecht. Het eerste jaar wou ik mijn termijnbedrag aanpassen naar boven, ze hadden het belachelijk laag ingeschat. Via internet kon dat maar met enkele euro’s dus toen gebeld. Toen weigerden ze het bedrag voldoende omhoog te doen onder het motto “ja mevrouwtje, we zijn geen spaarpotje”. Aan het einde van dat jaar moest ik dus 800,- bij betalen. Toen ik belde voor een betalingsregeling daarvor zeiden ze daar niet Aan te doen omdat ik dan mn termijnbedrag niet meer zou kunnen betalen, ik moest dus in 1 keer 800,- bijbetalen.
Na nu 3 jaar lang elke maand op tijd te hebben betaald stond er 1 keer niet voldoende saldo op rekening, dus werd de automatische incasso teruggeboekt. 3 weken later heb ik betaald, daarna krijg ik bericht dat ik nog 15,- euro extra moet betalen en een brief van de gemeente waarin wordt vermeld dat ik een betalingsachterstand heb bij de energieleverancier en dat die mij gaan afsluiten. Voor 15 euro? Zonder 1 brief of mail van die strekking aan mij?
Ik stap over en adviseer iedereen een andere leverancier.

Budgetenergie Ervaring van Roskam, maart 3, 2016

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

We zijn nu 3 jaar klant bij Budgetenergie en hoewel we wel een paar keer te laat hadden betaalt hebben ze er nooit moeilijk over gedaan. Gewoon even van te voren bellen, dan doen ze ook echt niet moeilijk hoor. Klantvriendelijke medewerkers en lage tarieven. Ga zo door!

Roskam uit Helmond

Budgetenergie Ervaring van R van Waardenberg, maart 4, 2016

Algemene indruk 33333
Helpdesk 22222
Energieprijzen 33333
Overstapproces 22222
Energierekening 22222
Reclames 33333
Bereikbaarheid 44444
Klachtafhandeling 11111

Na plaatsen nieuwe meter werd ik zonder aankondiging of enige verder communicatie op dubbel tarief gezet. Maandenlang geen rekening gehouden met deze wijziging. Wil hier ook geen rekening mee houden. Reactie Budget Energie: “Zo werkt het in de energiemarkt. Als je een dubbele meter hebt dan ook dag/nacht tarief”. Dit is gewoon niet waar. Budget Energie wil het gewoon zelf niet doen. Lijkt me ook niet al te lastig.
Ik heb contract voor 3 jaar waarvan nog 1,5 jaar doorlopend. Ondanks gewijzigde voorwaarden/ tarieven zonder enige vorm van communicatie houden ze me nu toch aan de afkoop contract van 150 euro!

Budgetenergie Ervaring van Michel, maart 8, 2016

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 44444
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling Not Rated

Ik ben nog geen jaar klant geweest bij BudgetEnergie. Na de verkoop van mijn huis ben ik geen klant meer, aangezien ik nu tijdelijk huur waarbij de energie is inbegrepen. Ik zat nog enkele maanden vast aan het jaarcontract (via Vereniging Eigen Huis) wat ik met BudgetEnergie had afgesloten. Ze hebben zich prima aan de voorwaarden gehouden en de opzegvergoeding hebben ze niet in rekening gebracht. Voor zover ik weet zijn deze voorwaarden bij BudgetEnergie nog iets ruimer dan de wet voorschrijft.
Met name de communicatie hierover vond ik erg prettig. Ik heb enkele malen met ze gemaild en ik heb altijd tijdig een goed antwoord ontvangen. Ze hebben me ook nog gebeld om bepaalde zaken mondeling uit te leggen.
Ik ben altijd tevreden klant geweest, ze komen betrouwbaar over en hebben bewezen dat ook te zijn.
De online omgeving voldoet ook prima. De facturen zijn duidelijk.
Kortom: als ik weer een eigen huis heb ga ik BudgetEnergie zeker weer overwegen!

Deel een ervaring over Budgetenergie

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling


Energievergelijking.nl krijgt gemiddeld een 9,4 van de 10 op basis van 2889 beoordelingen