Algemene indruk4.134.134.134.134.13
Helpdesk4.324.324.324.324.32
Energieprijzen4.664.664.664.664.66
Overstapproces4.224.224.224.224.22
Energierekening4.084.084.084.084.08
Reclames3.733.733.733.733.73
Bereikbaarheid4.484.484.484.484.48
Klachtafhandeling4.084.084.084.084.08

Budgetenergie

Overstappen naar Budgetenergie? Lees eerst Budgetenergie ervaringen. Wat vinden andere mensen van Budgetenergie en wat vindt u zelf van Budgetenergie? Plaats een beoordeling over Budgetenergie. Beschrijf Budgetenergie in uw woorden.

Budgetenergie, 8.0 out of 10 based on 107 ratings

GD Star Rating
loading...

73 Ervaringen over “Budgetenergie”

Budgetenergie Ervaring van pietsje, december 16, 2014

Is budgetenergie van sloop de crisis.nl?

Budgetenergie Ervaring van Albert de Wit, december 3, 2014

Gisteren heb ik een stukje geschreven over budget energie.
Ik moest € 800,00 borg betalen als ik mijn levering wilde vervroegen. Vandaag heeft budget energie mij gebeld en mij uitgelegd waarom er een borg gevraagd werd. In mijn geval was dat niet aan de orde. Daarom heb ik besloten om toch verder te gaan met budget energie. Ze gaan nu een spoed aanvraag doen. Alle lof voor budget energie.

gr. Albert

Budgetenergie Ervaring van Dorien, november 6, 2014

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening55555
Reclames55555
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

Ik ben 3 maanden geleden overgestapt via de prijsvergelijker van de Consumentenbond. Tot nu toe gaat alles perfect! Heb 1x met ze gebeld en ben toen erg goed geholpen. Mijn maandbedrag is iets van 15 Euri lager dan bij Essent. Ga zo door Budget!

Budgetenergie Ervaring van M Veenstra, oktober 22, 2014

Algemene indruk44444
Helpdesk44444
Energieprijzen44444
Overstapproces44444
Energierekening44444
Reclames44444
Bereikbaarheid44444
Klachtafhandeling44444

4 maanden geleden via een verkoper een contract aangegaan. De overstap was goed geregeld en onze energierekening is nu zo’n 60 euro per maand lager dan bij de vorige energieleverancier. Dus dat scheelt veel geld. Ervaringen met klachten hebben we niet. Een reclame heb ik nooit gezien.

Budgetenergie Ervaring van Carlos, oktober 3, 2014

Algemene indruk44444
Helpdesk44444
Energieprijzen44444
Overstapproces44444
Energierekening44444
Reclames44444
Bereikbaarheid44444
Klachtafhandeling44444

We zijn nu 1,5 jaar klant. Tot nu toe zijn we tevreden. De kosten zijn lager en de welkomstpremie hebben we ook gekregen zoals beloofd. We geven niet meteen de beste score, want ja. het kan altijd beter en goedkoper.

Budgetenergie Ervaring van Geraldine, september 22, 2014

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening55555
Reclames55555
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

Wij zijn heel erg tevreden! Toen wij nog bij Electrabel klant waren hadden we veel administratieve romslomp. Budgetenergie heeft dat helemaal voor ons uit handen genomen. Ze hebben alles recht gezet en ook nog eens de boete voor ons vergoed. We zijn nu dik 300 euro per jaar goedkoper uit!

Budgetenergie Ervaring van vliet, juli 30, 2014

Algemene indruk44444
Helpdesk44444
Energieprijzen55555
Overstapproces44444
Energierekening44444
ReclamesNot Rated
Bereikbaarheid55555
KlachtafhandelingNot Rated

Tot zover nog geen problemen ondekt en ik heb net mijn contract met 3 jaar verlengd. Ik kan momenteel geen goedkopere energieleverancier vinden voor 3 jaar vast. De bonus van € 100,- aan het einde van mijn oude contract van 1 jaar moet ik nog krijgen bij het einde van dit contract op 18 september 2014 voor dat mijn nieuwe contract van 3 jaar in gaat. Ik heb net een mededewerker gesproken van Budget Energie overigens geen 0900 nummer maar gewoon 020 en die verzekerde mijn dat de meterstanden op 18 september per mail doorgegeven kunnen worden en ik mijn te veel betaalde (in verband met de de zachte winter)tegoed tezamen met de bonus van € 100,00 terug gestort krijg zonder problemen. Vanaf 19 september 2014 gaat mijn nieuwe contract van 3 jaar in met scherpe prijzen denk ik, betere heb ik niet kunnen vinden. Ik wacht het af, ik moet wel zeggen dat ik mijn aanbieding via het energiecollectief van de consumentenbond heb afgesloten het eerste jaar en dat mijn vervolg aanbieding ook weer voordelen oplevert omdat ik via de consumentenbond ben binnen gekomen. Ik heb dus nog vertrouwen en hoop dat ik dit mag blijven houden. Maar “time will tell!” Ik ga nog wel verder kijken of ik wat over het hoofd zie gezien de reviews want ik zit nog in mijn 14 dagen bedenktijd!

Budgetenergie Ervaring van Jegor Volkov, juli 1, 2014

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening55555
Reclames55555
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

Zeer tevreden. Overgestapt vanuit Essent heeft mij op jaarbasis ong 400 euro gescheeld. De klantenservice is vriendelijke en behulpzaam. Gratis nummer dus geen duren 0900 lijn. Als het te druk is bellen ze je altijd netjes terug!

100% tevreden tot nu toe!

Budgetenergie Ervaring van HMM, juni 4, 2014

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening55555
Reclames55555
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

En mijn rating is….

Budgetenergie Ervaring van HMM, juni 4, 2014

Alles gaat fantastisch in de communicatie met budgetenergie. rie dagen na doorgeven meterstanden had ik de jaarnota al in de mail.
Volgens afspraak netjes de 300 euro retour!

Budgetenergie Ervaring van Rob, mei 30, 2014

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening55555
Reclames44444
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

Vorig jaar overgetapt en net afrekening gehad, scheelde echt veel met mijn vorige leverancier Nuon. Budget Energie is echt stuk goedkoper, verder geen problemen gehad. blijf dus wel even klant van deze nieuwe leverancier. zeker aan te raden.

Budgetenergie Ervaring van S.N., mei 2, 2014

Algemene indruk44444
Helpdesk44444
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening55555
ReclamesNot Rated
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

Tot nu toe gaat het goed. Ik ben een stuk goedkoper uit. Ik had een paar vragen. Heb gebeld en werd geholpen. De problemen die ik had met mijn huidige leverancier heeft Budgetenergie voor mij geregeld. Verder maakt het geen verschil.

Budgetenergie Ervaring van Daniel, april 20, 2014

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening55555
Reclames55555
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

Elk bedrijf met honderduizenden klanten heeft wel eens wat problemen. En natuurlijk heeft iedereen het recht om dan een negatieve ervaring te schrijven. Iemand die een positieve ervaring heeft, of gewoonweg geen problemen heeft met een bedrijf zal hierover geen ervaring schrijven. Budgetenergie is een bedrijf met hele scherpe tarieven. Ze winnen echt niet zomaar de energieveilingen van zowel de Consumentenbond, Vereniging Eigen Huis, ANWB en Sloopdecrisis.nl. Ze zijn nou eenmaal echt heel voordelig. Ik kan me zo voorstellen dat niet alleen klanten, maar ook de concurrenten een negatieve ervaring achterlaten… Immers zij verliezen al hun klanten aan de goedkoopste energieleveranciers. Vergelijk de prijzen maar en je ziet zelf dat budgetenergie overal als goedkoopste uit de bus komt.

Dus laat ik dan even zo vrij zijn om te melden dat ik al een jaar klant ben bij Budgetenergie (via het energiecollectief van de Consumentenbond) en geen enkel probleem heb gehad. Mag ook wel eens gezegd worden natuurlijk.

Budgetenergie Ervaring van Rico, maart 30, 2014

Ik heb zeer positieve ervaring met budgetenergie, echt niet anders dan bij anderen, maar wel goedkoper. Ik heb het echter wel allemaal zelf vergeleken en toen pas de keuze gemaakt. Ik heb geen ervaring met verkopers die langs de deuren gaan. Ik zie hier wel veel mensen klagen over energierekeningen met hoge aanmaningskosten.. Ik zou zeggen betaal op tijd en dat scheelt een hoop aanmaningskosten!

Budgetenergie Ervaring van P. staaij, maart 4, 2014

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
EnergierekeningNot Rated
ReclamesNot Rated
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

Via de Vereniging Eigen Huis aangemeld door mee te doen aan de inschrijving. Daarna pas de veelal (negatieve) recenties gelezen. Contact daarover opgenomen met de Vereniging Eigen Huis, waar ik toch veel vertrouwen in heb.
Zij stelden mij gerust, doen alleen met leveranciers zaken waar ze voor in kunnen staan. Later het contract ontvangen, waarna ik een aantal vragen had. Telefonisch contact opgenomen met BUDGET ENERGIE. Ik ben maar zelden ergens zo snel, zo correct, zo vriendelijk, zo nuttig te woord gestaan !!!! Als dit zo doorgaat ben ik blijvend klant….. Alle lof voor eerste contact.

Budgetenergie Ervaring van j, februari 24, 2014

Slechte ervaring. Verkoper aan de deur is erg opdringerig. Geeft je geen tijd als je zegt dat je eerst wilt vergelijken met andere aanbieders. Zegt dat je telefonisch kunt afmelden als je ondertekent hebt, dus dat dat geen probleem is. Als ik zeg dat ik niets onderteken voordat ik duidelijkheid heb met andere aanbieders loopt de verkoper boos weg.

Budgetenergie Ervaring van Martijn, januari 31, 2014

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening55555
Reclames55555
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

Een paar jaar geleden (5 februari 2012) heb ik hier mijn bevindingen over budget energie laten weten. Dat beviel mij prima. Goed en goedkoop. Bij deze mijn aanbeveling aangezien ik vandaag mijn welkomstpremie heb ontvangen (zoals afgesproken) en er verder geen klachten zijn geweest.

Budgetenergie Ervaring van Rosalia, januari 2, 2014

Snap alle reacties niet. Zit er twee jaar bij en heb vrijwel nooit problemen met ze gehad. Klantenservice is goed bereikbaar en je wordt niet van kastje naar de muur gestuurd. Enige ervaring die minder was, is dat de jaarafrekening laat bekend was. Het hoge voorschot vond ik op zich wel handig want ik kreeg in een keer een mooi bedrag terug en daarna was het mogelijk om het voorschot te verlagen. Tot nu toe goede ervaringen dus.

Budgetenergie Ervaring van Kim, december 19, 2013

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening55555
Reclames55555
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

Er zijn nogal wat klachten en problemen hier. Ik vind dat op zn minst opmerkelijk. Ik heb namelijk hele goede ervaringen met Budgetenergie. De prijs is een stuk lager. Dat is ook te zien op diverse vergelijkingssites. Ook partijen zoals de Consumentenbond, Vereniging Eigen Huis, Telegraaf collectief en Sloop de crisis zeggen dat Budgetenergie de goedkoopste is. Die partijen vertegenwoordigen bijna een miljoen mensen. Zou het misschien kunnen dat de concurrenten van Budgetenergie hier al die slechte reviews achterlaten? Want ik zelf heb namelijk nooit problemen met Budgetenergie. Graag info hierover.

Budgetenergie Ervaring van Sjaak Boer, november 28, 2013

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening55555
Reclames55555
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

Ben zeer tevreden over Budget Energie. Ik heb op tijd mijn meterstanden doorgegeven en betaal op tijd, als je dit doet kan er vrijwel niks mis gaan denk ik. Daarnaast ook fijn dat het een gratis nummer is en dat ik gelijk iemand aan de lijn krijg die al mijn vragen snapt.

Budgetenergie Ervaring van Gerard, november 25, 2013

Algemene indruk44444
Helpdesk55555
Energieprijzen44444
Overstapproces55555
Energierekening44444
Reclames33333
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling44444

Enkele weken geleden overgestapt van Eneco naar Budgetenergie. Moet zeggen dat ik me voorlopig niet herken in de verhalen hieronder. Mijn maandbedrag ligt 10 euro lager, klantenservice is heel correct en vriendelijk. Heb een 1 jarig contract via de deurverkoop afgesloten, verkoper heeft mij de juiste besparing voorgerekend. Prima bedrijf!

Budgetenergie Ervaring van Sanne, november 8, 2013

Algemene indruk55555
HelpdeskNot Rated
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening55555
ReclamesNot Rated
BereikbaarheidNot Rated
KlachtafhandelingNot Rated

Prima energiebedrijf hoor. Geen problemen mee en wel heel erg goedkoop!

Budgetenergie Ervaring van Marie, oktober 25, 2013

Algemene indruk44444
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening55555
ReclamesNot Rated
BereikbaarheidNot Rated
KlachtafhandelingNot Rated

Ik ben het met Bart eens. Ook wij zijn via de Consumentenbond overgestapt en hebben geen problemen ondervonden. Top prijs en prima service. De mijnomgeving zou nog wel iets verbeterd kunnen worden, maar daar wordt hard aan gewerkt is mij verteld.

Budgetenergie Ervaring van Bart, oktober 25, 2013

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening55555
Reclames55555
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

Volgens mij zijn het vooral de concurrenten die hier Budgetenergie proberen zwart te maken. Het is niet voor niets dat Budgetenergie zowel de energieveiling van Vereniging Eigen Huis alsmede die van de Consumentenbond heeft gewonnen. Ze zijn gewoon de goedkoopste.

Onze ervaring met Budgetenergie is goed. Wij zijn iets meer dan een jaar geleden via deze website overgestapt. Scheelt 40 euro per maand. Overstap is goed gegaan en verder ook nooit problemen gehad. Ook de welkomstpremie van 300 euro hebben we gewoon gekregen.

Wij zijn dus tevreden.

Budgetenergie Ervaring van g. Torenbos, oktober 4, 2013

Ik kan me niet vinden in deze reacties op dit forum. Ben zelf overgestapt via de Consumentenbond veiling en dat is allemaal helemaal goed gegaan. Energieleveranciers berekenen zelf bij aanmelding nogmaals het maandbedrag aan de hand van het historisch verbruik op een adres. Ze houden dus niet aan wat een klant zelf op een vergelijker heeft ingevuld. En dat is maar goed ook, zo voorkom je dat je meer moet bijbetalen.

In de veiling en in mijn contract staat netjes wat ik per eenheid stroom en gas moet betalen, ze kunnen me dus nooit in eens meer gaan rekenen. Het is verder een no nonsense bedrijf, dus dat ze mensen niet kunnen verder helpen met een cv ketel lijkt me ook niet meer dan normaal.

Als mijn ervaring wijzigt, dan zal ik het laten weten, maar tot nu toe ben ik dik tevreden.

Budgetenergie Ervaring van Een nieuwe klant, september 18, 2013

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening55555
Reclames55555
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

Het scheelde weinig of ik was via een huis aan huis verkoper van Budgetenergie overgestapt. Toch maar even wezen vergelijken en nu ben ik gelukkig via deze website overgestapt en krijg ik een welkomstpremie van maar liefst 320 euro ipv niks. Dank u dank u dank u wel! :)

Budgetenergie Ervaring van W. Zeilstra, september 18, 2013

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening55555
Reclames55555
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

Via Energievergelijking.nl overgestapt van Eneco naar Budgetenergie. Scheelt 30 euro per maand. Service is goed. Overstap verliep ook prima.

Budgetenergie Ervaring van Yvonne, augustus 28, 2013

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening55555
Reclames33333
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

Hallo,

Hierbij even me ervaring te delen met jullie over budget energie, al die slechte verhalen over dat budget haar afspraken niet na komt en/of hoge tarieven aanbied. Ja het vastrecht is inderdaad wat hoger.

Maand geleden kwam er een deur aan deur verkoper bij mij aan de deur, het was een leuk gesprek met deze meneer legde alles goed uit, als ik iets tijdens het gesprek wilde weten beantwoorde hij keurig mijn vraag. Al met al uiteindelijk het contract ondertekend en uitgerekend wat ik daadwerkelijk ging besparen. Ik kwam op ruim 200 euro op jaar basis.

Ik vind dat budget energie goed bezig is. De deur aan deur verkoop van budget mogen ze ook belonen, alles word netjes verteld. GA ZO DOOR!

Ik ben tevreden!

Budgetenergie Ervaring van Johan, augustus 28, 2013

Zit sinds maart bij budgetenerghie en heb alleen maar goeie ervaringen goed geregelde overstap, en correcte behandeling aan de telefoon als je iets wilt weten.
Weet je, over elk bedrijf is wel iets te klagen, en waar wordt gewerkt worden fouten gemaakt. Kijk voor de aardigheid ook eens op andere site’s dan zie je ook bijna alleen maar klachten.
Nogmaals :waar wordt gewerkt worden fouten gemaakt.

Budgetenergie Ervaring van S. Veenstra, augustus 5, 2013

Vorige maand via deze website overgestapt. Overstap verliep prima. Mijn nieuwe energierekening is 20 euro per maand lager dan bij Oxxio. Dus meer dan 200 euro per jaar bespaard.

Budgetenergie Ervaring van Anneke, augustus 5, 2013

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening55555
Reclames55555
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

Wij zijn nu 2 jaar klant en zijn tevreden met Budgetenergie. De tarieven zijn een stuk lager dan bij Essent of Nuon. De rekening is op tijd en ook het teveel betaalde voorschot kregen wij op tijd op onze rekening gestort. Het scheelt ons ruim 100 euro per jaar.

Budgetenergie Ervaring van TanteV, juli 19, 2013

Vandaag toch de gok gewaagd het verschil is zo groot met mijn huidige leverancier bijna €500. Ben al jaren lid van de consumentenbond en ga ervan uit dat de meeste mensen die positief zijn niet eens op deze site een bericht plaatsen en de mensen die negatief zijn gaan zoeken en plaatsen een negatief bericht (wat ik ook zeker zal doen). Bij een positieve ervaring zal ik dit ook hier delen.

Budgetenergie Ervaring van Guus, juni 29, 2013

Ook ik had een het idee om over te stappen naar Budget energie n.a.v. het Energiecollectief van de Consumentenbond, daar ben ik nu toch heel anders over gaan denken.

Budgetenergie Ervaring van Pascal T, juni 5, 2013

Algemene indruk44444
Helpdesk55555
Energieprijzen44444
Overstapproces44444
Energierekening33333
Reclames33333
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

Atoomstroom is volgens mij inderdaad de eigenaar van Budgetenergie.nl. Er wordt op deze site getwijfeld of de stroom daadwerkelijk groen zou zijn. Ten eerste wordt dit door de overheid gecontroleerd. Ten tweede vind ik het wel aannemelijk omdat zij groene stroom van waterkrachtcentrales afnemen. 99% zeker komt dit uit Noorwegen, waar ze waarschijnlijk certificaten overnemen. In Noorwegen wordt veel (atoom)stroom gemaakt, dat ‘s-nachts over is. ‘s-nachts wordt daar veel water naar boven gepompt en dat stroomt overdag weer naar beneden, waar het met generatoren in “groene” stroom wordt omgezet. Niet groen? anders zou die atoomstroom “weg” zijn, nu gebruik je het alsnog, dus zeker groen!
Mijn ervaringen met de (gratis) klantenservice is goed! nemen snel de telefoon op en ik krijg iedere keer een bevestiging per e-mail.
Wel opletten dat de tarieven aan de hoge kant zijn, dat wordt het eerste jaar gecompenseerd door de hoge eenmalige korting, maar als je langer blijft (waarschijnlijk) niet!

Budgetenergie Ervaring van lieve, april 26, 2013

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening55555
Reclames55555
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

Ik kan de bovenstaande mails niet begrijpen. ben al een paar maanden klant en alles loopt soepel en zonder gedoe. ben een paar weken geleden verhuist en dat liep gesmeerd. aardige medewerkers en goedkope energie, meer hoef ik nie….

Budgetenergie Ervaring van Jaap, april 7, 2013

Algemene indruk44444
Helpdesk11111
Energieprijzen33333
Overstapproces22222
Energierekening11111
Reclames44444
Bereikbaarheid22222
Klachtafhandeling11111

Heb een matige indruk aan ze over gehouden. Vond het een zeer matige klantenservice en afhandeling eindafrekening slecht! duurt lan en geld pas laat overgemaakt ( wacht nu al 16 dagen!!!!!)
Kortom: geen aanrader.

Budgetenergie Ervaring van arjan, april 4, 2013

Algemene indruk22222
Helpdesk44444
Energieprijzen55555
Overstapproces11111
Energierekening11111
Reclames44444
Bereikbaarheid44444
Klachtafhandeling11111

Budegtenergie heeft mijn verhuizing volledig verprutst. Het is nu 3 maanden later ik heb nog steeds geen eindafrekening. Ook hebben zij onterecht voorschot van mijn rekening afgeschreven terwijl ik al verhuisd was. Bij de helpdesk kunnen ze hier niets aan doen. Het is nu dus afwachten of ik mijn geld nog een keer terugzie. Ik ben gelokt door de zeer aantrekkelijke aanbieding maar de ellende die ik hier nu door heb maakt dit niet goed.
De prijzen zijn scherp maar de service en slagvaardigheid ver te zoeken.

Budgetenergie Ervaring van Sef, maart 19, 2013

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening55555
Reclames55555
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

Sinds 3 maart overgestapt naar Budgetenergie.
Een keer contact gehad met klantenservice omdat ik
een fout had gemaakt met mijn bankrekening. Werd meteen aangepast en per e-mail bevestigd.
Tot nu toe alles prima verlopen volgens de offerte. Gezien de vele (vaak rare) klachten hoop ik dat dit zo blijft.

Budgetenergie Ervaring van een klant, maart 5, 2013

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening55555
Reclames55555
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

Wat een gezeur zeg. Het zou mij niet verbazen als veel van de slechte ervaringen geplaatst zijn door de concurrentie.

Ik ben klant en dik tevreden! Ga zo door Budgetenergie!

Budgetenergie Ervaring van julia van loon, januari 24, 2013

Algemene indruk55555
Helpdesk44444
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening44444
Reclames44444
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

Mooi clupje. Jonge honden die proberen er wat van te maken. tot nu toe heel content!

Budgetenergie Ervaring van Fred, december 9, 2012

Algemene indruk22222
Helpdesk44444
Energieprijzen44444
Overstapproces22222
Energierekening11111
Reclames11111
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling22222

Aanvulling (vergeten te vermelden)

Aan het begin van mijn contract werd er € 35.70
“initieel vastrecht” geïncasseerd.

Budgetenergie Ervaring van Fred, december 9, 2012

Algemene indruk22222
Helpdesk44444
Energieprijzen44444
Overstapproces22222
Energierekening11111
Reclames11111
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling22222

De overstap duurde lang.

Het door Budget Energie voorgesteld maandbedrag was véél te hoog.
Na correctie is het maandbedrag nog steeds te hoog. Budget Energie meent dat ze het maandbedrag niet lager kunnen zetten.

De klantenservice van Budget Energie is goed bereikbaar en de medewerkers zijn correct en proberen behulpzaam te zijn.

Budget Energie komt de telefonisch met de klantenservice gemaakte afspraken echter niet na en negeert de gemaakte afspraak. In plaats van het nakomen van de gemaakte afspraak of een reactie daarop reageert men met: “U moet betalen”, “U moet betalen”, “U moet betalen”, … (in strijd met de gemaakte afspraak). Op de vraag waarom men de gemaakte afspraak negeert komt geen reactie. Na verloop van tijd begint men te dreigen met incassomaatregelen en hoge kosten.

Uiteindelijk kon ik via de klantenservice regelen dat de incassomaatregelen en de kosten daarvan ingetrokken werden als ik de te hoge rekeningen onmiddellijk zou voldoen. Sindsdien betaal ik dus veel te veel maar men heeft men verzekert dat ik het teveel betaalde na de jaarafrekening terug zal ontvangen.

Het zal mij benieuwen.

Budgetenergie Ervaring van Ivana Schols, december 6, 2012

Algemene indruk44444
Helpdesk55555
Energieprijzen44444
Overstapproces33333
Energierekening44444
Reclames33333
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling44444

Mijn vriend heeft ons aangemeld via Gaslicht. Alles loopt goed door, lijkt allemaal ok. 1x gebelt met klantenservice, heel vriendelijk te woord gestaan. Ik ben wel blij met keuze.

Budgetenergie Ervaring van gerard h., december 1, 2012

Algemene indruk55555
Helpdesk44444
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening44444
Reclames55555
Bereikbaarheid44444
Klachtafhandeling55555

niks op aan te merken. simpel en cheap.

Budgetenergie Ervaring van Manuela van Doorn, november 30, 2012

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening55555
Reclames55555
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

Ik heb pas mijn moeder aangemeld bij deze leverancier. Ging erg vlot. Verder geen poespas.

Had een probleempje bij het invullen van meterstanden voor de overstap, dat was met een telefoontje direct opgelost…

wat mij betreft een aanrader, zo simpel als het hoort te zijn met daarbij horende tarieven…

Budgetenergie Ervaring van Charlotte, november 27, 2012

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening55555
Reclames44444
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

Ik ben een paar weken geleden overgestapt naar BudgetEnergie op aanraden van een vriendin.

Moet zeggen: perfect! De aanmelding gaat heel simpel online en de overeenkomst is duidelijk. Twee weken later een verzoek om meterstanden per email en vlak daarna de bevestiging dat ik over was. Maandbedrag is inderdaad een stuk lager dan bij Nuon.

Ook fijn dat ze alles per email doen en dus geen post meer sturen…

Budgetenergie Ervaring van Jacobs, oktober 18, 2012

Algemene indruk44444
Helpdesk33333
Energieprijzen44444
Overstapproces44444
Energierekening11111
Reclames11111
Bereikbaarheid33333
Klachtafhandeling22222

Ik ben sinds twee dagen overgestapt en begin er nu al een raar gevoel over te krijgen>
Via easyswitch berekening op correcte standen zou dit ca. dertig euro per maand schelen dus overgestapt.
Nu krijg ik echter vorige week al een rekening voor het vastrecht dat ze incasseren en vervolgens krijg ik net het voorschotbedrag dat ze gaan incasseren zijnde EXACT gelij aan dat van mijn vorige levenrancier !!!!
WAAROM STAP IK DAN OVER ?????????

Budgetenergie Ervaring van Riethoven, oktober 13, 2012

Algemene indruk11111
Helpdesk22222
Energieprijzen44444
Overstapproces22222
Energierekening11111
Reclames22222
Bereikbaarheid22222
Klachtafhandeling33333

Ervaringen Jan 13 oct 2012
Na berekenen van tarief op site puur uit nieuwsgierigheid direct daarna gebeld door medewerker en werd een prachtig
verhaal verteld over tarieven en teruggave van boete,s.
Met deze medewerker afgesproken dat ik deze mondelinge toezeggingen eerst via emai of schriftelijk toegezonden zou krijgen.
Daarna zou ik besluiten of ik zou oversluitene
Na10 dagen kreeg ineen mail dat er 72 € van mijn rekening zal worden
afgeschreven in feite is dit een blanco volmacht er is niets van af spraken
op papier gezet
Ik ben zo stom geweest om niet eerst alle klachten van lotgenoten
te lezen en zie met vreze de toekomst te gemoet

Budgetenergie Ervaring van ronald, september 28, 2012

Algemene indruk22222
Helpdesk33333
Energieprijzen44444
Overstapproces33333
Energierekening33333
Reclames33333
Bereikbaarheid44444
Klachtafhandeling44444

ben over gestapt naar budgetenenergie.
in eerste instantie waren zijn niet veel goedkoper dan mijn huidige aanbieder ( essent)
na een paar telefoontjes ,kreeg ik consumentenbondactie ( betaal maar de helft van vastrecht.
uiteindelijk 300 euro korting ( na 3 jaar) + na 3 maanden terugbetaling van helft vastrecht ( 214,70).
dat maak totaal 514,70 korting. op de prijzen van budgetenergie.
ik heb alles zwart op wit, dus nu maar wachten of ze ook hun belofte nakomen.
als de komende jaren net zo rampzalig zijn als in het begin ,dan staat me nog wat te wachten.
ik kies voor zekerheid van 3 jaar ipv elk jaar het zoekwerk naar de beste energieleverancier.
heb zonnepanelen ,dat maak de stroomprijs minder intressant voor mij ,maar eerder gasprijs

Budgetenergie Ervaring van Maikel, september 13, 2012

Algemene indruk44444
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces44444
Energierekening55555
Reclames11111
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

BudgetEnergie is veruit de goedkoopste na lang vergelijken en zoeken. Dus ben eindelijk overgestapt, ging op zich best soepel, je merkt wel dat het nog een jong bedrijf is, maar tot nu toe zeer tevreden, geen logge klantenservice en vriendelijke meisjes aan de telefoon. En bovenal super prijzen!!

Budgetenergie Ervaring van Martijn, september 11, 2012

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces44444
Energierekening55555
Reclames33333
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

onlangs klant geworden, volgens de consumentenbond zijn de namelijk de goedkoopste. moet zeggen dat het soepel ging met de overstap. enige minpuntje vind ik groene stroom, ik wil dat niet, geloof er niet in. wilde dus geen groen, maar dat kon niet? maar voor de rest tot nu toe goede ervaringen. zeer lage prijzen, vriendelijke klantenservice.

Budgetenergie Ervaring van Niels Krijger, juli 4, 2012

Algemene indruk11111
Helpdesk33333
Energieprijzen55555
Overstapproces33333
Energierekening33333
Reclames11111
Bereikbaarheid33333
Klachtafhandeling33333

Recent kwam een deur-tot-deur verkoper langs van Budget Energie. Altijd vriendelijk gaf ik netjes antwoord op de vragen van de jongeman. Toen hij er achterkwam dat mijn huidige leverancier Greenchoice is sloeg hij meteen een map open met het artikel uit Trouw waarin beschreven wordt hoe GreenChoice geld heeft achtergehouden van klanten die daar recht op hadden na een eindafrekening. Uiteraard krabte ik even achter mijn oren toen ik dit hoorde.

Mijn abonnement bij GC bestaat uit een vaste korting op de variabele tarieven van de ‘grijze’ energieleveranciers. Dit is -zo zegt GC- ook veruit hun populairste aanbieding en dus toepasbaar voor de meeste klanten van GC. In de voorwaarden staat meer dan overduidelijk dat dit een blijvende korting is voor onbepaalde tijd:
“Blijvende korting van 0,25 eurocent” en
“De korting is blijvend geldig voor onbepaalde tijd.”
Zie ook de samenvatting van de voorwaarden http://www.greenchoice.nl/Content/Media/Document/Contractvoorwaarden%20kortingsgarantie.pdf

Het tarief is uiteraard variabel maar dit is gebaseerd op wat de standaard regio leverancier berekend. Leek mij allemaal vrij transparant verder (hoewel ik dit nu toch een keer zal controleren).

Waar ik mij aan achteraf aan stoorde was dat de Budget Energie verkoper meerdere malen hinte dat GC op termijn haar tarieven wel zal moeten verhogen om de boete te betalen. Nu wetende dat de tarieven worden bij GC vastgesteld worden via een vaste formule ben ik dus niet te spreken over de reclame uitingen van dit bedrijf. Zwartmaken van de concurrent gebaseerd op feiten vind ik niet erg, maar onterechte stemmingmakerij houd ik niet van.

(ben overigens een tevreden klant van GC, met name hun helpdesk heeft me goed geholpen en alles direct voor me aangepast, maargoed dat is voor andere review)

Budgetenergie Ervaring van J. Frijling, juni 1, 2012

Algemene indruk33333
Helpdesk11111
Energieprijzen44444
Overstapproces44444
Energierekening11111
Reclames11111
Bereikbaarheid33333
Klachtafhandeling11111

Stelletje amateurs! Men wil perse afboeken op de eerste van de maand, terwijl ik niet kan garanderen dat er dan ook daadwerkelijk geld op de rekening staat. De 5de weet ik zeker. Dit wil de boekhouder blijkbaar niet. Zou volgens hen niet kunnen. Lijkt me volledige kul, want de acceptgiro’s komen ook elke dag binnen en moeten worden verwerkt. Een stug bedrijf waar kennis en klantvriendelijkheid niet hoog in het vaandel staat! Heb ze maar per direct opzegging gestuurd, met als reden dat een product moet voldoen aan de eisen die je er aan kunt en mag stellen. Je mag verwachten dat je elke dag van de maand kunt betalen….

Budgetenergie Ervaring van karin mol, mei 18, 2012

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening55555
Reclames44444
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling44444

goeie service, ben zeer tevreden met budgetenergie, klantvriendelijke medewerkers.
ik zeg DOEN!!!

Budgetenergie Ervaring van Jansen, april 29, 2012

Algemene indruk44444
Helpdesk44444
Energieprijzen44444
Overstapproces55555
Energierekening55555
Reclames33333
Bereikbaarheid44444
Klachtafhandeling44444

Overgestapt voor de lage prijzen.. en verder geen omkijken naar gehad. Als een normale consument is het zo simpel als wat om over te stappen.

Budgetenergie Ervaring van Klein, april 27, 2012

Ik heb voor BudgetEnergie gekozen vanwege de lage prijzen en ik heb qua overdracht geen enkel probleem gehad. Heb een enkele keer moeten bellen betreft een vraag over meterstanden en deze werd heel professioneel beantwoord.
Eerst las ik hier ook alleen maar slechte dingen, maar overal valt wel wat te klagen..

Budgetenergie Ervaring van P Heuts, april 19, 2012

Echt een afrader deze firma. Een stelletje beunhazen!
Ze hebben mij voorschot in rekening gebracht dat bijna 2 keer zo hoog is als mijn vorige leverancier, zogenaamd op basis van gegevens van de netwerkbeheerder hebben ze een 3 keer zo hoog gasverbruik berekend als wat ik de afgelopen jaren heb gebruikt. Dit waarschijnlijk om van een veel te hoog voorschotbedrag flink rente te kunnen trekken op mijn kosten.
Na mijn klacht hierover melden ze me heel laat dat ze het voorschotbedrag zouden verlagen, wat ze niet hebben gedaan.
Bedriegers dus.

Budgetenergie Ervaring van Peter, april 10, 2012

Algemene indruk11111
Helpdesk11111
EnergieprijzenNot Rated
OverstapprocesNot Rated
EnergierekeningNot Rated
ReclamesNot Rated
Bereikbaarheid11111
Klachtafhandeling11111

Ik ben ook zo stom geweest om met Budget energie in zee te gaan. Aangezien de woning van mijn overleden vader geen leverancier meer had heb ik ze gebeld of ze me meteen konden aanmelden in het landelijke systeem, anders riskeerde ik afsluiting door de netwerkbeheerder. Dat kon uitsluitend als ik 471,40 overmaakte en hen daarvan per mail of fax op de hoogte bracht. Dat heb ik meteen gedaan. Ik zou dan binnen 2-3 werkdagen worden aangemeld.
3 weken later werd het gas- en licht afgesloten. Toen ook nog bleek dat budget-energie 2 weken daarvoor 71,40 had afgeschreven (mag dat zomaar?) heb ik dat wel laten storneren. Helaas gaat dat niet met een overschrijving,

Kortom, ik ben 471,40 lichter, ik krijg al aanmaningen of ik de afsluiting ook even wil betalen en budget energie heeft nog geen kwartje aan gas of licht geleverd.

Hun enige antwoord op de klacht (waar ze overigens ook nog even 5 werkdagen de tijd voor nemen) was: we wisten niet dat het een spoedje was, dus het ligt niet aan ons.
Denken ze nu werkelijk dat ik helemaal uit mezelf maar besloten had 471,50 aan hen over te maken? Lijkt me toch aannemelijker dat ik dat na telefonisch kontakt met hun (overigens ook niet vriendelijke) helpdesk heb gedaan.

Ver weg blijven van die gasten dus. Ze beloven van alles maar komen het niet na. En wie zit er met de gebakken peren? Juist, ik in dit geval.

Misschien dat de geschillen-commissie nog wat oplevert?

Budgetenergie Ervaring van Bert, april 5, 2012

Algemene indruk11111
HelpdeskNot Rated
EnergieprijzenNot Rated
Overstapproces11111
EnergierekeningNot Rated
ReclamesNot Rated
BereikbaarheidNot Rated
Klachtafhandeling11111

Ik wilde aan het eind van mijn vorig contract (bij vorige leverancier) overstappen naar Budgetenergie. Bij Budgetenergie liet men het contract te vroeg ingaan en liep ik premie van vorige leverancier mis en moest een boete betalen. Totaal € 205. Sinds eind januari belooft men mij nu al dit bedrag terug te storten, maar tot op heden nog niets! Heb inmiddels vele telefoontjes en e-mails gestuurd en krijg telkens weer te horen: “We zijn er mee bezig”. Totaal incompetent bedrijf!

Budgetenergie Ervaring van Bianca, maart 19, 2012

VRESELIJK!

Ik heb me in Jan. 2012 aangemeld om op 1 Feb. stroom geleverd te krijgen van Budget energie. Ze zijn eerder begonnen dan ik bij mijn aanmelding aangaf, wat vervolgens voor een reeks problemen zorgde die nog steeds niet zijn opgelost.

Na mijn aanmelding zijn ze gelijk overgegaan tot energielevering, een aantal dagen voor mijn daadwerkelijke verhuizen. Op 1 Februari hebben ze een melding van verhuizing binnen gekregen, waardoor ze zijn gestopt met energie leveren. Volgens hen betekende dit dat een andere provider de levering overnam. De verhuis melding was natuurlijk MIJN verhuizing en het contract had toen pas moeten ingaan.
Daarna heb ik zeker 20 telefoontjes gepleegd om toch de aanmelding te voltooien. De medewerkers zijn bot, kortaf en alles behalve behulpzaam. Er is mij meer dan een maand beloofd dat Budget energie mij binnen 48uur energie zou leveren. Elk telefoontje werd mij weer hetzelfde verteld; dat ze het bericht door zouden sturen aan de desbetreffende afdeling en het binnen 48 uur opgelost zou zijn. In het laatste telefoontje heb ik de medewerker gevraagd of ze het logisch vond om een strategie die al 10x gefaald had opnieuw toe te passen en een betere uitkomst te verwachten. Haar antwoord? Volmondig JA…

De aanmelding is eind Maart nog steeds niet voltooid. Mijn netwerkbeheerder dreigde zelfs de stroom af te sluiten totdat ik ze op de hoogte stelde van de situatie met budget energie. Mijn netwerkbeheerders advies? Opzoek gaan naar een betrouwbare energie leverancier, want zij kunnen in hun systeem geen reden vinden waarom het budget energie zoveel moeite kost om mij aan te sluiten.

Om dit verhaal mooi af te sluiten wil Budget energie mij een rekening sturen van de dagen waarin ze mij energie hebben geleverd (hoewel ik nooit energie heb gevraagd voor die periode, ik woonde immer niet eens op dat adres!) EN willen ze de vastgoed kosten niet retourneren. Dit zijn gewoon wanpraktijken. Doe jezelf een plezier en zoek een ander.

Budgetenergie Ervaring van Hendrika, maart 9, 2012

oh ja, en het opgeven van de meterstanden kon niet eens via hun website omdat dat stuk van de website defect was (en onder de taalfouten zat, maar goed).

Het opgeven van de meterstanden via de e-mail leverde niets op en alleen na 2 keer bellen en nog een klacht (een van de drie) is het verwerkt

Budgetenergie Ervaring van Klant, februari 14, 2012

Algemene indruk44444
Helpdesk44444
Energieprijzen44444
Overstapproces44444
Energierekening44444
Reclames44444
Bereikbaarheid44444
Klachtafhandeling44444

Tot nu toe is alles goed gegaan. Ik bekijk het een jaartje. Dan volgt een review.

Budgetenergie Ervaring van Martijn, februari 5, 2012

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen44444
Overstapproces44444
Energierekening55555
Reclames33333
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

Hierbij mijn Ervaringen in waarderingen, prima bedrijf zover.

Budgetenergie Ervaring van Martijn, februari 5, 2012

Onlangs overgestapt, prima ervaringen tot nu toe. Zat bij greenchoice, maar die hebben de boel opgelicht onlangs, dus moest helaas weg daar vond ik . Budgetenergie is ook 100% groen. Heb voor betaling per kwartaal gekozen, echt perfect, nog meer korting, beter rendement dan op de bank op het moment. Verder is klantenservice prima, nemen direct telefoon op en niet van die irritante wachtrijen en computers met keuzes. Kortom, zeer tevreden, ik zeg dus doen!!

Budgetenergie Ervaring van Bob van Diermen, februari 3, 2012

Algemene indruk11111
Helpdesk11111
Energieprijzen33333
Overstapproces11111
Energierekening11111
Reclames11111
Bereikbaarheid11111
Klachtafhandeling11111

Aardige prijzen inderdaad, voor de rest atoomstroom 2.0. Ik zeg, NIET doen.

Budgetenergie Ervaring van J. Lobers, januari 23, 2012

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening55555
Reclames55555
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

Overgestapt om lage tarieven. Duidelijke info. Goede helpdesk met persoonlijk medewerkers van bedrijf zelf. Kortom gewoon goed en lagere (bij ons € 25 per maand) maandlasten.

Budgetenergie Ervaring van Peter Herder, januari 20, 2012

Algemene indruk44444
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening44444
Reclames22222
Bereikbaarheid55555
KlachtafhandelingNot Rated

sinds kort zijn wij overgegaan naar Budgetenergie via een vergelijkingssite. Je wordt zeer vriendelijk te woord gestaan waarbij o.a. de overstapprocedure eenvoudig en duidelijk wordt uitgelegd. Gewoon GOED. Daarnaast ontvang je een zeer overzichtelijke rekening. Hier kunnen de grote “jongens” nog wat van leren. Top

Budgetenergie Ervaring van Jan Koerts, januari 12, 2012

Ook bij je vorige leverancier betaal je voor zowel electra als gas vastrecht. Bij Essent is dit € 2,49 per produkt per maand en NEM € 6,99 per produkt per maand.
Hier ben je gewoon het goed koopste uit met jou gas en stroom tarief en dus over het geheel bij de juiste met goed service en laagste tarief.

Budgetenergie Ervaring van Vanessa Eilander, december 29, 2011

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening55555
Reclames44444
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

Ik ben 2 weken geleden overgestapt. Moet zeggen: super! Héél duidelijke verhaal in de bevestigingsmail. Toen ik nog een vraag had mailden ze me gelijk terug en mijn eerste voorschotberekening is inderdaad fors lager dan bij die boefjes van Eneco!

Budgetenergie Ervaring van Evert de G, december 27, 2011

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces44444
Energierekening44444
Reclames44444
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling44444

Ben klant geworden. Scheelde heel veel. Wel hoger vastrecht inderdaad. Bij mij perfecte service. Ik werd binnen 15 persoonlijk te woord gestaan.

Budgetenergie Ervaring van j. talens, december 12, 2011

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces44444
Energierekening55555
Reclames55555
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling44444

mijn ervaring met Butget energie is zeer positief, gratisnummer klantenservice nemen heel snel op zeer goede reactie op je mail en duidelijk antwoord op je vragen. En ja je betaald wat meer vastrecht maar uit eindelijk besparen wij wel €200′- ten opzichte van zogenaamd de goedkoopste en zelfs € 300,- met Essent.

Budgetenergie Ervaring van J. Talens, december 12, 2011

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening55555
Reclames55555
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

echt een top bedrijf, net nieuw op de markt. Ze doen wat ze zeggen. en stellen echt de klant centraal. (TIP: hou dit zo vast)ideaal dat je ook per kwartaal of per jaar kan betalen. Duidelijke uitleg over alles en een zeer overzichtelijke website. Debby andere aanbieders zijn € 200,- duurder per jaar en ons scheelt het zelfs €300,- met Essent. Dus butgetenegie is echt de goedkoopste!

groet,

J. Talens

Deel een ervaring over Budgetenergie

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling

Bereken de energiekosten van alle energieleveranciers. Vergelijk energie prijzen online met de Budgetenergie tarieven en bekijk of u bij Budgetenergie echt zo voordelig uit bent.