zaterdag , 25 april 2015
Home » Energieleveranciers » Electrabel

25 Ervaringen

  1. Ben heel ontevreden over de klachtafhandeling, ze geven toe fouten te geven gemaakt waardoor mijn eindafrekening op 2000,- euro is uitgekomen komen ze alleen met een betalingsregeling, waar ik normaal 2 jaar over gedaan zou hebben. Ben verkeerd voorgelicht en heb geen jaaropgave gekregen waardoor ik het niet zelf heb kunnen checken, na 2x telefonisch contact ben ik er vanuit gegaan dat ik met de juiste informatie het juiste maandbedrag berekend heb gekregen(niet dus) ongeveer 200 per maand te weinig.heb 2x mijn meterstanden doorgeven, zeggen ze nu dat ze dat niet meer kunnen zien, tuurlijk! Had Ik netjes een jaarafrekening gekregen had ik het kunnen checken. Wel fout van hun kant ook toegegeven maar geen tegemoetkoming van meer tijd om het af te betalen of compensatie. Erg slecht, net als iedere klacht praten ze zichzelf schoon en doen ze uiteindelijk niets.
    Ik had het netjes op willen lossen maar dat kan alleen als ik gewoon betaal, lekker makkelijk. Je staat als klant met je rug tegen de muur. Nu maar andere kanalen bewandelen.

  2. Elektrabel opgezegd in maart; overstap datum was medio mei. Heb de incasso stopgezet in maart en zelf de voorschotten tot mei overgemaakt. Ook de eindafrekening betaald. Inmiddels heb ik 11 aanmaningen, drie aangekondigde energie afsluitingen en wat andere onzinnige correspondentie ontvangen. Hoe gek kan het eigenlijk in 2014? Waarschijnlijk bij Elektrabel “zij begrijp niet” zij begrijpen er niks van. Ben trouwens benieuwd, of er wat valt af te sluiten. Dreigementen, dreigementen Foei Elektrabel.

  3. “We willen u als trouwe klant graag bedanken”
    Maar hoe ?
    Alle pogingen ten spijt slaag ik er maar niet in, om mijn beloning te ontvangen.
    Hoogachtend.

  4. G Kimmels Steen

    Electrabel waarom de maandtermijn al afschrijven,terwijl de lonen nog niet binnen zijn!Terwijl wij de afspraak hadden rond de 25ste.Erg inhalig,ook zijn jullie een stuk duurder dan andere leveranciers!
    Op zoek naar een andere leverancier nu!

  5. per 31-12-2013 overgestapt naar Essent. Electrabel bleef echter maandbedragen incasseren. Paar keer incasso’s gestorneerd. Vele telefoontjes gepleegd. Antwoord telkens: sorry, we zien het. U bent geen klant meer van ons. We zullen zsm de eindafrekening sturen. Die kwam niet. Wel een aanmaning met dreiging met incassobureau om niet betaalde termijnen 2014 te voldoen, terwijl ik geen klant meer was! In sept 2014 eindafrekeningspverzicht gehad, maar tot op heden nog niets op mijn bankrekening. Nog maar eens een telefoontje. Ja, dat klopt, want er staan nog termijnen van u open! Nu maar gezegd, dat als ik het geld niet binnen drie werkdagen heb alle mogelijke instanties zoals Kassa, Radar, Het is niet waar, rechter zullen worden ingeschakeld. Ga nooit met Electrabel in zee!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling