Algemene indruk2.382.382.382.382.38
Helpdesk2.752.752.752.752.75
Energieprijzen22222
Overstapproces2.142.142.142.142.14
Energierekening2.132.132.132.132.13
Reclames1.881.881.881.881.88
Bereikbaarheid2.632.632.632.632.63
Klachtafhandeling2.382.382.382.382.38

Eneco

Overstappen naar Eneco? Lees eerst Eneco ervaringen. Wat vinden andere mensen van Eneco en wat vindt u zelf van Eneco? Plaats een beoordeling over Eneco. Beschrijf Eneco in uw woorden.

Eneco tarieven 2016 vergelijken

Vergelijk het energie aanbod van Eneco. Dat kan gratis en snel op Energievergelijking.nl. Ga naar Energievergelijking.nl om te zien of Eneco voor u de beste keuze is.

Vergelijk en bespaar honderden euro's per jaar!

Door uw aanvraag via Energievergelijking.nl in te dienen profiteert u van exclusieve energie aanbiedingen die u niet krijgt aangeboden op de website van Eneco. Vergelijk het aanbod van alle energieleveranciers en bespaar tot wel 700 euro per jaar!

Beste energie aanbiedingen van dit moment

Vergelijk de aanbiedingen van Eneco ook met andere energie aanbieders. Behalve Eneco kunt u kiezen uit meer dan 30 andere energie aanbieders. Door te kiezen voor de goedkoopste energiedeal kunt u al snel honderden euro's per jaar besparen.

Vul eerst uw verbruik en postcode in om de goedkoopste energie aanbieding te vinden!

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Er zijn 12 Ervaringen over “Eneco”

Eneco Ervaring van F.Poutsma, oktober 14, 2015

Contactwijziging mnd aan telefoon doorgenomen voor enkele adressen. Zonder boete kon dat niet voor 1 adres, daar dus geen wijzing, wel voor andere adressen. Wie schetst verbazing dat er later toch een boete wordt gerekend. Bellen daarover leert dat men de opname gaat beluisteren en men belooft terug te bellen. Dan gebeurt niet. In arre moede maar zelf gebeld.
Opnames terug luisteren kan ondanks toezegging niet. Daarvoor moet ik dan weer schriftelijk naar eneco. Een actief ontmoedigingsbeleid dus. Zo wordt na een doorlopend contract vanaf 1977 dus behandeld. Tja, loyaliteit moet echt van 1 kant komen. Niet meer dus. Op zoek naar andere leverancier dan maar voor enige adressen.
Doen wat je belooft (1. afspreken dat je geen boete berekent en dat dan vervolgens wel doen past dan niet. 2 Beloven terug te bellen en dat niet doen past ook niet. 3 beloven dat je makkelijk direct kunt terugluisteren en dat vervolgens niet waarmaken draagt ook niet bij aan vertrouwen in functioneren) . Dat is begin en ook eind van relatie. Eneco staat dus voor wat mij betreft voor bewust niet nakomen van afspraken.

Eneco Ervaring van Het zijn oplichters, september 14, 2015

Naar mijn ervaring zijn het gewoon een stelletje oplichters ze sluiten mensen af die eens een keer een aantal dagen telaat hebben betaald maar er zijn geen achterstanden ect sterker nog je krijg te horen u krijgt nog geld terug. Vraag je waarom jr afgesloten wordt krij je een lullig antwoord ja er is wel eens te kat betaals. Ja maar hallo geen achterstand niks. Als je lid wil blijven mag je mooi 400 euro’s betalen!! O goh betaal 400 euro en alles is weer goed nou de pot op oplichters proberen mensen bang te maken zodat ze onnodig 400 euro gaan betalen

Eneco Ervaring van Patrick, juli 13, 2015

Algemene indruk 11111
Helpdesk 11111
Energieprijzen 11111
Overstapproces 11111
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 11111
Klachtafhandeling 11111

Je hebt een klantenservice die lang duurt, en je hebt een klantenservice die je helemaal niet helpt. Ik dacht een veilige keus te maken door voor een “grote” maatschappij te kiezen (What was I thinking?) Kwam dat even bedrogen uit.. na een paar dagen het contract ontvangen, stond al een foute startdatum in. Gebeld.. wordt tijdens het in de wacht staan zomaar het gesprek verbroken. terugbellen..1 min 2 min 3 min>> 6min “dan moet u een andere afdeling hebben meneer.. opnieuw in de wacht.. 1 min. 2 min. 3min.. “ik krijg ze niet te pakken meneer en ik mag u niet meer in de wacht zetten.. Laat maar, ik stuur wel een mail.

Als antwoord op de mail: nee meneer, ik ga het regelen, en graag niet meer proberen om via andere wegen contact te zoeken, want dan wordt de kan groter dat het misgaat. (ok, dan doe ik dat niet) maar helaas, ook zonder mijn tussenkomst was de datum (en tot op de dag van vandaag nog steeds niet) juist.

Ok, jammer van die paar dagen dan maar, maar ik had nog een vraag. Aangezien de klantenservice niet werkt, en per gesprek steeds 45ct moet kosten. dan stuur ik maar een mail via de website. krijg een automatische reactie dat ik binnen 5 werkdagen reactie zou krijgen. (dat was 22 juni 2015). Jullie raden het vast al.. ik wacht nog steeds. op 1 Juli heb ik nogmaals een mail gestuurd, ook weer zou ik met 5 dagen reactie krijgen, maar helaas.

Kan jullie wel melden.. ik ben er redelijk klaar mee, aan het einde van het contract heel snel naar de concurrent. Eneco.. Bah!

Eneco Ervaring van Pat, mei 19, 2015

Algemene indruk 11111
Helpdesk 11111
Energieprijzen 11111
Overstapproces 11111
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 11111
Klachtafhandeling 11111

eneco doet maar wat: pleegde contractbreuk na overname van Dong Energy. De eindnota klopte niet: korting voor electra werd verkeerd berekend (te weinig korting toegekend) en tarief werd ineens duurder dan met Domg overeengekomen. Eneco weigert herberekening zonder opgaaf van redenen.
de meest vunzige energieleverancier die mensen telefonisch ook intimideert en liegt als zou overstappen en contract bij een ander verbreken normaal zijn ! Onethisch !

Eneco Ervaring van de Lange, april 21, 2015

Algemene indruk 11111
Helpdesk 11111
Energieprijzen 11111
Overstapproces 11111
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 33333
Klachtafhandeling 11111

Schandalige manier van communicatie.
Prijzen zijn hoog en hier mag je dan ook wat voor verwachten. Is (in ons geval) zeker niet zo!!

Eneco Ervaring van Piet van Beijnen, april 6, 2015

Schandalig dat Eneco niet op een normale E-mail manier te bereiken is, Ik ben al weken bezig om in te loggen, telkens krijg ik het antwoord gebruikersnaam en wachtwoord bekend. (inloggen niet mogelijk !) Maar ik kom er toch niet in.
Ik heb diverse malen geprobeerd ze te bellen, maar dan krijg ik een bandje, met van 15 minuten wachttijd, daarna idem, en weer. ik heb er stevig de balen van.
De jaar nota heb ik ook nog niet ontvangen van ze.
Behoorlijk waardeloos dit alles.

Eneco Ervaring van Zevenbergen, november 21, 2014

35 jaar zijn wij al klant bij eneco. Pas kregen wij de zoveelste narekening. Waarvoor wij toch even gingen bellen. Na het uitgelegd te hebben bleek de mevrouw van Eneco niet geintresseert en hing op met ‘ een fijne dag verder ‘. Ze zetten een klant van 35 jaar zo aan de kant na het melden van een klacht. Zeer asociaal! Ons zijn ze kwijt.

Eneco Ervaring van onno NIET DOEN!, september 18, 2014

Algemene indruk 11111
Helpdesk 33333
Energieprijzen 11111
Overstapproces 11111
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 11111
Klachtafhandeling 11111

Ervaring: Zeer zeer slecht, Eneco maakt zich structureel schuldig aan intimidatie (telefonisch natuurlijk, je hebt

dan geen enkel bewijs)en misbruik van de monopolipositie inzake stadsverwarming. NIET DOEN, WEGBLIJVEN!!

Met name in de zgn. achterstandswijken regent het klachten tijdens het spreekuur van het bewonersoverleg.

(Mensen willen opzeggen maar worden gehinderd door belegen overheidswetgeving). Als ze merken dat hun

intimidaties geen effect sorteren,lees: tegen ouderen, buitenlanders, alleenstaande moeders met kinderen, dan

gaan ze over tot het financieel uitmelken van de betreffende klant door de kosten op de jagen, daarbij geen

rekening houdende met de financiele positie. Ook schroomt men niet klanten die weigeren een digitale meter aan

te schaffen (IS NIET VERPLICHT) telefonisch te intimideren en weigert men vervolgens de opgegeven meterstanden

te accepteren. De digimeter begint te lopen bij 5 graden C je betaalt terwijl je dus nog in de vrieskou zit. (Ooh

dat was dus de reden dat Eneco hals over kop iedereen van zo’n metertje wilde voorzien, nog voordat het

wetsvoorstel door de !e kamer was)Je krijgt straf: Eneco verhoogt vervolgens zelf het warmteverbruik met 100%

op de daadwerkelijke meterstanden en dwingt je onder de bedreiging van een incassobureau de foutieve nota te

betalen. Welke stumper/ambtenaar heeft zich laten omkopen bij het werderom toekennen van het contract voor

stadsverwarming aan Eneco in Utrecht? Stadsverwarming: feodaal,niet van deze tijd! afschaffen deze wanpraktijk

gevoelig contractvorm. Scheep de productenten van die afvalwarmte op met stadsverwarming -maar die kun je

niet intimideren, particulieren wel.- De overheid dient burgers te beschermen i.p.daarvan beschermt deze dikke

nekken-overheid multinationals en bedrijven. “Geef iemand macht en je leert zijn karakter kennen” (A. Lincoln)

Eneco Ervaring van SvdPloeg, april 12, 2014

Algemene indruk 44444
Helpdesk 55555
Energieprijzen 33333
Overstapproces Not Rated
Energierekening 44444
Reclames 33333
Bereikbaarheid 44444
Klachtafhandeling 44444

Prima leverancier. Al 3 jaar klant, nooit problemen. Verzoek opname meterstanden en jaarafrekeningen komen netjes op tijd. Vorig jaar moest ik veel bijbetalen door hoog verbruik,maar kon een nette betaalregeling treffen. Echter zit ik wel te kijken of ik elders goedkoper uit ben. Tarieven Eneco behoren niet tot de goedkoopste. Maar over de goedkoopste lees ik slechte berichten, dus wil liever iets meer betalen voor zorgeloze leverancier.

Eneco Ervaring van Eneco niet doen, mei 30, 2012

Algemene indruk 11111
Helpdesk 11111
Energieprijzen 11111
Overstapproces 11111
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 11111
Klachtafhandeling 11111

Slechte maatschappij ontzettend duur en de klant is slechts een nummertje

Eneco Ervaring van Geld besparen, april 26, 2012

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 33333
Overstapproces 55555
Energierekening 33333
Reclames 22222
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

In Belgie hebben ze de energietarieven wel lager gemaakt… Maar in Nederland betalen we de hoofdprijs. Ze hebben goede service, maar daarom betaal je denk ik ook meer…

Eneco Ervaring van Sjonnie, januari 27, 2012

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Volgens ons de beste!

Deel een ervaring over Eneco

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling

Vergelijk het aanbod van Eneco

Bereken de energiekosten van alle energieleveranciers op basis van de actuele energie tarieven. Met de energievergelijker op Energievergelijking.nl kunt u 100% onafhankelijk en objectief alle aanbieders van energie vergelijken op basis van uw werkelijke energieverbruik en uw postcode, zodoende kunt u zelf de tarieven van Eneco vergelijken met andere energieleveranciers en bekijken welke energieleverancier nu echt de meest voordelige keuze is. Vergelijk de energieprijzen en reken precies uit hoeveel geld u de goedkoopste aanbiedingen van Eneco kunt besparen op uw energierekening.


Energievergelijking.nl krijgt gemiddeld een 9,4 van de 10 op basis van 2889 beoordelingen