Algemene indruk2.072.072.072.072.07
Helpdesk2.152.152.152.152.15
Energieprijzen1.931.931.931.931.93
Overstapproces1.671.671.671.671.67
Energierekening1.851.851.851.851.85
Reclames1.621.621.621.621.62
Bereikbaarheid2.362.362.362.362.36
Klachtafhandeling1.851.851.851.851.85

Eneco

Eneco is een energieleverancier. Wilt u overstappen naar Eneco? Lees dan eerst de ervaringen over Eneco. Wat vinden andere mensen van Eneco en wat vindt u zelf van Eneco? Plaats hieronder uw ervaringen over Eneco.

Vergelijk energie tarieven van Eneco

Wilt u overstappen naar de aller goedkoopste energieleverancier? Duizenden mensen zijn u al voorgegaan! Ga naar Energievergelijking.nl om energieprijzen van Eneco te vergelijken met andere energieleveranciers. Energievergelijking.nl is de onafhankelijke energie vergelijkingssite van Nederland! Start snel met energie vergelijken en bespaar!

Eneco
4.73 (47.31%) 26 votes

Eneco ervaringen 2016

Er zijn 25 Ervaringen over “Eneco”

Eneco Ervaring van Yvonne de Zwaan, september 16, 2016

Een update na mijn laatste review. Op 13 september voor de zoveelste maal gebeld met eneco, en zowaar! Het wonder is geschied, een dame aan de telefoon, mevr. M. Sahertian, die wel begrijpt hoe klantvriendelijkheid behoort te zijn. Zij heeft alles aangepakt en mij keurig netjes teruggebeld, volgens afspraak. Nu is het orde, tenminste daar lijkt het op, en zij heeft er zelfs voor gezorgd dat er een boeket bloemen is bezorgd om alle ellende enigszins goed te maken.Een klacht mag vermeld worden, maar als er iets goed gedaan word, is het ook het vermelden waard. Dus mensen met trammelant…. vraag naar deze dame want zij kan iets voor u doen!!

Eneco Ervaring van Yvonne de Zwaan, september 12, 2016

Algemene indruk 33333
Helpdesk 22222
Energieprijzen 33333
Overstapproces 11111
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 33333
Klachtafhandeling 11111

Elk jaar stap ik over naar een andere energieleverancier, en dit jaar kwam Eneco als voordeligste uit de bus. Dus overgestapt van Greenchoice naar Eneco. Wat een ellende!!!!! Nog nooit geen problemen gehad met overstappen, en nu! Niet normaal! Al op 16 juli een mail gehad met daarop alles precies zoals het moest zijn, en toen op 2 september de overstap een feit werd, begon het gedonder. Ineens bleken er twee accounts te zijn gemaakt, en hadden we geen stroom meer, alleen maar gas. Gebeld. Nee werd in orde gemaakt. Moesten we de meterstanden doorgeven, bleken er nog steeds twee accounts te zijn. Gebeld. Nee sorry, dat werd in orde gemaakt. Ondertussen kreeg ik een mail met maandbedragen die kant nog wal raakten, gebeld! Nee sorry sorry, dat werd meteen in orde gemaakt. We zijn nu 6 telefoontjes en tig mails verder en nog kregen we twee aparte kaartjes in de bus waarop we de meterstanden moesten invullen!!! Ik weet werkelijk niet wat daar voor imbecielen werken, maar voor mij is dit 1x en NOOIT weer. Echt NOOIT niet!!!

Eneco Ervaring van P. C. van der Slot, september 12, 2016

Ik ben al 34 jaar klant bij Eneco. Nooit problemen gehad. Nu heb ik de eindafrekening gekregen en bleek dat ik 72% meer gafverbruik had als in al die jaren daarvoor.
Ik krijg totaal geen hulp van Eneco en moet zelf maar uit zien te zoeken hoe dat komt. Ik heb ze gewezen op de afspraak die is gemaakt met Stedin in 2013, Stroomopwaarts. Deze afspraak is gemaakt juist voor dit soort klachten. Zij weigerden om hiervan gebruik te maken en contact op te nemen met de leveranciershulpdesk. Ik moet het zelf maar zien op te lossen.

Eneco Ervaring van AO, juli 26, 2016

ik heb nooit vervelende situaties meegemaakt met Eneco totdat ik gistermiddag opgebeld werd door een incassobureau met de mededeling dat er een openstaande factuur betaald moest worden. In januari ben ik verhuisd van adres A naar adres B. ik heb in dat zelfde maand tweetal keer een bedrag moeten overmaken voor beide adressen is op zich niet gek als je twee huizen ter beschikking hebt van gas & licht.

Ruim 6 maanden later terwijl ondertussen de windkrachtkorting & jaarnota verrekend is, blijkt er nu ineens een bedrag open te staan van het oude adres waar ik woonde. Op 15 januari 2016 netjes mij adres gewijzigd bij Eneco met de vraag of ik alle post naar het nieuwe adres toegestuurd kon krijgen. Medewerkester van Eneco is geen enkel probleem. U bent en blijft klant van Eneco hierbij hebben wij al uw gegevens ter beschikken om uw te contacteren.

1e herinnering, 2e herinnering & Aanmaning niet ontvangen. geen telefoontje ontvangen & sterker nog ook geen herinneringsmail mocht de betaling niet betaald zijn.

Het is om gek van te worden om burgers op deze wijze te behandelen. Bel ik Eneco op ja maar meneer ik kan u hier niets over vertellen de zaak ligt bij de incassobureau. Ik zou graag willen weten waar het bedrag vandaan komt en waarom ik hier niet op de hoogte ben gehouden terwijl ik nog steeds klant ben van Eneco!!!

Sorry ik kan hier niets over zeggen.

De incassobureau is wel een bedrijf dat uitleg geeft gelukkig omdat zij het gewenste bedrag willen zien uiteraard.

klacht indienen bij de klantservices van Eneco is net alsof je tegen een klein kind communiceert. De feiten worden niet behandeld en geen fatsoenlijk argument. Neem contact op met de incassobureau!! Een kind is nog eerlijk als het hier omgaat. sterker nog mevrouw Carmen van klantenservice beweert dat zij mij vandaag 26-7-2016 gebeld heeft om deze kwestie uit te leggen. Geloof mij mensen de telefoon is niet eens 1x over gegaan.

zwak, misselijk makend energieleverancier is dat zeg.

ik weet wat ik moet doen zo snel mogelijk weg bij dat bedrijfje, ik raad ook echt niemand aan om hier een contract af te sluiten.

Eneco Ervaring van peter, juni 17, 2016

Algemene indruk 11111
Helpdesk 11111
Energieprijzen 11111
Overstapproces 11111
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 11111
Klachtafhandeling 11111

oww wat lees ik toch een klachten wat ben ik stom geweest om half jaar geleden over te stappen…in het begin ging het al fout ben alleenstaande en ze wilden dat ik gemiddeld verbruik van vorige bewonersgezin uit 5 moet betalen… sinds vorige week ben ik zogenaamd weer verhuisd…of ik de meters ff wilde doorgeven en hadden al weer een gemiddeld verbruik klaar liggen wat ik moet betalen kon mn klachten niet doorgeven via mijn eneco wachtwoord herkende de computer niet meer…wat een tyves zooi daar zeg

Eneco Ervaring van Ronald, mei 24, 2016

Algemene indruk 11111
Helpdesk 11111
Energieprijzen 33333
Overstapproces 11111
Energierekening Not Rated
Reclames Not Rated
Bereikbaarheid 11111
Klachtafhandeling 11111

Ruim een maand geleden overgestapt van Essent naar Eneco.
Ik krijg na een paar weken een mailtje om mijn gasmeterstand door te geven, maar niet van de electriciteit.
Ik probeer meerdere keren contact te leggen met hun helpdesk om de electra meterstanden door te geven.
Dit lukt uiteindelijk na 10 keer en moest handmatig worden ingevoerd omdat hun website dit niet slikte.
Hun site heeft nogal last van tegenwind en komt daardoor erg malafide over.
Deze standen geven ze niet door aan de netbeheerder, zodat Essent ook niet op de hoogte wordt gebracht van mijn eindstanden.
Deze stuurt een eindafrekening die veel te hoog ligt voor het daadwerkelijke verbruik.
Ik vraag Eneco om alsnog contact op te nemen met Essent, omdat Eneco de fout heeft gemaakt.
Dit weigeren ze. Ik geef aan in dat geval mijn contract te willen terugdraaien.Ze dreigen met een boete; ongelofelijk, wat een arrogantie. Terwijl ze zelf fout zitten.
Mijn advies: MIJDEN

Eneco Ervaring van Anoniem, mei 9, 2016

Vreselijke maatschappij! Even te laat met betalen en je krijgt gelijk een boete van 40 euro. Dit is in mijn geval 50% van mijn gehele bedrag wat ik per maand moet betalen. Echt veel te veel!

En dan ben ik ook nog verplicht om er klant te blijven, aangezien er in mijn straat geen andere aanbieders zijn.

Dus machtsmisbruik alom!

Eneco Ervaring van K. Segers, mei 3, 2016

In mijn ogen is Eneco een mafiabedrijf.
Ik ben overgestapt omdat ik enkel de facturen ontvang met de extra kosten. Wat volgens hun iets met de post te maken had. Tja de herinneringsbrief met extra kosten kwam wel altijd aan. Nu kreeg ik onlangs een afrekingsfactuur. Dus ik vraag afbetalingsplan dat ik netjes op tijd betaal. Door een verkeerde communicatie bij eneco weet de boekhouding dit niet. Gelukkig staat alles op mail en ben in mijn recht. Toch vinden ze dat ik mij niet gehouden heb aan het afbetalingsplan dus sturen ze een nieuw met nieuwe data (later) Dus heb ik zogezegd 3 dagen te laat betaald. Ik negeer dit want alles is al binnen bij de bank en ben in mijn recht. En nu krijg ik ineens een mail binnen van incasso bureau want volgens hun heb ik mij niet gehouden aan de data. Eneco’s nieuwe later data.

Eneco Ervaring van Marco vl, april 12, 2016

KLACHT Een jaar geleden zijn we overgestapt naar Eneco. Met de verkoper van destijds heb ik de tarieven van mijn vorige leverancier vergeleken, en zijn we tot de conclusie gekomen dat k bij Eneco goedkoper uit zou zijn. Vandaag kreeg ik de eindafrekening, er moet 700 euro bij! Ik heb netjes mijn Toon gebruikt en op basis van die gegevens geconcludeerd dat ik maandelijks onder mijn ingeschatte verbruik zat. Ik zou zo’n 600 euro terug moeten krijgen. De klantenservice geeft als oorzaak ‘de belasting’ aan,. Naast de normale normale leveringskosten zou dat 700 euro zijn. De mij voorgespiegelde bedragen en tarieven zijn dus gegeven zonder dit te vermelden,. Ik ben dus overgestapt op basis van onvolledige informatie, de voorgespiegelde bedragen zijn blijkbaar bewust te laag gehouden om mij als klant binnen te krijgen. De klantenservice Bie mij uit ‘coulance’ een betalingsregeling aan, maar weigerd in te gaan op mijn vragen over de vooraf gegeven informatie.
PRODUCT DETAILS Eneco gas en stroom

Eneco Ervaring van Zeer Ontevreden, april 4, 2016

Algemene indruk 11111
Helpdesk Not Rated
Energieprijzen 11111
Overstapproces Not Rated
Energierekening 22222
Reclames 22222
Bereikbaarheid 33333
Klachtafhandeling Not Rated

Volgens de stappen die op de website van Eneco zijn aangegeven, heb ik in augustus 2015 mijn verhuizing doorgegeven. Hierbij heb ik de meterstanden van mijn oude adres netjes doorgegeven. Ik ging er vanuit dat alles goed geregeld was (; niet doen dus)! Echter is Eneco geld voor energielevering op mijn oude adres, van mijn rekening blijven afschrijven. Ik kom er helaas laat achter, maar het blijft een fout van Eneco. Echter wordt de schuld nu in mijn schoenen geschoven: ik zou niet met de klantenservice hebben gebeld om de meterstanden van mijn oude adres door te geven… (Had ik dus al lang gedaan!) En moet nu de meterstanden van mijn oude adres nogmaals doorgeven! Ik weet niet of ik die nog heb… 🙁

Schandalig. Ik heb een klacht ingediend, die ik ook bij Kassa (Vara) ga neerleggen + overstappen naar een andere leverancier.

Eneco Ervaring van Erik, april 2, 2016

Algemene indruk 11111
Helpdesk 11111
Energieprijzen 11111
Overstapproces 11111
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 11111
Klachtafhandeling 11111

Zeer slecht! Nog steeds geen juiste jaarafrekening! Laatst de hele middag aan het bellen geweest en ze zouden het oplossen! Ze proberen op elk mogelijke wijzen geld aan je te verdienen. Je bent een nummer!

Eneco Ervaring van Erica, maart 8, 2016

Algemene indruk 33333
Helpdesk 11111
Energieprijzen 22222
Overstapproces 11111
Energierekening 22222
Reclames 11111
Bereikbaarheid 33333
Klachtafhandeling 11111

Eneco de grootste oplichters … na een overstap naar een nieuwe leverancier in December kregen we bericht dat wat we terugkregen binnen 2 weken op onze rekening gestort zou worden … moesten we wel even ons rekeningnr. geven (wat al onzin is want die hadden ze maar goed) dus wij opbellen en doorgeven werd nog een keer gezegd binnen 2 weken staat het op jullie rekening … na 3 weken wij nog een keer bellen waar blijft ons geld … zeiden ze geen probleem het is woensdag overgemaakt … vrijdag nog geen geld .. maandag nog niet .. bank gebelt gevraagd hoe lang dat ongeveer kan duren als iemand geld naar ons overmaakt ..

dat duurt dus een dag ook van bank tot bank ..

dus wij weer bellen zegt diegene aan de telefoon ….. HOE HEEFT ZE DAT KUNNEN ZEGGEN WOENSDAG IK GA ER METEEN ACHTERAAN WANT DAT MAG ZE NIET ZEGGEN MAAR IK KAN HIER ZIEN DAT HET VERWERKT IS EN DAT HET VANNOCHTEND VERSTUURD IS .. ok wij dus maar weer wachten en wachten inmiddels nog geen geld

Weer bellen maar wat krijgen we te horen … U geld is nog helemaal niet overgemaakt en dat kan nog wel 2 weken duren ….

grrrr dus ja dan mag ik wel zeggen oplichters we zijn inmiddels 4 maanden weg bij Eneco en hebben ons geld wat voor ons best een flink bedrag is dus nog niet gekregen .. BEDANKT ENECO ga ervan uit dat over 2 weken het er ook niet opstaat

Eneco Ervaring van Michael, maart 2, 2016

Eneco is een crimineel bdrijf waar je niet mee in zee moet gaan ze doen maar wat versturen bewust foutieve facturen en drijven de energie kosten op op zijn nederlands gezegd een pleuris bedrijf!!!

Eneco Ervaring van F.Poutsma, oktober 14, 2015

Contactwijziging mnd aan telefoon doorgenomen voor enkele adressen. Zonder boete kon dat niet voor 1 adres, daar dus geen wijzing, wel voor andere adressen. Wie schetst verbazing dat er later toch een boete wordt gerekend. Bellen daarover leert dat men de opname gaat beluisteren en men belooft terug te bellen. Dan gebeurt niet. In arre moede maar zelf gebeld.
Opnames terug luisteren kan ondanks toezegging niet. Daarvoor moet ik dan weer schriftelijk naar eneco. Een actief ontmoedigingsbeleid dus. Zo wordt na een doorlopend contract vanaf 1977 dus behandeld. Tja, loyaliteit moet echt van 1 kant komen. Niet meer dus. Op zoek naar andere leverancier dan maar voor enige adressen.
Doen wat je belooft (1. afspreken dat je geen boete berekent en dat dan vervolgens wel doen past dan niet. 2 Beloven terug te bellen en dat niet doen past ook niet. 3 beloven dat je makkelijk direct kunt terugluisteren en dat vervolgens niet waarmaken draagt ook niet bij aan vertrouwen in functioneren) . Dat is begin en ook eind van relatie. Eneco staat dus voor wat mij betreft voor bewust niet nakomen van afspraken.

Eneco Ervaring van Het zijn oplichters, september 14, 2015

Naar mijn ervaring zijn het gewoon een stelletje oplichters ze sluiten mensen af die eens een keer een aantal dagen telaat hebben betaald maar er zijn geen achterstanden ect sterker nog je krijg te horen u krijgt nog geld terug. Vraag je waarom jr afgesloten wordt krij je een lullig antwoord ja er is wel eens te kat betaals. Ja maar hallo geen achterstand niks. Als je lid wil blijven mag je mooi 400 euro’s betalen!! O goh betaal 400 euro en alles is weer goed nou de pot op oplichters proberen mensen bang te maken zodat ze onnodig 400 euro gaan betalen

Eneco Ervaring van Patrick, juli 13, 2015

Algemene indruk 11111
Helpdesk 11111
Energieprijzen 11111
Overstapproces 11111
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 11111
Klachtafhandeling 11111

Je hebt een klantenservice die lang duurt, en je hebt een klantenservice die je helemaal niet helpt. Ik dacht een veilige keus te maken door voor een “grote” maatschappij te kiezen (What was I thinking?) Kwam dat even bedrogen uit.. na een paar dagen het contract ontvangen, stond al een foute startdatum in. Gebeld.. wordt tijdens het in de wacht staan zomaar het gesprek verbroken. terugbellen..1 min 2 min 3 min>> 6min “dan moet u een andere afdeling hebben meneer.. opnieuw in de wacht.. 1 min. 2 min. 3min.. “ik krijg ze niet te pakken meneer en ik mag u niet meer in de wacht zetten.. Laat maar, ik stuur wel een mail.

Als antwoord op de mail: nee meneer, ik ga het regelen, en graag niet meer proberen om via andere wegen contact te zoeken, want dan wordt de kan groter dat het misgaat. (ok, dan doe ik dat niet) maar helaas, ook zonder mijn tussenkomst was de datum (en tot op de dag van vandaag nog steeds niet) juist.

Ok, jammer van die paar dagen dan maar, maar ik had nog een vraag. Aangezien de klantenservice niet werkt, en per gesprek steeds 45ct moet kosten. dan stuur ik maar een mail via de website. krijg een automatische reactie dat ik binnen 5 werkdagen reactie zou krijgen. (dat was 22 juni 2015). Jullie raden het vast al.. ik wacht nog steeds. op 1 Juli heb ik nogmaals een mail gestuurd, ook weer zou ik met 5 dagen reactie krijgen, maar helaas.

Kan jullie wel melden.. ik ben er redelijk klaar mee, aan het einde van het contract heel snel naar de concurrent. Eneco.. Bah!

Eneco Ervaring van Pat, mei 19, 2015

Algemene indruk 11111
Helpdesk 11111
Energieprijzen 11111
Overstapproces 11111
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 11111
Klachtafhandeling 11111

eneco doet maar wat: pleegde contractbreuk na overname van Dong Energy. De eindnota klopte niet: korting voor electra werd verkeerd berekend (te weinig korting toegekend) en tarief werd ineens duurder dan met Domg overeengekomen. Eneco weigert herberekening zonder opgaaf van redenen.
de meest vunzige energieleverancier die mensen telefonisch ook intimideert en liegt als zou overstappen en contract bij een ander verbreken normaal zijn ! Onethisch !

Eneco Ervaring van de Lange, april 21, 2015

Algemene indruk 11111
Helpdesk 11111
Energieprijzen 11111
Overstapproces 11111
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 33333
Klachtafhandeling 11111

Schandalige manier van communicatie.
Prijzen zijn hoog en hier mag je dan ook wat voor verwachten. Is (in ons geval) zeker niet zo!!

Eneco Ervaring van Piet van Beijnen, april 6, 2015

Schandalig dat Eneco niet op een normale E-mail manier te bereiken is, Ik ben al weken bezig om in te loggen, telkens krijg ik het antwoord gebruikersnaam en wachtwoord bekend. (inloggen niet mogelijk !) Maar ik kom er toch niet in.
Ik heb diverse malen geprobeerd ze te bellen, maar dan krijg ik een bandje, met van 15 minuten wachttijd, daarna idem, en weer. ik heb er stevig de balen van.
De jaar nota heb ik ook nog niet ontvangen van ze.
Behoorlijk waardeloos dit alles.

Eneco Ervaring van Zevenbergen, november 21, 2014

35 jaar zijn wij al klant bij eneco. Pas kregen wij de zoveelste narekening. Waarvoor wij toch even gingen bellen. Na het uitgelegd te hebben bleek de mevrouw van Eneco niet geintresseert en hing op met ‘ een fijne dag verder ‘. Ze zetten een klant van 35 jaar zo aan de kant na het melden van een klacht. Zeer asociaal! Ons zijn ze kwijt.

Eneco Ervaring van onno NIET DOEN!, september 18, 2014

Algemene indruk 11111
Helpdesk 33333
Energieprijzen 11111
Overstapproces 11111
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 11111
Klachtafhandeling 11111

Ervaring: Zeer zeer slecht, Eneco maakt zich structureel schuldig aan intimidatie (telefonisch natuurlijk, je hebt

dan geen enkel bewijs)en misbruik van de monopolipositie inzake stadsverwarming. NIET DOEN, WEGBLIJVEN!!

Met name in de zgn. achterstandswijken regent het klachten tijdens het spreekuur van het bewonersoverleg.

(Mensen willen opzeggen maar worden gehinderd door belegen overheidswetgeving). Als ze merken dat hun

intimidaties geen effect sorteren,lees: tegen ouderen, buitenlanders, alleenstaande moeders met kinderen, dan

gaan ze over tot het financieel uitmelken van de betreffende klant door de kosten op de jagen, daarbij geen

rekening houdende met de financiele positie. Ook schroomt men niet klanten die weigeren een digitale meter aan

te schaffen (IS NIET VERPLICHT) telefonisch te intimideren en weigert men vervolgens de opgegeven meterstanden

te accepteren. De digimeter begint te lopen bij 5 graden C je betaalt terwijl je dus nog in de vrieskou zit. (Ooh

dat was dus de reden dat Eneco hals over kop iedereen van zo’n metertje wilde voorzien, nog voordat het

wetsvoorstel door de !e kamer was)Je krijgt straf: Eneco verhoogt vervolgens zelf het warmteverbruik met 100%

op de daadwerkelijke meterstanden en dwingt je onder de bedreiging van een incassobureau de foutieve nota te

betalen. Welke stumper/ambtenaar heeft zich laten omkopen bij het werderom toekennen van het contract voor

stadsverwarming aan Eneco in Utrecht? Stadsverwarming: feodaal,niet van deze tijd! afschaffen deze wanpraktijk

gevoelig contractvorm. Scheep de productenten van die afvalwarmte op met stadsverwarming -maar die kun je

niet intimideren, particulieren wel.- De overheid dient burgers te beschermen i.p.daarvan beschermt deze dikke

nekken-overheid multinationals en bedrijven. “Geef iemand macht en je leert zijn karakter kennen” (A. Lincoln)

Eneco Ervaring van SvdPloeg, april 12, 2014

Algemene indruk 44444
Helpdesk 55555
Energieprijzen 33333
Overstapproces Not Rated
Energierekening 44444
Reclames 33333
Bereikbaarheid 44444
Klachtafhandeling 44444

Prima leverancier. Al 3 jaar klant, nooit problemen. Verzoek opname meterstanden en jaarafrekeningen komen netjes op tijd. Vorig jaar moest ik veel bijbetalen door hoog verbruik,maar kon een nette betaalregeling treffen. Echter zit ik wel te kijken of ik elders goedkoper uit ben. Tarieven Eneco behoren niet tot de goedkoopste. Maar over de goedkoopste lees ik slechte berichten, dus wil liever iets meer betalen voor zorgeloze leverancier.

Eneco Ervaring van Eneco niet doen, mei 30, 2012

Algemene indruk 11111
Helpdesk 11111
Energieprijzen 11111
Overstapproces 11111
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 11111
Klachtafhandeling 11111

Slechte maatschappij ontzettend duur en de klant is slechts een nummertje

Eneco Ervaring van Geld besparen, april 26, 2012

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 33333
Overstapproces 55555
Energierekening 33333
Reclames 22222
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

In Belgie hebben ze de energietarieven wel lager gemaakt… Maar in Nederland betalen we de hoofdprijs. Ze hebben goede service, maar daarom betaal je denk ik ook meer…

Eneco Ervaring van Sjonnie, januari 27, 2012

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Volgens ons de beste!

Deel een ervaring over Eneco

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling

Onafhankelijk energie vergelijken en besparen

Wilt u weten of Eneco de goedkoopste is? Ga dan naar Energievergelijking.nl. Daar kunt u gratis en snel alle energieleveranciers vergelijken en direct zien welke de goedkoopste is. Start de energievergelijker en bereken uw voordeel.