Algemene indruk3.133.133.133.133.13
Helpdesk2.382.382.382.382.38
Energieprijzen3.133.133.133.133.13
Overstapproces33333
Energierekening2.882.882.882.882.88
Reclames3.23.23.23.23.2
Bereikbaarheid33333
Klachtafhandeling2.332.332.332.332.33

Energiedirect.nl

Overstappen naar Energiedirect.nl? Lees eerst Energiedirect.nl ervaringen. Wat vinden andere mensen van Energiedirect.nl en wat vindt u zelf van Energiedirect.nl? Plaats een beoordeling over Energiedirect.nl. Beschrijf Energiedirect.nl in uw woorden.

Energiedirect.nl, 7.2 out of 10 based on 10 ratings

GD Star Rating
a WordPress rating system

11 Ervaringen over “Energiedirect.nl”

Energiedirect.nl Ervaring van M. Jansen, mei 24, 2014

Algemene indruk11111
Helpdesk11111
Energieprijzen11111
Overstapproces11111
Energierekening11111
Reclames11111
Bereikbaarheid11111
Klachtafhandeling11111

Met stip het meest klantonvriendelijkste bedrijf waar ik ooit klant ben geweest. Na een incorrecte nota geen of te late reactie, over termijnen heen gaan en dreigen met van alles en nog wat helaas. Geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren, klachtafhandeling ontzettend slecht.

Energiedirect.nl Ervaring van Rotterdam, april 19, 2014

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening55555
Reclames55555
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

Ik ben nu 3 jaar klant bij energie-direct. Vorig jaar kreeg ik een goedkoper aanbod via de Consumentenbond. Daarvoor moest ik dan wel overstappen naar Budgetenergie. Ik heb daarop contact opgenomen met energie-direct. Zij waren zo slim om mij een nog lager energietarief te geven dan via de consumentenbond. Zodoende ben ik klant gebleven bij energie-direct.

Ben je goed met internet en wil je alles via email ontvangen en niet meer via de post, dan is energie-direct zeker een aanrader.

Vriendelijke groet,
Klant van energie-direct

Energiedirect.nl Ervaring van Energie direct, april 2, 2014

2 jaar geleden overgestapt naar energiedirect. Eerste jaar was redelijk goedkoop. Maar nu moest ik flink bijbetalen. Ruim 300 euro en geen welkomstpremie gekregen. Ik heb contact opgenomen maar ze zeggen dat alles klopt en dat er geen afspraak is gemaakt betreffende de premie. Valt me dus heel erg tegen en daarom stap ik nu over naar een andere aanbieder. Tot kijk!

Energiedirect.nl Ervaring van fred janssen, augustus 26, 2013

Algemene indruk33333
Helpdesk11111
Energieprijzen22222
Overstapproces11111
Energierekening11111
ReclamesNot Rated
Bereikbaarheid22222
Klachtafhandeling11111

Minder en minder hoor je van EnergieDirect, en terecht. Na de overstap bleken opeens de tarieven aangepast omdat allang bekende heffingen niet door hen verdisconteerd waren. Klagen bij de helpdesk heeft geen zin; telefonische afspraken worden niet na gekomen, terugbelbeloften niet uitgevoerd, interne communicatie lijkt een grote puinhoop -hetgeen leidt tot meermalen bellen uitleggen en maar weer tegen beter weten in wachten op een reaktie. Vervolgens verstrijkt de bezinningstermijn en blijkt deze klant -nooit- gebeld te hebben (…).

Energiedirect.nl Ervaring van Ton, augustus 23, 2013

Algemene indruk55555
Helpdesk44444
Energieprijzen33333
Overstapproces55555
Energierekening55555
ReclamesNot Rated
Bereikbaarheid55555
KlachtafhandelingNot Rated

EnergieDirect is een absoluut betrouwbare en goede leverancier. Hebben een perfect werkende site, alle reeds gedane maandelijkse betalingen inzichtelijk opvraagbaar, maandelijkse termijn ook eenvoudig zelf aan te passen. Duidelijke email berichtgevingen over veranderingen, verzoeken tot melden van de meterstanden etc. Een aanrader! En dat zegt iemand die de laatste 8 jaar 6 leveranciers versleten heeft.

Energiedirect.nl Ervaring van Bas, juli 27, 2013

Algemene indruk11111
Helpdesk11111
Energieprijzen11111
Overstapproces11111
Energierekening11111
Reclames11111
Bereikbaarheid11111
Klachtafhandeling11111

Slechte ervaring met Energiedirect:

- Stalken per e-mail, sms, per post en zelfs middels computer op private telefoonnummer.
- Mensen criminaliseren door ze vrijwel direct na ontvangst e-factuur als ‘wanbetaler’ af te schilderen + incassokosten te vorderen.
- Incassokosten zijn puur fictief en een chantagemiddel gebezigd door Energiedirect.

Hierbij verzoek ik Energiedirect de ‘incassokosten’ middels een Juridische (proef)procedure bij iedereen te vorderen, dit gaat Energiedirect namelijk VERLIEZEN op het redelijkheidsbeginsel. Hierdoor zal Energiedirect veel gedupeerden schadeloos moeten stellen, nl. uitspraak van een onafhankelijke Rechter zal landelijk gelden.

Stroop om de mond: enkele dagen na hun chantagepoging ontvangen mensen een e-mail met een klanttevredenheidsonderzoek aangaande de adviseur, maar niet aangaande de feitelijke dienstverlening welke gewoon slecht is.

Tip: vul het telefoonnummer van Energiedirect 0900–3347328 in bij uw eigen telefoonnummer, dan stalken ze zichzelf, of overstappen en wegwezen daar!

Energiedirect.nl Ervaring van Martijn, maart 9, 2012

Algemene indruk11111
Helpdesk11111
Energieprijzen44444
Overstapproces11111
Energierekening44444
ReclamesNot Rated
Bereikbaarheid11111
KlachtafhandelingNot Rated

Zeer slechte ervaring met energiedirect.nl. Nadat ik mijn huis sneller had verkocht dan gedacht, zat ik enkele maanden zonder huis. Maar wel met een contract dat ik tijdelijk niet door kon zetten en prompt werd er € 100 opzegboete berekend. 10-tallen mailtjes verder ben ik er nog steeds niet uit en energiedirect.nl wil mij op geen enkele manier tegemoet komen. Ja, met een nieuw jaarcontract tegen beduidend slechtere voorwaarden. Voor mij nooit meer energiedirect.nl

Energiedirect.nl Ervaring van Marcel van der meer, februari 26, 2012

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening55555
Reclames55555
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

Goede ervaringen met de overstap. Eerlijk gezegd was een andere energieleverancier goedkoper. Energiedirect deed niet moeilijk en betaalde direct het verschil terug.

Energiedirect.nl Ervaring van Marina, januari 24, 2012

Algemene indruk44444
Helpdesk11111
Energieprijzen44444
Overstapproces55555
Energierekening11111
Reclames44444
Bereikbaarheid44444
Klachtafhandeling11111

Ik ben overgestapt. Alles is goed gegaan tot ik mijn energienota eens goed bekeek. Ik moest ineens 60 euro meer gaan betalen terwijl ik minder energie ben gaan verbruiken. Dus toen heb ik gebeld. En toen kreeg ik te horen dat ik mijn rekening met maximaal 10% naar beneden kon zetten… Hoe zit dit? Waarom moet ik meer betalen terwijl ik minder energie verbruik? Als ik alles omreken ben ik hoor ik juist minder te gaan betalen. Ik vindt dit echt een naaierstreek!

Marina uit Rotterdam!

Energiedirect.nl Ervaring van Energie, juli 22, 2011

Ben erg te spreken over energiedirect. Het is een goede energieleverancier die beloofd wat ze zeggen. Ik was eerst klant bij de Nederlandse energie maatschappij. De ervaringen die ik daar heb gehad… Laat ik me daar maar niet over uitlaten. Als je wil overstappen, dan is energiedirect een goede keuze. Das mijn mening.

Deel een ervaring over Energiedirect.nl

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling

Bereken de energiekosten van alle energieleveranciers. Vergelijk energie prijzen online met de Energiedirect.nl tarieven en bekijk of u bij Energiedirect.nl echt zo voordelig uit bent.