Algemene indruk22222
Helpdesk22222
Energieprijzen22222
Overstapproces2.52.52.52.52.5
Energierekening22222
Reclames3.333.333.333.333.33
Bereikbaarheid2.252.252.252.252.25
Klachtafhandeling22222

Eon

Overstappen naar Eon? Lees eerst Eon ervaringen. Wat vinden andere mensen van Eon en wat vindt u zelf van Eon? Plaats een beoordeling over Eon. Beschrijf Eon in uw woorden.

Eon, 6.4 out of 10 based on 16 ratings

GD Star Rating
loading...

11 Ervaringen over “Eon”

Eon Ervaring van O.F. V, oktober 9, 2014

Algemene indruk11111
Helpdesk11111
Energieprijzen11111
Overstapproces11111
Energierekening11111
Reclames55555
Bereikbaarheid11111
Klachtafhandeling11111

Hierbij nog mijn sterren.

Eon Ervaring van O.F. V, oktober 9, 2014

Hier bijna zelfde ervaring als ‘Bijl’.

Onze klachten procedure loopt nu op tot bijna een jaar omdat de concurrent ons perrongeluk had afgesloten. (vergissing met een andere klant). Dit ging gepaard met een boete voor contractbreuk en schatting op meterstanden die absurd veel hoger lagen. Nooit een kaart voor ontvangen dus onzin. Als leverancier moet je je klanten dan bijstaan, al helemaal als je concurrent een klant probeert weg te kapen. Maar nee, jullie zoeken het zelf maar uit of je betaald een boete voor de breuk.

Nu een jaar, 1000 niet nagekomen beloftes en paar ribben armer is het probleem nog steeds niet opgelost.

Omdat ik een 3 jarig contract heb, kan ik me niet zomaar afmelden zonder boetes, een borg bij eventueel nieuwe verzekeraar…. Kortom.. We are stucked en daar maken zij misbruik van.

Kortom. Word geen klant bij EON! Mits u een hobby zoekt en fulltime met uw energie bezig wil zijn.

Eon Ervaring van Bijl, september 25, 2014

overwegen of Eon bij je past? contract afgesloten wordt er een tussenbalans gemaakt omdat eon overgaat naar een nieuw systeem en of ik even 1800 eur wil neer tikken net na de winterperiode terwijl zomer periode nog moet komen.

eind balans nu jaar later na verweer en al lang geen klant meer te zijn van eon eind balans 3600 eur. niemand kan mij vertellen hoe dit precies is omgebouwd ivm met nieuw systeem.

EON bedankt!!!

jullie krijgen nog geen dubbeltje van mij!

see you in court!!

Geachte heer/mevrouw,

hierbij teken ik bezwaar aan tegen de vroegtijdige afrekeningen.

de berekeningen zijn gemaakt over de winterperiode die vanzelfsprekend meer aangeven dan de komende zomerperiode.

in mijn opzicht, is het niet fair dat uw veranderingen mij schade berokkenen!

het lijkt mij niet meer dan eerlijk dat dit zoals afgesproken blijft (afrekening einde jaar).

de periodieke betalingen van gas/Electra zijn samen met E.ON opgesteld, hierbij heb ik de periodes extra verhoogd met 20-30 % om niet voor verrassingen te komen te staan.

graag zo ik het contract zoals afgesproken voortzetten, dit geldt ook voor de komende facturen.
en einde van het jaar de totaal balans opmaken.

met vriendelijke groet,
Guido Bijl

Eon Ervaring van sam, augustus 4, 2014

Idd slecht contact krijgen hebben ze mij op voorschot119 € gezet jaarafrekening binnen blijkt dat ik na de jaar eigenlijk 190€ moest betalen mu een vette jaar afrekening vette afrader dus

Eon Ervaring van Wilma, juli 28, 2014

Deel de ervaring van fanta 100%.:
Onbehoorlijke klantenservice, ingangsdatum klopt van geen kant, ze gaan eerst leveren en dan pas geven ze het maandvoorschot.

Heb gelijk mijn kontrakt, telefonisch beeindigd.

Eon Ervaring van fanta, juni 19, 2014

Algemene indruk11111
Helpdesk11111
Energieprijzen11111
Overstapproces11111
Energierekening11111
Reclames11111
Bereikbaarheid11111
Klachtafhandeling11111

330 euro goedkoper uit bij EnergieDirect ten opzichte van EON, klantenservice onbeschoft bovendien hebben jaren 14 maanden bij EON als jij een contract afsluit op 5 mei 2014 maken zij ervan 30 juni omdat dit voor hun administratie beter uitkomt

Eon Ervaring van fanta, juni 19, 2014

330 euro goedkoper uit bij EnergieDirect ten opzichte van EON, klantenservice onbeschoft bovendien hebben jaren 14 maanden bij EON als jij een contract afsluit op 5 mei 2014 maken zij ervan 30 juni omdat dit voor hun administratie beter uitkomt

Eon Ervaring van Piet van Buul, juni 16, 2014

Ik probeer nu al enige weken contact met jullie te leggen om te zeggen dat mijn electriciteitsmeter kapot is. Krijg iedere keer zo’n computer aan de lijn. Nu ligt er weer een brief dat ik uiterlijk 18 juni de standen moet doorgeven omdat anders een schatting wordt gemaakt. Ik heb er nu onderhand genoeg van dat onpersoonlijk gedoe bij jullie.

Eon Ervaring van Jillal, oktober 14, 2013

Algemene indrukNot Rated
HelpdeskNot Rated
Energieprijzen33333
Overstapproces55555
Energierekening22222
ReclamesNot Rated
Bereikbaarheid33333
KlachtafhandelingNot Rated

Ik ben net weg bij eon. Had een contract voor 1 jaar met vaste prijzen. Maar op de afrekening waren de prijzen flink stuk hoger.Volgens mij denken ze gewoon, dat toch niemand dit nakijkt.
Ik heb meteen gemaild via de site, en gemeld, dat ze het moeten rechtzetten aan de beloofde vaste prijs van het contract. Dit is nu 1 week geleden, maar heb nog geen reactie terug gehad.
Dit is toch niet netjes!! Ja en bellen kan, maar 0900 nr. en ik heb alleen mobiel, dus dat loopt lekker op, als ze je in de wacht zetten. Maar dat weet ik natuurlijk niet. Eerst ff mail afwachten. Bellen kan altijd nog.

Eon Ervaring van Arnold vd Wal, januari 24, 2012

Algemene indruk44444
Helpdesk44444
Energieprijzen33333
Overstapproces33333
Energierekening44444
Reclames44444
Bereikbaarheid44444
Klachtafhandeling44444

Ik begrijp niet waarom eon nog steeds niet de goedkoopste zijn. Ze zijn de grootste, maar niet de goedkoopste.. Waar is dat voordeel van de grootste?

Eon Ervaring van Patrick Geene, juni 27, 2011

Sinds 3 maanden klant bij eon. De overstap is helemaal gegaan zoals verwacht. 20 euro per maand goedkoper uit en eindelijk af van RWE. Dank Dank Dank!

Deel een ervaring over Eon

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling

Bereken de energiekosten van alle energieleveranciers. Vergelijk energie prijzen online met de Eon tarieven en bekijk of u bij Eon echt zo voordelig uit bent.