Algemene indruk3.673.673.673.673.67
Helpdesk3.63.63.63.63.6
Energieprijzen3.43.43.43.43.4
Overstapproces3.53.53.53.53.5
Energierekening3.213.213.213.213.21
Reclames3.293.293.293.293.29
Bereikbaarheid3.63.63.63.63.6
Klachtafhandeling3.383.383.383.383.38

Greenchoice

Overstappen naar Greenchoice? Lees eerst Greenchoice ervaringen. Wat vinden andere mensen van Greenchoice en wat vindt u zelf van Greenchoice? Plaats een beoordeling over Greenchoice. Beschrijf Greenchoice in uw woorden.

Greenchoice, 7.8 out of 10 based on 14 ratings

GD Star Rating
loading...

21 Ervaringen over “Greenchoice”

Greenchoice Ervaring van van Cleef, februari 18, 2015

Fijn. Mijn buurman heeft sinds enige tijd zonnepanelen van greenchoice. Vanaf de dag van de installatie heb ik problemen met Internet , speciaal de tv. KPN heeft alles uitgezocht. De lijn is ” schoon”. Echter zien ze wel regelmatig storing door een ander. Het is haast niet uit te zoeken maar ze geven wel aan dat het systeem van de zonnepanelen de oorzaak kunnen zijn . Zeker omdat dit starten op de dag van de installatie.

Greenchoice Ervaring van Linda, januari 5, 2015

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

nog even mijn sterren : )

Greenchoice Ervaring van Linda, januari 5, 2015

Ik ben het niet eens met wat hier onder gezegd is..ik heb juist niks meer dan lof over greenchoice.
Helaas ging een tijdje slecht met mijn vriend zijn bedrijf..en konden we de rekeningen niet meer betalen..alles liep op..waaronder greenchoice.
ik had al een betalings regeling getroffen over wat ik teveel verbruikt had het jaar daarvoor..plus de energiekosten elke maand..dus alles liep hoog in de kosten.
Ik loop nu 3 maanden achter..en deze maand kan ik alles gelukkig netjes af betalen..maar ze hebben geen 1 keer moeilijk gedaan..heel beleefd aan de telefoon..
En daarbij nog het postiefste van alles..echt nooit nooit incasso of aanmanningskosten gehad..nou dat heb ik nog nooit mee gemaakt bij een bedrijf.
Ik blijf zeker bij greenchoice..van mij krijgen ze een goude griffel

Greenchoice Ervaring van VincentG, november 29, 2014

Algemene indruk 11111
Helpdesk 11111
Energieprijzen 11111
Overstapproces 22222
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 11111
Klachtafhandeling 11111

Zooitje bij Greenchoice. Sinds de zomer hebben wij zonnepanelen op het dak, maar het voorschotbedrag omlaag brengen is volslagen onmogelijk. Klantenservice reageert helemaal niet op de mails. Tja.

Greenchoice Ervaring van J. van de Winkel, november 10, 2014

Beste heer, mevrouw,
De bereikbaarheid van Greenchoice is slecht. Als je belt, dan hoor je steeds dat er een wachttijd is. Deze varieert tussen de acht en tien minuten. Ook als ik vragen stel via de mail over de jaarrekening die totaal niet klopt (ik krijg meer dan duizend euro terug), dan lees je dat de mail pas over tien dagen beantwoord wordt.
J. van de Winkel

Greenchoice Ervaring van Ries, juli 11, 2014

Algemene indruk 22222
Helpdesk 11111
Energieprijzen 11111
Overstapproces 22222
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 22222
Klachtafhandeling 11111

Juist op Greenchoice over gestapt i.v.m. de aanschaf van een zonnestroom systeem. Het idee wordt gewekt dat zij positief tegenover zonnepanelen en groene stroom staat. Het is echter een grote administratieve puinzooi bij Greenchoice. Een fatsoenlijke jaarrekening kunnen ze niet maken. Voorschotbedragen zijn veel te hoog en de saldering van je terug geleverde stroom gebeurt maar 1x per jaar. Mensen met zonnepanelen op het dak, ga nooit, nooit, nooit overstappen op Greenchoice… je krijgt gegarandeerd spijt.

Greenchoice Ervaring van Maasje, juni 17, 2014

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 33333
Energierekening 22222
Reclames 33333
Bereikbaarheid 44444
Klachtafhandeling Not Rated

10 jaar trouwe klant van Greenchoice geweest en in die jaren tevreden echter in het elfde jaar klant te zijn, heb ik 2 termijnen a 120 euro niet op tijd betaald , door omstandigheden. Uiteindelijk kreeg ik een brief dat zij per direct onze contract gingen ontbinden en dat ik snel een andere leverancier moest benaderen om mij aan te melden. Als ik niet snel een contract bij een andere leverancier had dan kreeg ik een boete van ruim 2600 euro.Uiteraard ben ik snel op zoek gegaan en Essent werd mijn nieuwe leverancier met nieuw contract. Greenchoice zei dat als ik tijdig een nieuwe leverancier had, dat ik niet de volledige boete voor het afdoppen van het gas maar een kleine boete voor ieder produkt, ongeveer 150 x 2 dus Max 300 euro, uiteindelijk werd er 1020 euro in 1 keer afgeschreven van mijn rekening, deze heb ik gestorneerd en ben met een betalingsregeling alles aan het terug betalen. VOOR MIJ DUS NOOOOIITTT MEEER GREENCHOICE! ECHTE OPLICHTERS!! -

Greenchoice Ervaring van Maasje, juni 17, 2014

10 jaar trouwe klant van Greenchoice geweest en in die jaren tevreden echter in het elfde jaar klant te zijn, heb ik 2 termijnen a 120 euro niet op tijd betaald , door omstandigheden. Uiteindelijk kreeg ik een brief dat zij per direct onze contract gingen ontbinden en dat ik snel een andere leverancier moest benaderen om mij aan te melden. Als ik niet snel een contract bij een andere leverancier had dan kreeg ik een boete van ruim 2600 euro.Uiteraard ben ik snel op zoek gegaan en Essent werd mijn nieuwe leverancier met nieuw contract. Greenchoice zei dat als ik tijdig een nieuwe leverancier had, dat ik niet de volledige boete voor het afdoppen van het gas maar een kleine boete voor ieder produkt, ongeveer 150 x 2 dus Max 300 euro, uiteindelijk werd er 1020 euro in 1 keer afgeschreven van mijn rekening, deze heb ik gestorneerd en ben met een betalingsregeling alles aan het terug betalen. VOOR MIJ DUS NOOOOIITTT MEEER GREENCHOICE! ECHTE OPLICHTERS!!

Greenchoice Ervaring van dvs, juni 6, 2014

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 44444
Overstapproces 55555
Energierekening Not Rated
Reclames Not Rated
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Ik was bij budget energie die super slecht is en was heel moeilijk om bepaalde zaken te regelen. Het ging super soepel met green choice en ik been heel blij mee! ik kreeg alle informatie meteen, costumer service was goed, echt geen klachten.

Greenchoice Ervaring van Arjo Barth, december 16, 2013

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 44444
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Ik ben al jaren zeer tevreden over Greenchoice. Nog nooit problemen mee gehad en ze zijn volgens mij ook behoorlijk goedkoop en helemaal groen!

Greenchoice Ervaring van Dirk, oktober 23, 2013

Algemene indruk 11111
Helpdesk 11111
Energieprijzen 11111
Overstapproces 22222
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 11111
Klachtafhandeling 11111

Ik werd op kosten gejaagd wegens een meterwissel die nooit heeft plaatsgevonden. Het maandelijkse voorschotbedrag steeg onterecht enorm. Veel problemen gehad omtrent de meterstanden na een verhuizing. Energieverbruik berekenprogramma op hun website is niet accuraat maar misleidend: pas op. En dit alles komt bovenop de recente fraudezaak van 7.2 miljoen euro die de twee voormalige directeuren bewust bijelkaar hebben gefraudeerd door klanten geen eindafrekeningen toe te sturen. Het was echt tijd om over te stappen.

Greenchoice Ervaring van Achmed, juni 12, 2013

Algemene indruk 22222
Helpdesk 11111
Energieprijzen 11111
Overstapproces 11111
Energierekening 22222
Reclames 11111
Bereikbaarheid 11111
Klachtafhandeling 11111

Pure oplichters, met hun “Groene Stroom” heb het nagechekt en wat bleek “t`is gewoon Blaauw”!!

Als ik patat met Mayo bestel, geef je toch ook geen Ketchup!

Ze hebben de Plus en Min-polen ook omgedraaid,, ongelooflijk!

Een pluspuntje,, ik mag zelf kiezen welke leverancier ik neem.

Greenchoice Ervaring van Bespaar Geld, maart 29, 2013

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 44444
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Super partij. Snelle service, goede prijzen, geen gezeur en meedenkende mensen. Meer kan ik er gewoon niet van maken.

Greenchoice Ervaring van Maikel, september 13, 2012

Algemene indruk 11111
Helpdesk 11111
Energieprijzen 11111
Overstapproces 11111
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 11111
Klachtafhandeling 11111

Ben eindelijk weg bij deze oplichters, geld jatten van klanten, pure fraude, echt ongelooflijk!! Greenchoice is typisch zo’ n morele superieur voelende club die ineens zelf de wet niet zo nauw bleek te nemen. Ik waarschuw iedereen voor deze zeer onbetrouwbare heren.

Greenchoice Ervaring van jopie, mei 3, 2012

Ontving van netbeheerder Enexis bericht, dat gas zou worden afgesloten omdat er geen leverancier bekend was. Vreemd, want ik had sinds een paar maand mijn 3-jarig contract met Eneco met nog eens 3 jaar verlengd. Bellen met Enexis, fout was al recht gezet,brief kon weg. Week later herhaling van de brief. Mailen met Enexis. Greenchoice had zich gemeld als nieuwe leverancier voor gas en elektra op 1 maart. Had zich per 12 maart afgemeld als leverancier voor elektra en gas. Voor elektra omdat aanmelding abusievelijk was gebeurd. Voor gas was het contract gewoon beƫindigd per 12 maart. Gebeld en gemaild met Enexis en aangegeven dat er sprake was van een 3-jarig contract. Alleen Eneco kon dit rechtbreien. Eneco gebeld en gemaild. Zouden me aanmelden bij Enexis. Brieven van Enexis waren overigens gericht aan de nieuwe bewoners. Woon hier al 13e jaar en heb geen verhuisplannen. Is een koopwoning, dus ook een woningstichting kan geen verhuizing melden. Eneco was bereid om me aan te melden bij Enexis, dus afsluiting van de baan. Ontvang eindafrekening van Eneco voor gas en elektra. Datum is februari. Na controle bankafschriften blijkt de automatische afschrijving al 2 maanden niet te hebben plaatsgevonden. Meterstanden zijn veel hoger dan in werkelijkheid. Ontvang vervolgens gericht aan de nieuwe bewoners een kaart van Eneco om meterstanden gas door te geven. Gevolgd door een brief van Enexis, dat zij netbeheerder zijn en dat ik op grond van het door hen geschatte verbruik xx euro moet betalen. Dat bedrag ligt hoger dan hetgeen ik tot dusver betaalde. Ontving geen acceptgiro van Enexis voor april. Dacht aan een fout van de post, dus betaalde. Ontving dit bedrag terug. Ontving ook voor mei alleen een giro voor elektra van Enexis. Heb dus enorm veel werk aan het streven naar het rechtbreien van fouten van Greenchoice. Ben dit inmiddels spuugzat. We hebben een stacaravan op Ameland, maar kunnen daar niet heen voordat dit is rechtgezet. Wie vergoed mijn kosten en mijn frustraties?

Greenchoice Ervaring van Sim, april 15, 2012

Algemene indruk 44444
Helpdesk 55555
Energieprijzen 33333
Overstapproces Not Rated
Energierekening 33333
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling Not Rated

Ik ben super tevreden over de klantvriendelijkheid van GC want ik heb altijd snel antwoord gekregen via de mail en het is voor de klant ook makkelijk om het voorschot aan te passen en meterstanden door te geven. Allemaal via internet. Helaas is GC niet meer de goedkoopste zoals dat vorig jaar voor mij was maar ik overweeg ondanks dat toch weer met GC in zee te gaan.

Greenchoice Ervaring van Antonie vd Wal, februari 3, 2012

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Mijn ervaringen zijn al jaren positief. Greenchoice is de enige echte 100% groene energieleverancier en ze zijn ook nog eens heel goedkoop.

Greenchoice Ervaring van Kees, februari 2, 2012

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Wij waren al jaren klant bij Greenchoice. Totdat we ineens een brief kregen dat we klant waren geworden bij de Nederlandse energie maatschappij.

Na ongewild aangemeld te zijn bij de Nederlandse energie maatschappij heeft Greenchoice alles weer terug gedraaid en ons erg goed geholpen. Door de manier van werken en afspraken die nagekomen zijn hebben wij weer vertrouwen in de energiemarkt.

Greenchoice Ervaring van Justin bieber, januari 24, 2012

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Ik ben erg tevreden met greenchoice. Zijn normale mensen die problemen op een normale manier kunnen oplossen. Geen gezeik. Gewoon goedkoop.

Greenchoice Ervaring van Carol, december 4, 2011

Algemene indruk 44444
Helpdesk 44444
Energieprijzen 44444
Overstapproces 44444
Energierekening 44444
Reclames 44444
Bereikbaarheid 44444
Klachtafhandeling 44444

Zeer tevreden met greenchoice. Onze ervaringen met Greenchoice zijn dus prima. Het is een betrouwbaar bedrijf met lage tarieven.

Deel een ervaring over Greenchoice

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling

Bereken de energiekosten van alle energieleveranciers. Vergelijk energie prijzen online met de Greenchoice tarieven en bekijk of u bij Greenchoice echt zo voordelig uit bent.