zaterdag , 25 april 2015
Home » Energieleveranciers » Nederlandse energie maatschappij

Nederlandse energie maatschappij

Overstappen naar Nederlandse energie maatschappij? Lees eerst Nederlandse energie maatschappij ervaringen. Wat vinden andere mensen van Nederlandse energie maatschappij en wat vindt u zelf van Nederlandse energie maatschappij? Plaats een beoordeling over Nederlandse energie maatschappij. Beschrijf Nederlandse energie maatschappij in uw woorden.

Nederlandse energie maatschappij, 7.6 out of 10 based on 36 ratings
GD Star Rating
loading...

27 Ervaringen

  1. zeer ontevreden over nle
    bonus word helemaal niet uitgekeerd
    reden alles betaald per acceptgiro
    dieven zijn het MENSEN TRAP ER NIET IN

  2. Mensen opgelet:
    De welkomstbonus van NLE is inclusief BTW. Een welkomstbonus van 120 euro is eigelijk dus een welkomstbonus van minder dan 100 euro.

    NLE schermt met hoge bonusbedragen maar verzuimt te vermelden dat het inclusief BTW is.
    Heel ondoorzichtig en niet transparant.
    Wat zouden consumentenorganisaties daarvan vinden?

  3. Algemene indruk 22222
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 33333
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 33333
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Beste,

    Willen jullie je administratie nakijken?
    Dit is een onterechte afschrijving, omdat jullie mij onterecht hebben aangesloten. Hier heb ik jullie over gebeld!!! Ik heb verdorie een gesprek gevoerd van meer dan 40 minuten gevoerd met 1 van uw medewerkers!!! Die er overigens ook geen kaas van gegeten had en continu navraag moest doen!!!

    Jullie hebben mij toen ik een aanvraag heb gedaan verzocht een borg te betalen. Indien ik deze borg niet zou betalen, dan zou ik NIET worden geaccepteerd als klant.

    Ik heb de door jullie gevraagde borg dus NIET betaald en dus hebben jullie nooit het recht gehad om mij achteraf aan te sluiten. Door jullie misstanden ben ik overgestapt naar de NUON, waar ik overigens heel content mee ben.

    Ik ben gelet op de feestdagen zeer welwillend om ruchtbaarheid aan deze misstanden te geven, wellicht worden er wel meer mensen door jullie bedrijf op deze manier opgelicht!!!

    Ik wens geen rekeningen te ontvangen, ik wens al het betaalde terstond terug op mijn rekening te ontvangen. Tevens een formele excuusbrief, dat lijkt mij zeer gepast.

    Mvg,

    W. de Groot

  4. Na ontvangst van een onterechte betalingsherinnering op tweede kerstdag 26-12-’14 om 23:10

    Beste,

    Willen jullie je administratie nakijken?
    Dit is een onterechte afschrijving, omdat jullie mij onterecht hebben aangesloten. Hier heb ik jullie over gebeld!!! Ik heb verdorie een gesprek gevoerd van meer dan 40 minuten gevoerd met 1 van uw medewerkers!!! Die er overigens ook geen kaas van gegeten had en continu navraag moest doen!!!

    Jullie hebben mij toen ik een aanvraag heb gedaan verzocht een borg te betalen. Indien ik deze borg niet zou betalen, dan zou ik NIET worden geaccepteerd als klant.

    Ik heb de door jullie gevraagde borg dus NIET betaald en dus hebben jullie nooit het recht gehad om mij achteraf aan te sluiten. Door jullie misstanden ben ik overgestapt naar de NUON, waar ik overigens heel content mee ben.

    Ik ben gelet op de feestdagen zeer welwillend om ruchtbaarheid aan deze misstanden te geven, wellicht worden er wel meer mensen door jullie bedrijf op deze manier opgelicht!!!

    Ik wens geen rekeningen te ontvangen, ik wens al het betaalde terstond terug op mijn rekening te ontvangen. Tevens een formele excuusbrief, dat lijkt mij zeer gepast.

    Mvg,

    W. de Groot

  5. Algemene indruk 44444
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555

    Mijn ervaringen met de Nederlandse energie matschappij zijn redelijk positief. Ze hebben een vriendelijke klantenservice die begripvol met mijn situatie zijn omgegaan. Toen ik klant werd was mij een welkomstpremie beloofd. Echter toen het jaar voorbij was had ik deze niet ontvangen. Toen ik belde om te informeren over de welkomstpremie vertelden ze me dat ik er geen recht op had. Gelukkig had ik de bestigingsmail nog waarin stond dat ik er wel degelijk recht op had. Deze heb ik naar ze toe gemailt. Dit was voldoende. Ik heb toen de welkomstpremie alsnog gekregen. Voor de rest ben ik tervreden. Ze zijn inderdaad goedkoper dan essent. Scheelt ongeveer 30 euro per maand.

  6. Heb een leeg staand huis, maar je moet een leverancier hebben. Ik mij aangemeld bij de NederlandseEnergieMaatschapij. Krijg contract, later ook de bevestiging en daarna niets mee. word geen geld af geschreven en krijg ook geen factuur. bellen met hun en ja factuur krijg je nog en komt goed. Paar weken later een brief van ENEXIS dat ik word af gesloten omdat ik geen leverancier had, dus ik bellen. NEE NEM heeft laten weten niets meer te leveren. Dus ik bellen, ja je hebt je rekening niet betaald.. Dus ik SORRY maar ik heb nooit iets ontvangen en het kwam allemaal goed. JA zegt NEM, niets aan te doen, dus ik weer naar een andere maatschapij waar nu wel alles goed gaat..

    Krijg ik later de brief om mijn meter stand door te geven ik ingevuld, krijg ik een gepeperde rekening van 2 maanden a 95 euro niet betaald en nog een rekening van 250 euro omdat ik binnen een jaar het contract verbonden heb. Nu ook werken ze niet mee met de afwikkeling en zal ik naar de rechter moeten gaan om mijn gelijk te krijgen.

    Tot bij de rechter NEM!!

  7. Hahaha….dat is snel verwijderd !!!

    Komtgoed

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling