Bespaarselectief.nl

Is Bespaarselectief.nl betrouwbaar? Lees 100% onafhankelijk ervaringen en reviews van echte klanten.

Klant worden bij Bespaarselectief.nl of bent u reeds klant en wilt u ervaringen met Bespaarselectief.nl delen? Er zijn nu in totaal 6 mensen met ervaringen over Bespaarselectief.nl. Wat zijn uw ervaringen met Bespaarselectief.nl? Geef Bespaarselectief.nl met behulp van de sterren een beoordeling. Hoe meer sterren hoe beter de score.

Is Bespaarselectief.nl goedkoop? Vergelijk en bespaar!

Wilt u weten of Bespaarselectief.nl goedkoop is? Vergelijk Bespaarselectief.nl met hulp van online vergelijkingssites. Daarmee kunt u gratis en snel energie vergelijken en zorgeloos overstappen naar de goedkoopste energie aanbieder. In veel gevallen profiteert u ook nog eens van goedkopere energiedeals, die u anders misschien wel was misgelopen. Start met energie vergelijken en bereken uw voordeel als u overstapt naar een goedkoper tarief voor stroom en gas, oftewel energie.

Algemene indruk33333
Helpdesk33333
Energieprijzen2.52.52.52.52.5
Overstapproces33333
Energierekening2.52.52.52.52.5
Reclames11111
Bereikbaarheid33333
Klachtafhandeling33333

Geef een beoordeling

Klik op de sterren om te beoordelen

Gemiddelde beoordeling 1.8 / 5. Aantal beoordelingen: 208

Het spijt ons dat je dit niet nuttig vond

Laten we het samen nuttig maken

6 gedachten over “Bespaarselectief.nl”

  1. Youri belde me met de opmerking dat ik had verzocht om teruggebeld te worden. Klopt niet, maar Youri hield vol dat het wel zo was. Youri was slecht te verstaan en deed geen enkele moeite zijn limburgse afkomst te verstoppen, was daardoor wat minder goed te verstaan voor mij. Is niet erg. Maar als je belt moet je ook willen luisteren, das wel erg. Een kleine verspreking in het begin maakte dat hij zei dat het ook in opdracht was van de maatschappij waar ik mijn stroom van kreeg. Hij vergat alleen die maatschappij te nomen want hij wist dat denk ik niet zeker. Nieuwsgierig als ik wel was vroeg ik naar de tarieven, wat kon hij me dan bieden? Joeri of Yuri of Youri moest dan eerst mijn geboortedatum hebben ter controle. Dat leek me alleen voor het doorgeven van een tarief niet nodig. Het was echter bedrijfsbeleid en als ik dat niet wilde kon hij me niet helpen. Ik was al alert en stelde dat wanneer we echt tot zaken kwamen, en er dus een nieuw contract kwam die geboortedatum geen probleem was. Maar nu eerst even de tarieven. Dat kon niet, bedrijfsbeleid. Ik wilde nog wel graag weten met wie ik gesproken heb. Verder dan Youri mocht hij niet gaan. Achternamen mochten ze niet geven, ook bedrijfsbeleid, hadden ze in het verleden als genoeg gedoe mee gehad.
    Youri die geen achternaam mag geven, die belt met een anoniem nummer en me niet kan uitleggen waarom mijn geboortedatum echt nodig is alleen om een tarief door te geven (waarvoor hij immers zelf belde) reageert nogal aangebrand en wil van het gesprek af. Niet de wijze waarop mijn energie leverancier met mij omgaat, gelukkig niet. Denk dan ook dat Youri niet voor die maatschappij belt maar meer uit het commercieel belang van Bespaar selectief. Ik zou zeggen wees selectief en bespaar op het contact met deze firma

  2. Vreselijke partij. Ik werd gebeld met het verhaal dat ik eind maart contact gehad zou hebben en om een terugbelverzoek had gevraagd als de energietarieven zouden wijzigen. Ik gaf aan dat ik niet gebeld had en ook dat ik niet zelf over de energie-aansluiting ga omdat ik een huurhuis heb. Ik vroeg hoe ze aan mijn nummer kwamen, geen duidelijk antwoord daarop “ik zie hier in het systeem dat u om een terugbelverzoek heeft gevraagd eind maart”. Ik heb aangegeven dat ik uit hun systeem gehaald wilde worden. Vervolgens op de website van Bespaar Selectief gekeken en daar stond op dat ze zaken doen met zelfstandig ondernemers, winkeliers etc., niet dat ze ook zaken doen met particulieren. Het toeval wil dat ik zelfstandig ondernemer ben. Daarom heb ik Bespaar Selectief teruggebeld en een klacht ingediend. De vrouw aan de telefoon betwijfelde eerst of mijn verhaal wel waar was “want het kan ook zijn dat u bent vergeten dat u contact heeft gehad”. Ik heb toen aangegeven dat ik zeker wist geen contact gehad te hebben aangezien ik er geen belang bij heb (heb ook geen kantoorpand). Ik heb ook gezegd dat ik in de KvK heb aangegeven niet gebeld te worden, dat deze werkwijze absoluut niet kan en dat als dit hun businessmodel is, ik hen aanraad om een ander businessmodel te gaan hanteren. Ze was het niet met me eens en vond dat ik boos reageerde. Overigens maakte het haar niet uit dat er mensen waren die het niet met hen of hun businessmodel eens waren, want ze hadden toch miljoenen klanten. Uiteindelijk na wat discussie draaide ze om als een blad aan de boom en kreeg ik excuses, zouden mijn naam en telefoonnummer verwijderd worden, werd ik bedankt voor mijn feedback en ging ze het meenemen. Hele aparte club die je dus belt met een smoes. Geen zaken mee doen!

  3. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    Verschrikkelijk irritante partij die het bel-me-niet-register negeert en ondanks meerdere malen verzocht te hebben mij niet meer te bellen, contact blijft opnemen.

  4. Uiterst agressieve benadering en hondsbrutaal. Heb mijn leverancier hier van op de hoogte gesteld. Kortom geen zaken mee doen. Blijft bij mij de vraag hoe ze aan mijn gegevens komen. Kwam geen antwoord op. IK WIL NIET MEER GEBELD WORDEN.

  5. Algemene indruk55555
    Helpdesk55555
    Energieprijzen44444
    Overstapproces55555
    Energierekening44444
    ReclamesNot Rated
    Bereikbaarheid55555
    Klachtafhandeling55555

    Dag nadat er een bezoek is gedaan door een energie adviseur van Bespaarselectief, ben ik ook nog eens terug gebeld door de klantenservice van ze. Ze hebben gevraagd hoe ik de service van de adviseur heb ervaren. Het was een heel fijn en duidelijk gesprek. Nadat ik terug gebeld werd, kreeg ik een nog vertrouwder gevoel! Zeker een aanrader!

  6. De adviseur is persoonlijk bij mijn adres langs geweest en heeft alles omtrent het afsluiten van een zakelijk energiecontract, op een vriendelijke manier uitgelegd. Vervolgens ben ik akkoord gegaan met het aanbod die ik meteen op de mail ook heb ontvangen.
    Dag erna ben ik ook nog eens terug gebeld door de klantenservice van Bespaarselectief om te vragen of ik tevreden ben geweest over de service van de adviseur die is langs geweest. Dit telefoontje heeft mij een

Plaats een reactie

vier × 5 =

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling

Vul uw gegevens in en bereken uw voordeel!