Besparenkan

6 Opmerkingen
  1. discriminatie op en top vaste telefoonlijn word niet geaccepteerd.

  2. Tot nu toe alleen maar hele goede ervaringen met besparenkan. Beleefde geduldige man aan de lijn, liet mij gewoon een aantal dagen uitzoeken of ik het aanbod wat vond en legde totaal geen druk op mij. En heeft ook nog mijn ‘verhalen’ over mijn eventuele dilemma’s zeer geduldig aangehoord en zeer aangenaam en fatsoenlijk op gereageerd.
    Ook goed en eerlijk geantwoord op al mijn vragen.(ik check of zaken kloppen, dus weet dat hij de waarheid sprak).
    Alleen maar complimenten dus voor besparenkan. Ik denk dat het erg afhangt van de verkoper die je aan de lijn hebt.

  3. Ook ik had een slechte ervaring. Eerst heel vriendelijk, maar omdat ik niet meteen mijn rekeningnummer wilde geven, omdat ik eerst de tijd wilde hebben om alles even rustig te bekijken, werd de medewerker onvriendelijk. De kinderachtige opmerking dat ik dan maar lekker teveel moest blijven betalen, deed bij mij de deur dicht. Voor mij geen energie via besparen kan.

    • Super irritant. Word iedere dag 2x gebeld door besparen kan. Kap daar mee aub, ik kan zelf heel goed met geld omgaan. Gewoon asociaal dit.

  4. Bijzonder onbeschofte, hondsbrutale medewerker aan de telefoon indien men niet direct een online contract binnen 30 seconden tekent. Niet mee in zee gaan met deze club.

    • Laten contracten ingaan in de helft van de maand zodat je met dubbele kosten zit. Daarna niet meer bereikbaar voor een oplossing, niet intrappen dus!!!

Laat een reactie achter

EnergieErvaringen.nl
Logo