Besparenkan


Besparenkan informatie

Is Besparenkan een betrouwbare energie aanbieder?

Lees de ervaringen op deze website en oordeel zelf. Er zijn in totaal 10 mensen met ervaringen over Besparenkan.

Hoe kan ik Besparenkan bereiken?

Om Besparenkan te bereiken kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice. Het telefoonnummer van Besparenkan kunt u vinden op de website van Besparenkan.

Heeft u alle ervaringen over Besparenkan gelezen?

Heeft u een goede positieve indruk gekregen door het lezen van de reviews? Dan kunt u naar de website van Besparenkan gaan en uw bestelling plaatsen. Leest u veel klachten over Besparenkan? Kijk dan verder naar andere aanbieders van energie veilingen. Start met energie vergelijken om Besparenkan te vergelijken met andere aanbieders van energie veilingen. Bij ons profiteert u van exclusieve energiedeals met hoge kortingen en mooie welkomstcadeaus.


10 gedachten over “Besparenkan”

  1. Ik ben vandaag (9-9-20 om 09.21 uur) gebeld door een medewerker van Besparenkan die met een zachte ‘g’ spreekt. Eerst even wat gegevens doorgenomen en aangehoord wat het aanbod zou zijn. Na het stellen van extra vragen, werd hij nogal geïrriteerd, sprak mij aan met ‘je’ toen ik hem daarin verbeterde met ‘u’ zei hij dat hij het gesprek ging beëindigen en noemde mij als laatste Dracula. Is dat de manier waarop u deze campagne voert en toekomstige klanten wilt overhalen? Echt schandalig!

    Beantwoorden
  2. Ik ben vandaag (9-9-20 om 09.21 uur) gebeld door een medewerker die met een zachte ‘g’ spreekt. Eerst even wat gegevens doorgenomen en aangehoord wat het aanbod zou zijn. Na het stellen van extra vragen, werd hij nogal geïrriteerd, sprak mij aan met ‘je’ toen ik hem daarin verbeterde met ‘u’ zei hij dat hij het gesprek ging beëindigen en noemde mij als laatste Dracula. Is dat de manier waarop u deze campagne voert en toekomstige klanten wilt overhalen? Echt schandalig!

    Beantwoorden
  3. Wat een slechte ervaring met BESPARENCAN.NL!! Ze wilde mijn bank nummer ik zou het eerst niet geven maar hij zei “ het is niet of ik u hele iban zou hebben” ik heb zo stom dus de rekening doorgegeven hij stuurde een opgestelde contract via de e-mail die moest ik gelijk nakijken met hem en ja hoor daar zie ik mijn hele iban nummer! WAT EEN OPLICHTER! Dan zegt ie dat ik op “BEVESTIG CONTRACT” moet klikken en dan heb ik 14 dagen om deze op te zeggen. Binnen paar dagen zou ik een brief ontvangen met de gegevens.
    Ik wilde even de tijd nemen voor dat ik op klik maar hij was heel ongeduldig ik moest het “NU DOEN” echt niet normaal dit! Hij wilde dat ik accord ga met een 3 jarige contract met Energie Direct zomaar zonder dat ik alles lees. Ik heb de telefoon opgehangen! Ik klick op nix als ik dat niet wil!!! Jammer voor Energy Direct zo krijgen zij ook een slechte naam. BESPARENKAN heeft mijn hele dag verpest!

    Beantwoorden
  4. Tot nu toe alleen maar hele goede ervaringen met besparenkan. Beleefde geduldige man aan de lijn, liet mij gewoon een aantal dagen uitzoeken of ik het aanbod wat vond en legde totaal geen druk op mij. En heeft ook nog mijn ‘verhalen’ over mijn eventuele dilemma’s zeer geduldig aangehoord en zeer aangenaam en fatsoenlijk op gereageerd.
    Ook goed en eerlijk geantwoord op al mijn vragen.(ik check of zaken kloppen, dus weet dat hij de waarheid sprak).
    Alleen maar complimenten dus voor besparenkan. Ik denk dat het erg afhangt van de verkoper die je aan de lijn hebt.

    Beantwoorden
  5. Ook ik had een slechte ervaring. Eerst heel vriendelijk, maar omdat ik niet meteen mijn rekeningnummer wilde geven, omdat ik eerst de tijd wilde hebben om alles even rustig te bekijken, werd de medewerker onvriendelijk. De kinderachtige opmerking dat ik dan maar lekker teveel moest blijven betalen, deed bij mij de deur dicht. Voor mij geen energie via besparen kan.

    Beantwoorden
    • Super irritant. Word iedere dag 2x gebeld door besparen kan. Kap daar mee aub, ik kan zelf heel goed met geld omgaan. Gewoon asociaal dit.

      Beantwoorden
  6. Bijzonder onbeschofte, hondsbrutale medewerker aan de telefoon indien men niet direct een online contract binnen 30 seconden tekent. Niet mee in zee gaan met deze club.

    Beantwoorden
    • Laten contracten ingaan in de helft van de maand zodat je met dubbele kosten zit. Daarna niet meer bereikbaar voor een oplossing, niet intrappen dus!!!

      Beantwoorden

Plaats een reactie

5 + acht =

Call Now ButtonBespaarService: +31637512272