Besparenkan

3.4/10 - (232 stemmen)

11 gedachten over “Besparenkan”

  1. Wat een slechte ervaring met BESPARENCAN.NL!! Ze wilde mijn bank nummer ik zou het eerst niet geven maar hij zei “ het is niet of ik u hele iban zou hebben” ik heb zo stom dus de rekening doorgegeven hij stuurde een opgestelde contract via de e-mail die moest ik gelijk nakijken met hem en ja hoor daar zie ik mijn hele iban nummer! WAT EEN OPLICHTER! Dan zegt ie dat ik op “BEVESTIG CONTRACT” moet klikken en dan heb ik 14 dagen om deze op te zeggen. Binnen paar dagen zou ik een brief ontvangen met de gegevens.
    Ik wilde even de tijd nemen voor dat ik op klik maar hij was heel ongeduldig ik moest het “NU DOEN” echt niet normaal dit! Hij wilde dat ik accord ga met een 3 jarige contract met Energie Direct zomaar zonder dat ik alles lees. Ik heb de telefoon opgehangen! Ik klick op nix als ik dat niet wil!!! Jammer voor Energy Direct zo krijgen zij ook een slechte naam. BESPARENKAN heeft mijn hele dag verpest!

    Beantwoorden
  2. Ik ben vandaag (9-9-20 om 09.21 uur) gebeld door een medewerker die met een zachte ‘g’ spreekt. Eerst even wat gegevens doorgenomen en aangehoord wat het aanbod zou zijn. Na het stellen van extra vragen, werd hij nogal geïrriteerd, sprak mij aan met ‘je’ toen ik hem daarin verbeterde met ‘u’ zei hij dat hij het gesprek ging beëindigen en noemde mij als laatste Dracula. Is dat de manier waarop u deze campagne voert en toekomstige klanten wilt overhalen? Echt schandalig!

    Beantwoorden

Plaats een reactie

elf + 18 =