Budgetenergie

Is Budgetenergie betrouwbaar? Lees 100% onafhankelijk ervaringen en reviews van echte klanten.

Klant worden bij Budgetenergie of bent u reeds klant en wilt u ervaringen met Budgetenergie delen? Er zijn nu in totaal 190 mensen met ervaringen over Budgetenergie. Wat zijn uw ervaringen met Budgetenergie? Geef Budgetenergie met behulp van de sterren een beoordeling. Hoe meer sterren hoe beter de score.

Is Budgetenergie goedkoop? Vergelijk en bespaar!

Wilt u weten of Budgetenergie goedkoop is? Vergelijk Budgetenergie met hulp van online vergelijkingssites. Daarmee kunt u gratis en snel energie vergelijken en zorgeloos overstappen naar de goedkoopste energie aanbieder. In veel gevallen profiteert u ook nog eens van goedkopere energiedeals, die u anders misschien wel was misgelopen. Start met energie vergelijken en bereken uw voordeel als u overstapt naar een goedkoper tarief voor stroom en gas, oftewel energie.

Algemene indruk3.283.283.283.283.28
Helpdesk3.293.293.293.293.29
Energieprijzen3.623.623.623.623.62
Overstapproces3.223.223.223.223.22
Energierekening3.193.193.193.193.19
Reclames3.073.073.073.073.07
Bereikbaarheid3.443.443.443.443.44
Klachtafhandeling3.023.023.023.023.02

Budget energie: Groen en tóch goedkoop

Wij vinden groene stroom heel gewoon, daarom is 100% van onze energie groen. Onze groene stroom bestaat o.a. uit windenergie en wordt voor een deel opgewekt door Nederlandse windmolens. De zonne-energie komt uit Italië.

We zijn transparant over ons stroometiket. Groene en toch goedkope stroom vinden wij heel vanzelfsprekend en niet iets om onszelf voor op de borst te kloppen. Hoe meer mensen er overstappen, hoe groener alle stroom in Nederland wordt.

Geef een beoordeling

Klik op de sterren om te beoordelen

Gemiddelde beoordeling 3.6 / 5. Aantal beoordelingen: 1503

Het spijt ons dat je dit niet nuttig vond

Laten we het samen nuttig maken

190 gedachten over “Budgetenergie”

  1. Laten je een overeenkomst akkoord geven terwijl je nog geen voorschot bedrag weet.Als je het bedrag per mail krijgt zeggen ze meteen je huidige leverancier op. Meteen na de mail telefonisch opgezegd. Dag erna krijg je mail van je huidige leverancier dat je levering is opgezegd. Als je dan belt zeggen ze dat er zoveel mensen voor jou aan het werk zijn dat dat niet meteen verholpen is. Ga er niet mee in zee.

  2. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    STELLETJE OPLICHTERS wij hebben ons huis verkocht en gaan tijdelijke bij vrienden wonen
    Wij hebben Budgetenergie aangeboden om ons contract door te schuiven naar onze nog te bouwen woning.
    Maar omdat dit over een langere periode dan 2 maanden gaat moeten we een boete van €100.00 betalen.
    Blijkbaar zijn er geen mensen in Nederland meer die eerst hun huis verkopen en dan een nieuwe laten bouwen.
    Houdt er in ieder geval rekening mee dat de nieuwe woning binnen 2 maanden gebouwd moet zijn om een boete te voorkomen.

  3. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames22222
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    Stap niet over naar budget energie.
    Ik sloot een contact af voor een jaar, maar bleek voor 3 jaar te zijn. Binnen 14 dagen schriftelijk opzegt, maar deze brief hebben ze nooit ontvangen. Mijn oude leverancier heeft nooit een opzegging gehad en tot de dag van vandaag mijn energie geleverd. Dus die budget energie kan niets waarmaken maar toch geld innen. Alleen maar slechte reviews dus wil er snel vanaf. Dan maar bellen: in totaal 1.5 week voor ik iemand kreeg te spreken, iemand met volgens mij weinig kennis, en zei erg jammer voor u maar we gaan uw cadeaukaart mediamarkt en een boete van 250 euro bij u innen. Ik heb nog nooit zo’n asociaal bedrijf meegemaakt want ik vroeg of dit in termijnen kon in verband met uitkering, maar daar hadden ze niets mee te maken. Onmenselijk, wat is budget energie een vreselijk bedrijf

  4. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    Stelletje boeven bij budget energie. Ik zou vanaf 08 juli aangesloten zijn bij hun,maar ze waren niet bereikbaar of reageerden niet.dus voor de 3de keer opzegformulier ingevuld, en deze werd wel gezien. Nu moet ik cadeaubon (175 euro) logisch terugbetalen,maar ook een boete van 250 euro. Dus 425 euro voor geen geleverde energie, want wat blijkt: mijn netbeheerder gebeld en deze gaven aan dat budget energie nooit gas/licht hebben geleverd! Ga nooit met deze kneuzen in zee, lees alleen maar negatieve verhalen, en heb nog nooit problemen gehad met een overstap van leverancier. Budget energie is zeer slecht bereikbaar en mocht je iemand aan de lijn krijgen dan reageren ze zeer asociaal… Nogmaals ga nooit met budget energie in zee…

  5. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    Mogelijk berijkbaar
    En als het voor hun te moeilijk word mag je het zelf oplossen
    Ze sturen je van kastje naar de muur
    het bedrijf is niet professioneel

  6. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen44444
    Overstapproces11111
    Energierekening44444
    Reclames11111
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    Niet te bereiken wegens personeelstekort

  7. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    en nu ik weet dat jullie atoomstroom zijn hoe zo kernenergie en dan vertellen dat jullie groen zijn maar jullie nutsbedrijf is atoomstroom maar daar ging het bergafwaarts mee en dan worden jullie aangeraden door consumentenbond nou ook die heb ik opgezegd

  8. Budget energie is een oplichters zooitje want als je weer overstapt naar iemand anders eisen ze de destijds verkregen cadeaubon terug !!! wat een hufters

  9. Wil me aanmelden bij Budgetenergie. Heb alle doorkiesnummers gehad en bij elk nummer na 15 minuten opgehangen. Ik kreeg niemand aan de telefoon.
    Telkens wordt er gezegd dat het iets langer duurt dan normaal. Dit vindt ik niet normaal

  10. Probeer al 2 dagen klantenservice te bereiken..bij 25 minuten in de wacht er maar mee gestopt, chatservice ook al 2 dagen niet on line. Zelfs als je de 1 intoetst (met spoed aanmelden) gebeurt er niets. Is iedereen daar op vakantie? Echt dramatisch.

  11. Geven bij aanmelding niet door als je binnen je contract tijd overstap naar andere energieleverancier zij ook de contractbreuk boete die je gehad heb bij je vorige energieleverancier ook terug betalen moeten
    Wordt niet verteld door medewerkers die voor hun bij mediamarkt stáán

  12. hang nu al 22 minuten aan de telefoon en nog geen contact, langer als gebruikelijk zeggen ze maar dat hoor ik voor elk telefoongesprek nu 25 minuten verzonden

  13. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    Teken geen contract voor deze maatschappij als je de goedkoopste leverancier wilt, want je wordt voor de gek gehouden! Ze komen aan de deur met een mooi verhaaltje dat ze direct via enexis en lokaal leveren, waardoor het goedkoper kan. Niets is minder waar.
    Nadat ik mijn contract kreeg, heb ik de tarieven vergeleken. Bij budgetenergie kwam ik veel duurder uit (ik zit nu bij energiedirect). Dit terwijl de verkoper mijn huidige tarieven heeft bekeken, en mij garandeerde dat budgetenergie goedkoper was. Niet dus!
    Ik heb dit aangegeven met de boodschap dat ik mijn nieuwe contract wou ontbinden. Komt meneer met een lulverhaal dat het verschil komt doordat de energiebelasting is verhoogd en ik nog het oude belastingtarief betaal. Dit klonk vrij aannemelijk, ik heb dit toen gecheckt en ook dit bleek niet waar te zijn. De belasting is exact hetzelfde bij beide maatschappijen, de tarieven van budgetenergie zijn gewoon hoger. Nu moet ik aan de slag met het uitprinten, invullen en opsturen van mijn herroepingsformulier. Wat een verspilde tijd en moeite!

  14. Algemene indruk44444
    Helpdesk22222
    Energieprijzen55555
    Overstapproces55555
    Energierekening55555
    Reclames55555
    Bereikbaarheid44444
    Klachtafhandeling11111

    Best wel een goedkope energie maatschappij.
    Minpunt: Doe iets aan de klantenservice! Duurt te lang voordat er een storingsmelding over mijn verbruik is opgelost of nog steeds niet is opgelost.
    Toch tevreden? Ja.

  15. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    Oplichters ga nooit met ze in zee.
    Wegen omstandig heden energie rekening te laat betaald dus hebben ze de energie contract beeindigd en dan krijg je een mail dat wij contract breuk pleegden terwijl hun contract beeindigen dus boete en 100 euro kado kaart terug betalen
    Daarbij klopt er niks van de eind nota.
    Klantvriendelijkheid kennen ze daar niet mee denk aan een redelijke oplossing ook niet

    Spammen over de mail en telefoon en dreigen

    Daarbij heb je bevestiging van betaling regeling en blijven ze je bedreigen en spammen terwijl de termijn nog lang niet is verstreken

    Echt alles bij elkaar oplichters spammers dreigers en totaal niet klant vriendelijk lieft geef ik ze totaal geen ster

  16. Heel jammer mijn ervaring bij budget energie, ik vind ze totaal niet klantvriendelijk en al helemaal niet behulpzaam. Ik zal in ieder geval nooit meer klant worden van budget energie en zal dit ook aan niemand adviseren. Meerdere malen contact gehad jammer genoeg nooit een oplossing gekomen voor de situatie. Omdat zij simpel weg gewoon niet begripvol zijn ook al ben je een klant die altijd netjes op tijd betaald.

  17. Algemene indruk44444
    Helpdesk33333
    Energieprijzen33333
    Overstapproces22222
    Energierekening11111
    Reclames22222
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    Wat een drama met budget energie

    Ze beloven een hoop, maar zijn niet bereikbaar. Afspraken komen ze nadien niet na.

    Ze reageren niet op de email.

    Geld klopperije

    Loze beloftes.

  18. In de mediamarkt Assen in december 2018 een contract afgesloten voor 3 jaar vast. Januari 2019 gelijk een enorme verhoging voor de kiezen gekregen. Medewerker Mediamarkt heeft mij valse info gegeven omtrent de prijzen (gas) met name. Betaal nu 0,80 cent per m3 gas. Bij Essent 0,76 cent. Hoezo de goedkoopste ??? Veel mails aan besteed, maar men blijft het gooien op de wettelijke (belasting) prijsverhoging. HUH…hoe kan dan de gasprijs ineens veel hoger liggen dan de concurrent ?? Wederom hierover gemaild, maar daar gaat Budget energie aan zijn antwoord in voorbij. Oplichterstent Budgetenergie bedonderd de mensen. Contract weer opgezegd !! Kan ik iedereen aanraden. Ga maar eens vergelijken met andere leveranciers. !

  19. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    In juli 2018 mijn contract afgesloten met Budget Energie in de MediaMarkt bij een medewerker van Budget Energie. Het contract was voor 3 jaar vertelde het meisje (Esra Kot) mij, maar na de vraag of ik er ook 3 jaar aan vast zou zitten werd mij verteld dat ik er maar 1 jaar aan vast zou zitten. Na een maand kreeg ik mijn eerste kostenoverzicht en ook de kosten vielen veel hoger uit dan wat het meisje bij de MediaMarkt mij verteld had. Na telefonisch contact met de klantenservice bleek hier helaas niet veel meer aan te doen natuurlijk. Helaas had de jongenman die ik aan de telefoon had mij niet verteld dat de “wettelijke korting” op stroom hier nog van af moest en dat dit niet meegenomen wordt in het maandelijkse overzicht (op zich al vreemd). Nu recentelijk contact in verband met onderstaand verhaal kwam ik er dus achter dat de kennis van medewerkers van Budget Energie ver te zoeken is.

    Nu ga ik in april 2019 emigreren en moet ik dus van mijn energiecontract af. Ik netjes geïnformeerd wat te doen en tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat ik de maximale afkoop boete van € 100,- moet betalen die staat voor een resterende looptijd van 2-2,5 jaar van je energiecontract. Toch gek als je verteld wordt dat je maar een jaar aan je contract vast zou zitten. Daarnaast moet ik ook mijn cadeaubon van MediaMarkt van € 75,- terug betalen die ik kreeg bij het afsluiten van mijn contract als ik binnen een jaar mijn abonnement zou opzeggen. Totale boete dus € 175,-. Uiteraard was ik het hier niet mee eens en heb ik me kapot gemaild en gebeld tot aan de CEO Caroline Princen aan toe. Nu bleek dat er in mijn contract staat dat er MAXIMAAL € 50,- van de cadeaubon mag worden teruggevorderd. Als ik dit niet had gezien hadden die naaibakken dus gewoon € 25,- extra (teveel) aan boete berekend.
    Ook gek als je 2/3 deel van een jaar klant bent geweest dat je dan ook 2/3 van zo’n bon moet terugbetalen (wat sowieso al belachelijk is dat je hem überhaubt moet terug betalen). 1/3 van zo’n cadeaubon is wat dat aangaat toch wat reëler.
    Al met al is Budget Energie dus absoluut niet flexibel en gaat het alleen maar om de cijfertjes en niet om de menselijke kant. Ze berekenen het MAXIMALE door wat ze wettelijk mogen en denken er niet eens over na om wat schappelijker te zijn in hun boetes in uitzonderlijke gevallen.
    Eindstand: Met tegenzin moet ik nu een boete gaan betalen waarvan ik van mening ben dat ie veel te hoog is naar aanleiding van de aan mij verstrekte informatie en word ik als consument eigenlijk neergezet als leugenaar, want er is niemand bij aanwezig geweest bij het verkoopgesprek in de MediaMarkt.
    Ik zeg: BudgetEnergie NOOIT DOEN!
    En 1 tip naar Budget Energie toe: Leidt je mensen op en wees menselijker en schappelijker!

  20. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    Een woord: Oplichters!
    Ze beloven je van alles, maar komen niets na.
    Staat niet in het conract. Wil je toch met ze in zee gaan, dan contract goed lezen.
    Ik zeg: NOOIT DOEN.

    Van mij mogen ze failliet gaan, stelletje oplichters.

  21. Man man man wat een energie leverancier budget energie
    Ze kunnen zich mooi aan afspraak houden zodra je contract met hun aan gaat wordt je genaaid.je spreekt een maandbedrag termijn en het begin nog geen maand later doen ze euro er boven op. als je niet tevreden bent dan mag je weg bij hun maar dan betaal je en boette.
    Dus gaan niet in zee met budget energie. ze belazeren je. ze houden zich niet aan afspraak.

  22. Over het algemeen goede ervaringen. Er zitten echter relatief kleine afwijkingen in de energienota (voorheen jaarnota), die pas aan het licht komen wanneer die uitgespecificeerd worden. De meeste mensen zullen dit wel geloven en de extra kosten op de koop toe nemen.

    De verschillen ontstaan door de fictieve verdeling van het afgenomen gas over een gebroken boekjaar. Het gedeelte dat in het oude jaar wordt afgenomen komt niet overeen met de meterstanden en was bij mij te laag. Het gedeelte in het nieuwe jaar te hoog. Bij elkaar opgeteld klopte het totaal wel (op een oncontroleerbare correctiefactor van +8% na).

    Het gevolg is dat er te veel belasting gerekend wordt (nog afgezien van de oncontroleerbare correctiefactor). Dat verschil zal met ingang van 2019 helemaal goed duidelijk worden, nu de energiebelastingen door het plafond gaan.

    Voorbeeld op je energiemeter neem je 300 m3 af in 2017 en 100 in 2018. Vervolgens is de fictieve verdeling 200 m3 in 2017 en 200 m3 in 2018. Over de 200 m3 in 2018 (die in werkelijkheid maar 100 m3 was volgens de meterstanden) betaal je echter hogere energiebelastingen.

    Wie steekt dat verschil in zijn zak?

  23. Over het algemeen goede ervaringen. Er zitten echter relatief kleine afwijkingen in de energienota (voorheen jaarnota), die pas aan het licht komen wanneer die uitgespecificeerd worden. De meeste mensen zullen dit wel geloven en de extra kosten op de koop toe nemen.

    De verschillen ontstaan door de fictieve verdeling van het afgenomen gas over een gebroken boekjaar. Het gedeelte dat in het oude jaar wordt afgenomen komt niet overeen met de meterstanden en was bij mij te laag. Het gedeelte in het nieuwe jaar te hoog. Bij elkaar opgeteld klopte het totaal wel (op een oncontroleerbare correctiefactor van +8% na).

    Het gevolg is dat er te veel belasting gerekend wordt (nog afgezien van de oncontroleerbare correctiefactor). Dat verschil zal met ingang van 2019 helemaal goed duidelijk worden, nu de energiebelastingen door het plafond gaan.

    Voorbeeld op je energiemeter neem je 300 m3 af in 2017 en 100 in 2018. Vervolgens is de fictieve verdeling 200 m3 in 2017 en 200 m3 in 2018. Over de 200 m3 in 2018 (die in werkelijkheid maar 100 m3 was volgens de meterstanden) betaal je echter hogere energiebelastingen.

    Wie steekt dat verschil in zijn zak?

  24. Via de mediamark een contract aan gegaan voor alleen stroom afname.
    De medewerker van budget energie vertelde mij dat ik verband met blach vrijdag
    recht had op een waardebon van 200 euro.
    Drie dagen later krijg ik een mail van budget dat ik 100 euro moet terug betalen om dat in de voorwaarde staat. Maar deze voorwaarde zijn mij niet overhandig.
    Dus ik heb het contract weer laten ontbinden.

  25. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    Stelletje oplichters zijn het!!
    Kom je met een klacht? Je wordt gewoon uitgelachen en voor leugenaar uitgemaakt.
    Nog geen 10 maanden klant, ze hebben me alleen nog maar voorgelogen, respectloos behandeld en 0 goede informatie gegeven!
    Om te kotsen dit bedrijf!
    Nog 1 ding, koop niks aan de deur. De deurverkopers liegen je voor, wanneer je dit aangeeft verteld de leidinggevende doodleuk dat je een leugenaar bent en dat het het woord van de verkoper tegen die van de klant is. Klantvriendelijkheid??? Dat kennen ze daar niet!

  26. Ben overgestapt naar budgetenergie.18 dgn later opzeg vergoeding van me oude leveringcier binnen 304 euro boete .daar wordt maar 250 euro vergoed door budget energie der rest moet je zelf betalen terwijl ze tegen ons zij dat alles vergoed werd nu zit ik met een open boete dus VOORUIT gaat je niet WEL ACHTERUIT had ik maar nooit gedaan maar dat is weer achteraf.

  27. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    Budget Energie, de naam doet het al vermoeden. Goedkoop = Duurkoop. Binnen 14 dagen verhogen ze je maand bedrag met 40,- administratie/aanmaningskosten… Omdat ik een 4 weken salaris heb, kan ik niet anders….
    Misschien jullie regelement veranderen of minder strak afstellen.
    Ik ga dan ook per direct opzoek naar een andere energie leverancier.

  28. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    OverstapprocesNot Rated
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    Op de site van de mediamarkt staat dat ik €175 krijg bij overstap maar als ik mijn verbruik invul ben ik veel duurder uit. De reactie van budget energie was, dan stap je toch niet over.

  29. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    Deze Energie bedrijf laat perklsnt aan 3 energie bedrijven doen betalen waar zij de overstapservice niet aan deelnemen. U moet alles zelf met uw oude energieleverancier contact opnemen. Want klantenbinding levert Energie budjet niet maar misleiden de consument

  30. Algemene indruk55555
    Helpdesk55555
    Energieprijzen44444
    Overstapproces55555
    Energierekening44444
    Reclames55555
    Bereikbaarheid55555
    Klachtafhandeling55555

    Begin dit jaar overgestapt. Kreeg een fikse boete bij essent vanwege het stoppen. Hebben ze netjes betaald.en tot nu toe geen problemen overzichtelijke website met een persoonlijke pagina waar de gegevens op staan die je nodig hebt. Klantenservice goed bereikbaar en lossen je vragen goed op.

  31. Algemene indruk55555
    Helpdesk44444
    Energieprijzen55555
    Overstapproces55555
    Energierekening44444
    Reclames44444
    Bereikbaarheid44444
    Klachtafhandeling44444

    Prima service en prima prijzen! Duidelijke organisatie met niet teveel poespas. Lekker veel online kunnen regelen en niet 20 minuten in de wacht, want via de chat is er al snel contact met de klantenservice. Dit zal voor iedereen anders zijn, maar ik vind dat heel fijn werken. Tijdens onze verhuizing is alles soepel verlopen en wordt je goed op de hoogte gehouden van de status of welke informatie ze nog van je nodig hebben.

    De facturen zijn zeer overzichtelijk en alles is met één simpele klik op de website, in je eigen profiel aan te passen.

    Verschil in prijs is ook echt onwijs en was voor mij zéker de moeite waard om over te stappen!

  32. Algemene indrukNot Rated
    HelpdeskNot Rated
    EnergieprijzenNot Rated
    OverstapprocesNot Rated
    EnergierekeningNot Rated
    ReclamesNot Rated
    Bereikbaarheid33333
    Klachtafhandeling22222

    Ik ben net overgestapt naar budget energie. Ik werd telefonisch benaderd en ondanks mijn nadrukkelijke vraag hoe zit het met de overstapboete zei de meneer dat dat geen probleem is , dat die door Budget Energie werd vergoed.
    Dat is een grote leugen want Budget Energie vergoed die niet.Ik voel me bedonderd en wil terug naar NLE.

  33. Algemene indruk44444
    Helpdesk44444
    Energieprijzen55555
    Overstapproces55555
    Energierekening55555
    Reclames55555
    Bereikbaarheid44444
    Klachtafhandeling44444

    Overstappen ging heel makkelijk. Het fijne is dat wij kunnen zien wat ons gebruik maandelijks is. Hierdoor kunnen we niet alleen tijdig ons termijnbedrag aanpassen, maar wordt het ook een spelletje om onder het landelijk gemiddelde te blijven.

  34. Algemene indruk55555
    Helpdesk55555
    Energieprijzen55555
    OverstapprocesNot Rated
    Energierekening55555
    ReclamesNot Rated
    Bereikbaarheid55555
    Klachtafhandeling55555

    Wij zitten sinds een klein jaartje bij budget energie. We hebben wel keer op keer problemen door de vorige bewoner maar het wordt steeds weer goed opgelost . Wij zijn tot nu toe tevreden, we kregen dit jaar 700 euro terug, bij de Nuon was het altijd 400 bij betalen . Vandaag iemand van de Nuon aan de deur en waarschuwde mij voor jullie, wij zouden volgend jaar nog wel van de koude kermis thuis kunnen komen vooral met de slimme meter . Heb meneer uitgelegd dat ik 4 x pj bel om even door te nemen of mijn verbruik nog steeds oké is en ik zelf de slimme meter af lees en de standen door geef , van alle oude standen foto’s heb met de krant van die dag erbij dus dat mij niets kan gebeuren. Toen was meneer stil .

  35. Algemene indruk55555
    Helpdesk55555
    Energieprijzen55555
    Overstapproces55555
    Energierekening55555
    Reclames55555
    Bereikbaarheid55555
    Klachtafhandeling55555

    Super, al jaren klant.

  36. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    1. Er werd 150 euro korting beloofd bij MediaMarkt.
    2. Er werd 1 jaar contract beloofd.
    3. Doordat ik een nieuwe huurwoning kreeg van 1850 per maand konden ze ineens niet meer de korting geven en werd er een ‘boete’ borg van EUR 400 in rekening gebracht. Dus ipv 150 terug stond ik ineens 400 in de min.
    4. En toen werd het contract op 3 jaar gezet.
    5. Gelijk contract geannuleerd binnen de termijn en borg zou binnen 14 dagen terug gestort worden. Nu 20 dagen verder en verschillende malen contact met ‘klantenservice’ en vele beloftes, nog geen borg terug gehad – en dan ben ik degene die een borg moet betalen.

    Hierdoor de slechtste ervaring met energie leverancier ooit.

  37. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen44444
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames33333
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    geven vele male hogere maandelijkse rekeningen dan afgesproken binnen 2 dagen dreigmails sturen bel je de klantenservice zijn ze ook nog eens brutaal… snel terug maar me vorige maatschapij die gelukkig alles netjes regelt

  38. Algemene indruk22222
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames22222
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    Schandalige variabele tarieven bij overschrijding van het jaarcontract met 2 dagen zorgde voor een kostenpost van €79. De helpdesk was niet in staat uit te leggen waarom het zoveel duurder werd.

  39. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen22222
    Overstapproces22222
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    Ga nooit naar budgetenergie! Wij waren 1 dag te laat met betalen. Ja echt 1 dag en moesten zonder waarschuwing 40 euro betalen. Daarnaast kregen wij een paar dagen later een brief van Stedin dat ze ons gingen afsluiten. Nou zie dat maar recht te breien bij ‘budget’energie. Dit overkomt iedereen wel eens door bv 4 weken salaris. Ik zoek dus direct een andere energieleveranciers want dit zijn onmenselijke mensen.

  40. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    schandalige service ! Lange wachttijden/geen telefonisch contact te krijgen/ de beloofde vergoeding bij overstap niet betaald.

Plaats een reactie

2 × 5 =

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling

Vul uw gegevens in en bereken uw voordeel!