Budgetenergie

Informatie over Budgetenergie

Budgetenergie is één van de energieleveranciers op de Nederlandse energiemarkt. Bent u op zoek naar ervaringen, reviews, positieve reacties, complimenten, maar ook klachten over Budgetenergie van (ex) klanten. Wat zijn uw eigen ervaringen met Budgetenergie?

Er zijn in totaal 200 mensen met ervaringen over Budgetenergie

Door alle energieleveranciers te vergelijken kunt u gemakkelijk de beste keuze maken. Deel uw beoordeling over Budgetenergie met andere mensen zodat zij ook de beste keuze kunnen maken.

Budget energie: Groen en tóch goedkoop

Wij vinden groene stroom heel gewoon, daarom is 100% van onze energie groen. Onze groene stroom bestaat o.a. uit windenergie en wordt voor een deel opgewekt door Nederlandse windmolens. De zonne-energie komt uit Italië.

We zijn transparant over ons stroometiket. Groene en toch goedkope stroom vinden wij heel vanzelfsprekend en niet iets om onszelf voor op de borst te kloppen. Hoe meer mensen er overstappen, hoe groener alle stroom in Nederland wordt.


Budgetenergie informatie

Is Budgetenergie een betrouwbare energie aanbieder?

Lees de ervaringen. Er zijn in totaal 200 mensen met ervaringen over Budgetenergie.

Hoe kan ik Budgetenergie bereiken?

Om Budgetenergie te bereiken kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice. Het telefoonnummer van Budgetenergie kunt u vinden op Telefoonnummer.net of op de website van Budgetenergie.

Heeft u alle ervaringen over Budgetenergie gelezen?

Heeft u een goede positieve indruk gekregen door het lezen van de reviews? Dan kunt u naar de website van Budgetenergie gaan en uw bestelling plaatsen. Leest u veel klachten over Budgetenergie? Kijk dan verder naar andere energieleveranciers. Start met energie vergelijken om Budgetenergie te vergelijken met andere energieleveranciers.


200 gedachten over “Budgetenergie”

  1. Stelletje amateurs! Men wil perse afboeken op de eerste van de maand, terwijl ik niet kan garanderen dat er dan ook daadwerkelijk geld op de rekening staat. De 5de weet ik zeker. Dit wil de boekhouder blijkbaar niet. Zou volgens hen niet kunnen. Lijkt me volledige kul, want de acceptgiro’s komen ook elke dag binnen en moeten worden verwerkt. Een stug bedrijf waar kennis en klantvriendelijkheid niet hoog in het vaandel staat! Heb ze maar per direct opzegging gestuurd, met als reden dat een product moet voldoen aan de eisen die je er aan kunt en mag stellen. Je mag verwachten dat je elke dag van de maand kunt betalen….

    Beantwoorden
  2. Overgestapt voor de lage prijzen.. en verder geen omkijken naar gehad. Als een normale consument is het zo simpel als wat om over te stappen.

    Beantwoorden
  3. Ik heb voor BudgetEnergie gekozen vanwege de lage prijzen en ik heb qua overdracht geen enkel probleem gehad. Heb een enkele keer moeten bellen betreft een vraag over meterstanden en deze werd heel professioneel beantwoord.
    Eerst las ik hier ook alleen maar slechte dingen, maar overal valt wel wat te klagen..

    Beantwoorden
  4. Echt een afrader deze firma. Een stelletje beunhazen!
    Ze hebben mij voorschot in rekening gebracht dat bijna 2 keer zo hoog is als mijn vorige leverancier, zogenaamd op basis van gegevens van de netwerkbeheerder hebben ze een 3 keer zo hoog gasverbruik berekend als wat ik de afgelopen jaren heb gebruikt. Dit waarschijnlijk om van een veel te hoog voorschotbedrag flink rente te kunnen trekken op mijn kosten.
    Na mijn klacht hierover melden ze me heel laat dat ze het voorschotbedrag zouden verlagen, wat ze niet hebben gedaan.
    Bedriegers dus.

    Beantwoorden
  5. Ik ben ook zo stom geweest om met Budget energie in zee te gaan. Aangezien de woning van mijn overleden vader geen leverancier meer had heb ik ze gebeld of ze me meteen konden aanmelden in het landelijke systeem, anders riskeerde ik afsluiting door de netwerkbeheerder. Dat kon uitsluitend als ik 471,40 overmaakte en hen daarvan per mail of fax op de hoogte bracht. Dat heb ik meteen gedaan. Ik zou dan binnen 2-3 werkdagen worden aangemeld.
    3 weken later werd het gas- en licht afgesloten. Toen ook nog bleek dat budget-energie 2 weken daarvoor 71,40 had afgeschreven (mag dat zomaar?) heb ik dat wel laten storneren. Helaas gaat dat niet met een overschrijving,

    Kortom, ik ben 471,40 lichter, ik krijg al aanmaningen of ik de afsluiting ook even wil betalen en budget energie heeft nog geen kwartje aan gas of licht geleverd.

    Hun enige antwoord op de klacht (waar ze overigens ook nog even 5 werkdagen de tijd voor nemen) was: we wisten niet dat het een spoedje was, dus het ligt niet aan ons.
    Denken ze nu werkelijk dat ik helemaal uit mezelf maar besloten had 471,50 aan hen over te maken? Lijkt me toch aannemelijker dat ik dat na telefonisch kontakt met hun (overigens ook niet vriendelijke) helpdesk heb gedaan.

    Ver weg blijven van die gasten dus. Ze beloven van alles maar komen het niet na. En wie zit er met de gebakken peren? Juist, ik in dit geval.

    Misschien dat de geschillen-commissie nog wat oplevert?

    Beantwoorden
  6. Ik wilde aan het eind van mijn vorig contract (bij vorige leverancier) overstappen naar Budgetenergie. Bij Budgetenergie liet men het contract te vroeg ingaan en liep ik premie van vorige leverancier mis en moest een boete betalen. Totaal € 205. Sinds eind januari belooft men mij nu al dit bedrag terug te storten, maar tot op heden nog niets! Heb inmiddels vele telefoontjes en e-mails gestuurd en krijg telkens weer te horen: “We zijn er mee bezig”. Totaal incompetent bedrijf!

    Beantwoorden
  7. VRESELIJK!

    Ik heb me in Jan. 2012 aangemeld om op 1 Feb. stroom geleverd te krijgen van Budget energie. Ze zijn eerder begonnen dan ik bij mijn aanmelding aangaf, wat vervolgens voor een reeks problemen zorgde die nog steeds niet zijn opgelost.

    Na mijn aanmelding zijn ze gelijk overgegaan tot energielevering, een aantal dagen voor mijn daadwerkelijke verhuizen. Op 1 Februari hebben ze een melding van verhuizing binnen gekregen, waardoor ze zijn gestopt met energie leveren. Volgens hen betekende dit dat een andere provider de levering overnam. De verhuis melding was natuurlijk MIJN verhuizing en het contract had toen pas moeten ingaan.
    Daarna heb ik zeker 20 telefoontjes gepleegd om toch de aanmelding te voltooien. De medewerkers zijn bot, kortaf en alles behalve behulpzaam. Er is mij meer dan een maand beloofd dat Budget energie mij binnen 48uur energie zou leveren. Elk telefoontje werd mij weer hetzelfde verteld; dat ze het bericht door zouden sturen aan de desbetreffende afdeling en het binnen 48 uur opgelost zou zijn. In het laatste telefoontje heb ik de medewerker gevraagd of ze het logisch vond om een strategie die al 10x gefaald had opnieuw toe te passen en een betere uitkomst te verwachten. Haar antwoord? Volmondig JA…

    De aanmelding is eind Maart nog steeds niet voltooid. Mijn netwerkbeheerder dreigde zelfs de stroom af te sluiten totdat ik ze op de hoogte stelde van de situatie met budget energie. Mijn netwerkbeheerders advies? Opzoek gaan naar een betrouwbare energie leverancier, want zij kunnen in hun systeem geen reden vinden waarom het budget energie zoveel moeite kost om mij aan te sluiten.

    Om dit verhaal mooi af te sluiten wil Budget energie mij een rekening sturen van de dagen waarin ze mij energie hebben geleverd (hoewel ik nooit energie heb gevraagd voor die periode, ik woonde immer niet eens op dat adres!) EN willen ze de vastgoed kosten niet retourneren. Dit zijn gewoon wanpraktijken. Doe jezelf een plezier en zoek een ander.

    Beantwoorden
  8. oh ja, en het opgeven van de meterstanden kon niet eens via hun website omdat dat stuk van de website defect was (en onder de taalfouten zat, maar goed).

    Het opgeven van de meterstanden via de e-mail leverde niets op en alleen na 2 keer bellen en nog een klacht (een van de drie) is het verwerkt

    Beantwoorden
  9. Onlangs overgestapt, prima ervaringen tot nu toe. Zat bij greenchoice, maar die hebben de boel opgelicht onlangs, dus moest helaas weg daar vond ik . Budgetenergie is ook 100% groen. Heb voor betaling per kwartaal gekozen, echt perfect, nog meer korting, beter rendement dan op de bank op het moment. Verder is klantenservice prima, nemen direct telefoon op en niet van die irritante wachtrijen en computers met keuzes. Kortom, zeer tevreden, ik zeg dus doen!!

    Beantwoorden
  10. Overgestapt om lage tarieven. Duidelijke info. Goede helpdesk met persoonlijk medewerkers van bedrijf zelf. Kortom gewoon goed en lagere (bij ons € 25 per maand) maandlasten.

    Beantwoorden
  11. sinds kort zijn wij overgegaan naar Budgetenergie via een vergelijkingssite. Je wordt zeer vriendelijk te woord gestaan waarbij o.a. de overstapprocedure eenvoudig en duidelijk wordt uitgelegd. Gewoon GOED. Daarnaast ontvang je een zeer overzichtelijke rekening. Hier kunnen de grote “jongens” nog wat van leren. Top

    Beantwoorden
  12. Ook bij je vorige leverancier betaal je voor zowel electra als gas vastrecht. Bij Essent is dit € 2,49 per produkt per maand en NEM € 6,99 per produkt per maand.
    Hier ben je gewoon het goed koopste uit met jou gas en stroom tarief en dus over het geheel bij de juiste met goed service en laagste tarief.

    Beantwoorden
  13. Ik ben 2 weken geleden overgestapt. Moet zeggen: super! Héél duidelijke verhaal in de bevestigingsmail. Toen ik nog een vraag had mailden ze me gelijk terug en mijn eerste voorschotberekening is inderdaad fors lager dan bij die boefjes van Eneco!

    Beantwoorden
  14. Ben klant geworden. Scheelde heel veel. Wel hoger vastrecht inderdaad. Bij mij perfecte service. Ik werd binnen 15 persoonlijk te woord gestaan.

    Beantwoorden
  15. mijn ervaring met Butget energie is zeer positief, gratisnummer klantenservice nemen heel snel op zeer goede reactie op je mail en duidelijk antwoord op je vragen. En ja je betaald wat meer vastrecht maar uit eindelijk besparen wij wel €200′- ten opzichte van zogenaamd de goedkoopste en zelfs € 300,- met Essent.

    Beantwoorden
  16. echt een top bedrijf, net nieuw op de markt. Ze doen wat ze zeggen. en stellen echt de klant centraal. (TIP: hou dit zo vast)ideaal dat je ook per kwartaal of per jaar kan betalen. Duidelijke uitleg over alles en een zeer overzichtelijke website. Debby andere aanbieders zijn € 200,- duurder per jaar en ons scheelt het zelfs €300,- met Essent. Dus butgetenegie is echt de goedkoopste!

    groet,

    J. Talens

    Beantwoorden

Plaats een reactie

acht − zes =