Budgetenergie

Budget energie: Groen en tóch goedkoop

Wij vinden groene stroom heel gewoon, daarom is 100% van onze energie groen. Onze groene stroom bestaat o.a. uit windenergie en wordt voor een deel opgewekt door Nederlandse windmolens. De zonne-energie komt uit Italië.

We zijn transparant over ons stroometiket. Groene en toch goedkope stroom vinden wij heel vanzelfsprekend en niet iets om onszelf voor op de borst te kloppen. Hoe meer mensen er overstappen, hoe groener alle stroom in Nederland wordt.


Budgetenergie informatie

Is Budgetenergie een betrouwbare energie aanbieder?

Lees de ervaringen op deze website en oordeel zelf. Er zijn in totaal 201 mensen met ervaringen over Budgetenergie.

Hoe kan ik Budgetenergie bereiken?

Om Budgetenergie te bereiken kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice. Het telefoonnummer van Budgetenergie kunt u vinden op de website van Budgetenergie.

Heeft u alle ervaringen over Budgetenergie gelezen?

Heeft u een goede positieve indruk gekregen door het lezen van de reviews? Dan kunt u naar de website van Budgetenergie gaan en uw bestelling plaatsen. Leest u veel klachten over Budgetenergie? Kijk dan verder naar andere energieleveranciers. Start met energie vergelijken om Budgetenergie te vergelijken met andere energieleveranciers. Bij ons profiteert u van exclusieve energiedeals met hoge kortingen en mooie welkomstcadeaus.


201 gedachten over “Budgetenergie”

  1. Slechtste energieleverancier ooit! Altijd minstens een half uur wachten tot je iemand aan de lijn krijgt, en als je iemand aan de lijn krijgt kunnen ze je niet helpen omdat ze het ook niet weten. Enorm spijt dat ik ben overgestapt! Daarbij kun je je verbruik niet inzien en halen ze je ook nog allerlei bedragen van je rekening die ze je daarna ook niet eens kunnen uitleggen.

    Beantwoorden
  2. Agressief verkoopteam wat van deur naar deur gaat. Lezen niet (de sticker “geen colportage”) en bellen gewoon aan. Ik zit nu met een huilend kind

    Beantwoorden
  3. Nog nooit zoveel problemen gehad met een energie leverancier. Verkeerde meterstanden (veel te hoog) op eind nota. Mail wordt niet gelezen en niet beantwoord. Bedrijf is moeilijk te bereiken via telefoon , mail, chat etc. en als ze dan eindelijk begrijpen wat er verkeerd is gegaan, doen ze het daarna nog eens verkeerd of ze begrijpen het niet of ze willen het niet begrijpen. Geen goed woord voor over.

    Beantwoorden
  4. Spijt als haren op mijn hoofd dat ik ben overgestapt naar Budget energie!! Prachtige verhalen van de medewerker in de mediamarkt. Meerdere malen gevraagd naar de risico’s en een addertje onder het gras. Alle antwoorden kwamen neer op: “compleet risicoloos en zonder verassingen”. Wat me echter niet is verteld, is het onhandige tijdstip van overstap. Net na de winter, waardoor ik een dikke vette afrekening van mijn vorige leverancier krijg. Die moet ik hoe dan ook betalen, ook al zou ik nu weer wel bij mijn vorige leverancier blijven. Bij Budget kan ik niet weg, want dan moet ik de mediamarkt bon betalen. Al met al ben ik de komende 8 maanden 75 euro per maand meer kwijt, dan wanneer ik niet was overgestapt. Aan de klantenservice gevraagd om een coulance. Maar alles is mijn eigen verantwoordelijkheid, volgens hun, ondanks mijn gesprek met de adviseur in de mediamarkt. Ik ervaar dit alles als super klantonvriendelijk. Ik heb ze ook verteld dat het onnodig is om mensen om deze manier informatie achter te houden. Ik was toch wel over gestapt, puur omdat ik geloofde in hun verhaal. Nu vind ik het matennaaiers en stap ik het allerliefste bij ze op!

    Beantwoorden
  5. Na inschrijving als nieuwe klant kon ik alleen geregistreerd worden op een andere huisnummer toevoeging. Dit moest ik dan via de klantenservice om laten zetten. Niet perse een probleem.. maar hier begon het mee.
    Na de vraag of ik mijn meterstanden door wilde geven, kwam ik erachter dat mijn meternummers niet klopten. Deze bleken op weer een andere huisnummertoevoeging geregistreerd te staan. Na alles gecontroleerd te hebben bleek dit een fout in de administratie. Meerdere malen contact gehad ; uiteindelijk geholpen door een aardige man die zou het voor me aanpassen. Ik had al genoeg gedaan en dit vonden ze erg vervelend.
    Na de aanpassing bleek mijn contract op de verkeerde huisnummertoevoeging gezet te zijn, is het contract van mijn bovenbuurvrouw geannuleerd en overgezet op budgetenergie (zonder haar toestemming ?!)
    Naast dat ik weer moest gaan bellen, heeft zij er ook een hoop geregel bij.
    De dame die ik kreeg te spreken bleek het niet heel bijzonder te vinden volgens mij. Bood wel dr excuses aan, maar leek het maar gezeur te vinden en zouden het WEER voor me aanpassen.
    Ben benieuwd wat het nu weer brengt ?!

    Beantwoorden
  6. Anderhalve week kwam er iemand aan de deur van Budget Energie of we willen overstappen naar Budget Energie. Nee, we willen niet. Geen interesse. We hebben ook niks ingevuld en geen akkoord gegeven. Krijgen we later toch een bericht van Nuon dat we zijn overgestapt naar Budget Energie. OPLICHTERSSS

    Beantwoorden
  7. Staan er vanavond 2 van die flapdrollen aan me deur, ik meld ze netjes geen interesse te hebben, blijven ze toch doorgaan. Nee betekent oprotten en niet doorpraten!

    Beantwoorden
  8. slechte service, zeer slechte voorlichting, zeeeeer slecht bereikbaar, uiteindelijk ben ik hier heel veel duurder uit dan bij mijn vorige leverancier omdat er dingen werden verzwegen en ik ik natuurlijk niet goed de kleine lettertjes heb gelezen.

    Beantwoorden
  9. Wat mij opvalt is dat budgetenergie een maand vooraf afschrijft. Bijvoorbeeld maand maart wordt al op eind februari afgeschreven. Vooraf betalen terwijl je nog geen gebruik van hebt gemaakt lijkt mij geen goed idee.

    Beantwoorden
  10. budgetenergie; mijn contract loopt af en zij vragen op ik een nieuw contract wil afsluiten. Neen dus, waarom; het info nummer 06 blijkt niet te werken of is uitgeschakeld, het 020 nummer gaf aan een rekening houden met een wachttijd van 10-20 minuten. Ga maar door met lekker bezuinigen door zo te handelen , ben het zat na vele telefoontjes wachten , kies svp een snellere provider die klanten wel goed te woord staat.

    Beantwoorden
  11. Aanvraag en overstap gingen makkelijk en verder geen omkijken naar. Echter aan het einde van het contract ben ik overgestapt naar een nieuwe energieleverancier. Deze bracht me een maand in rekening, maar ook Budget Energie deed dit. Hierop heb ik het verzoek ingediend bij Budget Energie om dit niet te doen aangezien ik al 12 termijnen betaald heb en de nieuwe leverancier ook al die maand had afgeschreven. Hierop wordt alleen gereageerd dat ik gewoon moet betalen en zonder enige inlevingsvermogen. Hier een klacht over ingediend en ook hier reageren ze zonder inlevingsvermogen dat er gewoon betaald moet worden en dat de nieuwe energie leverancier het maar niet moest incasseren.
    Nu moet ik 6 weken wachten tot de eindafrekening gemaakt wordt en dan nog 2 weken wachten tot ik het geld terug gestort krijg (ja, betaal meer dan dat ik verbruik).

    Al met al is dit toch een domper en kan ik me voorstellen dat andere mensen door dit bedrijf dus in de problemen komen met betalen, waar ze naar mijn inziens dus niets van aantrekken. Bij andere overstappen had ik dit “probleem” nooit.

    Beantwoorden
  12. Beloven bergen maar komen niets na!
    Ook de overstaps “beloning”heb ik nooit mogen ontvangen!!
    Opzeggen? ja dat kan maar wel even 250 euro betalen!
    Om te kotsen!!

    Beantwoorden
  13. Super slecht!
    Rekenen gewoon € 50,- tot € 70,- teveel per maand. Na opzegging kreeg ik in eens bijna € 600,- terug.
    Verhogen ongevraagd ook je maandtarief.
    Nooit mee in zee gaan! Kies voor collectief. Altijd goedkoopste en de beste Nu zitten wij bij Engie energie.
    Super bedrijf en goedkoop en eerlijk

    Beantwoorden
  14. Toen ik als klant werd binnengehaald was niks een probleem.
    Ik heb aangegeven dat ik ging verhuizen en niet wist waar ik dan zou gaan wonen en een huis aan het bouwen was. Natuurlijk kon ik klant worden geen enkel probleem. Echter bij verhuizing kwam het probleem. Nee verhuizen kon niet dan mocht er maar 2 maanden tussen zitten. Dus 250 euro boete. Klacht ingediend. Oplossing u bent verkeerd voorgelicht maar boete betalen. Waardeloos en onder valse voorwendselen klant laten worden!

    Beantwoorden
  15. Wat een oplichters bende
    Via Sloop de crisis een aanbod dat ik €230,- goedkoper uit zou zijn.
    Mooi aanbod denk je dan, sturen ze vlak voor het verlopen van de bedenktijd het wekelijke bod.
    Ben ik me daar €400,- meer kwijt als bij mij huidige leverancier.
    Dus opgezegd, gaan ze gelijk dreigen met een boete.
    Verschrikkelijk bedrijf met een drama van een klantenservice.
    Krijg je zo’n huppeltrutje met een grote bek aan de telefoon die alleen maar aan het schreeuwen is.
    Nooit mee in zee gaan

    Beantwoorden
  16. Bij de mediamarkt een energie check gedaan.

    Moest wel bsnnummer en mailadres geven.
    Sindsdien krijg ik veel spam mail?

    Er werd iets aangevinkt voor ik het kon bekijken had deze medewerker het snel door geklikt.

    Beantwoorden
  17. Kwam een verkoper aan de deur met een smoes. Begon slim om niet te zeggen dat hij van een energiemaatschappij was. Had een mooi verhaal, maar luisterde erg slecht. Toen hij merkte dat ik niet geïnteresseerd was werd hij onvriendelijk en zei op een gegeven ogenblik zelf dat ik loog. Later contact gehad met de helpdesk van Budgetenergie en een klacht ingediend. Na maanden nooit meer wat gehoord. Ik zou hier geen zaken mee willen doen.

    Beantwoorden
  18. Een energieadviseur aan de deur verkocht ons een 3 jarig contract bij BudgetEnergie. Die 3 jaar was een formaliteit want de boete bij oversluiten zal altijd vergoed worden. Afgelopen november zijn we dus overgestapt naar Nuon omdat het een goed aanbod was. Nu krijgen wij behalve de boete ook 100 euro op de eindafrekening. Dit is het bedrag dat BudgetEnergie betaald heeft aan onze vorige leverancier. Echte oplichters dat BudgetEnergie. Hun commentaar is dat het volgens hun in de voorwaarden staat….Je wordt door BudgetEnergie dus dubbel gepakt.

    Beantwoorden
  19. Ik zit nu 3 of 4 jaarbijdrage Budgetenergie . Ik ben zeer tevreden , klantenservice altijd bij mij erg klant vriendelijk . Heb ook dit jaar weer uiteraard gekeken of ik goed koper kan . Misschien 1 tot 3 € goedkoper in de maand bij een nieuwe maatschappij . Nou mij niet gezien ik ben zeer tevreden en ga echt niet overstappen . Ik zal iedereen aanraden, om over te stappen naar Budgetenergie . Ook de jaar afrekeningen kloppen altijd en zijn erg duidelijk en overzichtelijk . Bij deze Budgetenergie bedankt want ik ben een tevreden klant .

    Beantwoorden
  20. Na bijna 3 jaar stappen we over naar een andere leverancier . De service van Budget energie is altijd prima geweest . Wie weet komen we weer terug .

    Beantwoorden
  21. Daar zijn we weer ,gisteravond beoordeling geschreven gezegd contact met Budget Energie (BE) op te nemen ,dit net gedaan, Deden nog moeilijk, wilden eerst niets zeggen over hoelang we nog moesten voor het (in feite onderbroken) contract afliep,na veel gepraat kwam er dan uit dat we weer een jaar contract moesten aangaan. een contract die wij gezien de korte tijd waarin wij de beslissing moeten nemen niet blij mee zijn . in feite krijgen we gewoon weer een welkoms premie.het is ronduit onbeschoft om niet te reageren op mails waarin vroegtijdig om informatie wordt gevraagd . Wij zijn met BE gekaapt Advies voor mensen die willen overstappen vooral doen pak een paar vergelijkers en bereken zelf ook iets kijk naar de voorwaarden en naar ervaringen van de mensen die overgestapt zijn .
    R de Vries

    Beantwoorden
  22. Huis verkocht kon geen energie meer afnemen aangezien wij tijdelijk in een vakantie bungalow wonen ,gaan weer naar een huurwoning na heel veel vragen krijgen we de eindafrekening(2 dagen voor betrekken nieuwe woning) hier in staat wel een boete omdat wij het contract niet af konden maken. Hier over veel contact gehad ,werd gezegd dat als wij binnen 2 maanden weer energie af konden nemen de boete zou vervallen .Diverse malen gevraagd hoelang ons contract nog loopt ,geen antwoord .Maar als je op het aller laatste moment de eind afrekening stuurt en geen antwoord hoe lang het contract nog loopt wat moet je dan als je morgen je nieuwe woning krijgt en daar energie moet gaan af nemen ?? Het is gewoon schandalig in het weekend de eindafrekening sturen zodat je niet kan reageren , maar morgen voor de sleutel in ontvangst wordt genomen krijgen ze wel een telefoontje wordt ver volgt

    Beantwoorden
  23. Steeds goede ervaringen met Budgetenergie.
    Door verhuizing met een tijdelijke onderbreking van het contract bood men geen mogelijkheden aan. Inning boete is belangrijker. Slechte service

    Beantwoorden
  24. Ik ben ruim 4 jaar een tevreden klant; 1x contract van 1jr.; 1x contract van 3jr. en net mijn contract met 3jr. verlengd:
    – Bestaande klanten krijgen scherpe voorstellen voor contractverleningen; concurrenten die een ruime welkomstkorting aanbieden kunnen goedkoper zijn, maar dan heb je vaak grijze energie of een minder bekende leverancier met kans op overstap problematiek.
    – jaarlijkse verrekening is helder en gemakkelijk via website.
    – helpdesk is vriendelijk en toegankelijk en zijn bereid om goed te luisteren.

    Beantwoorden
  25. Budget energie doet aan oplichting. Mij is verteld dat bij overstap de boete wordt vergoed. Maar let op wanneer je weer wilt overstappen betaal je niet alleen de standaard boete, maar moet je ook de boete terug betalen die zij hebben betaald. Dit vermelden zij niet. Sterker nog er werd mij verzekerd dat een contract van drie jaar een formaliteit is en dat je elk moment weer kan overstappen, omdat een andere leverancier de boete dan weer betaald.

    Beantwoorden
  26. Ik hoop dat dit jaar snel voorbij gaat zodat ik kan overstappen. Ik heb 1 maandtermijn te laat betaalt, kwam €40 bij en ze wilden mij al afsluiten om 1 termijn. Ze hebben al contact opgenomen met mijn netbeheerder om aan te geven dat ik moet worden afgesloten omdat ik een wanbetaler ben. Nooit meer budget energie ben superblij zodra ik van hun verlost ben.

    Beantwoorden
  27. Een prima bedrijf wat mij betreft. Eenjarige contract gehad en die is net afgelopen. We hadden teveel betaald en het verschil terug gekregen. Vorig jaar kregen we korting omdat we nieuw waren. dit jaar bij verlengen kan dat niet, dus overstappen omdat ergens anders goedkoper is. NEt telefonische contact gehad en werd goed geholpen.

    Beantwoorden
  28. Wij hadden ons aangemeld bij Budget energie, echter na ondertekening van het contract moesten wij direct een borg betalen van € 400.00. Direct actie ondernomen om contract te annuleren. Budget kwam gelijk met dreigbrieven en incasso- kosten. Schandalige behandeling. Intimiderend.
    Wees wijs en stap niet over op Budget energie

    Beantwoorden
  29. Door omstandigheden een maand achterstand opgelopen, wilde niets regelen en direct een afsluiting doorgegeven aan de netwerkbeheerder. Enorme geldwolven en grove behandeling

    Beantwoorden
  30. Begin van dit jaar zou ik overstappen naar budget energie. Datum van overgang aangegeven. Hierna werd het stil, en dus week voor overgang gebeld. Daar kreeg ik te horen dat de overgang pas over 2 weken mogelijk zou zijn. Ik zou dan 2 weken zonder gas en stroom komen te zitten!! Gelukkig was het nog de laatste dag van bedenktermijn, en heb ik alles afgemeld. Want budget energie kon niks voor mij betekenen. Toen nuon gebeld en die konden mij wel binnen 1 dag aansluiten. Dus voor mij nooit meer budget energie!

    Beantwoorden
  31. Ik stap elk jaar over en vorig jaar kwam Budget Energie er uit. Heldere website, goede app, goede klantenservice. Het aanbod om bij hen te blijven was echter zo veel hoger dan weer overstappen..dat ik met pijn in het hard weer afscheid ga nemen. Hopelijk ben ik snel weer terug.

    Beantwoorden
  32. Als je niet voor automatisch incasso kiest word je beboet met 36 euro per jaar, en mocht je de contract met hun willen ontbinden kost je ook boet van 100 euro. Ik raad dit bedrijf aan niemand!

    Beantwoorden
  33. Ik ben heel erg blij met Budget Energie. De service is heel goed en toen Essent ons belde om terug te komen konden zij ons geen betere aanbieding doen dan die we nu hebben bij Busdget Energie. Top bedrijf en gelukkig no-nonsense

    Beantwoorden
  34. Ik ben heel tevreden over budget energie en ben nu een flink stuk minder kwijt per jaar ( zoals bijvoorbeeld ieder jaar bijna 1100 euro bijbetalen bij een grote afnemer hoef ik niet meer ) maar kreeg zelfs nog terug.

    Het enige jammerlijke hieraan is dat de borg die je na een jaar terug zou krijgen van 450 euro hellemaal niet waar is.
    Dit lees ik hier, maar ook in bijna 5000 andere klachten in totaal terug dat de mensen dit niet terug krijgen, maar pas als ze echt weg gaan bij hun.

    Vandaag ben ik hierop ingegaan en kreeg te horen dat zodra je ook maar 1 keer te laat hebt betaald je hiernaar kan fluiten.

    Erg jammer want de borg wordt gebruikt om te beleggen wat op diverse forums, klachten en websites beschreven staat.

    Ook zijn er mensen bij die al na de eerste keer te laat betalen gewoon afgesloten worden.
    Volgens de wetgeving staat hier 2 a 3 maanden voor, maar dit is een buitenlands nutsbedrijf en gelden andere regels zoals gewoonlijk, zo ook dat deze véél minder belasting maar af hoeven te dragen.

    Niet te min zijn we nu voor het 2e jaar bij hun en wacht nu ook vol spanning af wat we moeten bijbetalen dit jaar of terug krijgen, want hier lees ik ook veel verschillende verhalen over.

    Houd jullie op de hoogte hiervan in oktober 😉

    Beantwoorden
  35. Misleidende informatie! Het werkelijke contract is veel duurder (~130 eu) dan wordt voorgesteld in het modelcontract, dat door vergelijkingssites wordt gebruikt.

    Dit doet men door in het modelcontract de vaste leveringskosten erg laag te laten zijn, ongeveer de kosten voor 1 maand.

    Beantwoorden
  36. slechte service. Geen vriendelijke mensen. Gewoon niet doen.
    bij aanvraag een datum doorgegeven dat ik een contract wil per 1-2-2017. in het toegezonden contract stond een begin datum 14-2-2017 , gebeld met de helpdesk die zeiden dat het geen probleem was. maar krijg wel een extra naheffing van me vorige leverancier die veel duurder is als normaal.
    Al met al kreeg ik geen goed antwoord op me vraag waarom mijn contract niet op 1 feb. was begonnen ( zoals gevraagd).

    Beantwoorden
  37. Mijn eerste indruk als klant is zeer teleurstellend. Ik heb tijdens mijn aanmelding duidelijk aangegeven dat ik vanaf 02-02-2017 op mijn nieuwe adres energie wil hebben. Vervolgens krijg ik de contracten thuis, is de aanmelddatum naar maart verplaatst. Ik krijg nu dus brieven van de energietransporteur dat zij dreigen met afsluiten. Gelijk contact opgenomen met Budgetenergie. Helaas de reactie was teleurstellend. 20-02-17 gaat het contact op zijn vroegst in, de latere ingangsdatum had u ook op uw contract kunnen lezen aldus Budgetenergie. Op de vraag of Budgetenergie contact wil opnemen met mijn transporteur, geen reactie. Dikke onvoldoende! klantnummer: 3905641

    Beantwoorden
  38. Wij waren drie jaar lid van deze maatschappij.Verder geen moeilijkheden betaalden altijd optijd.Tot eens een keer twee dagen te laat vanwege het overlappen van het weekend(geen transactie’s van de bank)

    Nou Nou meteen de ene naar de andere boete en meteen afsluiting van gas en licht dat voor 40 euro.Zelfs de gemeente moeide zich ermee want we zouden schulden hebben???? wthf .Ondertussen gingen de normale afschrijvingen door niks aan de hand.

    We stappen maar over want dit is echt idioot voor woorden.Men vind het normaal voor 40 euro iemand van energie af te sluiten.Moet niet gekker worden,en een beetje coulance omdat een betaling 2 dagen later binnen komt voor het eerst in drie jaar.Pfft

    Beantwoorden
  39. Sinds juli 2013 terecht gekomen bij Budgetenergie door een energieveiling, contract voor een jaar. De overstap ging zonder problemen. De aangemaakte persoonlijke site met alle overzichten is makkelijk in gebruik. Bij een volgende energieveiling bleek Budgetenergie nummer 1 (in mijn geval) en nog goedkoper te zijn bij een 3 jarig contract. Met nog een contract jaar te gaan kon ik het niet laten om te vergelijken met andere aanbieders, Budgetenergie blijkt nog steeds de goedkoopste met een dergelijk contract. Over groene energie is veel discussie, en laat ik over de aan de politiek. Ik neem 50% groen af van Budgetenergie.

    Beantwoorden
  40. Waardeloos bedrijf. Offerte ontvangen, deze is gebaseerd op het werkelijk verbruik en de locatiegegevens, alles helemaal goed zou je zeggen, dus akkoord gegeven, vervolgens wordt eerste maandtarief 40% hoger dan gespecificeerde offerte! Huh? We hebben toch een gespecificeerde offerte met een maandbedrag op twee cijfers achter de komma. En dit allemaal via een collectieve inkoop van Vereniging Eigen Huis……….

    Beantwoorden
  41. Erg goede ervaring met budgetenergie. Via energiecollectief overgestapt. Uitstekende service en op correcte manier te woord gestaan telefonisch. Door een fout bij de gemeente was er in het begin veel onduidelijkheid. Budget energie heeft dit goed opgepakt en een goede afhandeling bewerkstelligt. Kortom super tevreden!!

    Beantwoorden
  42. Komen langs bij de deur en vragen of je een e-mail hebt
    en of je ouder bent dan 76 jaar. Want dan ben je uitgesloten.
    Dit is pure discriminatie.

    Beantwoorden
  43. Ik ben erg tevrede over budgetenergie. Vriendelijke Hulp aan telefoon.. en lage kosten. Ben voor de tweede jaar in contract gegaan. En heb hier geen spijt van. En als het zo blijf zal ik ook nog w blijven.

    Beantwoorden
  44. Vreemde reacties allemaal hier. Het lijkt bijna wel of de medewerkers van de concurrent hier de ervaringen plaatst. Hoge bomen vangen veel wind.. Onze ervaringen met Budgetenergie zijn in ieder geval heel goed. Volgens mij hebben alle energiebedrijven wel verkopers in dienst, dus om nou te zeggen dat alle energiebedrijven dan frauderen omdat ze verkopers hebben lijkt mij kort door de bocht. Hoe moeten ze dan klanten werven. Denken jullie soms dat iedereen er vanzelf wel achter komt dat zo’n bedrijf bestaat? Sjonge jonge…

    Beantwoorden
  45. Budgetenergie doet aan agressieve deurverkooptechniek. Werkelijk ongehoord. Geven niet aan dat ze hun product komen aanprijzen, maar vragen je gegevens, of ze binnen mogen komen en hebben praatje dat ze willen controleren of je wel in de prijsverlagingen van afgelopen 2 jaar bent meegenomen. Totaal niets over dat ze hun product komen aanprijzen. En dit in de buurt waar ouderen wonen!

    Wil ik het bedrijf hierover inlichten, zijn ze alleen open tijdens kantooruren. Heel slecht bereikbaar dus ook nog eens. Hebben een klachtformulier waarbij de onderverdeling alleen klacht is (niet over product, service etc) Ze zijn echt verre van professioneel

    Beantwoorden
  46. EEN EN AL ELLENDE HIER met verdienmodel budgetenergie: FRAUDE plegen op OUDE METER . 2749 euro betalen op jaar nota 2015 met een verzonnen argument dat deze jaarnota over periode van 4,5 jaar gaat, terwijl ik pas 3 jaar contract heb.4 bezwaarschriften, 5 telefoontjes ACM, juristen telefoon, het helpt niet.
    In 77 verbruik dagen 15.371 Kwh verbruik op oude meter verzonnen(die inmiddels is gerecycled door Stedin, ik had als bewijs een selfie moeten maken met krantendatum ernaast). Ook de slimme meter is anderhalf keer zoveel verbruik (6500 kwh op 280 dagen) Normaal verbruik is 4000 kwh op 365 dagen.Deze vervijfvoudiging is volgens hen verschoven verbruik. Ik noem dit een illegale jaar naheffing, mag maar maximaal 2 jaar naheffen, en zeker niet nog mijn vorige energie leverancier erbij berekenen, die al lang betaald is Geen coulance, 40 euro erboven op, gelijk incasso.Ik ga nu dit jaar voor electra met drie persoons huishouden 4200 euro betalen, exlusief stadsverwarming.Dus ik moet mijn electra laten afsluiten.

    Beantwoorden

Plaats een reactie

vier + twee =

Call Now ButtonBespaarService: +31637512272