Budgetenergie

Budget energie: Groen en tóch goedkoop

Wij vinden groene stroom heel gewoon, daarom is 100% van onze energie groen. Onze groene stroom bestaat o.a. uit windenergie en wordt voor een deel opgewekt door Nederlandse windmolens. De zonne-energie komt uit Italië.

We zijn transparant over ons stroometiket. Groene en toch goedkope stroom vinden wij heel vanzelfsprekend en niet iets om onszelf voor op de borst te kloppen. Hoe meer mensen er overstappen, hoe groener alle stroom in Nederland wordt.


Budgetenergie informatie

Is Budgetenergie een betrouwbare energie aanbieder?

Lees de ervaringen op deze website en oordeel zelf. Er zijn in totaal 201 mensen met ervaringen over Budgetenergie.

Hoe kan ik Budgetenergie bereiken?

Om Budgetenergie te bereiken kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice. Het telefoonnummer van Budgetenergie kunt u vinden op de website van Budgetenergie.

Heeft u alle ervaringen over Budgetenergie gelezen?

Heeft u een goede positieve indruk gekregen door het lezen van de reviews? Dan kunt u naar de website van Budgetenergie gaan en uw bestelling plaatsen. Leest u veel klachten over Budgetenergie? Kijk dan verder naar andere energieleveranciers. Start met energie vergelijken om Budgetenergie te vergelijken met andere energieleveranciers. Bij ons profiteert u van exclusieve energiedeals met hoge kortingen en mooie welkomstcadeaus.


201 gedachten over “Budgetenergie”

  1. Het begon bijna 3 jaar geleden toen ik in de Mediamarkt de overstap naar Budget Energie in gang heb gezet. Slechtste beslissing ooit financieel gezien. Aan het eind van het eerste jaar ongeveer 700 euro bij moeten betalen. Verkoper zei letterlijk dat het termijnbedrag niet omhoog ging. Contact gehad met Klantenservice en die zeiden dat ze er niets aan konden doen. Het was bedriegen en als je als bedrijf zijnde zo met je klant(en) omgaat dan zegt dat genoeg.

    Nu het contract bijna afloopt, kreeg ik begin deze maand het advies om mijn termijnbedrag op te hogen met maar liefst 130 euro. Op geen enkele wijze zijn we meer gas gaan verstoken.

    Budget Energie is goedkoop en komen ook als een van de goedkoopste uit de bus. Totdat je de jaarafrekening ontvangt. Daar wordt alles in verrekend. Consequent of niet of vrij laat aangeven dat het maandbedrag omhoog dient te gaan.

    Budget Energie heeft het bij mij afgedaan. Komende maanden een degelijk marktonderzoek verrichten. Jaren terug was de energiebelasting al doorberekend aan de consument, ongeveer 50 euro omhoog per maand en het feest houdt maar niet op. Als je als klant zelf je eigen dienst beheert, is het vrij prijzig welke tarieven er worden doorberekend.

    Ik snap trouwens niet waarom Mediamarkt in zee gaat met Budget Energie. Het zal om de centen gaan uiteraard, maar reputatieschade levert het zeker op.

    Beantwoorden
  2. Op 31 januari stapte ik over naar een andere energieleverancier mede door een verhuizing. Sindsdien is Budgetenergie bezig mijn eindnota op te maken. Vandaag weer contact gehad en ik moet weer een week wachten. Smoesjes smoesjes en nog eens smoesjes.
    Ik wil gewoon dat het afgerond wordt maar schijnbaar hebben ze daar niet het juiste personeel die dit kan afhandelen. Ben al een half jaar verder en ben bang dat ik juridische stappen moet gaan ondernemen. Zelden zo’n slecht energiebedrijf meegemaakt. Ik zal ook iedereen deze leverancier afraden….stelletje beunhazen.

    Beantwoorden
  3. Mijn ervaring is erg slecht. Twee maand geleden zijn de standen opgenomen, pas na bellen gingen ze medio juni werk maken van het maken van een jaarnota. En 10 dagen na die dag nog steeds geen geld. Ja, ik krijg terug. Dat kan ik goed gebruiken, maar budgetenergie blijkbaar ook. Ze zijn zeker vriendelijk, maar de financiële afrekeningen gaan niet klantvriendelijk wanneer jij geld terugkrijgt, is mij nu al 2 keer gebleken.

    Beantwoorden
  4. WAARDELOOS, Ik heb er spijt van als haar op mijn hoofd dat ik ben overgestapt naar Budget Energie. Direct na de start werd er geïncasseerd. Vervolgens werd er direct € 200,00 geïncasseerd en na 14 dagen werd er weer € 200,00 geïncasseerd. Die laat ik storneren en vervolgens krijg ik een ingebrekestelling. Gebeld met de incasso afdeling. Die helpen dus niet. Gevolg, ik stuur vandaag nog de opzegging naar Budget Energie. Hier kom ik nooit meer terug.

    Beantwoorden
    • Ik ben ook overgestapt naar een andere leverancier en nog sturen ze me de volledige nota en hoppa 15 euro extra erboven op niet betalen voor 1 september dan 177 euro en deurwaarder incasso kosten er boven op hoe komen mensen in de shit

      Beantwoorden
  5. Budget Energie zijn stelletje OPLICHTERS en uitnemers, zodra ik kan STAP IK OVER. IK betaal altijd op tijd en elke keer van die KUT SMS’jes dat ik nog 1 dag te betalen heb anders komt er 15,00 euro incasso erboven op… DOE EVEN NORMAAL HET IS GVD NET DE 1e vd MAAND EN JULLIE STUREN HET 1 DAG VOOR DE 1E… STELLETJE MAFKEZEN!!!

    Beantwoorden
  6. Wat slecht dit zeg.
    4e jaar dat we er bij zitten, maar gaan nu toch echt overstappen.
    2 jaar lang met een maandtermijn van 165 euro kregen we over de 200 terug per jaar.
    3e jaar was ons kind geboren en moesten we slechts 10 euro bijbetalen , begrijpelijk want kachel aan slapeloze nachten waardoor tv en lampen aan waren wegens de komst van ons dochtertje.
    In dit 3e jaar hebben wij het volgende ook nog weg gedaan.
    Grote vrieskist, amerikaanse koelkast (vervangen voor een tefelmodel) , oude grote tv 55 inch vervangen voor een 32 inch , lampen vervangen voor led en zelfs 5 lampen weg gedaan, huis geïsoleerd en dubbele beglazing en gestopt met mijn hobby thuis (lasapparatuur, zaagtafels, en nog veel meer wat ik dik 1 jaar en 2 maanden niet meer gebruikte )
    Het 4e jaar even 721 euro bijbetalen.
    Dit kwam volgens hun door de verhoging van de belastingdienst.
    We hadden zelfs minder verbruikt dan het jaar daarvoor.
    Maar zouden het uit zoeken, nou mooi niet kregen ineens een boete van 70 euro er bovenop 5 dagen later.
    Weer gebeld en kreeg excuses en hoefde dit niet te betalen tot het was uitgezocht.
    Nou komt het, 2 dagen later krijgen wij een email met dat we even 400 euro borg moesten bijbetalen boven op de jaarnota.
    Weer gebeld en was een vergissing die we konden negeren en kregen een correctie met het volgende.
    400 euro borg was er af maar er was ineens een waarborg vastrecht in rekening gebracht van weer 400.
    Ben er klaar mee met dit soort oplichters praktijken.

    Beantwoorden
  7. Budgetenergie.nl:… in mijn ogen een stelletje cowboys.
    Prima praatjes aan de telefoon, heel snel om jou als klant in te lijven, inderdaad, de overstap gaat prima, maar dan gaat het mis.
    Budgetenergie.nl bestaat niet.
    Ze hebben geen emailadres, nemen de telefoon niet op en op hun website
    staat alleen maar computergestuurde flauwekul.
    Ik hoop dat de komende overstap een eind maakt aan de ergernis.

    Beantwoorden
  8. Ik ben voorgelogen door een….. 10 van budget energie.
    Hij verkondigde in 2018 dat zei verreweg de goedkoopste in 2019 zouden zijn met de energie. De goed leek me een goed idee. Ik voor 3 jaar afgesloten en uiendelijk betaal ik veel meer in 2019. Toen ik naar een willekeurige prijs vergelijker ging kon ik bij het bij budget energie zelf ook voor goedkoper krijgen. Het zijn letterlijk een stel oplichters. En ja maak het maar is hard dat dat tegen jouw gezegd is.

    Geloof niks vn wat ze zeggen. Ik en ga niet met deze oplichters in zee

    Mvg

    Beantwoorden
  9. Ben al jaren klant. Op 25april 2020 loopt mijn 3jarig contract af en krijg ik de indertijd vastgelegde bonus van 200 euro verekend op de jaarnota.
    Nu de echte waardeloze ervaring.
    Via de eigenhuis veiling krijg ik een aanbod van de winnaar.
    Budgetenergie doet mij een gelijluidend tegenvoorstel. Logisch ze willen me als klnt houden.
    Ik ben nu al weken aan het mailen contactformulieren etc. Met de simpele vraag:
    Als ik teken voor het nieuwe voorstel dat gaat lopen per einddatum huidige contract , geeft u mij de garantie dat die 200 euro verekend worden.
    Wat denk je?
    Dooooooodse stilte ,totaal geen reactie.
    Wat een manier om onder 200 euri uit komen denk je dan.
    Gelukkig heb ik als alternatief de winnaar nog.
    Ik denk dat ik maar overstap per 26 april2020.
    Ik krijg toch een raar gevoel bij mijn Budgetenergie.

    Beantwoorden
  10. We zijn overgestapt naar andere leverancier.

    I.v.m aanschaf zonnepanelen moest ons contract op naam van mijn vrouw worden overgezet,
    (Wat inhoud andere voorletter en andere geboortedatum)
    Hoe moeilijk kan dit zijn zou je denken …. nou na twee maanden wekelijks bellen is het nog steeds niet geregeld….
    Vandaar een nieuwe leverancier!

    Beantwoorden
  11. Laten je een overeenkomst akkoord geven terwijl je nog geen voorschot bedrag weet.Als je het bedrag per mail krijgt zeggen ze meteen je huidige leverancier op. Meteen na de mail telefonisch opgezegd. Dag erna krijg je mail van je huidige leverancier dat je levering is opgezegd. Als je dan belt zeggen ze dat er zoveel mensen voor jou aan het werk zijn dat dat niet meteen verholpen is. Ga er niet mee in zee.

    Beantwoorden
  12. STELLETJE OPLICHTERS wij hebben ons huis verkocht en gaan tijdelijke bij vrienden wonen
    Wij hebben Budgetenergie aangeboden om ons contract door te schuiven naar onze nog te bouwen woning.
    Maar omdat dit over een langere periode dan 2 maanden gaat moeten we een boete van €100.00 betalen.
    Blijkbaar zijn er geen mensen in Nederland meer die eerst hun huis verkopen en dan een nieuwe laten bouwen.
    Houdt er in ieder geval rekening mee dat de nieuwe woning binnen 2 maanden gebouwd moet zijn om een boete te voorkomen.

    Beantwoorden
  13. Stap niet over naar budget energie.
    Ik sloot een contact af voor een jaar, maar bleek voor 3 jaar te zijn. Binnen 14 dagen schriftelijk opzegt, maar deze brief hebben ze nooit ontvangen. Mijn oude leverancier heeft nooit een opzegging gehad en tot de dag van vandaag mijn energie geleverd. Dus die budget energie kan niets waarmaken maar toch geld innen. Alleen maar slechte reviews dus wil er snel vanaf. Dan maar bellen: in totaal 1.5 week voor ik iemand kreeg te spreken, iemand met volgens mij weinig kennis, en zei erg jammer voor u maar we gaan uw cadeaukaart mediamarkt en een boete van 250 euro bij u innen. Ik heb nog nooit zo’n asociaal bedrijf meegemaakt want ik vroeg of dit in termijnen kon in verband met uitkering, maar daar hadden ze niets mee te maken. Onmenselijk, wat is budget energie een vreselijk bedrijf

    Beantwoorden
  14. Stelletje boeven bij budget energie. Ik zou vanaf 08 juli aangesloten zijn bij hun,maar ze waren niet bereikbaar of reageerden niet.dus voor de 3de keer opzegformulier ingevuld, en deze werd wel gezien. Nu moet ik cadeaubon (175 euro) logisch terugbetalen,maar ook een boete van 250 euro. Dus 425 euro voor geen geleverde energie, want wat blijkt: mijn netbeheerder gebeld en deze gaven aan dat budget energie nooit gas/licht hebben geleverd! Ga nooit met deze kneuzen in zee, lees alleen maar negatieve verhalen, en heb nog nooit problemen gehad met een overstap van leverancier. Budget energie is zeer slecht bereikbaar en mocht je iemand aan de lijn krijgen dan reageren ze zeer asociaal… Nogmaals ga nooit met budget energie in zee…

    Beantwoorden
  15. Mogelijk berijkbaar
    En als het voor hun te moeilijk word mag je het zelf oplossen
    Ze sturen je van kastje naar de muur
    het bedrijf is niet professioneel

    Beantwoorden
  16. en nu ik weet dat jullie atoomstroom zijn hoe zo kernenergie en dan vertellen dat jullie groen zijn maar jullie nutsbedrijf is atoomstroom maar daar ging het bergafwaarts mee en dan worden jullie aangeraden door consumentenbond nou ook die heb ik opgezegd

    Beantwoorden
  17. Budget energie is een oplichters zooitje want als je weer overstapt naar iemand anders eisen ze de destijds verkregen cadeaubon terug !!! wat een hufters

    Beantwoorden
  18. Wil me aanmelden bij Budgetenergie. Heb alle doorkiesnummers gehad en bij elk nummer na 15 minuten opgehangen. Ik kreeg niemand aan de telefoon.
    Telkens wordt er gezegd dat het iets langer duurt dan normaal. Dit vindt ik niet normaal

    Beantwoorden
  19. Probeer al 2 dagen klantenservice te bereiken..bij 25 minuten in de wacht er maar mee gestopt, chatservice ook al 2 dagen niet on line. Zelfs als je de 1 intoetst (met spoed aanmelden) gebeurt er niets. Is iedereen daar op vakantie? Echt dramatisch.

    Beantwoorden
  20. Geven bij aanmelding niet door als je binnen je contract tijd overstap naar andere energieleverancier zij ook de contractbreuk boete die je gehad heb bij je vorige energieleverancier ook terug betalen moeten
    Wordt niet verteld door medewerkers die voor hun bij mediamarkt stáán

    Beantwoorden
  21. hang nu al 22 minuten aan de telefoon en nog geen contact, langer als gebruikelijk zeggen ze maar dat hoor ik voor elk telefoongesprek nu 25 minuten verzonden

    Beantwoorden
  22. Teken geen contract voor deze maatschappij als je de goedkoopste leverancier wilt, want je wordt voor de gek gehouden! Ze komen aan de deur met een mooi verhaaltje dat ze direct via enexis en lokaal leveren, waardoor het goedkoper kan. Niets is minder waar.
    Nadat ik mijn contract kreeg, heb ik de tarieven vergeleken. Bij budgetenergie kwam ik veel duurder uit (ik zit nu bij energiedirect). Dit terwijl de verkoper mijn huidige tarieven heeft bekeken, en mij garandeerde dat budgetenergie goedkoper was. Niet dus!
    Ik heb dit aangegeven met de boodschap dat ik mijn nieuwe contract wou ontbinden. Komt meneer met een lulverhaal dat het verschil komt doordat de energiebelasting is verhoogd en ik nog het oude belastingtarief betaal. Dit klonk vrij aannemelijk, ik heb dit toen gecheckt en ook dit bleek niet waar te zijn. De belasting is exact hetzelfde bij beide maatschappijen, de tarieven van budgetenergie zijn gewoon hoger. Nu moet ik aan de slag met het uitprinten, invullen en opsturen van mijn herroepingsformulier. Wat een verspilde tijd en moeite!

    Beantwoorden
  23. Best wel een goedkope energie maatschappij.
    Minpunt: Doe iets aan de klantenservice! Duurt te lang voordat er een storingsmelding over mijn verbruik is opgelost of nog steeds niet is opgelost.
    Toch tevreden? Ja.

    Beantwoorden
  24. Oplichters ga nooit met ze in zee.
    Wegen omstandig heden energie rekening te laat betaald dus hebben ze de energie contract beeindigd en dan krijg je een mail dat wij contract breuk pleegden terwijl hun contract beeindigen dus boete en 100 euro kado kaart terug betalen
    Daarbij klopt er niks van de eind nota.
    Klantvriendelijkheid kennen ze daar niet mee denk aan een redelijke oplossing ook niet

    Spammen over de mail en telefoon en dreigen

    Daarbij heb je bevestiging van betaling regeling en blijven ze je bedreigen en spammen terwijl de termijn nog lang niet is verstreken

    Echt alles bij elkaar oplichters spammers dreigers en totaal niet klant vriendelijk lieft geef ik ze totaal geen ster

    Beantwoorden
  25. Heel jammer mijn ervaring bij budget energie, ik vind ze totaal niet klantvriendelijk en al helemaal niet behulpzaam. Ik zal in ieder geval nooit meer klant worden van budget energie en zal dit ook aan niemand adviseren. Meerdere malen contact gehad jammer genoeg nooit een oplossing gekomen voor de situatie. Omdat zij simpel weg gewoon niet begripvol zijn ook al ben je een klant die altijd netjes op tijd betaald.

    Beantwoorden
  26. Wat een drama met budget energie

    Ze beloven een hoop, maar zijn niet bereikbaar. Afspraken komen ze nadien niet na.

    Ze reageren niet op de email.

    Geld klopperije

    Loze beloftes.

    Beantwoorden
  27. In de mediamarkt Assen in december 2018 een contract afgesloten voor 3 jaar vast. Januari 2019 gelijk een enorme verhoging voor de kiezen gekregen. Medewerker Mediamarkt heeft mij valse info gegeven omtrent de prijzen (gas) met name. Betaal nu 0,80 cent per m3 gas. Bij Essent 0,76 cent. Hoezo de goedkoopste ??? Veel mails aan besteed, maar men blijft het gooien op de wettelijke (belasting) prijsverhoging. HUH…hoe kan dan de gasprijs ineens veel hoger liggen dan de concurrent ?? Wederom hierover gemaild, maar daar gaat Budget energie aan zijn antwoord in voorbij. Oplichterstent Budgetenergie bedonderd de mensen. Contract weer opgezegd !! Kan ik iedereen aanraden. Ga maar eens vergelijken met andere leveranciers. !

    Beantwoorden
  28. In juli 2018 mijn contract afgesloten met Budget Energie in de MediaMarkt bij een medewerker van Budget Energie. Het contract was voor 3 jaar vertelde het meisje (Esra Kot) mij, maar na de vraag of ik er ook 3 jaar aan vast zou zitten werd mij verteld dat ik er maar 1 jaar aan vast zou zitten. Na een maand kreeg ik mijn eerste kostenoverzicht en ook de kosten vielen veel hoger uit dan wat het meisje bij de MediaMarkt mij verteld had. Na telefonisch contact met de klantenservice bleek hier helaas niet veel meer aan te doen natuurlijk. Helaas had de jongenman die ik aan de telefoon had mij niet verteld dat de “wettelijke korting” op stroom hier nog van af moest en dat dit niet meegenomen wordt in het maandelijkse overzicht (op zich al vreemd). Nu recentelijk contact in verband met onderstaand verhaal kwam ik er dus achter dat de kennis van medewerkers van Budget Energie ver te zoeken is.

    Nu ga ik in april 2019 emigreren en moet ik dus van mijn energiecontract af. Ik netjes geïnformeerd wat te doen en tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat ik de maximale afkoop boete van € 100,- moet betalen die staat voor een resterende looptijd van 2-2,5 jaar van je energiecontract. Toch gek als je verteld wordt dat je maar een jaar aan je contract vast zou zitten. Daarnaast moet ik ook mijn cadeaubon van MediaMarkt van € 75,- terug betalen die ik kreeg bij het afsluiten van mijn contract als ik binnen een jaar mijn abonnement zou opzeggen. Totale boete dus € 175,-. Uiteraard was ik het hier niet mee eens en heb ik me kapot gemaild en gebeld tot aan de CEO Caroline Princen aan toe. Nu bleek dat er in mijn contract staat dat er MAXIMAAL € 50,- van de cadeaubon mag worden teruggevorderd. Als ik dit niet had gezien hadden die naaibakken dus gewoon € 25,- extra (teveel) aan boete berekend.
    Ook gek als je 2/3 deel van een jaar klant bent geweest dat je dan ook 2/3 van zo’n bon moet terugbetalen (wat sowieso al belachelijk is dat je hem überhaubt moet terug betalen). 1/3 van zo’n cadeaubon is wat dat aangaat toch wat reëler.
    Al met al is Budget Energie dus absoluut niet flexibel en gaat het alleen maar om de cijfertjes en niet om de menselijke kant. Ze berekenen het MAXIMALE door wat ze wettelijk mogen en denken er niet eens over na om wat schappelijker te zijn in hun boetes in uitzonderlijke gevallen.
    Eindstand: Met tegenzin moet ik nu een boete gaan betalen waarvan ik van mening ben dat ie veel te hoog is naar aanleiding van de aan mij verstrekte informatie en word ik als consument eigenlijk neergezet als leugenaar, want er is niemand bij aanwezig geweest bij het verkoopgesprek in de MediaMarkt.
    Ik zeg: BudgetEnergie NOOIT DOEN!
    En 1 tip naar Budget Energie toe: Leidt je mensen op en wees menselijker en schappelijker!

    Beantwoorden
  29. Een woord: Oplichters!
    Ze beloven je van alles, maar komen niets na.
    Staat niet in het conract. Wil je toch met ze in zee gaan, dan contract goed lezen.
    Ik zeg: NOOIT DOEN.

    Van mij mogen ze failliet gaan, stelletje oplichters.

    Beantwoorden
  30. Man man man wat een energie leverancier budget energie
    Ze kunnen zich mooi aan afspraak houden zodra je contract met hun aan gaat wordt je genaaid.je spreekt een maandbedrag termijn en het begin nog geen maand later doen ze euro er boven op. als je niet tevreden bent dan mag je weg bij hun maar dan betaal je en boette.
    Dus gaan niet in zee met budget energie. ze belazeren je. ze houden zich niet aan afspraak.

    Beantwoorden
  31. Over het algemeen goede ervaringen. Er zitten echter relatief kleine afwijkingen in de energienota (voorheen jaarnota), die pas aan het licht komen wanneer die uitgespecificeerd worden. De meeste mensen zullen dit wel geloven en de extra kosten op de koop toe nemen.

    De verschillen ontstaan door de fictieve verdeling van het afgenomen gas over een gebroken boekjaar. Het gedeelte dat in het oude jaar wordt afgenomen komt niet overeen met de meterstanden en was bij mij te laag. Het gedeelte in het nieuwe jaar te hoog. Bij elkaar opgeteld klopte het totaal wel (op een oncontroleerbare correctiefactor van +8% na).

    Het gevolg is dat er te veel belasting gerekend wordt (nog afgezien van de oncontroleerbare correctiefactor). Dat verschil zal met ingang van 2019 helemaal goed duidelijk worden, nu de energiebelastingen door het plafond gaan.

    Voorbeeld op je energiemeter neem je 300 m3 af in 2017 en 100 in 2018. Vervolgens is de fictieve verdeling 200 m3 in 2017 en 200 m3 in 2018. Over de 200 m3 in 2018 (die in werkelijkheid maar 100 m3 was volgens de meterstanden) betaal je echter hogere energiebelastingen.

    Wie steekt dat verschil in zijn zak?

    Beantwoorden
  32. Over het algemeen goede ervaringen. Er zitten echter relatief kleine afwijkingen in de energienota (voorheen jaarnota), die pas aan het licht komen wanneer die uitgespecificeerd worden. De meeste mensen zullen dit wel geloven en de extra kosten op de koop toe nemen.

    De verschillen ontstaan door de fictieve verdeling van het afgenomen gas over een gebroken boekjaar. Het gedeelte dat in het oude jaar wordt afgenomen komt niet overeen met de meterstanden en was bij mij te laag. Het gedeelte in het nieuwe jaar te hoog. Bij elkaar opgeteld klopte het totaal wel (op een oncontroleerbare correctiefactor van +8% na).

    Het gevolg is dat er te veel belasting gerekend wordt (nog afgezien van de oncontroleerbare correctiefactor). Dat verschil zal met ingang van 2019 helemaal goed duidelijk worden, nu de energiebelastingen door het plafond gaan.

    Voorbeeld op je energiemeter neem je 300 m3 af in 2017 en 100 in 2018. Vervolgens is de fictieve verdeling 200 m3 in 2017 en 200 m3 in 2018. Over de 200 m3 in 2018 (die in werkelijkheid maar 100 m3 was volgens de meterstanden) betaal je echter hogere energiebelastingen.

    Wie steekt dat verschil in zijn zak?

    Beantwoorden
  33. Via de mediamark een contract aan gegaan voor alleen stroom afname.
    De medewerker van budget energie vertelde mij dat ik verband met blach vrijdag
    recht had op een waardebon van 200 euro.
    Drie dagen later krijg ik een mail van budget dat ik 100 euro moet terug betalen om dat in de voorwaarde staat. Maar deze voorwaarde zijn mij niet overhandig.
    Dus ik heb het contract weer laten ontbinden.

    Beantwoorden
  34. Stelletje oplichters zijn het!!
    Kom je met een klacht? Je wordt gewoon uitgelachen en voor leugenaar uitgemaakt.
    Nog geen 10 maanden klant, ze hebben me alleen nog maar voorgelogen, respectloos behandeld en 0 goede informatie gegeven!
    Om te kotsen dit bedrijf!
    Nog 1 ding, koop niks aan de deur. De deurverkopers liegen je voor, wanneer je dit aangeeft verteld de leidinggevende doodleuk dat je een leugenaar bent en dat het het woord van de verkoper tegen die van de klant is. Klantvriendelijkheid??? Dat kennen ze daar niet!

    Beantwoorden
  35. Ben overgestapt naar budgetenergie.18 dgn later opzeg vergoeding van me oude leveringcier binnen 304 euro boete .daar wordt maar 250 euro vergoed door budget energie der rest moet je zelf betalen terwijl ze tegen ons zij dat alles vergoed werd nu zit ik met een open boete dus VOORUIT gaat je niet WEL ACHTERUIT had ik maar nooit gedaan maar dat is weer achteraf.

    Beantwoorden
  36. Budget Energie, de naam doet het al vermoeden. Goedkoop = Duurkoop. Binnen 14 dagen verhogen ze je maand bedrag met 40,- administratie/aanmaningskosten… Omdat ik een 4 weken salaris heb, kan ik niet anders….
    Misschien jullie regelement veranderen of minder strak afstellen.
    Ik ga dan ook per direct opzoek naar een andere energie leverancier.

    Beantwoorden
  37. Op de site van de mediamarkt staat dat ik €175 krijg bij overstap maar als ik mijn verbruik invul ben ik veel duurder uit. De reactie van budget energie was, dan stap je toch niet over.

    Beantwoorden
  38. Deze Energie bedrijf laat perklsnt aan 3 energie bedrijven doen betalen waar zij de overstapservice niet aan deelnemen. U moet alles zelf met uw oude energieleverancier contact opnemen. Want klantenbinding levert Energie budjet niet maar misleiden de consument

    Beantwoorden
  39. Begin dit jaar overgestapt. Kreeg een fikse boete bij essent vanwege het stoppen. Hebben ze netjes betaald.en tot nu toe geen problemen overzichtelijke website met een persoonlijke pagina waar de gegevens op staan die je nodig hebt. Klantenservice goed bereikbaar en lossen je vragen goed op.

    Beantwoorden
  40. Prima service en prima prijzen! Duidelijke organisatie met niet teveel poespas. Lekker veel online kunnen regelen en niet 20 minuten in de wacht, want via de chat is er al snel contact met de klantenservice. Dit zal voor iedereen anders zijn, maar ik vind dat heel fijn werken. Tijdens onze verhuizing is alles soepel verlopen en wordt je goed op de hoogte gehouden van de status of welke informatie ze nog van je nodig hebben.

    De facturen zijn zeer overzichtelijk en alles is met één simpele klik op de website, in je eigen profiel aan te passen.

    Verschil in prijs is ook echt onwijs en was voor mij zéker de moeite waard om over te stappen!

    Beantwoorden
  41. Ik ben net overgestapt naar budget energie. Ik werd telefonisch benaderd en ondanks mijn nadrukkelijke vraag hoe zit het met de overstapboete zei de meneer dat dat geen probleem is , dat die door Budget Energie werd vergoed.
    Dat is een grote leugen want Budget Energie vergoed die niet.Ik voel me bedonderd en wil terug naar NLE.

    Beantwoorden
  42. Overstappen ging heel makkelijk. Het fijne is dat wij kunnen zien wat ons gebruik maandelijks is. Hierdoor kunnen we niet alleen tijdig ons termijnbedrag aanpassen, maar wordt het ook een spelletje om onder het landelijk gemiddelde te blijven.

    Beantwoorden
  43. Wij zitten sinds een klein jaartje bij budget energie. We hebben wel keer op keer problemen door de vorige bewoner maar het wordt steeds weer goed opgelost . Wij zijn tot nu toe tevreden, we kregen dit jaar 700 euro terug, bij de Nuon was het altijd 400 bij betalen . Vandaag iemand van de Nuon aan de deur en waarschuwde mij voor jullie, wij zouden volgend jaar nog wel van de koude kermis thuis kunnen komen vooral met de slimme meter . Heb meneer uitgelegd dat ik 4 x pj bel om even door te nemen of mijn verbruik nog steeds oké is en ik zelf de slimme meter af lees en de standen door geef , van alle oude standen foto’s heb met de krant van die dag erbij dus dat mij niets kan gebeuren. Toen was meneer stil .

    Beantwoorden
  44. 1. Er werd 150 euro korting beloofd bij MediaMarkt.
    2. Er werd 1 jaar contract beloofd.
    3. Doordat ik een nieuwe huurwoning kreeg van 1850 per maand konden ze ineens niet meer de korting geven en werd er een ‘boete’ borg van EUR 400 in rekening gebracht. Dus ipv 150 terug stond ik ineens 400 in de min.
    4. En toen werd het contract op 3 jaar gezet.
    5. Gelijk contract geannuleerd binnen de termijn en borg zou binnen 14 dagen terug gestort worden. Nu 20 dagen verder en verschillende malen contact met ‘klantenservice’ en vele beloftes, nog geen borg terug gehad – en dan ben ik degene die een borg moet betalen.

    Hierdoor de slechtste ervaring met energie leverancier ooit.

    Beantwoorden
  45. geven vele male hogere maandelijkse rekeningen dan afgesproken binnen 2 dagen dreigmails sturen bel je de klantenservice zijn ze ook nog eens brutaal… snel terug maar me vorige maatschapij die gelukkig alles netjes regelt

    Beantwoorden
  46. Schandalige variabele tarieven bij overschrijding van het jaarcontract met 2 dagen zorgde voor een kostenpost van €79. De helpdesk was niet in staat uit te leggen waarom het zoveel duurder werd.

    Beantwoorden
  47. Ga nooit naar budgetenergie! Wij waren 1 dag te laat met betalen. Ja echt 1 dag en moesten zonder waarschuwing 40 euro betalen. Daarnaast kregen wij een paar dagen later een brief van Stedin dat ze ons gingen afsluiten. Nou zie dat maar recht te breien bij ‘budget’energie. Dit overkomt iedereen wel eens door bv 4 weken salaris. Ik zoek dus direct een andere energieleveranciers want dit zijn onmenselijke mensen.

    Beantwoorden
  48. schandalige service ! Lange wachttijden/geen telefonisch contact te krijgen/ de beloofde vergoeding bij overstap niet betaald.

    Beantwoorden

Plaats een reactie

twintig − negen =

Call Now ButtonBespaarService: +31637512272