Clean energy

21 Opmerkingen
  1. ja ja, wat een oplichters zoals hierboven is mij ook overkomen bij klotenenergy in plaats clean energy ze maken je wijs met veel goedkopere tarieven en met een bonus .maar je contract komt niet of veel later als je bedenktijd en je bent genaaid .
    ik heb de boel afgekapt ,nu krijg een boeten ,laat maar komen ik maak er gewoon een rechtszaak van en ik heb een mail naar de consumentenbond gestuurd en radar komt er ook nog bij .mensen kijk uit vanuit een callcenter luizen ze je erin.

  2. Ik ben geen klant, maar heel goed en prettig contact gehad met telefoniste Daphne. Waarvoor mijn dank!

  3. Oplichters zijn het. Beantwoorden geen email en telefoon. sturen je hoge rekeningen met veel boetekosten, die onterecht zijn!! Waarschijnlijk leeft dit “bedrijf”van hoge vast rechtkosten en hun zogenaamde opzegboetes! Nooit mee in zee gaan!!

  4. Kloten, neemt te veel tijd in beslag!

    • Antwoord
      Klantenservice Clean Energy 14/07/2020 op 14:32

      Geachte heer/mevrouw,

      Wat spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent. We zouden hierover graag met u in contact willen komen om dit verder met u te bespreken.
      Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 14:00 uur bereikbaar).
      We zien graag uw reactie tegemoet.

  5. Telefoon gehad van Clean Energy dat zij namens mijn leverancier de kortingen regelen en of ik dat niet geweldig vond. ik moest opnieuw alle gegevens doorgeven, wat op zich vreemd was omdat dit allemaal bekend is. In no time een offerte op de mail, of ik die direct even wilde tekenen. Gevraagd of ik even mocht overleggen thuis en daarna heb ik contact opgenomen met huidige leverancier, maar die weten nergens van. Wanneer de offerte getekend is, dan ben je dus overgestapt van je oude leverancier naar Clean Energy. Bijna er in getrapt dus!!!

  6. Doe het niet! Waardeloos bedrijf met 0 moraal.. Geen enkele vorm van service.

  7. Na slechte ervaring en hoge zakelijke rekeningen toch maar even online gaan kijken naar oordelen over clean energy. Wat schetst mijn verbazing? Ik ben dus blijkbaar niet de enige die hier problemen mee heeft. Ook ik wil bij ze weg maar zit helaas tot januari 2023 aan ze vast….

  8. Begin er niet aan

    Ik heb ze zowel zakelijk als privé opgezegd.
    Zakelijke opzegvergoeding.€686
    Privé €400.
    Wat normaal max €75 per aansluiting is(wettelijk)
    Boefjes zijn het.

  9. Clean Energy is de zoveelste partij die ondernemers telefonisch benadert met een rammelend verhaal over ‘zakelijke energiecontracten’. Als je hieronder leest hoe mensen die erin getrapt zijn alsnog duurder uit zijn, terwijl ze een besparing is beloofd, weet je genoeg.

    Smerige verkooppraktijken om over de ruggen van hardwerkende ondernemers geld te verdienen.

    Tip aan alle ondernemers, maar net zo goed aan gewone consumenten: ga nooit in op aanbiedingen via de telefoon of aan de deur. Als je echt zeker wilt weten of je kunt besparen op gas & stroom, je energielevering dus, of wat voor product of dienst dan ook, doe zelf je onderzoek en ga niet in zee met een partij die zich zomaar even aandient. Het feit dat ze er moeite in steken om jou te benaderen geeft al aan dat ze er goed mee kunnen verdienen en dat komt altijd uit jouw portemonnee.

  10. Ik werd zojuist gebeld namens hen met een verhaal wat niet klopte (bleek toen ik het natrok bij de huidige energiemaatschappij). Dit is niet eerlijk!

    • Grootste oplichters ooit!!!
      Neem nooit een contract bij ze en je bent gelijk duizend euro lichter!!!

      Dit jaar nog meegemaakt

  11. Ik denk zelfs, dat Green Choice ook van hun is, net als NL energie adviesbureau bv. Oplichters zijn het!! Nooit met deze lui in zee gaan! Ze benaderen je telefonisch! Niet doen!!
    Beloven goedkoper te zijn dan anderen! Zonder dat je iets gebruikt, betaal je al 12,50 netto aan vastrecht!! Etcetera!!

  12. clean energy doet samen met NL energie advies. Ze hebben mij in 2019 benaderd omdat ik in KvK ben ingeschreven toen. Beloofde dat ik goedkoper uit was. Grote lariekoek, je betaald sowieso 12,50 aan vastrecht zonder dat je iets gebruikt! Mijn B&B moet gestopt worden vanwege een verschrikkelijke echtscheiding. diverse malen emailcontact gehad met deze lui. Heb mail gestuurd, dat ik wil opzeggen zonder opzegboete uit coulance van hun kant, doen er ellenlang over om te antwoorden! Uiteindelijk mail gekregen, dat ze mij nog een hogere opzegboete geven dan is toegestaan! Ze zeggen coulant te zijn dat ze mij een boete geven van 300 euro ipv 400 euro. Hoe verzinnen ze het? De boete is normaal 75 euro per product!
    Etcetera.
    Sluit nooit geen contract af met deze lui. In mijn ogen zijn het oplichters!

  13. Ongewenst mijn contract overgenomen van een ander bedrijf. Online meerdere verhalen terug te vinden hierover. Riekt naar oplichterij. Zeer ontevreden. Adviseer hier geen contract bij te sluiten.

  14. Niet veel op aan te merken, vriendelijke klantenservice hebben ze wel.
    De prijzen zijn wel hoger dan gemiddeld.
    Zit er daarom aan te denken om over te stappen, kan toch een voordeel halen van €40.00 p/m met een instapbonus van €300.00

    • Desiree,
      Ik ben benaderd en de prijzen lijken heel laag. Jij zegt dat ze hoog zijn…is er een addertje onder het gras?
      Groetjes Wicca

  15. Antwoord
    Jolanda Gerritsen 15/11/2019 op 14:13

    een naam als clean energy gebruiken en vermelden dat alles super groen is terwijl ze nog geen 3/10 scoren op de greenpeace toetsing voor groene energie

  16. Eerder bij Greenchoice aangesloten geweest alles was aanzicht goed geregeld, maar toch helaas laten ompraten door clean Energy.
    zeer betreurd hoog maandbedrag meer als bij Greenchoice en uiteindelijk op de eind afrekening ook nog eens moeten bijleggen !
    en dat terwijl ik in bezit ben van zonnepanelen en een warmte pomp.
    ik krijg geen overzicht en kunnen ze ook niet verklaren hoe dat dit kan, zeer jammer………zei hebben cijfers opgevraagd bij mijn vorige energie leverancier die wat veel hoger uitkomen als de daadwerkelijke cijfers. die wat Essent wel gewoon kunnen zien raar toch !?
    verder is het moeilijk om je maandelijks gebruik etc in te zien aangezien ze geen app hebben dit alleen online gaat beetje omslachtig anno 2019.

    met andere woorden niet aan te raden !

  17. Antwoord
    Klantenservice Clean Energy 14/07/2020 op 14:39

    Dear Sir, Madam,

    thank you for your input. If you could please let us know what your question is for Clean Energy?
    We would like to help you.
    Could you please send an e-mail to: service@cleanenergy.nl or call us on 085-0645990 (reachable from 10:00 – 14:00 ).

Laat een reactie achter

EnergieErvaringen.nl
Logo