DGB energie ervaringen 2020

28 bezoekers hebben een ervaring geplaatst over DGB energie.

Lees alle informatie over DGB energie. Er zijn in totaal 28 bezoekers met ervaringen over DGB energie. Schrijf een ervaring over DGB energie en geef een beoordeling. Hoe meer sterren DGB energie krijgt hoe beter de kwaliteit.

Power Energie, internet, verzekeringen en meer

Beste energie aanbiedingen

DGB energie

DGB energie is één van de energieleveranciers op de Nederlandse energiemarkt. Bent u op zoek naar ervaringen, reviews, complimenten, maar ook klachten over DGB energie van klanten. Wat zijn uw eigen ervaringen met DGB energie?

Er zijn in totaal 28 mensen met ervaringen over DGB energie. Door alle energieleveranciers te vergelijken kunt u gemakkelijk de beste keuze maken. Deel uw beoordeling over DGB energie met andere mensen zodat zij ook de beste keuze kunnen maken.


FAQ

Is DGB energie een betrouwbare energie aanbieder?

Lees de ervaringen. Er zijn in totaal 28 mensen met ervaringen over DGB energie.

Hoe kan ik DGB energie bereiken?

Om DGB energie te bereiken kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice.

Heeft u alle ervaringen over DGB energie gelezen?

Heeft u een goede positieve indruk gekregen door het lezen van de reviews? Dan kunt u naar de website van DGB energie gaan en uw bestelling plaatsen. Leest u veel klachten over DGB energie? Kijk dan verder naar andere energieleveranciers.


28 gedachten over “DGB energie”

  1. Gebeld door een dame die vertelde mij dat ze namens mijn huidige energieleverancier belde. Zij kon voor mij de energietarieven naar beneden brengen.
    Trap er niet in, Ze liegen en willen je een contract aansmeren.

    Een bedrijf dat liegt is niet te vertrouwen!!!

    Als je wilt overstappen regel het dan zelf via een vergelijkingssite.

    Beantwoorden
  2. Laatste dagen al een paar keer gebeld , iedere keer heb ik ze afgewimpeld. Zo werd ik vanmiddag(op mijn werk) wederom gebeld.Een mannenstem zegt enigszins onverstaanbaar zijn naam en iets met energie …. Mijn eerste reactie was weer nee sorry geen interesse ik heb een contract bij Oxxio. V.d andere kant werd gewoon verteld , ja dat klopt dat heb ik U verkocht ?! Bent Uw dan van Oxxio neen maar ik heb het u wel verkocht voor Oxxio ??? Als we nu dit contract open breken dan betaald U nu bij ons € 23,-p.m minder. Het enige wat U moet doen is me U burgerservicenummer geven ??? Enigszins argwanend geef ik mijn BSN uiteraard niet en zeg stuur me maar een mailtje en bel me vanavond even terug.. Rond 20.30 uur krijg ik wederom telefoon van dezelfde persoon , ik zeg dat ik geen mailtje heb ontvangen . Binnen een minuut krijg ik wel een mailtje en word ik gelijk weer gebeld. Ik besluit om niet op te nemen en eerst eens een referentie op internet op te zoeken , ik lees de hier bovenstaande reactie !! Na 5 minuten krijg ik de man weer aan de telefoon , ik zeg hem dat ik overal van af zie , dat ik zojuist referenties van hun club gelezen heb. In deze referenties stond dat het een oplichters bende was . En dat ik wil dat ik uit hun bestand geschrapt word en nooit meer gebeld word !! Zijn antwoord was : “Anders , wat anders meneer ik weet U te wonen !! ” Zeer agressief en zelfs bedreigend !! DGB ENERGIE trap er niet in !!

    Beantwoorden
  3. Wat een waardeloze onbetrouwbare partij! Overgestapt met vele beloften zoals cash back geen boete hoeven te betalen aan huidige leverancier. Die boete zou meteen terug gestort worden, lagere tarieven enz enz. NIETS is WAAR! Trap er niet in, eenmaal overgestapt geven ze niet thuis op bijv deoverstap boete van maar liefst €125-. Schuiven ze de schuld af op de Nederlandse energie verbond (de bellende partij die de overstap regelt) over liever gezegd NIET regelt!!
    Er is alleen contact als je zelf belt nadat je eerst mega lang in de wacht staat en dan geven ze je de opdracht mails te sturen of naar de Nederlandse energie verbond te bellen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Meerdere malen verzocht contact op te nemen naar aanleiding van divers verstuurde klachten. GEEN REACTIE!!! Aantal Sterre 0.

    Beantwoorden
  4. eens met de andere reacties. zeer agressieve en onvriendelijke verkoper. Doet alsof je achterlijk bent en wil dat je binnen 1 minuut akkoord gaat met een contract voor 5 jaar. Zegt dan dat het géén contract is maar 5 jaar ‘zekerheid’.. jaja. Toen ik niet snel genoeg akkoord ging bleek een leidinggevende te hebben meegeluisterd die het vervolgens overnam. Wat een slechte verkooptechniek. Voor mij gingen alle seinen op rood en ik heb het gesprek afgekapt. Mij hoeven ze nooit meer te bellen. Niet mee akkoord gaan!!

    Beantwoorden
  5. Sluit me bij alle meningen aan. Vertellen een mooi verhaal aan de telefoon, blijkt achteraf allemaal leugens vertellen de waarheid niet. Dus in een woord Oplichters

    Beantwoorden
  6. DGB geeft aan, met tussenpersonen/bureau’s te werken voor het werven van nieuwe klanten. Nou, ik heb zo’n tussenpersoon aan de lijn gehad: deze verdient zeker een prijs als de meest agressieve verkoper in deze branche. Hoewel ik duidelijk heb aangegeven, niet akkoord te gaan met de gedane offerte werd enkele dagen later een bevestiging van de leveringsovereenkomst gestuurd. Wees dus gewaarschuwd…..

    Beantwoorden
  7. Begin er niet aan. Het is de slechtste leverancier die ik heb gehad. Als je ooit gaat verhuizen gaat alles fout. Ze blijven rekeningen en aanmaningen sturen, zonder enig idee hoe ze aan hun bedragen komen. Het is een amateuristisch bedrijf. Spijt als haren op mijn hoofd dat ik ooit met deze prutsers in zee ben gegaan. Wees gewaarschuwd!

    Beantwoorden
  8. Sluit me aan bij alle onderstaande revieuws. Oplichters en totaal niet mee werkend.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid Not Rated
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
    • Precies, zijn oplichters!!!!!

      Nemen de telefoon niet op, beantwoorden je e-mails niet en zijn duurder dan wat ze aan de telefoon zeggen.

      NIET MEE IN ZEE GAAN!!!!

      Beantwoorden
      • Ben zojuist door DGB benaderd. Tussentijds Uw feedback gelezen. Mijn verdenkingen waren dus correct. Heb na het lezen meteen het gesprek beeindigd. Bedankt…..

        Beantwoorden
  9. Beter niet met dit bedrijf in zee gaan.. Ze doen zich voor als je huidige energieleverancier, geven aan dat je kunt besparen. Ze controleren je gegevens en sturen je dan een offerte toe per mail, maar zodra je daarop klikt bevestig je volgensmij. Want niet veel later ontvang je een contract met daarom een veel hoger maandbedrag en is het ineens een contract voor 5 jaar, zonder informatie over hoe je dit kunt opzeggen. Wat een valse manier van klantbinding is dit zeg, bah!

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  10. Niet doen!! Belden mij op terwijl ik lid ben van het bel me niet register. Ze probeerden mij via een lulverhaal mij te laten overstappen. “Neehoor U stapt niet over, er staat alleen een ander logo op je factuur” Yeah sure…. Ondertussen wel een heel contract opsturen en met me doornemen, Ik vertrouwde het niet dus heb het afgekapt, erg vriendelijk waren ze ook niet. Was ik er bijna ingetrapt!! Bah!!

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  11. Begin dit jaar via één of andere zeer overtuigende adviesgroep overgestapt van Fattenvall naar DGB energie. Door niet echt goed in het contract te kijken zag ik later dat DGB energie een contract had afgesloten tot 2024. Ik begon dit bedrijf gezien de vele negatieve reacties ook te wantrouwen en ben er na ruim een half jaar vanaf gekomen en gewoon weer teruggegaan naar Fattenvall. Ik had dat nooit moeten doen en gewoon bij Fattenvall moeten blijven, maar die adviesgroep is zo overtuigend en als je ook maar een beetje goed gelovig bent, praten ze je zo om. De eindafrekening van DGB viel mee. Ruim 250 euro kreeg ik terug van gas en van elektriciteit moest ik iets van 5 euro bijbetalen. Maar omdat ik mijn contract bij DGB voortijdig heb verbroken, krijg je natuurlijk een boete van maar liefst 250 euro. I.p.v. dat ze dat nou gelijk verrekenen met die 250 euro die ik terug kreeg van gas, maar neen hoor. Tot nu toe vreemd genoeg nog niets gehoord van die overstap boete. In mijn contract bij Fattenvall staat in ieder geval dat ze de overstap boete van 250 euro (binnen drie maanden) voor hun rekening nemen, dus dat is natuurlijk hartstikke fijn. Van mijn levensdagen stap ik niet meer over en blijf gewoon bij Vattenfall.

    Beantwoorden
  12. Zojuist gebeld door deze partij. Hij gaf aan te bellen vanuit het energie collectief en dat ik recht heb op een melding van het collectief als de prijzen die ik betaal te hoog zijn ten opzichte van de marktprijs. Volgens de verkoper waren de prijzen afgelopen maand gedaald, dus kon ik gaan besparen. Zeer agressieve verkoper, een dwingend persoon. Hij deed voorkomen dat ik het allemaal maar niet begreep en niet mijn best deed om hem te begrijpen, dat hij daardoor zijn tijd aan het verdoen was en het gesprek maar moest beëindigen. Dat vond ik prima, waarop hij begon dat zijn zoontje van 10 zelfs begreep wat hij allemaal probeerde uit te leggen. Hij maakte de meest vreemde opmerkingen voor een verkoper die zegt het beste met je voor te hebben. Ik ben net een maand geleden overgestapt van leverancier en ik vond het merkwaardig dat ik nu een aanbod kreeg dat veel goedkoper zou zijn en overstappen zou mij niets kosten en veel besparing opleveren. De verkoper wist veel gegevens van en over mij, dat vond ik ook vreemd. Hij stuurde mij een email met een nieuw aanbod en dwong mij om op de acceptatie knop te drukken. toen ik dat weigerde zei nog merkwaardigere dingen zoals: nou dan wens ik u veel succes met uw huidige 3 jarige contract, ik hoop dat u volgend jaar nog net zo blij bent als nu, alles wat is gezegd is op band opgenomen en als u volgens jaar er toch achter komt dat u had kunnen besparen dan zijn wij gevrijwaard van schuld en allerlei andere agressief overkomende uitspraken. Overigens heeft hij tijdens het gesprek niet aangegeven dat het gesprek opgenomen zou worden of dat er een band gestart zou worden. Vreemde manier van agressief verlopen, dat past toch niet bij een maatschappij die zegt er te zijn voor de consument. Ik vertrouw ze voor geen meter, volgens mij zijn het oplichters!

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid Not Rated
    Klachtafhandeling Not Rated
    Beantwoorden
    • werd toevallig ook vanmorgen gebeld en moest gelijk me mail kijken en bevestigen… wat een vreselijke irritante vent was dat. Heb niks gedaan en opgehangen

      Beantwoorden
  13. Oplichters ! Wat voor mensen zijn dit ???

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  14. Probeerde mij via telefoon (met een Prive-nr) over te halen om over the stappen. Begon als dat zij melding hadden gekregen dat iets niet klopte, Beweerde dat mijn provider (waar ik ruim 20 jaar zit) mij aan het oplichten was, dat ik te weinig betaalde en dat ik 500€ als jaar eindafrekening ging betalen tenzij ik er wat aan deed, Toen begonnen zij over dat DGB de juiste provider is en ik wist toen dat iets niet klopt. Bijzonder aggresief, ontkende dat het een verkoop praat was en probeerde mij te overtuigen om NIET mijn provider bellen want hun zouden het ontkennen als “Commercieel leverancier”.. Toen ik begon te weigeren bleven ze de 500€ herhalen. Heb toen opgehangen.

    Een leverancier dat op zo’n manier probeert je over te krijgen is NIET te vertrouwen. !!Vermijden!!

    Beantwoorden
  15. Dit zijn echt oplichters niet aan beginnen. Ze zijn uiteidelijk duurder dan dat ze zeggen. Zou 400 Euro goedkoper uit zijn maar uiteindelijk 120 Euro meer kwijt per jaar. Nooit naar deze groep overstappen

    Beantwoorden
  16. Er werd mij verteld dat ik minder zou betalen, mooi niet dus ze zijn duurder dan mijn oude leverancier. Zit er nu even aan vast maar stap zeker weer over wanneer dat kan.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 22222
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 44444
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  17. via mebo adviesgroep deze leverancier aangesmeerd.
    Was niet eens met contract,maar ze reageren nergens op .Zou deze leverancier niet aanraden!!

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
    • Ook hier het zelfde probleem. Wat een onbetrouwbare partij. Diverse klachten neergelegd ze reageren nergens op! Geven niet thuis en komen op alle fronten gemaakte afspraken niet na!

      Beantwoorden
  18. Overgestapt naar DGB. Sinds 4 weken klant nu, volgens mij allemaa lwel prima

    Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 44444
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 44444
    Beantwoorden
  19. Prima leverancier, met op dit moment goeie prijzen. Ben van Essen naar DGB Energie overgestapt en het scheelde me alleen op gas al €0,08 per kuub.

    Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555
    Beantwoorden
  20. Door Mebo adviesgroep een contract bij DGB aan laten smeren. Ze vertellen dat je 400,00 euro per jaar goedkoper uit bent en uiteindelijk ben je 130 euro per maand duurder uit. Een zeer onbetrouwbaar bedrijf. Zeker niet intrappen!

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  21. Niet aan te raden! Onbetrouwbare partij die zonder goede communicatie graag contracten automatisch verlengt tegen veel te hoge tarieven. Laagste van het laagste cijfer!

    Beantwoorden
  22. Ik was een contract aangegaan met deze partij. Er was mij namelijk een besparing voorgehouden. Na het ontvangen van de eerste factuur blijk ik duurder uit te zijn dan bij mijn vorige leverancier. Helaas niet goed voorgelicht en nu zit er voor een jaar aan vast.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  23. DGB Energie, niet doen! Trap vooral niet in hun verhaal via de Vaste Lasten Dienst uit Heerenveen.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 22222
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 22222
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  24. Pas op. Mijn contract is zomaar met een jaar verlengd terwijl ik nergens voor getekend heb. Ik ging er vanuit dat mijn contract op variabel kwam te staan. Dit kan bij DGB Energie blijkbaar niet.

    Beantwoorden

Plaats een reactie

14 − 8 =