DGB energie

DGB energie is één van de energieleveranciers op de Nederlandse energiemarkt. Lees hier meer informatie over DGB energie. Wat hebben andere mensen over DGB energie te vertellen? Wat zijn uw eigen ervaringen met DGB energie? Er zijn in totaal 20 mensen met ervaringen over DGB energie.

Algemene indruk1.671.671.671.671.67
Helpdesk1.671.671.671.671.67
Energieprijzen1.581.581.581.581.58
Overstapproces1.751.751.751.751.75
Energierekening1.751.751.751.751.75
Reclames1.641.641.641.641.64
Bereikbaarheid2.22.22.22.22.2
Klachtafhandeling1.641.641.641.641.64

20 gedachten over “DGB energie”

  1. Begin er niet aan. Het is de slechtste leverancier die ik heb gehad. Als je ooit gaat verhuizen gaat alles fout. Ze blijven rekeningen en aanmaningen sturen, zonder enig idee hoe ze aan hun bedragen komen. Het is een amateuristisch bedrijf. Spijt als haren op mijn hoofd dat ik ooit met deze prutsers in zee ben gegaan. Wees gewaarschuwd!

    Beantwoorden
  2. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid Not Rated
    Klachtafhandeling 11111

    Sluit me aan bij alle onderstaande revieuws. Oplichters en totaal niet mee werkend.

    Beantwoorden
    • Precies, zijn oplichters!!!!!

      Nemen de telefoon niet op, beantwoorden je e-mails niet en zijn duurder dan wat ze aan de telefoon zeggen.

      NIET MEE IN ZEE GAAN!!!!

      Beantwoorden
  3. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Beter niet met dit bedrijf in zee gaan.. Ze doen zich voor als je huidige energieleverancier, geven aan dat je kunt besparen. Ze controleren je gegevens en sturen je dan een offerte toe per mail, maar zodra je daarop klikt bevestig je volgensmij. Want niet veel later ontvang je een contract met daarom een veel hoger maandbedrag en is het ineens een contract voor 5 jaar, zonder informatie over hoe je dit kunt opzeggen. Wat een valse manier van klantbinding is dit zeg, bah!

    Beantwoorden
  4. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Niet doen!! Belden mij op terwijl ik lid ben van het bel me niet register. Ze probeerden mij via een lulverhaal mij te laten overstappen. “Neehoor U stapt niet over, er staat alleen een ander logo op je factuur” Yeah sure…. Ondertussen wel een heel contract opsturen en met me doornemen, Ik vertrouwde het niet dus heb het afgekapt, erg vriendelijk waren ze ook niet. Was ik er bijna ingetrapt!! Bah!!

    Beantwoorden
  5. Begin dit jaar via één of andere zeer overtuigende adviesgroep overgestapt van Fattenvall naar DGB energie. Door niet echt goed in het contract te kijken zag ik later dat DGB energie een contract had afgesloten tot 2024. Ik begon dit bedrijf gezien de vele negatieve reacties ook te wantrouwen en ben er na ruim een half jaar vanaf gekomen en gewoon weer teruggegaan naar Fattenvall. Ik had dat nooit moeten doen en gewoon bij Fattenvall moeten blijven, maar die adviesgroep is zo overtuigend en als je ook maar een beetje goed gelovig bent, praten ze je zo om. De eindafrekening van DGB viel mee. Ruim 250 euro kreeg ik terug van gas en van elektriciteit moest ik iets van 5 euro bijbetalen. Maar omdat ik mijn contract bij DGB voortijdig heb verbroken, krijg je natuurlijk een boete van maar liefst 250 euro. I.p.v. dat ze dat nou gelijk verrekenen met die 250 euro die ik terug kreeg van gas, maar neen hoor. Tot nu toe vreemd genoeg nog niets gehoord van die overstap boete. In mijn contract bij Fattenvall staat in ieder geval dat ze de overstap boete van 250 euro (binnen drie maanden) voor hun rekening nemen, dus dat is natuurlijk hartstikke fijn. Van mijn levensdagen stap ik niet meer over en blijf gewoon bij Vattenfall.

    Beantwoorden
  6. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid Not Rated
    Klachtafhandeling Not Rated

    Zojuist gebeld door deze partij. Hij gaf aan te bellen vanuit het energie collectief en dat ik recht heb op een melding van het collectief als de prijzen die ik betaal te hoog zijn ten opzichte van de marktprijs. Volgens de verkoper waren de prijzen afgelopen maand gedaald, dus kon ik gaan besparen. Zeer agressieve verkoper, een dwingend persoon. Hij deed voorkomen dat ik het allemaal maar niet begreep en niet mijn best deed om hem te begrijpen, dat hij daardoor zijn tijd aan het verdoen was en het gesprek maar moest beëindigen. Dat vond ik prima, waarop hij begon dat zijn zoontje van 10 zelfs begreep wat hij allemaal probeerde uit te leggen. Hij maakte de meest vreemde opmerkingen voor een verkoper die zegt het beste met je voor te hebben. Ik ben net een maand geleden overgestapt van leverancier en ik vond het merkwaardig dat ik nu een aanbod kreeg dat veel goedkoper zou zijn en overstappen zou mij niets kosten en veel besparing opleveren. De verkoper wist veel gegevens van en over mij, dat vond ik ook vreemd. Hij stuurde mij een email met een nieuw aanbod en dwong mij om op de acceptatie knop te drukken. toen ik dat weigerde zei nog merkwaardigere dingen zoals: nou dan wens ik u veel succes met uw huidige 3 jarige contract, ik hoop dat u volgend jaar nog net zo blij bent als nu, alles wat is gezegd is op band opgenomen en als u volgens jaar er toch achter komt dat u had kunnen besparen dan zijn wij gevrijwaard van schuld en allerlei andere agressief overkomende uitspraken. Overigens heeft hij tijdens het gesprek niet aangegeven dat het gesprek opgenomen zou worden of dat er een band gestart zou worden. Vreemde manier van agressief verlopen, dat past toch niet bij een maatschappij die zegt er te zijn voor de consument. Ik vertrouw ze voor geen meter, volgens mij zijn het oplichters!

    Beantwoorden
    • werd toevallig ook vanmorgen gebeld en moest gelijk me mail kijken en bevestigen… wat een vreselijke irritante vent was dat. Heb niks gedaan en opgehangen

      Beantwoorden
  7. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Oplichters ! Wat voor mensen zijn dit ???

    Beantwoorden
  8. Probeerde mij via telefoon (met een Prive-nr) over te halen om over the stappen. Begon als dat zij melding hadden gekregen dat iets niet klopte, Beweerde dat mijn provider (waar ik ruim 20 jaar zit) mij aan het oplichten was, dat ik te weinig betaalde en dat ik 500€ als jaar eindafrekening ging betalen tenzij ik er wat aan deed, Toen begonnen zij over dat DGB de juiste provider is en ik wist toen dat iets niet klopt. Bijzonder aggresief, ontkende dat het een verkoop praat was en probeerde mij te overtuigen om NIET mijn provider bellen want hun zouden het ontkennen als “Commercieel leverancier”.. Toen ik begon te weigeren bleven ze de 500€ herhalen. Heb toen opgehangen.

    Een leverancier dat op zo’n manier probeert je over te krijgen is NIET te vertrouwen. !!Vermijden!!

    Beantwoorden
  9. Dit zijn echt oplichters niet aan beginnen. Ze zijn uiteidelijk duurder dan dat ze zeggen. Zou 400 Euro goedkoper uit zijn maar uiteindelijk 120 Euro meer kwijt per jaar. Nooit naar deze groep overstappen

    Beantwoorden
  10. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 22222
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 44444
    Klachtafhandeling 11111

    Er werd mij verteld dat ik minder zou betalen, mooi niet dus ze zijn duurder dan mijn oude leverancier. Zit er nu even aan vast maar stap zeker weer over wanneer dat kan.

    Beantwoorden
  11. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    via mebo adviesgroep deze leverancier aangesmeerd.
    Was niet eens met contract,maar ze reageren nergens op .Zou deze leverancier niet aanraden!!

    Beantwoorden
  12. Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 44444
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 44444

    Overgestapt naar DGB. Sinds 4 weken klant nu, volgens mij allemaa lwel prima

    Beantwoorden
  13. Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555

    Prima leverancier, met op dit moment goeie prijzen. Ben van Essen naar DGB Energie overgestapt en het scheelde me alleen op gas al €0,08 per kuub.

    Beantwoorden
  14. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Door Mebo adviesgroep een contract bij DGB aan laten smeren. Ze vertellen dat je 400,00 euro per jaar goedkoper uit bent en uiteindelijk ben je 130 euro per maand duurder uit. Een zeer onbetrouwbaar bedrijf. Zeker niet intrappen!

    Beantwoorden
  15. Niet aan te raden! Onbetrouwbare partij die zonder goede communicatie graag contracten automatisch verlengt tegen veel te hoge tarieven. Laagste van het laagste cijfer!

    Beantwoorden
  16. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Ik was een contract aangegaan met deze partij. Er was mij namelijk een besparing voorgehouden. Na het ontvangen van de eerste factuur blijk ik duurder uit te zijn dan bij mijn vorige leverancier. Helaas niet goed voorgelicht en nu zit er voor een jaar aan vast.

    Beantwoorden
  17. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 22222
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 22222
    Klachtafhandeling 11111

    DGB Energie, niet doen! Trap vooral niet in hun verhaal via de Vaste Lasten Dienst uit Heerenveen.

    Beantwoorden
  18. Pas op. Mijn contract is zomaar met een jaar verlengd terwijl ik nergens voor getekend heb. Ik ging er vanuit dat mijn contract op variabel kwam te staan. Dit kan bij DGB Energie blijkbaar niet.

    Beantwoorden

Plaats een reactie

dertien − 8 =

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling