Energiedirect


Energiedirect informatie

Is Energiedirect een betrouwbare energie aanbieder?

Lees de ervaringen op deze website en oordeel zelf. Er zijn in totaal 62 mensen met ervaringen over Energiedirect.

Hoe kan ik Energiedirect bereiken?

Om Energiedirect te bereiken kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice. Het telefoonnummer van Energiedirect kunt u vinden op de website van Energiedirect.

Heeft u alle ervaringen over Energiedirect gelezen?

Heeft u een goede positieve indruk gekregen door het lezen van de reviews? Dan kunt u naar de website van Energiedirect gaan en uw bestelling plaatsen. Leest u veel klachten over Energiedirect? Kijk dan verder naar andere energieleveranciers. Start met energie vergelijken om Energiedirect te vergelijken met andere energieleveranciers. Bij ons profiteert u van exclusieve energiedeals met hoge kortingen en mooie welkomstcadeaus.


62 gedachten over “Energiedirect”

  1. Contract loopt binnenkort af. Kreeg nieuwe aanbieding waarbij de vaste leveringskosten ca. 450 0/0 werden verhoogd. Tijdens contact met klantenservice werd mij geadviseerd een andere leverancier te zoeken want ze verdienden niets aan mij. Fijn personeel.

    Beantwoorden
  2. De klacht
    Ben overgestapt naar energiedirect. Energiedirect heeft het contract te vroeg in laten gaan. Met als gevolg dat ik een boete van 100 euro moest betalen aan mijn vorige energieleverancier. Had aangegeven bij energiedirect alvorens mijn contract was ingegaan dat ik dan niet zou overstappen naar energiedirect. Energiedirect had mij beloofd dat zij de boete zouden betalen. Nu heb ik intussen wel met 10 verschillende mensen van energiedirect contact gehad maar de boete niet ik gewoon zelf betalen. TENSLOTTE IS DE NIEUWE KLANT AL BINNEN GEHAALD. DUS BLIJF WEG BIJ ENERGIEDIRECT.
    De oplossing

    Beantwoorden
    • Heeelemaal mee eens!!Heb in totaal 4 contracten afgesloten bij energie direct een jaar geleden. Helaas, onwetendheid heeft mij helemaal kapot gemaakt! In Alle 4 de contracten zaten diefstal in.
      Ze zoeken allerlei manieren om je geld af te pakken, als het niet op deze manier is , dan is het op een andere manier!
      IK zou zeggen, gewoon afblijven van deze dieven.Wij, jongeren kunnen het nog in de gaten houden,maar hoe kunnen de oudjes dat? en de mensen die de taal ook niet machtig zijn?
      Is een schande van energie direct, dat ze op deze manier als piraterij geld afhandig maakt en ervan kunnen leven!
      Ennn… let op, ze bieden mensen ook energie aan op een andere naam als aanbieder…Even uitzoeken wie dat is…

      Beantwoorden
  3. De klacht
    Ben overgestapt naar energiedirect. Energiedirect heeft het contract te vroeg in laten gaan. Met als gevolg dat ik een boete van 100 euro moest betalen aan mijn vorige energieleverancier. Had aangegeven bij energiedirect alvorens mijn contract was ingegaan dat ik dan niet zou overstappen naar energiedirect. Energiedirect had mij beloofd dat zij de boete zouden betalen. Nu heb ik intussen wel met 10 verschillende mensen van energiedirect contact gehad maar de boete niet ik gewoon zelf betalen. TENSLOTTE IS DE NIEUWE KLANT AL BINNEN GEHAALD. DUS BLIJF WEG BIJ ENERGIEDIRECT.
    De oplossing

    Beantwoorden
  4. Gelukkig overgestapt naar een andere energieleverancier. NOOIT meer energiedirect voor mij. Veel problemen. Een onvriendelijke klantenservice. En een hele hoop gezijk. Nooit eerdee meegemaakt bij een andere energieleverancier. Mocht je nog twijfelen.. NIET DOEN.

    Beantwoorden
  5. Voor een kennis een agressieve verkoper te woord gestaan , hij zou even een prijsgarantie vast zetten zodat de prijs bij Eneco niet meer zou stijgen .
    Met dalen , daal je dan mee .
    De 1e keer moesten we gelijk online tekenen , hij kon niet wachten .
    Het contract kwam per mail binnen en 3 dgn bestudeerd ,we gingen omhoog in de netto- prijs en de contractgever = Energie Direct .
    Het leuke is dat ie zo liegt dat ie het zelf geloofd , kennis zit helemaal niet bij Eneco !
    Maar hij ging de ” zekerheidsgarantie” uit het Eneco contract schrappen , helemaal gratis voor ons
    O wat schrikken wij hier van .
    Wat een leugenaar en wat sneu als je zo aan de kost moet komen .
    Wij hebben het gesprek uiteraard opgenomen : voor het voorkomen van misleidings- doeleinden .

    Beantwoorden
    • Dit zelfde heb ik ook gehad maar dan bij Eneco. We konden zogenaamd een goedkoper contract afsluiten bij Eneco dan we al bij Eneco hadden. Interne verschuiving dus. Helaas kan de aanbieder er niet veel aan doen dat dit soort tussen bedrijven zo werken. Er wordt veel geld tussenuit gehaald door dit soort bedrijfjes. Gelukkig kon Eneco het nog voor ons rechtzetten en heeft deze opdracht geweigerd van deze tussenpersoon/bedrijf.

      Beantwoorden
  6. Bij Energiedirect terecht gekomen omdat deze reclame maakt voor vaste prijzen voor nieuwe én bestaande klanten. Dit voorkomt het jaarlijks “hoppen” van de ene leverancier naar de andere om scherpe prijzen te krijgen. Dit “gehop” zorgt voor veel extra werk (lees kosten) bij de leverancier en kost de consument extra tijd. Helaas toch teleurgesteld in Energiedirect omdat ze zich niet aan deze uitspraak houden want nieuwe klanten krijgen wel degelijk een betere aanbieding dan bestaande klanten. Jammer! Dus nu maar weer overgestapt naar een andere leverancier voor een betere prijs.

    Beantwoorden
  7. Voor het eerst overgestapt. Van Nuon naar energiedirect. Hier geen klagen. Ging snel gemakkelijk en ook via chat snel antwoord op vragen.

    Tevreden.

    Beantwoorden
  8. Wij hebben een persoon aan de deur gehad die ons een aanbod deed wat uit kwam op 76 euro per maand. Wat een stuk goedkoper was dan ons dan lopende contract van 103 euro per maand.
    Een jaar later krijgen wij een jaarrekening waarop wij even 548 euro bij willen betalen. Na controle blijken wij vrijwel exact verbruikt te hebben wat verwacht was. Alleen bleek het aanbod wat Energiedirect ons aan de deur had gedaan gebaseerd op een veel lager verbruik! wat op geen enkele manier te verantwoorden is. Resultaat is dus dat wij een duurder contract hebben bij energiedirect dan we hadden bij de vorige aanbieder.
    Energiedirect geeft aan geen enkele vergoeding aan te bieden hiervoor. Aangezien we dan zelf het berekende verbruik maar hadden moeten controleren.

    Op een misleidende manier klanten binnenhalen en vervolgens een dikke rekening sturen. dat is wat energiedirect doet!

    Beantwoorden

Plaats een reactie

20 − tien =

Call Now ButtonBespaarService: +31637512272