Energiedirect


Energiedirect is één van de energie aanbieders op de Nederlandse energiemarkt. Wilt u klant worden bij Energiedirect? Er zijn nu in totaal 52 mensen met ervaringen over Energiedirect. Wat zijn uw ervaringen met Energiedirect? Geef Energiedirect met behulp van de sterren een beoordeling. Hoe meer sterren hoe beter de score.

Energiedirect ervaringen

Algemene indruk2.322.322.322.322.32
Helpdesk2.032.032.032.032.03
Energieprijzen2.332.332.332.332.33
Overstapproces2.42.42.42.42.4
Energierekening2.172.172.172.172.17
Reclames2.152.152.152.152.15
Bereikbaarheid2.372.372.372.372.37
Klachtafhandeling2.032.032.032.032.03

Energiedirect is een prijsvechter en tevens dochteronderneming van energiemaatschappij Essent. Al 15 jaar daagt Energiedirect andere energieleveranciers in de energiemarkt uit met scherpe tarieven en aanbiedingen. Behalve Energiedirect zijn er ook andere prijsvechters waar u goedkope energie van kunt kopen.

Weten of energiedirect de goedkoopste energieleverancier is? Ga naar Energievergelijking.nl om het aanbod van Energiedirect onafhankelijk te vergelijken met andere aanbieders op de markt.

Adres Energiedirect
Willemsplein 4
5211 AK ‘s-Hertogenbosch
Telefoonnummer Energiedirect
0900 3347328

Geef een beoordeling

Klik op de sterren om te beoordelen

Gemiddelde beoordeling / 5. Aantal beoordelingen:

Omdat je dit nuttig vond

Volg ons op social media

Het spijt ons dat je dit niet nuttig vond

Laten we het samen nuttig maken

Informatie over Energiedirect

Help mee om zoveel mogelijk informatie over Energiedirect te verzamelen. Vertel uw ervaringen met Energiedirect aan de rest van de bezoekers. U kunt Energiedirect een beoordeling geven met behulp van de sterren.

Energiedirect: energie, kosten, tarieven en acties

Vergelijk Energiedirect ook andere energie aanbieders en lees vooral ook de reviews. Door de reviews te lezen weet u wat u van Energiedirect kan verwachten. U kunt de kosten, tarieven en acties vergelijken met Energievergelijking.nl. De onafhankelijke energievergelijker van Nederland. U kunt op Energievergeljking.nl alle beschikbare energie aanbieders vergeljken met het aanbod van Energiedirect. Vergelijk het aanbod en bereken hoeveel u zou kunnen besparen als u zou overstappen.

Vergelijk Energiedirect met anderen

Vul uw gegevens in en bereken uw voordeel!

52 gedachten over “Energiedirect”

  1. Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555

    Als je geen achterstanden hebt en gewoon op tijd betaald dan is dit een goede energieleverancier. Heb je schulden of betalingsachterstanden, dan kun je beter niet voor de energieleverancier kiezen. Energiedirect is wel goedkoop, maar als je niet op tijd betaalt dan moet je daar wel extra kosten voor betalen. Verder een goede leverancier naar mijn mening. Sowieso veel goedkoper dan Essent of Nuon.

  2. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    ik was 2 jaar geleden tot 19 januari 2016 klant bij energie direct dit is mijn grootste fout geweest, echter ALTIJD keurig de maand termijn betaald echter een regeling door een belachelijk hoge jaar afrekening , waar ik bezwaar op maakte en men zou komen met een mannetje om door te laten meten dit was een jaar geleden mannetje moet uit timboektoe komen want er is je raad het al niemand komen opdagen… a fijn ik die regeling geregeld wat vooraf behoorlijk drama was 40x per dag werd ik gebelde om het zelfde juist die eindafrekening ( zelf al tig gebeld ) terwijl ik een regeling had voor die eind nota van een jaar er voor en al keurig ook die betaalde bleven ze bellen je werd er dood en dood ziek van!! normaal zou je denken dat men communiceert maar hier weten ze niet wat dat woord in houd das is overduidelijk , na dat ik boos geworden was dat het gebel eens moest stoppen kreeg ik WEER een telefoontje nu met zogenaamde excuus ( lik me reet) dat het onterecht was bla bla in die tussen tijd werd door energie direct ZELF ook de regeling afgeschreven maar ondanks dat werd ik beladen met div mailtjes op een dag dat ik me regeling niet na zou komen wtf man jullie schrijven maandelijks zowel de termijn als regeling af heb 2 kleine kinderen mag ik ook eten? dit bleef door gaan , ik weer gemaild de ene nog een onbeschoftere smoelwerk dan de andere , en dreigen zeg je u tegen!! toen kreeg ik een brief half dec 15 dat ik even 700,- euro borg moest gaan betalen wilde ik klant blijven toen werd laaiend betaal verdomme al 107 voor die regeling plus me maand termijn van 132 euro hoe bedoel je even 700 dokken om klant te blijven! heb never achterstanden ed gehad!! toen ik dat weigerde extra te gaan betalen kreeg ik een paar dagen een brief dat ze me kwamen afsluiten , maar denk jij dat ze onterecht me huis in komen? juist dacht het dus effe niet tering maffia!! en ben ik over gestapt naar een ander die met vervroegd leveren begon ( heel fijn dus verder kwa licht ed niks gemerkt) inmiddels is dit door ons uit handen gegeven laat het er niet bij zitten!

    ECHT MENSEN GA NIET MET ENERGIE DIRECT IN ZEE , JE WORDT GENAAID WAAR JE BIJ STAAT.

  3. Medio dit jaar heb ik een 1-jarig contract afgesloten voor gas en elektra bij Energie direct. Een paar dagen hierna zag ik op de website een actie staan. Deze actie hield in dat je bij een nieuw contract een Bol.Com cadeau-card zou krijgen van 100 euro. Nadat ik dit zag, heb ik direct contact opgenomen met Energie Direct en gevraagd of dat ook voor mij zou gelden en wanneer deze toegestuurd zou worden.
    Dit zou inderdaad ook bij mij van toepassing zijn. De cadeau-card zou binnen 6 weken worden toegestuurd.
    Na 6 weken niks ontvangen en heb ik een mail getuurd. Toen kreeg ik een mail terug dat mijn cadeau-card er aan zou komen!

    Toen bleek dat hij er na een paar weken nog niet was, heb ik maar weer even gebeld. Nu werd mij duidelijk gemaakt dat ik plotseling geen recht meer had op deze cadeau-card. Dit was namelijk niet in mijn contract vermeld. En de 14 dagen bedenktijd was reeds een paar maanden verstreken.

    Nu ben ik hier ontzettend kwaad over! Eerst houden ze je 2 maanden aan het lijntje en vervolgens zeggen ze dat de 2 weken bedenktijd is verstreken. Dit is belachelijk! Terwijl ik tot 2 keer toe de toezegging heb gekregen dat ik de cadeau-card zou krijgen.

    Hier heb ik nu schoon genoeg van! Belofte maakt immers schuld.

    Mensen ga AUB nooit met Endegie Direct in zee! Zij beloven je immers dingen die ze toch niet nakomen.

  4. Hallo.
    Ik ben sinds november 2014 klant van energiedirect.
    eind juli heeft IEMAND ANDERS mij overgezet naar de Nuon, hier kwam ik even later achter en heb het weer recht kunnen zetten, niet wetende dat ik nu aan een 3 jarig contract vastzit IPV 1 jaar? kan nu een opzegbedrag gaan betalen van een paar honderd euro.
    Sinds ik ONTERECHT overgezet was naar de Nuon en weer terug bij energiedirect heb ik ook nooit meer mijn verbruik kunnen zien en zit nu op de hoge rekening te wachten.

    Of iemand mij kan helpen bij energiedirect?? Ho maar, geen reactie en ja we bellen wel terug.

    Wat ben ik blij als ik er vanaf ben, wie weet hebben ze zelf wel iemand mij even over laten stappen om een opzegtermijn te verdienen en een contract van 3 jaar.

    begin er niet aan aub..

  5. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Beste Otla,
    Met verbazing zie ik deze mail en ik heb dan ook per direct de overstap naar Delta gemaakt.
    Op 18 Mei vraagt u mei 115,xx over te maken danwel te incasseren wat niet ging in het verleden omdat er een blokkade was op mijn bankrekening. Daarom betaalde mijn vriendin dit altijd`vanaf haar ING rekening.
    Vervolgens stort mijn vriendin op 9 juni 115,xx niet wetende dat u op mijn rekening van de ASN bank 91,88 euro gestort heeft, hier kom ik pas achter na het controleren van de afschrijvingen (u stuurt geen ENKEL bericht over het bedrag wat u terugstort op 4 juni)
    Daarna incasseert u ook nog eens ZONDER toestemming van mij 177 euro van de ASN bank op 25 juni waardoor mijn schuldsaneringstraject in gevaar komt doordat de zorgpremie niet betaald kan worden….. welke ik storneer omdat u daar geen toestemming voor heeft EN omdat het bedrag van 177 Euro van de ING rekening moet komen zoals dat altijd al ging.

    Vervolgens ontstaat er onduidelijkheid over het openstaande bedrag omdat die 91,88 nergens gecommuniceerd is, meerdere gesprekken heb ik hierover gehad maar blijkbaar stond de toon u niet zo aan want NIEMAND is hier ingedoken.
    Er is vanuit mijn zijde nooit onwil geweest, de houding van uw incasso afdeling is ronduit arrogant te noemen en incapabel: niet kunnen opzoeken omdat er 2 systemen zijn (niet mijn probleem) niet willen terugbellen, enz.
    Deze mail schrijven en construeren kost mij zon 2 uur, samen met alle belacties zit ik nu op een werkdag van 8 uur ongeveer en wat telefoonkosten.
    Maar blijkbaar is de tijd die ik hier al insteek vanaf notabene eind juni helemaal niets waard en moet ik gewoon opdraaien voor uw starheid, fouten enz…
    Ik heb deze gang van zaken overigens al voorspeld eind juli, echt erbarmelijk dat het ook nog eens realiteit is geworden.
    Ik heb 61,88 euro gestort op uw rekening en beschouw de zaak hiermee als afgedaan, hoewel een excuses op zijn plaats zou zijn.
    In afwachting op u reactie,
    Alexander Kiepe

  6. Algemene indruk 33333
    Helpdesk 22222
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 44444
    Energierekening 33333
    Reclames 22222
    Bereikbaarheid 22222
    Klachtafhandeling 22222

    Klant geworden onder valse voorwendselen. Ze doen zich in hun reclames en ook op hun website voor als een vergelijkingssite maar dat zijn ze dus niet. Het is gewoon een energiebedrijf dat klant probeert te misleiden met verkeerde lagere tarieven. Wanneer je eenmaal klant bent komen ze met sommaties en absurd hoge administratiekosten. De klantenservice is slecht bereikbaar en op een goede klachtenafhandeling hoef je echt niet te rekenen. De medewerkers zijn slecht geïnformeerd waardoor je al snel meer dan 15 minuten aan de lijn zit met 70 eurocent per minuut! De tarieven van Energiedirect lijken goedkoop maar dat zijn ze niet!

  7. Algemene indruk 44444
    Helpdesk 44444
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 44444
    Energierekening 44444
    Reclames 33333
    Bereikbaarheid 44444
    Klachtafhandeling 44444

    Op zich geen problemen. Maar wel een punt! Wij zijn via de website van energiedirectnl overgestapt. Een paar dagen later kregen we een mail van eneriedirect dat ze een welkomstpremie weggeven voor mensen die overstappen via Energievergelijking.nl. En die zijn we dus misgelopen omdat we direct via hun eigen site zijn overgestapt. Dus als je wil overstappen. Doe dat dan via Energievergelijking.nl. scheelt 120 euro op jaarbasis. Verder alles Ok.

  8. Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555

    Energie direct bevalt tot nu toe prima. De tarieven zijn sowieso lager dan bij Essent. Energiedirect heeft mij goed geholpen met het opzeggen van mijn oude contract. Dat vond ik erg handig omdat ik echt niet tevreden was met mijn oude leverancier. Gelukkig ben ik nu van ze af en ben ik veel goedkoper uit bij Energiedirect.nl.

  9. Het vorige jaar overgestapt naar Energiedirect, kreeg een tegoed van 70 euro op elektra en 70 euro op gas nu de jaarafrekening moet komen geeft men niet thuis en moet ik 3 maand wachten op het tegoed en op wat ik teveel betaald heb door de zachte winter. Waar andere bedrijven max.3 t/m 4 weken nodig zijn heeft Energiedirect dus 3 maanden nodig. Ik heb inmiddels 2 maandelijkse betalingen terug laten boeken door mijn bank mede omdat ze bij Energiedirect schijt hebben aan hun eigen voorwaarden die ze op hun website vermelden. Nooit meer Energiedirect je betaald elke maand je rekening maar een simpele rekensom van plus en min kunnen ze daar niet maken en hebben dus 3 maanden nodig voor een simpele basisschool groep 8 rekensom.

  10. Beste mensen : Typ op Google : De Geschillencommissie Energie en water.

    Ga zorgvuldig lezen en jullie komen er gemakkelijk uit.

    Veel succes. Ze hebben van mij 5 vijf dagen bedenktijd.

  11. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Energie Direct zijn ratten die in plaats van kaas geld willen ze hebben!!!!
    Ze hebben mijn oma van 77 jaar uitgekleedt en dan bedoel ik letterlijk uit haar portemonee.
    Ze is alleen 2 maanden klant geweest door een fout want ze zat bij eneco en daar had ze het goed. AL MET AL Verplichten haar om 233 per maand te betalen en of dat niet genoeg is STUREN ZE HAAR EEN EINDNOTA VAN 850,45 VOOR 3 MAANDEN EN DAT VOOR EEN 1 PERSOONSHUISHOUDEN. KAN TOCH NIET GEKKER WORDER DAT ZE DE OUDERE OPA”S EN OMA”S OOK GAAN UITKLEDEN OMDAT BIJ ONS JONGERENNIETS MEE TE HALEN VALT.
    En dat is mijn mening niet alleen maar ook hebben we hier zwatr op wit bewijs voor de gene die zogenaamd energie direct geweldig vinden heb ik ook 1 tip : Smeer je ouders en je grootouders dan ook een contract bij energie direct aan en ik zie jullie ook heel gauw weer terug op deze site!! SUCCES Sandra uit Utrecht

  12. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Vorig jaar klant geworden bij EnergieDirect. Er werd een ‘welkomstpremie’ van €100 in het vooruitzicht gesteld welke zou worden uitbetaald bij de jaarnota. Inmiddels de jaarnota ontvangen maar daar staat geen welkomstpremie op. Antwoord van de klantenservice ‘we kunnen niet terugvinden dat u recht heeft op een welkomstpremie dus betalen we niet uit’. Daar neem ik geen genoegen mee dus een stap verder, een officiële klacht indienen. Nergens een klachtenreglement of -procedure te vinden, wordt ook niet op verzoek toegestuurd. Men herhaalt alleen de tekst van de klantenservice. Klanten lokken met een premie en die vervolgens niet uitbetalen!! Het ligt er vast aan dat ik inmiddels weer ben overgestapt naar een andere maatschappij….. Bovendien incasseren ze nog bedragen terwijl de machtiging is beëindigd. Gelukkig is dat via de bank te storneren.

    Ik raad iedereen af klant te worden bij deze oplichters.

  13. Algemene indruk 33333
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 33333
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 33333
    Klachtafhandeling 22222

    Na een jaar bij Energie Direct ben ik nu overgestapt. Van Energie Direct moet ik mijn “tegoed” nog terug ontvangen. Men doet geen uitspraak over de datum van terugbetaling. Het kan ook niet “zo snel mogelijk”, redenen onduidelijk.

    Betaling moet vóór de 13e van de “volgende” maand. Een ruim begrip. Dat kan ook gisteren zijn of overmorgen.

    Hoewel de prijs goed te noemen is,is dit deel van de “service” dus bepaald niet op orde. Het is heel normaal dat een bedrijf eventuele tegoeden terug stort binnen 2 weken.

  14. Vorig jaar zijn we overgestapt naar energie direct en we moeten nu 860 bijbetalen. We krijgen ook géén welkomstpremie. Die is er al af… Energie direct lijkt goedkoop. Maar dat is alléén het eerste jaar. Daarna ben je echt veel duurder uit. Wij hebben helaas een contract genomen van 5 jaar. Overstappen is voor ons dus niet interessant omdat we dan een boete moeten betalen. Wij raden iedereen aan om niet te kiezen voor deze energieaanbieder. Ze doen alsof ze goedkoop zijn. maar de vergelijking op hun website is gemaakt in hun voordeel. De energieprijzen die ze tonen kloppen gewoon echt niet. de tarieven op onze rekening zijn hoger. Veel hoger zelfs. achteraf sturen ze je een dikke rekening. Klantenservice is slecht bereikbaar en als je ze aan de telefoon hebt sturen ze je gewoon het bod in. Je moet alles zelf maar regelen via mijnenergie.nl…

  15. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 22222
    Overstapproces 22222
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Ze laten je letterlijk in de kou staan. Door een administratieve fout en wegens afwezigheid, zijn we uiteindelijk afgesloten. De achterstand bedroeg slechts een paar Euro!
    Vervolgens € 1000,- borg betalen om weer aangesloten te worden. Ongelooflijk, we zijn meteen overgestapt op een andere leverancier. Zeker geen aanrader deze club. Zo ga je niet met je klanten om.
    Niet doen!

  16. Volgens mij is er iets mis in uw administratie. Een fors bedrag werd automatisch extra van mijn rekening afgeschreven. Tijdens mijn onderzoekpoging werd m ‘n wachtwoord niet herkend en daarna verscheen een mij volstrekt onbekend klantnummer en liep de boel dus vast. Ik veronderstel een administratieve misser, per ongeluk op mijn kosten, daarom heb ik het toch wel enorme bedrag laten storneren in de verwachting van herstel uwerzijds.
    Alvast bedankt voor de restauratie.
    M.v.g. G. Teuwissen, Delft

  17. Onwijs ontevreden. Hebben tot 2x toe mijn overschot niet terugbetaald, door een fout in hun eigen communicatie. Zijn erg onbereikbaar als je een klacht/probleem hebt. Communicatie kennen ze daar ook niet want ze houden je niet op de hoogte, en laten je al helemaal niet weten of je een probleem hebt, totdat je de rekening onder je neus geschoven krijgt, dan is het zogenaamd ‘te laat’ en ‘je eigen schuld’. Nogmaals, ik raad iedereen af om bij energiedirect te gaan, er klantonvriendelijk en moeilijk te bereiken. Het is het niet waard, dan maar een paar euro’s meer betalen in de maand.

  18. Energie direct is een goedkope leverancier. Maar je moet er geen achterstand krijgen want dan sturen ze je direct een incassobureau op je dak. Heel jammer want tijden zijn veranderd. Alles is duurder geworden en als je dan even niet kan betalen. Dan is het niet handig om je klanten met torenhoge incassokosten op te zadelen.

  19. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Met stip het meest klantonvriendelijkste bedrijf waar ik ooit klant ben geweest. Na een incorrecte nota geen of te late reactie, over termijnen heen gaan en dreigen met van alles en nog wat helaas. Geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren, klachtafhandeling ontzettend slecht.

  20. Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555

    Ik ben nu 3 jaar klant bij energie-direct. Vorig jaar kreeg ik een goedkoper aanbod via de Consumentenbond. Daarvoor moest ik dan wel overstappen naar Budgetenergie. Ik heb daarop contact opgenomen met energie-direct. Zij waren zo slim om mij een nog lager energietarief te geven dan via de consumentenbond. Zodoende ben ik klant gebleven bij energie-direct.

    Ben je goed met internet en wil je alles via email ontvangen en niet meer via de post, dan is energie-direct zeker een aanrader.

    Vriendelijke groet,
    Klant van energie-direct

  21. Energie direct heeft mij diverse malen gebeld en geprobeerd klant te maken. Daarbij kreeg ik elke keer een aantrekkelijke aanbieding. Maar wat ik mij nu afvraag, is energie direct via energiecollectief.nl goedkoper dan direct? Graag een reactie zodat ik een goede beslissing kan nemen. Dank u wel.

  22. energiedirect moet nog terugbetalen,
    zou per 7 april betalen, nog steeds niets, zal nu 14 mei gaan worden. Geloven ze dat zelf nog?
    voorschotbetalingen werden als de bliksem geinbd, terugbetalen hoe maar! de zuinigheid van een bewust met energie omgaand burger wordt lekker afgestrafd door een commerciele energieboer !

  23. 2 jaar geleden overgestapt naar energiedirect. Eerste jaar was redelijk goedkoop. Maar nu moest ik flink bijbetalen. Ruim 300 euro en geen welkomstpremie gekregen. Ik heb contact opgenomen maar ze zeggen dat alles klopt en dat er geen afspraak is gemaakt betreffende de premie. Valt me dus heel erg tegen en daarom stap ik nu over naar een andere aanbieder. Tot kijk!

  24. Algemene indruk 33333
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 22222
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid 22222
    Klachtafhandeling 11111

    Minder en minder hoor je van EnergieDirect, en terecht. Na de overstap bleken opeens de tarieven aangepast omdat allang bekende heffingen niet door hen verdisconteerd waren. Klagen bij de helpdesk heeft geen zin; telefonische afspraken worden niet na gekomen, terugbelbeloften niet uitgevoerd, interne communicatie lijkt een grote puinhoop -hetgeen leidt tot meermalen bellen uitleggen en maar weer tegen beter weten in wachten op een reaktie. Vervolgens verstrijkt de bezinningstermijn en blijkt deze klant -nooit- gebeld te hebben (…).

  25. Algemene indruk 55555
    Helpdesk 44444
    Energieprijzen 33333
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling Not Rated

    EnergieDirect is een absoluut betrouwbare en goede leverancier. Hebben een perfect werkende site, alle reeds gedane maandelijkse betalingen inzichtelijk opvraagbaar, maandelijkse termijn ook eenvoudig zelf aan te passen. Duidelijke email berichtgevingen over veranderingen, verzoeken tot melden van de meterstanden etc. Een aanrader! En dat zegt iemand die de laatste 8 jaar 6 leveranciers versleten heeft.

  26. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Slechte ervaring met Energiedirect:

    – Stalken per e-mail, sms, per post en zelfs middels computer op private telefoonnummer.
    – Mensen criminaliseren door ze vrijwel direct na ontvangst e-factuur als ‘wanbetaler’ af te schilderen + incassokosten te vorderen.
    – Incassokosten zijn puur fictief en een chantagemiddel gebezigd door Energiedirect.

    Hierbij verzoek ik Energiedirect de ‘incassokosten’ middels een Juridische (proef)procedure bij iedereen te vorderen, dit gaat Energiedirect namelijk VERLIEZEN op het redelijkheidsbeginsel. Hierdoor zal Energiedirect veel gedupeerden schadeloos moeten stellen, nl. uitspraak van een onafhankelijke Rechter zal landelijk gelden.

    Stroop om de mond: enkele dagen na hun chantagepoging ontvangen mensen een e-mail met een klanttevredenheidsonderzoek aangaande de adviseur, maar niet aangaande de feitelijke dienstverlening welke gewoon slecht is.

    Tip: vul het telefoonnummer van Energiedirect 0900–3347328 in bij uw eigen telefoonnummer, dan stalken ze zichzelf, of overstappen en wegwezen daar!

  27. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 11111
    Energierekening 44444
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling Not Rated

    Zeer slechte ervaring met energiedirect.nl. Nadat ik mijn huis sneller had verkocht dan gedacht, zat ik enkele maanden zonder huis. Maar wel met een contract dat ik tijdelijk niet door kon zetten en prompt werd er € 100 opzegboete berekend. 10-tallen mailtjes verder ben ik er nog steeds niet uit en energiedirect.nl wil mij op geen enkele manier tegemoet komen. Ja, met een nieuw jaarcontract tegen beduidend slechtere voorwaarden. Voor mij nooit meer energiedirect.nl

  28. Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555

    Goede ervaringen met de overstap. Eerlijk gezegd was een andere energieleverancier goedkoper. Energiedirect deed niet moeilijk en betaalde direct het verschil terug.

  29. Algemene indruk 44444
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 55555
    Energierekening 11111
    Reclames 44444
    Bereikbaarheid 44444
    Klachtafhandeling 11111

    Ik ben overgestapt. Alles is goed gegaan tot ik mijn energienota eens goed bekeek. Ik moest ineens 60 euro meer gaan betalen terwijl ik minder energie ben gaan verbruiken. Dus toen heb ik gebeld. En toen kreeg ik te horen dat ik mijn rekening met maximaal 10% naar beneden kon zetten… Hoe zit dit? Waarom moet ik meer betalen terwijl ik minder energie verbruik? Als ik alles omreken ben ik hoor ik juist minder te gaan betalen. Ik vindt dit echt een naaierstreek!

    Marina uit Rotterdam!

  30. Ben erg te spreken over energiedirect. Het is een goede energieleverancier die beloofd wat ze zeggen. Ik was eerst klant bij de Nederlandse energie maatschappij. De ervaringen die ik daar heb gehad… Laat ik me daar maar niet over uitlaten. Als je wil overstappen, dan is energiedirect een goede keuze. Das mijn mening.

Plaats een reactie

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling