1 jaar collectieve tarieven

  • 1 jaar vaste stroom en gas tarieven
  • Overstapservice (Gratis overstappen)
  • Scherp verlengingsaanbod na afloop
  • Elektriciteit uit duurzame bronnen
  • Gratis Powerpas (Kortingsacties)

Meedoen

3 jaar collectieve tarieven

  • 3 jaar vaste stroom en gas tarieven
  • Overstapservice (Gratis overstappen)
  • Scherp verlengingsaanbod na afloop
  • Elektriciteit uit duurzame bronnen
  • Gratis Powerpas (Kortingsacties)

Meedoen

5 jaar collectieve tarieven

  • 5 jaar vaste stroom en gas tarieven
  • Overstapservice (Gratis overstappen)
  • Scherp verlengingsaanbod na afloop
  • Elektriciteit uit duurzame bronnen
  • Gratis Powerpas (Kortingsacties)

Meedoen

Energiedirect

Algemene indruk2.452.452.452.452.45
Helpdesk2.152.152.152.152.15
Energieprijzen2.472.472.472.472.47
Overstapproces2.532.532.532.532.53
Energierekening2.312.312.312.312.31
Reclames2.312.312.312.312.31
Bereikbaarheid2.52.52.52.52.5
Klachtafhandeling2.192.192.192.192.19

Geef een beoordeling

Klik op de sterren om te beoordelen

Gemiddelde beoordeling 3.4 / 5. Aantal beoordelingen: 384

55 gedachten over “Energiedirect”

  1. Voor een kennis een agressieve verkoper te woord gestaan , hij zou even een prijsgarantie vast zetten zodat de prijs bij Eneco niet meer zou stijgen .
    Met dalen , daal je dan mee .
    De 1e keer moesten we gelijk online tekenen , hij kon niet wachten .
    Het contract kwam per mail binnen en 3 dgn bestudeerd ,we gingen omhoog in de netto- prijs en de contractgever = Energie Direct .
    Het leuke is dat ie zo liegt dat ie het zelf geloofd , kennis zit helemaal niet bij Eneco !
    Maar hij ging de ” zekerheidsgarantie” uit het Eneco contract schrappen , helemaal gratis voor ons
    O wat schrikken wij hier van .
    Wat een leugenaar en wat sneu als je zo aan de kost moet komen .
    Wij hebben het gesprek uiteraard opgenomen : voor het voorkomen van misleidings- doeleinden .

    Beantwoorden
  2. Algemene indruk44444
    Helpdesk33333
    Energieprijzen44444
    Overstapproces44444
    Energierekening44444
    Reclames44444
    Bereikbaarheid44444
    Klachtafhandeling44444

    Bij Energiedirect terecht gekomen omdat deze reclame maakt voor vaste prijzen voor nieuwe én bestaande klanten. Dit voorkomt het jaarlijks “hoppen” van de ene leverancier naar de andere om scherpe prijzen te krijgen. Dit “gehop” zorgt voor veel extra werk (lees kosten) bij de leverancier en kost de consument extra tijd. Helaas toch teleurgesteld in Energiedirect omdat ze zich niet aan deze uitspraak houden want nieuwe klanten krijgen wel degelijk een betere aanbieding dan bestaande klanten. Jammer! Dus nu maar weer overgestapt naar een andere leverancier voor een betere prijs.

    Beantwoorden
  3. Algemene indruk55555
    Helpdesk55555
    Energieprijzen55555
    Overstapproces55555
    Energierekening55555
    Reclames55555
    Bereikbaarheid55555
    Klachtafhandeling55555

    Vanaf afsluiten contract tot eindafrekening volgens afspraak.
    Duidelijke app en zelfs met korting tanken.

    Beantwoorden
  4. Algemene indruk55555
    Helpdesk44444
    Energieprijzen55555
    Overstapproces55555
    Energierekening44444
    Reclames55555
    Bereikbaarheid44444
    Klachtafhandeling44444

    Voor het eerst overgestapt. Van Nuon naar energiedirect. Hier geen klagen. Ging snel gemakkelijk en ook via chat snel antwoord op vragen.

    Tevreden.

    Beantwoorden
  5. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid44444
    Klachtafhandeling11111

    Wij hebben een persoon aan de deur gehad die ons een aanbod deed wat uit kwam op 76 euro per maand. Wat een stuk goedkoper was dan ons dan lopende contract van 103 euro per maand.
    Een jaar later krijgen wij een jaarrekening waarop wij even 548 euro bij willen betalen. Na controle blijken wij vrijwel exact verbruikt te hebben wat verwacht was. Alleen bleek het aanbod wat Energiedirect ons aan de deur had gedaan gebaseerd op een veel lager verbruik! wat op geen enkele manier te verantwoorden is. Resultaat is dus dat wij een duurder contract hebben bij energiedirect dan we hadden bij de vorige aanbieder.
    Energiedirect geeft aan geen enkele vergoeding aan te bieden hiervoor. Aangezien we dan zelf het berekende verbruik maar hadden moeten controleren.

    Op een misleidende manier klanten binnenhalen en vervolgens een dikke rekening sturen. dat is wat energiedirect doet!

    Beantwoorden

Plaats een reactie

5 + 7 =

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling