EnergieFlex (Prepaid energie)


EnergieFlex (Prepaid energie) is één van de energie aanbieders op de Nederlandse energiemarkt. Wilt u klant worden bij EnergieFlex (Prepaid energie)? Er zijn nu in totaal 43 mensen met ervaringen over EnergieFlex (Prepaid energie). Wat zijn uw ervaringen met EnergieFlex (Prepaid energie)? Geef EnergieFlex (Prepaid energie) met behulp van de sterren een beoordeling. Hoe meer sterren hoe beter de score.

EnergieFlex (Prepaid energie) ervaringen

Algemene indruk2.182.182.182.182.18
Helpdesk2.092.092.092.092.09
Energieprijzen2.552.552.552.552.55
Overstapproces2.642.642.642.642.64
Energierekening2.22.22.22.22.2
Reclames2.222.222.222.222.22
Bereikbaarheid2.452.452.452.452.45
Klachtafhandeling1.71.71.71.71.7

Geef een beoordeling

Klik op de sterren om te beoordelen

Gemiddelde beoordeling / 5. Aantal beoordelingen:

Omdat je dit nuttig vond

Volg ons op social media

Het spijt ons dat je dit niet nuttig vond

Laten we het samen nuttig maken

Informatie over EnergieFlex (Prepaid energie)

Help mee om zoveel mogelijk informatie over EnergieFlex (Prepaid energie) te verzamelen. Vertel uw ervaringen met EnergieFlex (Prepaid energie) aan de rest van de bezoekers. U kunt EnergieFlex (Prepaid energie) een beoordeling geven met behulp van de sterren.

EnergieFlex (Prepaid energie): energie, kosten, tarieven en acties

Vergelijk EnergieFlex (Prepaid energie) ook andere energie aanbieders en lees vooral ook de reviews. Door de reviews te lezen weet u wat u van EnergieFlex (Prepaid energie) kan verwachten. U kunt de kosten, tarieven en acties vergelijken met Energievergelijking.nl. De onafhankelijke energievergelijker van Nederland. U kunt op Energievergeljking.nl alle beschikbare energie aanbieders vergeljken met het aanbod van EnergieFlex (Prepaid energie). Vergelijk het aanbod en bereken hoeveel u zou kunnen besparen als u zou overstappen.

Vergelijk EnergieFlex (Prepaid energie) met anderen

Vul uw gegevens in en bereken uw voordeel!

43 gedachten over “EnergieFlex (Prepaid energie)”

  1. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 22222
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Ik had een contract met EnergieFlex van 23 februari tot 8 maart (14 dagen).
    Ik kreeg de rekening 619,64 euro om te betalen.
    Dit is niet normaal, het is diefstal.
    Ik woon in een huis met 3 kamers.
    Ik raad dit bedrijf niet aan !!!

  2. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 33333
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    FlexEnergie heeft geen enkele interesse om klachten (goed) te behandelen. Eerst is er geen klachtenbehandeling, dan opeens weer wel (maar wel met het e-mailadres van de klantenservice). Conclusie: geen fijne organisatie, die niet wil leren van fouten en die ook geen moeite wil doen in tevreden klanten.
    Misschien lijkt FlexEnergie goedkoop, maar er gaat heel veel fout en het kost je dus heel veel ergernis. Wordt het toch weer goedkoop = duurkoop want service NUL.
    Trap er niet in, mensen.

  3. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 22222
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 33333
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Teveel betaald geld(euro 460) wordt niet terugbetaald.
    Steeds nieuwe smoesjes waarom niet, nieuwe toezeggingen, harde datum van betaling, maar helemaal niets. Wat een slechte zaak. Sta op het punt om aangifte te doen wegens oplichting

  4. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Ik heb de eindafrekening ontvangen. Prima, zou je zeggen. Alleen de eindafrekening kwam via een incassobureau met 40 euro extra aan incasso kosten. Factureren kunnen ze daar niet, want al 2 keer een foutieve factuur ontvangen en die kan energieflex niet corrigeren.

  5. Wat een oplichters zijn dit, na het opgeven van de meterstanden sturen ze een mail, dat deze in goed orde zijn ontvangen en ik binnen 42 dagen een eindafrekening zal ontvangen.
    Nu vergeet het maar!
    Bij telefonisch contact zegt men de standen niet te hebben ontvangen en dat ze niet in hun systeem staan, terwijl ze gewoon in mijn energieflex zijn opgenomen.
    Dit is zeker een slimme truuk om je als verbruiker zo lang mogelijk te houden met hogere tarieven.
    Niet intrappen dus!

  6. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Niet te doen om overstappen. Ze vergeten gewoon ons door te zetten. Nu 160 euro aan extra kosten. DANK JE WEL ENERGIEFLEX

  7. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Nooit meer Energieflex. We dachten een goede deal te hebben gemaakt met een bonus van €275 na een jaar. Nu zijn we in dit jaar overgestapt van bank waardoor de automatische afschrijving enkele keren niet gelukt is. Bij de eerste herinnering hebben we altijd netjes betaald en is er verder nooit een probleem geweest. Nu bij de afrekening blijkt dat Energieflex de €275 niet wilt uitbetalen vanwege bovenstaand probleem.

    Probeer je hierover contact op te nemen met Energieflex dan kan je een mail sturen waar je zomaar 2 weken op moet wachten of je staat een half uur in de wacht bij de telefoniste. Allemaal zeer klant ontvriendelijk!!!!

  8. ik ben ook klant geweest bij deze flessentrekkers om klant te worden bij prepaid moest ik een dekkingstegoed van maar 225 betalen is oke verder geen problemen gehad tot ik wilde overstappen ik dacht ik heb borg betaald dus verreken de laatste rekening daar maar mee op 8 april eindigde mijn contract nu 10 mei zit ik nog op me geld te wachten 42 dagen voor ze de eindafrekening opmaken welke eindafrekening ik zou toch betalen wat ik verbruik simpele berekening wat open staat trek je van de borgsom af rest maak je over nee zeggen zij moet wachten op eindnota 42 dagen dus ik heb er niet veel vertrouwen meer in dat ik nog iets terug zie kijk vandaag nog of ze het berekend hebben zie ik tot overmaat van ramp dat ik mei dus ook nog energie kosten heb hoe kan dat als ik op 8 april al afgemeld ben bij enexis zoals ik al zij flessentrekkers zijn het

  9. in een periode van oktober 2016 tot 1 februari 2017 is mijn verbruik ongeveer gelijk gebleven, maar mijn factuur gestegen van 114 euro per maand naar 70 euro in 10 dagen, omgerekend dus 210 euro voor 30 dagen!!
    Ook de maand december is dubbel gefactureerd, namelijk van 1 t/m 28 december a 143 euro en de andere factuur is van 1 t/m 31 december a 167 euro!
    Heel vreemd allemaal!
    En als je een energieleverancier zoekt zonder borg…. hier betaal je ook rond de 253 euro aan “aansluitkosten”.
    Hang nu al 12 minuten in de wacht bij de klantenservice omdat er 1 iemand voor mij is! Jaja

  10. Dramatisch bedrijf dat op een oneerlijke manier geld probeert te verdienen door welkomstkortingen niet te geven, onterechte opzegboetes te berekenen, het onmogelijk maakt om je maandbedrag te verlagen en vervolgens vanuit de klantenservice hooghartig of totaal niet reageert. Dit bedrijf heeft geen bestaansrecht. Administratie is een chaos, dus als je hier klant wordt wens ik je veel geduld en incasseringsvermogen toe. Ik ben er gelukkig klaar mee.

  11. Algemene indruk 44444
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 44444
    Energierekening Not Rated
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid 33333
    Klachtafhandeling 11111

    Ik heb nu 1,5 maand prepay. Ik heb moeten betalen voor een slimme meter, terwijl ze die niet hebben geleverd. Daarnaast betaal je via een link, waardoor de betaling loopt via Sisow. Deze betaling is nog niet verwerkt, zodat ze gaan dreigen met afsluiting. Nu staat ook mijn tegoed in het min, terwijl ze al 225 euro hebben gekregen. Ik gebruik ongeveer maar 30 euro per maand. Maar wel de kosten van rood staan krijgen. Deze zijn inmiddels 60%.

  12. Ik heb energieflex ,altijd op tijd opgewaardeerd,nooit wat aan de hand,nu krijg ik een probleem met de bank,en vraag netjes aan Energieflex of ik wat extra daagjes erbij mag,omdat ik nog niet direct kan opwaarderen ,nee dat doen ze niet want u heeft al 30 dagen de tijd, als je een uitkering krijgt kun je maar 1x per maand opwaarderen, ik vind dit zéér onklantvriendelijk ,omdat ik machteloos hier tegen sta.

Plaats een reactie

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling