EnergieFlex (Prepaid energie)

Informatie over EnergieFlex (Prepaid energie)

EnergieFlex (Prepaid energie) is één van de energieleveranciers op de Nederlandse energiemarkt. Bent u op zoek naar ervaringen, reviews, positieve reacties, complimenten, maar ook klachten over EnergieFlex (Prepaid energie) van (ex) klanten. Wat zijn uw eigen ervaringen met EnergieFlex (Prepaid energie)?

Er zijn in totaal 43 mensen met ervaringen over EnergieFlex (Prepaid energie)

Door alle energieleveranciers te vergelijken kunt u gemakkelijk de beste keuze maken. Deel uw beoordeling over EnergieFlex (Prepaid energie) met andere mensen zodat zij ook de beste keuze kunnen maken.


EnergieFlex (Prepaid energie) informatie

Is EnergieFlex (Prepaid energie) een betrouwbare energie aanbieder?

Lees de ervaringen. Er zijn in totaal 43 mensen met ervaringen over EnergieFlex (Prepaid energie).

Hoe kan ik EnergieFlex (Prepaid energie) bereiken?

Om EnergieFlex (Prepaid energie) te bereiken kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice. Het telefoonnummer van EnergieFlex (Prepaid energie) kunt u vinden op Telefoonnummer.net of op de website van EnergieFlex (Prepaid energie).

Heeft u alle ervaringen over EnergieFlex (Prepaid energie) gelezen?

Heeft u een goede positieve indruk gekregen door het lezen van de reviews? Dan kunt u naar de website van EnergieFlex (Prepaid energie) gaan en uw bestelling plaatsen. Leest u veel klachten over EnergieFlex (Prepaid energie)? Kijk dan verder naar andere energieleveranciers. Start met energie vergelijken om EnergieFlex (Prepaid energie) te vergelijken met andere energieleveranciers.


43 gedachten over “EnergieFlex (Prepaid energie)”

  1. Ben over gegaan naar Energieflex waarbij ik een slimme meter heb gekozen, ipv de karting van 110 euro, want dat zou volgens hun wel erg handig zijn. Maar ik kan de gegevens niet uitlezen omdat ik een contract heb van 1 jaar met een vast tarief. Hoezo handig. Nog steeds geen passende oplossing gehad, erg slechte service!!

    Beantwoorden
  2. Wegens omstandigheden met Essent, op zoek gegaan naar andere leverancier. EnergieFlex gebeld en zeer duidelijk en correct geholpen. Ik overweeg de overstap nu te maken, daar ik hier vrij goede ervaringen lees.

    Beantwoorden
  3. Zeer tevreden over Energieflex.Geen verrassing achteraf vwb eindafrekening. het beantwoorden van e-mails laat wel een beetje te wensen over. ook notificatie die ze sturen als herinnering om op te waarderen loopt niet vlekkeloos. Op deze punten na ben ik tevreden over de service.

    Beantwoorden
  4. Sinds een paar maanden nu klant, en sinds kort de slimme meter. De klantenservice is wel erg vriendelijk en behulpzaam, maar het duurt erg lang voor je een reactie krijgt. Ik dacht eerst tevreden de zijn met het systeem. Maar iedere dag komen de saldo’s niet overeen. Zijn er meer mensen die dit hebben? Dus het actueel saldo wat op een dag eindigt. En wat dan de volgende dag als vorig saldo terugkomt?

    Beantwoorden
  5. wilde met hun in zee gaan maar voor ze iets doen moeten ze eerst een rekening van 325 betaald hebben zo gaat dat tegenwoordig in dit land eerst betalen voor je iets krijgt en dat terwijl de minima hier juist van gebruik maakt schandalig!!imigratie!!

    Beantwoorden
  6. Ben nu een tijdje klant en ben zeer tevreden dat ik direct kan zien wat ik verbruik.
    ben nu maanlijks minder kosten kwijt voor gas en licht
    en ze zijn altijd bereid om je alles uit te leggen
    prima systeem voor iemand met een minimum inkomen.

    Beantwoorden
  7. Zeer tevreden over het prepaid systeem,zo heb je nooit een onvoorziene eindafrekening en kun je precies bijhouden wat je verbruik is.
    Ook de medewerkers van de klantenservice zijn zeer vriendelijk en altijd bereidt uitleg te geven over het een of ander.

    Beantwoorden
  8. Wegens een fout waren we even geen klant meer, gelukkig is het meteen opgelost en zijn we gebeld door de klantenservice dat het weer geregeld is.
    Wat er is fout gegaan geen idee

    Beantwoorden
  9. Ik ben zeer tevreden over de manier hoe alles tot stand is gekomen. Eerst naar de revieuws gekeken,maar toch besloten om over te stappen. Eerst zakelijk en daarna prive…ik heb in het verleden bijna alle grote leveranciers al gehad en telkens bent ik aan het eind van het jaar best wel teleurgesteld aangezien mijn huidige apparatuur geheel vernieuwd is en voorzien zijn van eco-merk.
    Het verschil was bijna niet te merken en ik moest een keer zelfs bijbetalen.
    Nu zie ik alles en zijn er geen ‘verkeerde’ opnames of schattingen!!!

    Beantwoorden
  10. De aansluiting was idd snel gerealiseerd maar, als het op service en coulance aankomt geven ze niet thuis. Binnen 7 dagen moest een bedrag van over de 400 euro betaald worden. Ik heb 274 euro overgemaakt voor de transactiekosten. De medewerker aan de telefoon zei dat ik binnen 14 dagen een rekening zou krijgen om het voorschot te betalen die ik even kon laten liggen i.v.m. het feit dat we een bijstandsuitkering hebben. Een dag later kregen we een rekening dat we 150 euro moesten betalen binnen 7 dagen omdat anders de levering gestopt zou worden. Nou vraag ik je!!!

    Waar is jullie eerlijkheid en menselijkheid???

    Ik hoop dat jullie opnames hebben van de gesprekken want jullie liegen alles aan elkaar!!

    Een zéér ontevreden klant!!!

    Beantwoorden
  11. Helemaal goed, even wat opstart probleempjes met de netbeheerder en de slimme meter. Nu nog even afwachten of e.e.a. goed gaat met eindafrekening maar voor wat betreft de opwaardering loopt het goed.

    Beantwoorden
  12. Vragen een belachelijk hoog voorschot bedrag. Voor enkel stroom €170,- pmnd (wat volgens hun prijsstelling nee zou komen op ruim 786KWH). En dit voor een gezin wat bestaat uit 2 personen, in een vrijstaande woning, met verlichting die bestaat louter uit led. Zijn ook niet bereid om dit bedrag naar beneden te stellen, ondanks het feit dat wij kunnen aantonen dat het verbruik over de laatste 6mnd een totaal van 386KWH bedroeg.

    Beantwoorden
  13. ik vind het een eindeloos systeem zo het is net als een prepay telefoon kaart alleen nu van de energie. Krijg keurig een mail als ik te weinig op de rekening heb staan en kan het altijd opwaarderen. Je betaald alleen het gene dat je hebt verbruikt en meer niet.

    Beantwoorden
  14. Ik ben vanaf 1 januari een pilot klant van Energieflex en zeer tevreden met prepaid energie . Dagelijks weet je wat de kosten zijn en via mijnenergieflex kan je je verbruik volgen. Op deze manier bespaar ik nu tientallen euro’s.
    Onbegrijpelijk waarom dit nu pas bestaat!

    Beantwoorden
  15. Het was even wennen in het begin maar prepaid energie is een prima contract, zeer duidelijk en geen verborgen kosten. Is je tegoed op, geen probleem, je kan één maand rood staan.
    Ik ben een tevreden prepaid klant van EnergieFlex.

    Beantwoorden
  16. Ik ben sindkort overgestapt naar prepaid contract. Wij hebben binnen twee weken al 16 euro bespaard door bijvoorbeeld minder lang te douchen en koken voor twee dagen.
    Ik kan nu dagelijks kijken hoeveel ik aan stroom/gas heb gebruik. Dit is nieuw voor mij.
    Moet je op de kleintjes letten, dan is dit een aanrader!

    Beantwoorden

Plaats een reactie

twee + negentien =