EnergieFlex (Prepaid energie)

1.6/10 - (449 stemmen)

43 gedachten over “EnergieFlex (Prepaid energie)”

  1. Ik heb de eindafrekening ontvangen. Prima, zou je zeggen. Alleen de eindafrekening kwam via een incassobureau met 40 euro extra aan incasso kosten. Factureren kunnen ze daar niet, want al 2 keer een foutieve factuur ontvangen en die kan energieflex niet corrigeren.

    Beantwoorden
  2. Teveel betaald geld(euro 460) wordt niet terugbetaald.
    Steeds nieuwe smoesjes waarom niet, nieuwe toezeggingen, harde datum van betaling, maar helemaal niets. Wat een slechte zaak. Sta op het punt om aangifte te doen wegens oplichting

    Beantwoorden
  3. FlexEnergie heeft geen enkele interesse om klachten (goed) te behandelen. Eerst is er geen klachtenbehandeling, dan opeens weer wel (maar wel met het e-mailadres van de klantenservice). Conclusie: geen fijne organisatie, die niet wil leren van fouten en die ook geen moeite wil doen in tevreden klanten.
    Misschien lijkt FlexEnergie goedkoop, maar er gaat heel veel fout en het kost je dus heel veel ergernis. Wordt het toch weer goedkoop = duurkoop want service NUL.
    Trap er niet in, mensen.

    Beantwoorden

Plaats een reactie

4 × een =