EnergieFlex (Prepaid energie)

Informatie over EnergieFlex (Prepaid energie)

EnergieFlex (Prepaid energie) is één van de energieleveranciers op de Nederlandse energiemarkt. Bent u op zoek naar ervaringen, reviews, positieve reacties, complimenten, maar ook klachten over EnergieFlex (Prepaid energie) van (ex) klanten. Wat zijn uw eigen ervaringen met EnergieFlex (Prepaid energie)?

Er zijn in totaal 43 mensen met ervaringen over EnergieFlex (Prepaid energie)

Door alle energieleveranciers te vergelijken kunt u gemakkelijk de beste keuze maken. Deel uw beoordeling over EnergieFlex (Prepaid energie) met andere mensen zodat zij ook de beste keuze kunnen maken.


EnergieFlex (Prepaid energie) informatie

Is EnergieFlex (Prepaid energie) een betrouwbare energie aanbieder?

Lees de ervaringen. Er zijn in totaal 43 mensen met ervaringen over EnergieFlex (Prepaid energie).

Hoe kan ik EnergieFlex (Prepaid energie) bereiken?

Om EnergieFlex (Prepaid energie) te bereiken kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice. Het telefoonnummer van EnergieFlex (Prepaid energie) kunt u vinden op Telefoonnummer.net of op de website van EnergieFlex (Prepaid energie).

Heeft u alle ervaringen over EnergieFlex (Prepaid energie) gelezen?

Heeft u een goede positieve indruk gekregen door het lezen van de reviews? Dan kunt u naar de website van EnergieFlex (Prepaid energie) gaan en uw bestelling plaatsen. Leest u veel klachten over EnergieFlex (Prepaid energie)? Kijk dan verder naar andere energieleveranciers. Start met energie vergelijken om EnergieFlex (Prepaid energie) te vergelijken met andere energieleveranciers.


43 gedachten over “EnergieFlex (Prepaid energie)”

  1. Ik had een contract met EnergieFlex van 23 februari tot 8 maart (14 dagen).
    Ik kreeg de rekening 619,64 euro om te betalen.
    Dit is niet normaal, het is diefstal.
    Ik woon in een huis met 3 kamers.
    Ik raad dit bedrijf niet aan !!!

    Beantwoorden
  2. FlexEnergie heeft geen enkele interesse om klachten (goed) te behandelen. Eerst is er geen klachtenbehandeling, dan opeens weer wel (maar wel met het e-mailadres van de klantenservice). Conclusie: geen fijne organisatie, die niet wil leren van fouten en die ook geen moeite wil doen in tevreden klanten.
    Misschien lijkt FlexEnergie goedkoop, maar er gaat heel veel fout en het kost je dus heel veel ergernis. Wordt het toch weer goedkoop = duurkoop want service NUL.
    Trap er niet in, mensen.

    Beantwoorden
  3. Teveel betaald geld(euro 460) wordt niet terugbetaald.
    Steeds nieuwe smoesjes waarom niet, nieuwe toezeggingen, harde datum van betaling, maar helemaal niets. Wat een slechte zaak. Sta op het punt om aangifte te doen wegens oplichting

    Beantwoorden

Plaats een reactie

4 + veertien =