Energieleveranciers.nl


Energieleveranciers.nl informatie

Is Energieleveranciers.nl een betrouwbare energie aanbieder?

Lees de ervaringen op deze website en oordeel zelf. Er zijn in totaal 2 mensen met ervaringen over Energieleveranciers.nl.

Hoe kan ik Energieleveranciers.nl bereiken?

Om Energieleveranciers.nl te bereiken kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice. Het telefoonnummer van Energieleveranciers.nl kunt u vinden op de website van Energieleveranciers.nl.

Heeft u alle ervaringen over Energieleveranciers.nl gelezen?

Heeft u een goede positieve indruk gekregen door het lezen van de reviews? Dan kunt u naar de website van Energieleveranciers.nl gaan en uw bestelling plaatsen. Leest u veel klachten over Energieleveranciers.nl? Kijk dan verder naar andere sites met een energievergelijker. Start met energie vergelijken om Energieleveranciers.nl te vergelijken met andere sites met een energievergelijker. Bij ons profiteert u van exclusieve energiedeals met hoge kortingen en mooie welkomstcadeaus.


2 gedachten over “Energieleveranciers.nl”

  1. Geachte heer/mevrouw,
    Ik geef de volgende klacht door het betreft Uw Klant die geen echte klant is M.A.Kempers
    Postcode 3708DA huis nummer 29 111 te Zeist geb 19-010 1973.
    Het volgende is gebeurd er wordt op 6 nov een bedrag afgeschreven door Energiedirect voor 25 euro terwijl hij geen klant is Het geheel is volkomen belachelijk hij heeft zich nooit aangemeld na informeren bij Eneco blijkt dat Energiedirect dit heeft gedaan (of een wederverkoper) gewoon schandalig er wordt een verkeerd e-mailadres gegeven wat natuurlijk niet overeenkomt met zijn naam waardoor hij nooit dat contract heeft kunnen bevestigen ik vindt dit gewoon belachelijk dat energiedirect daardoor ook een automatische machtiging heeft aangemaakt zo gaat men om met de gegevens van klanten om hoe kunt u dit doen zonder een bevestiging. Wij storneren dan ook dat bedrag van 25 euro en geef dit door aan de bank dat Energiedirect geen automatische afschrijving kan doen dit doe ik voor mij als mijn zoon u bent dus al 2 klanten in de toekomst kwijt daar wij u u niet kunnen vertrouwen Daarnaast is het zo dat na mijn tel klacht van 19 november blijkt dat de beslissing om het terug te draaien over twee weken kan ik ga hier ook niet mee akkoord ik ik geef deze klacht ook aan de betreffende instanties door

    Beantwoorden
  2. Ik ben helemaal niet te spreken over NLE. Ik heb een contract opgedrongen gekregen; ben nooit akkoord gegaan met hun voorstellen. Ze reageren niet op mails en de telefonistes geven nietszeggende antwoorden. Maar ze schrijven wel zomaar geld af! Zorg dat je ver weg blijft bij deze organisatie!

    Beantwoorden

Plaats een reactie

8 + 20 =

Call Now ButtonBespaarService: +31637512272