Energietelecom.nl ervaringen 2020

13 bezoekers hebben een ervaring geplaatst over Energietelecom.nl.

Lees alle informatie over Energietelecom.nl. Er zijn in totaal 13 bezoekers met ervaringen over Energietelecom.nl. Schrijf een ervaring over Energietelecom.nl en geef een beoordeling. Hoe meer sterren Energietelecom.nl krijgt hoe beter de kwaliteit.

Power Energie, internet, verzekeringen en meer

Beste energie aanbiedingen

Energietelecom.nl

Energietelecom.nl is één van de sites met een energievergelijker op de Nederlandse energiemarkt. Bent u op zoek naar ervaringen, reviews, complimenten, maar ook klachten over Energietelecom.nl van klanten. Wat zijn uw eigen ervaringen met Energietelecom.nl?

Er zijn in totaal 13 mensen met ervaringen over Energietelecom.nl. Door alle sites met een energievergelijker te vergelijken kunt u gemakkelijk de beste keuze maken. Deel uw beoordeling over Energietelecom.nl met andere mensen zodat zij ook de beste keuze kunnen maken.


FAQ

Is Energietelecom.nl een betrouwbare energie aanbieder?

Lees de ervaringen. Er zijn in totaal 13 mensen met ervaringen over Energietelecom.nl.

Hoe kan ik Energietelecom.nl bereiken?

Om Energietelecom.nl te bereiken kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice.

Heeft u alle ervaringen over Energietelecom.nl gelezen?

Heeft u een goede positieve indruk gekregen door het lezen van de reviews? Dan kunt u naar de website van Energietelecom.nl gaan en uw bestelling plaatsen. Leest u veel klachten over Energietelecom.nl? Kijk dan verder naar andere sites met een energievergelijker.


13 gedachten over “Energietelecom.nl”

  1. Ongevraagd gebeld door een mevrouw van ET met de mededeling dat ik honderden euros kon besparen op mijn energiekosten. Vervolgens blijkt Oxxio, waar ik al jaren trouwe en tevreden klant ben, een stelletje oplichters… waar ze het lef vandaal haalt! (ik dacht ik zal je wel krijgen 😉 dus netjes aangegeven dat ik nog steeds tevreden ben en net een nieuwe offerte had ontvangen voor verlenging. Maar ET kan nog veel goedkoper leveren vertelde deze onprofessionele mevrouw. OK, zei ik, doe mij dan maar een offerte waaruit dat blijkt. …en inderdaad het blijkt zeker niet goedkoper te zijn maar duurder. Het is maar net hoe je het verbruik invult en manipuleert…
    Ik netjes mijn offerte van een betrouwbare leverancier, Oxxio dus, geaccepteerd en werd vandaag teruggebeld, netjes uitgelegd dat ik simpelweg de netto tarieven per kWh en/of m3 vergelijk en dan de goedkoopste kies en dat was zeker niet de offerte van ET :-). Dat mens had niet eens het fatsoen om te bedanken voor de moeite die ik er in had gestoken want de verbinding was ineens over…

    Dus, nee ET (EnergieTelecom) is niet een bedrijf waar je je energie wilt halen.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  2. Vind het altijd wel gezellig als ze bellen. Beetje aan de praat houden en lastige vragen stellen. Dan de week erop terug laten bellen. Je moet iets als je vaak in de auto zit, dan is oplichters pesten een prima tijdverdrijf. Anders vallen ze mijn bejaarde moeder lastig…

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  3. Bedenktijd is wettelijk verplicht en je kunt binnen 14 dagen zonder meer opzeggen. En sprookjes bestaan niet maar u gelooft er kennelijk nog in.

    Beantwoorden
  4. Gebeld door 010-3116374 met spannend verhaal dat de ACM het contract met mijn nieuwe energieleverancier zou hebben ontbonden. Omdat ze dat vervelend vonden stelden ze telefonisch een ander contract voor. Dat zou qua tarief vergelijkbaar zijn. Helaas werd er bij het voorrekenen wat creatief gewerkt: 6,8 ct wrd even afgerond op 6 ct and daarnaast werd die 6ct even vergeleken het bedrag van mijn nieuwe leverancier. Het feit dat de nieuwe leverancier ook BTW in het tarief had opgenomen werd even ‘vergeten’. Tevens meldde de vriendelijke dame dat zij samenwerkten met Gaslicht.com. Die ‘samen’werking was wel eenzijdig want Gaslicht.com gaf aan dit niet te doen. Net zoals mijn nieuwe maatschappij. Waren zich niet bewust van enige betrokkenheid door ACM. Als laatste controle toch nog gevraagd om de de interventie door de ACM even naar mij te sturen (lijkt mij wel fair wanneer mijn contract wordt ontbonden). Dat kon niet want die melding. kwam automatisch uit hun systeem. Jaja. sprookjes komen ook automatisch uit mijn duim.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  5. Ben gebeld door Energietelecom,werd gezegd dat er een afspraak was dat ze zouden bellen als er een lagere prijs was.Ik heb nooit eerder contact gehad met Energietelecom.
    Heb gezegd dat ik van deze telefoontjes helemaal gek word omdat ik dagelijks meerdere keren gebeld word.Als antwoord kreeg ik dat alleen Energietelecom kon zorgen dat ik niet meer lastig gevallen zou worden.
    Heb gezegd dat ik verder ging met mijn werk en dat ik de telefoon er op zou leggen.Daarna nog 20 keer terug gebeld maar niet meer opgenomen.
    Die man heeft toch nog een offerte naar mijn mail gestuurd,waar ik niet om gevraagd heb.
    Dit vind ik ronduit schandalig.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk Not Rated
    Energieprijzen Not Rated
    Overstapproces Not Rated
    Energierekening Not Rated
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid Not Rated
    Klachtafhandeling Not Rated
    Beantwoorden
  6. Onder valse voorwendselen gebeld . Ze deden of ze in opdracht van Nuon belden.Dat mijn tarief omlaag kon .Maar de gegegevens die ze hadden klopten niet met wat bij Nuon bekend is dus aangegeven dat ik contact opneeem met Nuon om het te controleren. Ze willen volgende week terug bellenben benieuwd of ze het doen. Kreeg wel een offerte via de mail ik heb er op gestaan dat ze die stop zetten dus ik hoop dat het goed gaat. Onvoorstelbaar dat ze ongevraagd dit kunnen doen

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 22222
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  7. Ongevraagd werd ik gebeld door iemand die zei alles van ons energiecontract te weten. Naam, postcode en woonplaats klopten, de rest kon hij niet zeggen > wist hij dus kennelijk niet. Het lijkt alsof deze persoon van onze energieleverancier is maar is niet zo. Hij zei dat het altijd goedkoper kan via hun. Als je er goed induikt, is dat helemaal niet zo. Wees dus zeer alert en ga er niet meteen op in!!

    Beantwoorden
  8. Een stelletje oplichters, onder valse voorwendsels (doen hun voor of ze namens de energie leverancier bellen waar je bij bent aangesloten) een contract aan laten gaan. Weten ook al je gegevens tot geboortedatum toe. Door iemand gebeld die de Nederlandse taal amper machtig is. Pas dus op voor dit stel oplichters!!!!!!

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen Not Rated
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  9. onder valse voorwendselen een contract laten aangaan.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk Not Rated
    Energieprijzen Not Rated
    Overstapproces Not Rated
    Energierekening Not Rated
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid Not Rated
    Klachtafhandeling Not Rated
    Beantwoorden
  10. Gebeld door een medewerker die bijna onverstaanbaar praatte. Wekte bij mij de indruk dat ze van mijn huidige maatschappij waren. Kreeg een SMS van energietelecom waar zelfs NLE (huidige leverancier) boven stond.
    In de mail die ze naar aanleiding van het telefoongesprek stuurden wekte ze de indruk dat ik een offerte had aangevraagd. Moest gelijk kijken of de mail was binnengekomen. Had hier geen zin in en na ons telefoongesprek de mail goed bekeken.

    Waardeloos vind het bijna oplichting!!!

    Heb geen offerte aangevraagd en al helemaal niet gevraagd om gebeld te worden.

    Beantwoorden
  11. Ga niet met hen in zee!

    Het maandbedrag klopt niet wat ik had afgesproken en het contract bleek helemaal niet na een jaar opzegbaar, maar 5 jaar vast.

    Op het moment dat ik erachter kwam, zijn ze telefonisch onbereikbaar. Evenals de EnergieMaatschappij waar ze mij naar over gezet hebben.

    NIET DOEN!!

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  12. Enthousiaste medewerker en snelle afhandeling vond ik het prettigst.

    gebleken is dat er ook ruime tijd wordt gegeven om het eerst na te lezen en daarna een bedenktijd van start gaat.

    zelf vind ik dat de prijzen bij iedereen ongeveer hetzelfde zijn en daarom is het voor mij belangrijk er geen omkijken naar te hebben bij welke leverancier dan ook.

    Beantwoorden

Plaats een reactie

dertien + 11 =