1 jaar collectieve tarieven

  • 1 jaar vaste stroom en gas tarieven
  • Overstapservice (Gratis overstappen)
  • Scherp verlengingsaanbod na afloop
  • Elektriciteit uit duurzame bronnen
  • Gratis Powerpas (Kortingsacties)

Meedoen

3 jaar collectieve tarieven

  • 3 jaar vaste stroom en gas tarieven
  • Overstapservice (Gratis overstappen)
  • Scherp verlengingsaanbod na afloop
  • Elektriciteit uit duurzame bronnen
  • Gratis Powerpas (Kortingsacties)

Meedoen

5 jaar collectieve tarieven

  • 5 jaar vaste stroom en gas tarieven
  • Overstapservice (Gratis overstappen)
  • Scherp verlengingsaanbod na afloop
  • Elektriciteit uit duurzame bronnen
  • Gratis Powerpas (Kortingsacties)

Meedoen

Energietelecom.nl

Algemene indruk11111
Helpdesk11111
Energieprijzen11111
Overstapproces11111
Energierekening11111
Reclames11111
Bereikbaarheid1.251.251.251.251.25
Klachtafhandeling11111

Geef een beoordeling

Klik op de sterren om te beoordelen

Gemiddelde beoordeling 1.8 / 5. Aantal beoordelingen: 200

11 gedachten over “Energietelecom.nl”

  1. Bedenktijd is wettelijk verplicht en je kunt binnen 14 dagen zonder meer opzeggen. En sprookjes bestaan niet maar u gelooft er kennelijk nog in.

    Beantwoorden
  2. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    Gebeld door 010-3116374 met spannend verhaal dat de ACM het contract met mijn nieuwe energieleverancier zou hebben ontbonden. Omdat ze dat vervelend vonden stelden ze telefonisch een ander contract voor. Dat zou qua tarief vergelijkbaar zijn. Helaas werd er bij het voorrekenen wat creatief gewerkt: 6,8 ct wrd even afgerond op 6 ct and daarnaast werd die 6ct even vergeleken het bedrag van mijn nieuwe leverancier. Het feit dat de nieuwe leverancier ook BTW in het tarief had opgenomen werd even ‘vergeten’. Tevens meldde de vriendelijke dame dat zij samenwerkten met Gaslicht.com. Die ‘samen’werking was wel eenzijdig want Gaslicht.com gaf aan dit niet te doen. Net zoals mijn nieuwe maatschappij. Waren zich niet bewust van enige betrokkenheid door ACM. Als laatste controle toch nog gevraagd om de de interventie door de ACM even naar mij te sturen (lijkt mij wel fair wanneer mijn contract wordt ontbonden). Dat kon niet want die melding. kwam automatisch uit hun systeem. Jaja. sprookjes komen ook automatisch uit mijn duim.

    Beantwoorden
  3. Algemene indruk11111
    HelpdeskNot Rated
    EnergieprijzenNot Rated
    OverstapprocesNot Rated
    EnergierekeningNot Rated
    Reclames11111
    BereikbaarheidNot Rated
    KlachtafhandelingNot Rated

    Ben gebeld door Energietelecom,werd gezegd dat er een afspraak was dat ze zouden bellen als er een lagere prijs was.Ik heb nooit eerder contact gehad met Energietelecom.
    Heb gezegd dat ik van deze telefoontjes helemaal gek word omdat ik dagelijks meerdere keren gebeld word.Als antwoord kreeg ik dat alleen Energietelecom kon zorgen dat ik niet meer lastig gevallen zou worden.
    Heb gezegd dat ik verder ging met mijn werk en dat ik de telefoon er op zou leggen.Daarna nog 20 keer terug gebeld maar niet meer opgenomen.
    Die man heeft toch nog een offerte naar mijn mail gestuurd,waar ik niet om gevraagd heb.
    Dit vind ik ronduit schandalig.

    Beantwoorden
  4. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid22222
    Klachtafhandeling11111

    Onder valse voorwendselen gebeld . Ze deden of ze in opdracht van Nuon belden.Dat mijn tarief omlaag kon .Maar de gegegevens die ze hadden klopten niet met wat bij Nuon bekend is dus aangegeven dat ik contact opneeem met Nuon om het te controleren. Ze willen volgende week terug bellenben benieuwd of ze het doen. Kreeg wel een offerte via de mail ik heb er op gestaan dat ze die stop zetten dus ik hoop dat het goed gaat. Onvoorstelbaar dat ze ongevraagd dit kunnen doen

    Beantwoorden
  5. Ongevraagd werd ik gebeld door iemand die zei alles van ons energiecontract te weten. Naam, postcode en woonplaats klopten, de rest kon hij niet zeggen > wist hij dus kennelijk niet. Het lijkt alsof deze persoon van onze energieleverancier is maar is niet zo. Hij zei dat het altijd goedkoper kan via hun. Als je er goed induikt, is dat helemaal niet zo. Wees dus zeer alert en ga er niet meteen op in!!

    Beantwoorden
  6. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    EnergieprijzenNot Rated
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    Een stelletje oplichters, onder valse voorwendsels (doen hun voor of ze namens de energie leverancier bellen waar je bij bent aangesloten) een contract aan laten gaan. Weten ook al je gegevens tot geboortedatum toe. Door iemand gebeld die de Nederlandse taal amper machtig is. Pas dus op voor dit stel oplichters!!!!!!

    Beantwoorden
  7. Algemene indruk11111
    HelpdeskNot Rated
    EnergieprijzenNot Rated
    OverstapprocesNot Rated
    EnergierekeningNot Rated
    ReclamesNot Rated
    BereikbaarheidNot Rated
    KlachtafhandelingNot Rated

    onder valse voorwendselen een contract laten aangaan.

    Beantwoorden
  8. Gebeld door een medewerker die bijna onverstaanbaar praatte. Wekte bij mij de indruk dat ze van mijn huidige maatschappij waren. Kreeg een SMS van energietelecom waar zelfs NLE (huidige leverancier) boven stond.
    In de mail die ze naar aanleiding van het telefoongesprek stuurden wekte ze de indruk dat ik een offerte had aangevraagd. Moest gelijk kijken of de mail was binnengekomen. Had hier geen zin in en na ons telefoongesprek de mail goed bekeken.

    Waardeloos vind het bijna oplichting!!!

    Heb geen offerte aangevraagd en al helemaal niet gevraagd om gebeld te worden.

    Beantwoorden
  9. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    Ga niet met hen in zee!

    Het maandbedrag klopt niet wat ik had afgesproken en het contract bleek helemaal niet na een jaar opzegbaar, maar 5 jaar vast.

    Op het moment dat ik erachter kwam, zijn ze telefonisch onbereikbaar. Evenals de EnergieMaatschappij waar ze mij naar over gezet hebben.

    NIET DOEN!!

    Beantwoorden
  10. Enthousiaste medewerker en snelle afhandeling vond ik het prettigst.

    gebleken is dat er ook ruime tijd wordt gegeven om het eerst na te lezen en daarna een bedenktijd van start gaat.

    zelf vind ik dat de prijzen bij iedereen ongeveer hetzelfde zijn en daarom is het voor mij belangrijk er geen omkijken naar te hebben bij welke leverancier dan ook.

    Beantwoorden

Plaats een reactie

vijf × 5 =

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling