Eon


Eon is één van de energie aanbieders op de Nederlandse energiemarkt. Wilt u klant worden bij Eon? Er zijn nu in totaal 58 mensen met ervaringen over Eon. Wat zijn uw ervaringen met Eon? Geef Eon met behulp van de sterren een beoordeling. Hoe meer sterren hoe beter.

Eon ervaringen

Geef Eon een beoordeling

Eon: energie, kosten, tarieven en acties

Wilt u een actie, dienst of product van Eon vergelijken met andere energie aanbieders / vergelijkingssites? Bezoek dan ook de websites van andere energie aanbieders en lees vooral ook de reviews. Door de ervaringen te lezen weet u wat u van Eon kan verwachten.

Eon stroom en gas aanbiedingen

Vergelijk Eon met anderen

Vul uw verbruik en postcode in en klik op de oranje knop. Pas de filteropties toe om de energie aanbiedingen neutraal en objectief te vergelijken die aansluiten op uw situatie en voorkeuren. U krijgt daardoor inzicht in de kosten per aanbieder. Zo weet u dus welke stroom en gas aanbieder de laagste maandlasten heeft.

Actuele Eon tarieven en aanbiedingen 2019

Eon tarieven 2019 en aanbiedingen vergelijken? Duizenden mensen vergelijken online en besparen honderden euro's! Wilt u de Eon tarieven 2019 en aanbiedingen vergelijken? Ga dan ook naar Energievergelijking.nl. Energievergelijking.nl is één van de beste onafhankelijke energie vergelijkingssites van Nederland! Vergelijk het aanbod van alle energieleveranciers op Energievergelijking.nl en kijk of u kan besparen.

Eon Consumentenbond, kassa, radar?

De Consumentenbond, kassa, radar zijn consumentenprogramma's. Zij helpen consumenten mee om de beste keuze te maken. Het is mogelijk dat Eon ook is besproken. Om te weten of dat ook daadwerkelijk het geval is kunt u de site van de Consumentenbond, kassa, tros radar doorzoeken op "Eon". U krijgt dan direct te zien of Eon is besproken en wat anderen over Eon te zeggen hebben.

Storing melden: Bel 0800 - 9009 (gratis)

Wilt u een storing melden? Stroom en gas storingen bij Eon kunt u zelf doorgeven via het nationaal storingsnummer. Bel bij storing het Nationaal Storingsnummer gas en stroom 0800 - 9009 (gratis) bij storing in de gas- en/of stroomlevering of als u een gas geur ruikt. Het nationaal storingsnummer is 24 uur per dag bereikbaar.

58
Reageer op dit artikel

avatar
58 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
52 Comment authors
flatus de gaviawil veroudenBenIngeborgBert Recent comment authors
  Subscribe  
Abonneren op
flatus de gavia
Gast
flatus de gavia

EON was de soepelste energieleverancier, kon je afspraken mee maken als mens ipv een nummer beleid beleid beleid.
Nu is alles weer overgenomen door die flut eneco frankenstein.

wil verouden
Gast
wil verouden

schandalig telefonisch er in gestonken; had een contract bij eon prive; overgestapt met valse informatie naar eon zakelijk; n.b. dezelfde leverancier! betaal nu 19 % meer1
ze reageren niet op mail of aangetekende brief.
maar ik ben blijkbaar niet de enige.
nooit met eon in zee gaan!!!

Ben
Gast
Ben

Ook lekker ben ik overgestapt afgelopen maand van eneco naar eon krijg ik een mail waarin staat dat eneco eon heeft overgenomen,ik dacht had ik net zo goed bij eneco kunnen blijven, en de app van eneco werkt alleen op werkdagen.

Ingeborg
Gast
Ingeborg

Via een deurverkoper overgestapt naar E.on, die mij beloofde i.p.v. 45 euro per maand (bij NUON) nog maar 35 euro per maand te kunnen laten betalen bij E.on. Dit klonk erg goed dus ik ging er akkoord mee, bij mij eerste rekening bleek ik geen 35 euro te moeten betalen maar 53 euro!! Ik werd op dat moment gebeld door NUON die zich afvroegen waarom ik was overgestapt en of hun nog iets voor mij konden betekenen. ik vertelde het verhaal en hun wilde dit graag voor mij terug draaien. Nu ben ik weer terug bij NUON waar ik nu… Lees verder »

Bert
Gast
Bert

EON stuurt brieven “uw persoonlijk overzicht” met m3 prijzen ( aardgas) daarop voor de komende periode. Op de eindafrekening hanteren ze echter hogere €/m3. Als je reclameert tot 2 keer toe nu krijg je geen enkele respons.

Arjan
Gast
Arjan

EON Wat een vreselijk stel oplichters via telefoon (Synion en zeggen dat ze de energie vergelijker zijn)benaderd zou goedkoper uitziijn bij EON Nou van 77naar 114 €en zakelijk contract voor drie jaar opzeggen kan gaat wel geld kosten Nou we gaan weg wil echt niks met dit K bedrijf te maken hebben Bellen kan hoor we zoeken het uit Mn En natuurlijk had ik het beter moeten lezen alleen stond erin de mail dat opzeggen niet gaat bij zakelijk Dus via tel veel beloven dan wurg contract waar je niet vanaf kan EON zou zich moeten schamen om met synion… Lees verder »

Anna
Gast
Anna

Wat een vreselijk bedrijf. Natuurlijk eerst door zo’n deur tot deurverkoper een gouden voorstel gekregen maar toen de rekening uiteindelijk kwam gingen we voor 46 euro per maand het schip in terwijl ik prima zat bij mijn oude leverancier. Betaal je niet geheel op tijd dan krijg je vrolijk de rekening + het aankomende termijn erbij voorgeschoteld en wordt je ‘s avonds via een bel computer gestalkt. We gaan binnenkort verhuizen naar een woning met stadsverwarming. We nemen de opzegboete van E-ON voor lief…

Sharonb
Gast
Sharonb

de overstap van E-on is makkelijk en snel gegaan. aan de deur een mevr langs geweest en heeft alles goed uitgelegd.

Ruud Aarsman
Gast
Ruud Aarsman

Eon mijden als de pest. Het zijn oplichters.

Hetty Eykholt
Gast
Hetty Eykholt

ik heb al vanaf 06-10-2017 een probleem met E-On en nu sturen ze me ook nog twee verschillende jaarrekeningen waarop ik veel meer gas gebruikt zou hebben dan er in werkelijkheid is verbruikt,dus met een enorme kostenplaat !863.84 op 1 jaarafrekening euro en dan ook nog een 2de jaarafrekening !! In al de 20 jaren dat ik hier woon heb ik nog nooit zoveel gebruikt en nu zijn we nog maar met 2 gepensioneerde actieve personen die niet de hele dag thuis zijn ,dus verbruiken we eigenlijk minder ,ik heb een klacht liggen bij E-on maar dat schiet nog steeds… Lees verder »

Sander
Gast
Sander

Mijn werd een maandbedrag voor gesteld en afgesproken en bij de eerste afschrijving was het maandbedrag met 31 euro per maand verhoogd. Ook werd mijn verteld dat de overstap geheel kosteloos zou zijn. Echter na over gestapt te zijn blijkt hier ineens een maximum aan te zitten en blijf ik met de overige kosten zitten. Voordat ik ging overstappen had ik duidelijk gevraagd of hier kosten aan zaten en werd mij nogmaals verteld dat het kosteloos was. Heb nog nooit zoveel spijt gehad van een overstap en zou iedereen die overstapt naar e-on willen adviseren om alles op papier te… Lees verder »

Mark
Gast
Mark

Door een verkoper een mooie calculatie voorgeschoteld gekregen en op basis daarvan besloten de overstap te maken. Helaas kreeg ik later per mail de bevestiging met het termijnbedrag, enkel alleen 2x zo hoog dan is afgesproken. Klantenservice van E.ON gebeld en zeer stug te word gestaan. Tot ziens E.ON, de € 250,- aan escape clausule betaal ik maar al te graag om bij jullie weg te gaan!

Hlh visccher
Gast
Hlh visccher

Zeer arrogante klantenservice
Geven hun fouten niet toe
Ook al heb ik het zwart op wit
Moest na de overstap van essent naar eon 700 euro bijbetalen

wim
Gast
wim

Ik ben genaaid door Nationale Energie Vergelijker. Voordat ik überhaupt de aanbieding had kunnen zien was deze al geaccepteerd. proficiat met deze geweldige overeenkomst, dus maar eens kijken wat mij door de strot was geduwd.Zie ik een wurgcontract waar de honden niets van lusten. Nationale energie vergelijker reageert niet op mails, gebruikt 2 adressen dus de aangetekende brief zal wel verkeerd aangekomen zijn, kortom shit. Ik wil dus niets met nationale energie vergelijker en met E.On uit te staan hebben, ben benieuwd wat het gaat kosten om van een niet gewenst en niet genoten overeenkomst af te komen. Mensen zonder… Lees verder »

Jacqueline Dreuge
Gast
Jacqueline Dreuge

Onze situatie is dat we gescheiden zijn, ik in het huis blijf maar de contractnemer verhuisd. De contractnemer heeft geen nieuw contract nodig vanwege samenwonen, maar ik kan het contract niet op mijn naam laten zetten. Eerst moet het contract incl hoog boetebedrag opgezegd worden en dan moet ik een nieuw contract op mijn naam afsluiten. Dit is echt geld klopperij!! Belachelijk dat er geen regeling voor dit soort veel voorkomende gevallen is!

MevrouwM
Gast
MevrouwM

Pas op! Oplichters 1e klas MevrouwM 10 augustus 2017 Met een mooie aanbieding binnen gelokt. Voor mij als toen alleenstaande mama in crisis klant geworden bij E.on met alle vertrouwen in de telefoniste die ik sprak om het contract op te stellen. Mooi vrij normaal tarief per maand, maar dan krijg je even het jaarafrekening dat je even dik €900 mag betalen *slik* HOE DAN?!. Dat zou dus beteken dat ik, samen met mn zoontje van toen 4 jaartjes jong, het DUBBELE zou verbruikt hebben dan geschat! WHAT THE.. Maar alles zou kloppen volgens de nogal onvriendelijke medewerkers van E.on.… Lees verder »

Felix
Gast
Felix

Crimineel fraude bij e.on medewerker

Mijn identiteit is misbruikt door e.on medewerker en gebruik nephandtekening om me in te schrijven op een valse overeenkomst die naar mijn e-mail is gestuurd.

ik werd informatiepakket aangeboden maar ik ben het er nooit mee eens te ondertekenen omdat ik de truc vermoedde om een ​​contract in te stemmen.

Gelieve deze fraude te onderzoeken en deze valse overeenkomst onmiddellijk te annuleren, anders moet ik dit aan de politie melden en deze zaak naar de rechtbank brengen!

Mk
Gast
Mk

Echt met afstand de meest waardeloze energieleverancier die er bestaat. Slechte klachtafhandeling, regelmatig achterstanden met afhandelen van mail, fouten in facturen, onterechte aanmaningen, niet verwerken verhuizingen, onjuiste gegevens verstrekken, valse voorwendselen bij afsluiten contracten. Dit is nog maar het topje van de ijsberg, zelden zo’n slecht bedrijf meegemaakt.

Joyce van der tol
Gast
Joyce van der tol

Agressieve en misleidende telefonische benadering. Ik schijn aan een contract vast te zitten, terwijl in de email vermeld werd dat het een aanbieding en door ‘ja’ te klikken de offerte 2 weken zou blijven gelden. Dat stond ook zo vermeld onder de button. Ik zou nergens aan vast zitten, totdat ik het contract zou activeren. Zeker 4 x genoemd dat ik absoluut niet wilde overstappen en het gesprek puur uit beleefdheid onderging. Ik maak hier een zaak van. Alle andere consumenten: wees gewaarschuwd.

Yazar
Gast
Yazar

Als zakelijk klant heb ik heel slecht ervaring meegemaakt. Ontevreden als relatie met hun debiteurenbeheer.Terwijl de betalingen met paar dagen verschil werd nagekomen is de regeling afspraak komen te vervallen zonder enige bericht. Niet oplossingsgericht aanpak, gelukkig ben ik nu overgestapt.

Holterman
Gast
Holterman

EON stuurt verkopers langs de deur en laat ouderen in hun babbeltrucjes vallen. Ze beloven dat je bij EON minder betaald, maar als puntje bij paaltje komt, betaal je ineens een tientje meer.

Ayla
Gast
Ayla

Pas op ze stoppen de meeste energie in het geld uit je zakken te kloppen. Doen net of ze geen opzegging hebben ontvangen. Boeven

Tineke
Gast
Tineke

Ik wou dat ik de recenties had gelezen voordat ik was overgestapt naar EON.

Verhuizing betekend 2 maanden in beide huizen (oud & nieuw) GWL betalen. Absurd.

De eind afrekening >350 EURO bij betalen voor de 5 maanden (3 maand zomer, 2 maand winter), klinkt mij ook heel gek in de oren.

En als je dan telefonisch om opheldering vraagt, word er geïrriteerd gereageeerd. “Zoals als ik al heb uitgeleged”, “Dit is zo bij elke energie maatschappij”.

Ik stap ASAP over naar een andere energie leverancier.

D.Kamphausen
Gast
D.Kamphausen

Eon, is bij mijn moeder van 95 langsgeweest en hebben haar een contract aangesmeerd, ik kan het niet anders verwoorden omdat men gelijk door heeft dat mijn moeder er niks van snapt. Erg BOOS BEN IK HIEROVER, SCHAAM JE!

Gijsje
Gast
Gijsje

Zojuist gebeld door Eon. Zonder te vragen of ze gelegen belde stak ze van wal met vragen over tenaamstelling. Echter kon ik haar niet te woord staan. Geheel ongevraagd en zeer respectloos zei de telefoniste ” dan moet je maar niet opnemen”. Op dit moment speelt er meer dan me lief is in de persoonlijke sfeer en moet ik telefonisch standby zijn. Ik benatwoord dus alles, anoniem en onbekende nummer inclusief. Vervolgens hing ze op…….

Peter
Gast
Peter

Ga weg bij eon krijg steeds betalingsherinnering terwijl ik het per bank betaalt heb, kan het en heb het aangetoondaar dat blijkt niet te helpen moet gewoon betalen met extra incasso kosten, zo snel mogelijk weg bij O`EN Benelux

Willem
Gast
Willem

Overgestapt van Greenchoice naar E.ON. Nu heb ik de afrekening gekregen van Greenchoice en daar zijn geschatte standen gebruikt. Heel bijzonder aangezien ik een slimme meter heb en bij het overstappen je dan geen standen hoeft door te geven. De meter mag de leverancier gewoon uitlezen, wat greenchoice altijd gedaan heeft. Na een rondje gebeld te hebben met Greenchoice, Westland Infra en E.ON, er achter gekomen dat de netbeheerder hier niets mee te maken heeft. E.ON is leidend in dit geval en had op de overstapdatum de standen moeten uitlezen en door moeten geven aan GC en WI. Nu zijn… Lees verder »

sebas
Gast
sebas

Correctie…

175-113 maakt geen 36 maar 175-139 wel:)