Eon

Is Eon betrouwbaar? Lees 100% onafhankelijk ervaringen en reviews van echte klanten. Heeft u een klacht over Eon? Wilt u klant worden bij Eon of bent u reeds klant en wilt u ervaringen met Eon delen? Er zijn nu in totaal 58 mensen met ervaringen over Eon. Wat zijn uw ervaringen met Eon? Geef Eon met behulp van de sterren een beoordeling. Hoe meer sterren hoe beter de score.

Is Eon goedkoop? Vergelijk en bespaar!

Wilt u weten of Eon goedkoop is? Vergelijk Eon met hulp van online vergelijkingssites. Daarmee kunt u gratis en snel energie vergelijken en zorgeloos overstappen naar de goedkoopste energie aanbieder. In veel gevallen profiteert u ook nog eens van goedkopere energiedeals, die u anders misschien wel was misgelopen.

Start met energie vergelijken en bereken uw voordeel.

Algemene indruk1.481.481.481.481.48
Helpdesk1.351.351.351.351.35
Energieprijzen1.51.51.51.51.5
Overstapproces1.611.611.611.611.61
Energierekening1.421.421.421.421.42
Reclames1.411.411.411.411.41
Bereikbaarheid1.581.581.581.581.58
Klachtafhandeling1.261.261.261.261.26

Geef een beoordeling

Klik op de sterren om te beoordelen

Gemiddelde beoordeling 1.8 / 5. Aantal beoordelingen: 311

Het spijt ons dat je dit niet nuttig vond

Laten we het samen nuttig maken

58 gedachten over “Eon”

  1. Algemene indruk55555
    Helpdesk44444
    Energieprijzen44444
    Overstapproces55555
    Energierekening55555
    ReclamesNot Rated
    Bereikbaarheid55555
    Klachtafhandeling44444

    EON was de soepelste energieleverancier, kon je afspraken mee maken als mens ipv een nummer beleid beleid beleid.
    Nu is alles weer overgenomen door die flut eneco frankenstein.

  2. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    schandalig telefonisch er in gestonken; had een contract bij eon prive; overgestapt met valse informatie naar eon zakelijk; n.b. dezelfde leverancier! betaal nu 19 % meer1
    ze reageren niet op mail of aangetekende brief.
    maar ik ben blijkbaar niet de enige.
    nooit met eon in zee gaan!!!

  3. Ook lekker ben ik overgestapt afgelopen maand van eneco naar eon krijg ik een mail waarin staat dat eneco eon heeft overgenomen,ik dacht had ik net zo goed bij eneco kunnen blijven, en de app van eneco werkt alleen op werkdagen.

  4. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    Via een deurverkoper overgestapt naar E.on, die mij beloofde i.p.v. 45 euro per maand (bij NUON) nog maar 35 euro per maand te kunnen laten betalen bij E.on. Dit klonk erg goed dus ik ging er akkoord mee, bij mij eerste rekening bleek ik geen 35 euro te moeten betalen maar 53 euro!! Ik werd op dat moment gebeld door NUON die zich afvroegen waarom ik was overgestapt en of hun nog iets voor mij konden betekenen. ik vertelde het verhaal en hun wilde dit graag voor mij terug draaien. Nu ben ik weer terug bij NUON waar ik nu 50 euro per maand betaal, dus alsnog 5 euro duurder dan ik gewend was doordat ik weer opnieuw begonnen ben. Vandaag een rekening ontvangen van E.on van 210 euro omdat ik mijn contract ontbonden heb, want zoals de deurverkoper mooi vertelde ‘kan opgezegd worden wanneer je wil’ blijkt ook niks te kloppen. ik voel me zwaar voorgelogen door E.on en toen ik hier over belde dreigde ze alleen maar met het feit dat ik gewoon moet betalen en anders deurwaarders aan de deur krijg. Hierdoor vind ik het de slechtste energieleverancier die ik mee heb gemaakt, totaal niet klantvriendelijk en een stel liegende dieven. Nuon daarin tegen heb ik hierna gebeld en die wil een deel van mijn rekening vergoeden, hier kan E.on nog heel veel van leren.

  5. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    EON stuurt brieven “uw persoonlijk overzicht” met m3 prijzen ( aardgas) daarop voor de komende periode. Op de eindafrekening hanteren ze echter hogere €/m3. Als je reclameert tot 2 keer toe nu krijg je geen enkele respons.

  6. EON
    Wat een vreselijk stel oplichters via telefoon (Synion en zeggen dat ze de energie vergelijker zijn)benaderd zou goedkoper uitziijn bij EON
    Nou van 77naar 114 €en zakelijk contract voor drie jaar opzeggen kan gaat wel geld kosten
    Nou we gaan weg wil echt niks met dit K bedrijf te maken hebben
    Bellen kan hoor we zoeken het uit Mn
    En natuurlijk had ik het beter moeten lezen alleen stond erin de mail dat opzeggen niet gaat bij zakelijk
    Dus via tel veel beloven dan wurg contract waar je niet vanaf kan
    EON zou zich moeten schamen om met synion in zee te gaan
    Sterren die Verdienen ze niet hooguit een schop voor hun *
    Arjan

  7. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    Wat een vreselijk bedrijf. Natuurlijk eerst door zo’n deur tot deurverkoper een gouden voorstel gekregen maar toen de rekening uiteindelijk kwam gingen we voor 46 euro per maand het schip in terwijl ik prima zat bij mijn oude leverancier. Betaal je niet geheel op tijd dan krijg je vrolijk de rekening + het aankomende termijn erbij voorgeschoteld en wordt je ‘s avonds via een bel computer gestalkt. We gaan binnenkort verhuizen naar een woning met stadsverwarming. We nemen de opzegboete van E-ON voor lief…

Plaats een reactie

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling

Vul uw gegevens in en bereken uw voordeel!