Fenor


Fenor is één van de energie aanbieders op de Nederlandse energiemarkt. Wilt u klant worden bij Fenor? Er zijn nu in totaal 2 mensen met ervaringen over Fenor. Wat zijn uw ervaringen met Fenor? Geef Fenor met behulp van de sterren een beoordeling. Hoe meer sterren hoe beter.

Fenor ervaringen

Geef Fenor een beoordeling

Fenor: energie, kosten, tarieven en acties

Wilt u een actie, dienst of product van Fenor vergelijken met andere energie aanbieders / vergelijkingssites? Bezoek dan ook de websites van andere energie aanbieders en lees vooral ook de reviews. Door de ervaringen te lezen weet u wat u van Fenor kan verwachten.

Fenor stroom en gas aanbiedingen

Vergelijk Fenor met anderen

Vul uw verbruik en postcode in en klik op de oranje knop. Pas de filteropties toe om de energie aanbiedingen neutraal en objectief te vergelijken die aansluiten op uw situatie en voorkeuren. U krijgt daardoor inzicht in de kosten per aanbieder. Zo weet u dus welke stroom en gas aanbieder de laagste maandlasten heeft.

Actuele Fenor tarieven en aanbiedingen 2019

Fenor tarieven 2019 en aanbiedingen vergelijken? Duizenden mensen vergelijken online en besparen honderden euro's! Wilt u de Fenor tarieven 2019 en aanbiedingen vergelijken? Ga dan ook naar Energievergelijking.nl. Energievergelijking.nl is één van de beste onafhankelijke energie vergelijkingssites van Nederland! Vergelijk het aanbod van alle energieleveranciers op Energievergelijking.nl en kijk of u kan besparen.

Fenor Consumentenbond, kassa, radar?

De Consumentenbond, kassa, radar zijn consumentenprogramma's. Zij helpen consumenten mee om de beste keuze te maken. Het is mogelijk dat Fenor ook is besproken. Om te weten of dat ook daadwerkelijk het geval is kunt u de site van de Consumentenbond, kassa, tros radar doorzoeken op "Fenor". U krijgt dan direct te zien of Fenor is besproken en wat anderen over Fenor te zeggen hebben.

Storing melden: Bel 0800 - 9009 (gratis)

Wilt u een storing melden? Stroom en gas storingen bij Fenor kunt u zelf doorgeven via het nationaal storingsnummer. Bel bij storing het Nationaal Storingsnummer gas en stroom 0800 - 9009 (gratis) bij storing in de gas- en/of stroomlevering of als u een gas geur ruikt. Het nationaal storingsnummer is 24 uur per dag bereikbaar.

2
Reageer op dit artikel

avatar
2 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
ElijahP Wieland Recent comment authors
  Subscribe  
Abonneren op
Elijah
Gast
Elijah

De site is niet echt een hulpmiddel als je energie verbruik wilt monitoren. Je kan dit alleen als je een slimme meter laat installeren of hebt geïnstalleerd.
De helpdesk is traaaaag. Vragen per mail worden 48 uur later beantwoord.
De functies op de website zijn amateuristisch, het lijkt wel alsof een 15 jarige webdesigner dit in elkaar heeft gezet.
Greenchoice, Eneco zijn hier veel..veel beter in

P Wieland
Gast
P Wieland

Op 3 jan, 2019 heb ik van Fenor een brief ontvangen met daarin de nieuwe tarieven van mijn netbeheerder. Na contact met mijn netbeheerder blijkt dat Fenor verkeerde tarieven voor zowel elektrisch en gas hanteert. Na herhaaldelijk bellen en mailen op 3 en 8 jan, 2019 geeft Fenor geen thuis en zegt dat zij wel de juiste tarieven hanteren. Ik heb op advies van de netbeheerder zelfs de tarievenlijst van Enduris 2019 aan Fenor doorgestuurd, dus hoe moeilijk kan het voor hun zijn. Ik overweeg een klacht bij de geschillencommissie als binnen 1 week de tarieven middels een brief niet… Lees verder »