Fenor

12 Opmerkingen
  1. Zeeeèeer slecht nooit meer weer Fenor dieven zijn het.

  2. Foute boel bij Fenor.
    Via energievergelijken.nl een contract afgesloten omdat ze de goedkoopste waren.
    Na een aantal dagen kreeg ik een bevestiging van Fenor met veel hogere tarieven.
    Wat blijkt?! Ze zijn niet bereikbaar, niet per mail, niet per telefoon.
    Ik heb natuurlijk gelijk gemaild maar we zijn nu een aantal weken verder en ik kreeg gisteren een factuur met een belachelijk hoog maandbedrag wat ze gaan incasseren. Ik heb al in de bedenktermijn laten weten dat ik geen klant wil worden maar ze negeren dit gewoon. Schandalig!!! NIET INTRAPPEN!

    • Bedrag kun je zelf aanpassen op je e
      Ook kun je geïncasseerde bedragen storneren tot 60 dagen na afschrijving.
      Daarna handmatig een lagerbedrag overmaken.
      Men reageert vast wel en dan heb je contact.

  3. Eindafrekening Fenor,

    Eindafrekening gehad van Fenor, deze zou voor 10 januari 2020 worden uitgekeerd. tot nu toe niks ontvangen. klantenservice Fenor totaal onbereikbaar.

  4. Eindafrekening Fenor

    Dit bedrijf betaald de te veel vooraf in rekening gebrachte kosten voor energie niet terug. Eind okt 2019 overgestapt, 6 dec 2019 de eindafrekening gehad met de mededeling dat de verrekening voor 6 jan. 2020 plaats zou vinden. Tot nu geen cent ontvangen en de klantenservice van Fenor is telefonisch vrijwel onbereikbaar.
    Ik raad u aan geen zaken met dit bedrijf te doen

  5. Jeetje wat slecht zeg!
    Zijn veruit de goedkoopste qua energie e.d. maar de bereikbaarheid is slecht en de recensies bevestigen dit.

    Ik wilde overstappen maar ben bang dat goedkoop duurkoop wordt. Wegblijven dus…

  6. zeer belabberde dienstverlening! geen reactie op mails en telefoontjes maar wel door blijven incasseren. Pas na storneren wordt er gereageerd, maar alleen door de incasso afdeling, niet door de klanten service.

  7. Heel snel weggaan bij FENOR.
    Inmiddels een lijst met meer dan 10 klachten over foute antwoorden van de klantenservice, niet nakomen van afspraken, niet intern doorgeven dat dingen verkeerd gaan, telefonische onbereikbaarheid en hogere tarieven rekenen dan contractueel afgesproken. Klachten en ongerustheid zelfs gemeld aan de eigenaar van FENOR Energie. Schijnt allemaal weinig te helpen. Contract opgezegd, wordt mogelijk wel iets voor onze rechtsbijstandverzekering.

  8. zeer traag met eindafrekening
    met terug betaling gaan ze tot het uiterste
    zo lang wachten als het kan
    bellen heeft geen zin
    zeer slecht!!

  9. De site is niet echt een hulpmiddel als je energie verbruik wilt monitoren. Je kan dit alleen als je een slimme meter laat installeren of hebt geïnstalleerd.
    De helpdesk is traaaaag. Vragen per mail worden 48 uur later beantwoord.
    De functies op de website zijn amateuristisch, het lijkt wel alsof een 15 jarige webdesigner dit in elkaar heeft gezet.
    Greenchoice, Eneco zijn hier veel..veel beter in

  10. Op 3 jan, 2019 heb ik van Fenor een brief ontvangen met daarin de nieuwe tarieven van mijn netbeheerder. Na contact met mijn netbeheerder blijkt dat Fenor verkeerde tarieven voor zowel elektrisch en gas hanteert. Na herhaaldelijk bellen en mailen op 3 en 8 jan, 2019 geeft Fenor geen thuis en zegt dat zij wel de juiste tarieven hanteren. Ik heb op advies van de netbeheerder zelfs de tarievenlijst van Enduris 2019 aan Fenor doorgestuurd, dus hoe moeilijk kan het voor hun zijn. Ik overweeg een klacht bij de geschillencommissie als binnen 1 week de tarieven middels een brief niet zijn aangepast.

Laat een reactie achter

EnergieErvaringen.nl
Logo