Gezinsenergie.nl ervaringen 2020

19 bezoekers hebben een ervaring geplaatst over Gezinsenergie.nl.

Lees alle informatie over Gezinsenergie.nl. Er zijn in totaal 19 bezoekers met ervaringen over Gezinsenergie.nl. Schrijf een ervaring over Gezinsenergie.nl en geef een beoordeling. Hoe meer sterren Gezinsenergie.nl krijgt hoe beter de kwaliteit.

Power Energie, internet, verzekeringen en meer

Beste energie aanbiedingen

Gezinsenergie.nl

Gezinsenergie.nl is één van de aanbieders van energie veilingen op de Nederlandse energiemarkt. Bent u op zoek naar ervaringen, reviews, complimenten, maar ook klachten over Gezinsenergie.nl van klanten. Wat zijn uw eigen ervaringen met Gezinsenergie.nl?

Er zijn in totaal 19 mensen met ervaringen over Gezinsenergie.nl. Door alle aanbieders van energie veilingen te vergelijken kunt u gemakkelijk de beste keuze maken. Deel uw beoordeling over Gezinsenergie.nl met andere mensen zodat zij ook de beste keuze kunnen maken.


FAQ

Is Gezinsenergie.nl een betrouwbare energie aanbieder?

Lees de ervaringen. Er zijn in totaal 19 mensen met ervaringen over Gezinsenergie.nl.

Hoe kan ik Gezinsenergie.nl bereiken?

Om Gezinsenergie.nl te bereiken kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice.

Heeft u alle ervaringen over Gezinsenergie.nl gelezen?

Heeft u een goede positieve indruk gekregen door het lezen van de reviews? Dan kunt u naar de website van Gezinsenergie.nl gaan en uw bestelling plaatsen. Leest u veel klachten over Gezinsenergie.nl? Kijk dan verder naar andere aanbieders van energie veilingen.


19 gedachten over “Gezinsenergie.nl”

  1. Wat een waardeloze instantie. Je wordt een contract aangsmeerd, vervolgens maken ze een fout, krijg ik een nieuw contract met hogere prijzen. Een rekening van dik 800.- van 1 maamd, omdat ze de verkeerde meterstanden doorgeven aan mijn oude leverancier. Ondertussen 4 weken bezig om dit opgelost te krijgen. Ze beloven terug te bellen, dit wordt niet gedaan. Krijg je weerr een ander aan de lijn als je weer belt, die nergens vanaf weet. Enorm frustrerend allemaal!!!
    Spijt als haar op mijn hoofd dat ik hiermee in zee gegaan ben.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  2. een paar jaar geleden een contract gehad bij gezinsenergie. na afloop bleken ze niet zo voordelig te zijn als ze zeggen. na herhaaldijk verzoek per telefoon/email om al mijn gegevens te verwijderen maar niets helpt. emails blijven komen. ook werd meerdere keren toegezegd dat het verwijders zou worden en dat ik terug gebeld zou worden. Gijsbert Kamerman krijg je ook niet te spreken. mijn advies: als je niet de goedkoopste leverancier wil en je de rest van je leven emails van gezinsenergie wil ontvangen zou kunnen overwegen om een contract af te sluiten

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 22222
    Overstapproces 22222
    Energierekening 22222
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  3. paar jaar terug een contract gehad daarna overgestapt naar een voordeligere aanbieder. afgemeld voor emails die nog steeds bleven komen maar dat hielp niet. gebeld/ gemaild. allerlei toezeggingen dat mijn gegevens verwijderd zouden worden zijn niet waargemaakt. dhr Kamerman is nooit te bereiken. terugbellen gebeurd ook niet.
    ook zijn ze niet zo voordelig als ze zeggen te zijn. heb het diverse keren vergeleken maar kwamen niet als de goedkoopste uit de bus. mijn conclusie: als je het niet erg vind om niet de goedkoopste aanbieder te hebben en je de rest van je leven emails wil ontvangen kan je overwegen om een contract af te sluiten bij gezinsenergie

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 22222
    Overstapproces 22222
    Energierekening 22222
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  4. Mensen die zich willen aanmelden mijn advies niet doen. Je betaald duurder en je zit aan contract voor 3 jaar vast terwijl je veel meer betaald. Je komt er niet makkelijk onderuit zijn oplichters en jullie worden allemaal genaaid. Ga bij een andere aanbieder waar je korting krijgt als een waardebon. Deze mensen zijn slim je betaald al elke maand duur en als je na 3 jaar kijkt is korting die je krijgt is nog veel duurder dus ze naaien je met de zelfde premies die je betaald voor 3 jaar 4212,- euro voor die totale jaar. Terwijl je bij een andere aanbieder geen eens meer dan dat bedrag betaald terwijl je minstens voor drie jaar goedkoper uit bent bij een andere aanbieder 2880,- euro als je een lage kosten maakt.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  5. Zeer onbetrouwbaar in hun afspraken.
    Ze beloven van alles maar komen hun afspraken niet na.
    En dat met de principes die ze naleven zoals ze zeggen

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 22222
    Overstapproces 11111
    Energierekening Not Rated
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid Not Rated
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  6. Wat een onmogelijk terreur bedrijf die maar blijven bellen!!! Als dit zo doorgaat ga ik hier werk van maken en er bij radar melding van maken!! Hun verkoopstrategie is agressief en hier ben ik niet van gediend. Zelfs na blokkeren van hun nummer en inschrijving belmeniet register, blijven deze idioten bellen!

    Beantwoorden
  7. Energieleverancier in de categorie “Drama”
    ‘k Ga er zo snel mogelijk weg. Moeten ze maar ophouden met de telefoonterreur die ze er op nahouden. Dit is echt niet normaal. Ze blijven maar bellen ondanks telkens weer vertellen dat ze daar mee op moeten houden.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 22222
    Overstapproces 11111
    Energierekening 22222
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  8. Bedrijf blijft me lastig vallen, eerst per telefoon, later per e-mail. Ik ben geen klant en nooit klant geweest. Uitschrijven helpt niet. De grote baas Gijsbert Kamerman zou me handmatig uitschrijven. Hij zegt aan mijn e-mailadres gekomen te zijn na een telefoontje voor marktonderzoek (ofwel een manier om aan je gegevens te komen en dan reclame te sturen). Na herhaalde klachten blijven de reclame-e-mails komen. Zojuist een officiële klacht ingediend bij de autoriteit persoonsgegevens.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk Not Rated
    Energieprijzen Not Rated
    Overstapproces Not Rated
    Energierekening Not Rated
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid Not Rated
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  9. Houden de markt in de gaten. Is er een goedkoper alternatief, ook voor einde oude contract, dan nemen ze contact op. De verkopers van de gerenommeerde merken aan de deur druipen af bij de scherpe prijs die ik via gezinsenergie krijg

    Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 44444
    Bereikbaarheid 44444
    Klachtafhandeling 55555
    Beantwoorden
  10. Bellen met een mooi verhaal, zijn opdringerig en vervolgens 64 euro per jaar duurder dan de rest. Vergeet je je mail te checken, zit je eraan vast. Afkopen na 1 maand kost je 250 euro. Wij kiezen voortaan zelf wel een goed doel uit om te sponsoren!
    Vertrouwen geschaad…

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  11. Slechter dan slecht. Beloven veel. Je krijgt niks dan ellende. Spaar je energie en doe hier niet aan mee. Laat je vooral niet inpakken met cadeaus want die krijg je niet.

    Beantwoorden
  12. Gezinsenergie zijn een stel oplichters, dankzij hun was ik veel duurder uit gelukkig zit ik nu wel bij een betrouwbare energieleverancier die mij waar voor het geld is. Ze plukken je leeg bij dat collectief voor mij zeker geen aanrader. Ze noemen zich de goedkoopste maar dat valt zwaar tegen met hun aanbiedingen.

    Beantwoorden
  13. Een heel slecht energiecollectief met erg onaardig personeel dat mij niet vriendelijk te woord kon staan. Al meerdere malen gevraagd mij niet meer te bellen met hun onzin maar ze blijven doorgaan! Zal hier niet snel naar overstappen.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  14. Helaas ben ik er ook ingetrapt: Gezinsenergie doet niets anders dan de premie opstrijken die je zelf had gekregen als je je zelf had aangemeld als nieuwe klant bij Budget Energie. Zelfs dat doen ze niet voor je, ze sturen je een link door (van Budget Energie) waarna je zelf je gegevens mag invullen. Wat doet Gezinsenergie? Jouw € 75,- premie binnen halen.
    De moraal van het verhaal: Gezinsenergie = graaien in de portemonnee van de klant. Proficiat!

    Beantwoorden
  15. Deze club blijft je lastig vallen, ook al geef je aan dat je geen interesse hebt.
    Waardeloos dus!

    Maar wel adverteren met steun aan een goed doel:-(

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  16. Ze blijven gewoon net zo lang bellen tot je maar besluit om lid te worden. Ik word hier 3x per dag gebeld. Ik heb al vaker aangegeven dat ik niet gebeld wil worden helaas moet ik dat elke 2 weken voor ze spellen.

    Algemene indruk Not Rated
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen Not Rated
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  17. Wil je graag opgelicht worden? Ga dan in zee met ‘gezinsenergie.nl’.
    Onder het motto “Kom er ook bij en start hier uw structurele besparing!”, ben je een dief van eigen portemonnee als je met deze onbetrouwbare club uit Papendrecht zaken doet.
    De prijsvraag is ook een lachertje! Na deelname werd onze zoon gebeld door gezinsenergie en gefeliciteerd met het winnen van de prijsvraag. De prijs niet zoals vermeld in de advertentie, maar 2,50 korting in de webshop. Laat je hier nou structureel te veel betalen! Hier twee keer contact over gehad met een medewerkster van gezinsenergie. Geen enkele terugkoppeling gehad.
    Daarnaast worden persoonlijke gegevens doorverkocht aan derden. Wees gewaarschuwd! Ga niet in zee met de malafide praktijken van Gijsbert Kamerman.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces Not Rated
    Energierekening Not Rated
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid Not Rated
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  18. Heb enige tijd geleden deelgenomen aan gezinsenergie, ben inmiddels weer terug bij Eneco, wat een drammerige instantie is gezinsenergie, ze verplichten je gewoon om deel te nemen aan hun organisatie, rondom gewoon NEGATIEF te noemen, en dat onder het mom van CHRISTELIJK ???? weer de zoveelste gristelijke organisatie waar ik mee omval.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 22222
    Energieprijzen 33333
    Overstapproces 11111
    Energierekening 22222
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  19. Gezinsenergie beloofd veel maar komt niet na wat zij beloven. Wij hebben mensen naar gezinsenergie over laten stappen er wordt al weken beloofd dat wij een keukenmachine krijgen,maar na 6 of zelfs 7 keer bellen weten ze nergens vanaf en wordt het weer bij een ander persoon neer gelegd en krijgen wij zsm het artikel opgestuurd maar nee hoor …..nog steeds niks en worden wij zeggen zij teruggebeld …. tot op heden niks gezien of gehoord belachelijk gewoon !!! (Veel beloven maar niks nakomen) slechte service van gezinsenergie!!

    Beantwoorden

Plaats een reactie

3 × 3 =