Greenchoice


Greenchoice is één van de energie aanbieders op de Nederlandse energiemarkt. Wilt u klant worden bij Greenchoice? Er zijn nu in totaal 55 mensen met ervaringen over Greenchoice. Wat zijn uw ervaringen? Geef Greenchoice met behulp van de sterren een beoordeling. Hoe meer sterren hoe beter.

Greenchoice 2.82/5 (56.42%) 243 reviews

Greenchoice

Greenchoice: Energiekosten, tarieven en acties

Wilt u een actie, dienst of product van Greenchoice vergelijken met andere energie aanbieders / vergelijkingssites? Bezoek dan ook de websites van andere energie aanbieders en lees vooral ook de reviews. Door de ervaringen te lezen weet u wat u van Greenchoice kan verwachten.

Energie aanbiedingen

Energie vergelijken

Energie vergelijken

Vul uw verbruik en postcode in en klik op de oranje knop. Pas de filteropties toe om de energie aanbiedingen neutraal en objectief te vergelijken die aansluiten op uw situatie en voorkeuren. U krijgt daardoor inzicht in de kosten per aanbieder. Zo weet u dus welke stroom en gas aanbieder de laagste maandlasten heeft.

Actuele Greenchoice tarieven en aanbiedingen 2019

Greenchoice tarieven 2019 en aanbiedingen vergelijken? Duizenden mensen vergelijken online en besparen honderden euro's! Wilt u de Greenchoice tarieven 2019 en aanbiedingen vergelijken? Ga dan ook naar Energievergelijking.nl. Energievergelijking.nl is één van de beste onafhankelijke energie vergelijkingssites van Nederland!

Greenchoice Consumentenbond, kassa, radar?

De Consumentenbond, kassa, radar zijn consumentenprogramma's. Zij helpen consumenten mee om de beste keuze te maken. Het is mogelijk dat Greenchoice ook is besproken. Om te weten of dat ook daadwerkelijk het geval is kunt u de site van de Consumentenbond, kassa, tros radar doorzoeken op "Greenchoice". U krijgt dan direct te zien of Greenchoice is besproken en wat anderen over Greenchoice te zeggen hebben.

Storing melden

Storing melden: Bel 0800 - 9009 (gratis)

Wilt u een storing melden? Stroom en gas storingen kunt u zelf doorgeven via het nationaal storingsnummer. Bel bij storing het Nationaal Storingsnummer gas en stroom 0800 - 9009 (gratis) bij storing in de gas- en/of stroomlevering of als u een gas geur ruikt. Het nationaal storingsnummer is 24 uur per dag bereikbaar.

55
Reageer op dit artikel

avatar
55 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
51 Comment authors
MarijeNicNancyJacqueline l'AmiJos Recent comment authors
  Subscribe  
Abonneren op
Marije
Gast
Marije

Echt een belachelijk slecht bedrijf, ik raad zeer af om klant te worden van Greenchoice. Er is een tijdje geleden door iemand anders op ons adres een andere energieleverancier aangevraagd. Zodra wij hier bericht van kregen gelijk achteraan gebeld, het zou geregeld worden, we zouden geen eindnota krijgen etc. Maar 2 maand later en vele telefoontjes en mailtjes verder werkelijk nog niks geregeld behalve dat ze dat andere bedrijf hadden gemaild??!belke keer ook te horen gekregen dat ze ons dezelfde dag nog terug zouden bellen, wat nooit is gebeurd… Maar geen reactie ontvangen op de mail dus hadden ze verder… Lees verder »

Nic
Gast
Nic

Via EigenHuis de aanbieding van GreenChoice genomen.
Tot nu toe is de communicatie bedroevend slecht.

Geen goede start…..

Mocht dit op kort termijn veranderen dan zal ik een update posten.

Ben benieuwd naar andere EigenHuis “swappers” of zij dezelfde bedroevende ervaring hebben met dit bedrijf.

Nancy
Gast
Nancy

Het is dat ik niet lager dan een ‘1’ kan geven.
Ongewenst een contract aangesmeerd waar ik maar niet van af kom. Dreigen met opzegboetes enz… onbetrouwbaar bedrijf!

Jacqueline l'Ami
Gast
Jacqueline l'Ami

Al jaren bij greenchoice. Ook nu weer goed en snel geholpen. Dus schrik van de reacties hieronder..
Heb prijzen vergeleken. Toch besloten om weer een jaar te blijven..

Jos
Gast
Jos

Ik ben al jaren klant bij Greenchoice en schrik wel van onderstaande berichten.
Ik kan dit dit bijna niet geloven.
Ik ben al jaren zeer tevreden.
Als de prijs goed is stap ik daarom ook niet zomaar over, ondanks alle zgn. voordelige aanbieders.
Enige minpuntje is de windmolen in Groningen, dit is volgens mij een misser die nooit zal renderen en volgens mij alle klanten geld kost.
Als mij iemand naar een andere energieleverancier vraagt zeg ik altijd Greenchoice .

Tanja
Gast
Tanja

Gewoon op zaterdagochtend op tijd bellen. Direct een supervriendelijke medewerkster Ashni aan de telefoon. Geduldig, hulpvaardig. Alles uitgelegd en geregeld. Offerte direct ontvangen. Ook uithuiswonende kids nemen energie bij greenchoice af. Tevreden klanten!

anoniem
Gast
anoniem

Administratie al jaren niet op orde, slecht bereikbaar, bedragen worden verhoogd zonder dat dat eerst gecommuniceerd wordt, incasseren wanneer het hun uit komt (zelfs meerdere keren per maand) en over de klantenservice zullen we maar zwijgen…

H.J. Odendaal
Gast
H.J. Odendaal

Zeer slecht bereikbaar, wachttijd 24 minuten.(29-01-2019)
In december mijn maand bedrag met €28.00 verhoogt i.v.m. belasting verhoging.
Betaling Januari 2019???? nog steeds het zelfde als in december, dus NIET aangepast.

Is het bij een andere leverancier beter??? Misschien de moeite waard om uit te proberen?
.

Leni
Gast
Leni

Heel slecht tot bijna niet te bereiken via telefoon
En dat in deze tijd.

Roel
Gast
Roel

Slecht bereikbaar echt verschillende keren moeten bellen voordat ik de juiste leveringsdatums kreeg. Elke keer ongeveer 20 a 30 min wachten dat kan echt niet duurt veel te lang. Ze kunnen mij nu nog geen termijnbedrag geven, het zal mij benieuwen.. Ik ben paar jaar terug nog klant geweest en toen beviel het goed. En ook was niet meer terug te vinden hoeveel ik verbruik dat heb ik toch netjes aangegeven. hopelijk komt het toch nog goed..

Redney
Gast
Redney

Probleem met een meterstand ( door Nuon ) maar dit is na 3 maanden bellen en mailen onmogelijk om dat bij deze club geregeld te krijgen. Echt waardeloos en ook totaal onbekwaam personeel op de klantenservice.

Niemand die daar verantwoordelijkheid neemt allemaal standaard telefoon mensen.

pieter van der molen
Gast
pieter van der molen

Je kiest voor een bepaalde levering en prijs maar het contract houdt daar geen rekening mee en kijkt naar de energie geschiedenis van het pand: ik ben alleenstaand en veel weg terwijl er voor mij 4 personen woonden. Dus ipv de 1100 kwh die ik koos wordt ik afgerekend op 4599 kwh. Veranderen kan pas na een maand. De gegevens ingevuld op de website bij de aanvraag worde niet bekeken.

Marcel
Gast
Marcel

Op 7 december 12 minuten gewacht (wachttijd 15 minuten!!) en toen werd de verbinding verbroken. Wat een waardeloze klantenservice.

W
Gast
W

Dat tuig betaald teveel betaalde gelden na beëindiging niet volgens afspraak terug. Ben weg bij die oplichters en mijn rekening gaat fors omlaag. Volgens mij berekenen ze je gewoon teveel en schommelen ze met de meters!

Hans
Gast
Hans

Oplichters zijn het
Zonder dat ik een contract had afgesloten toch ineens klant??
Dit bedrijf doet zwaar aan fraude

Marco
Gast
Marco

Kan de site van Greenchoice niet bereiken.
Heb Greenchoice gebeld. Ze hadden er ook geen verklaring voor.
Wat moet ik nu doen?

JHP
Gast
JHP

Ontevreden over greenchoice , de levering begon pas op 16 februari 2018 , maar ze zeggen nu het vaste tarief stopt per 1-1-2019 , dat stond in uw contract , dus het contract begint eerder dan de levering, zeer curieus , volgens mij start een contract per leverings datum.

Anna
Gast
Anna

Zeer ontevreden! Telefonisch slecht bereikbaar. Mijn mail waarin ik opzeg binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen werd genegeerd. De datum op het contract was gedateerd voor de bevestingsmail voor aanmelding bij Greenchoise. Na overstap naar andere leverancier kreeg ik een belachelijk hoge rekening voor zeer kort en minimaal energieverbruik (woonde nog niet op nieuw adres).

Mark
Gast
Mark

Greenchoice heeft een speciaal project gestart in onze stad (Emmeloord), hier kunnen maar een beperkt aantal mensen aan deelnemen (begrijpelijk ivm de hoeveelheid beschikbare energie, echter werd dit continu als verkooppraatje aangehaald: er waren nog maar 1 a 2 plekken etc). Wij zoeken het vervolgens netjes uit, de genoemde tarieven op hun website waren voordelig, wij zouden hierdoor goedkoper uitvallen dan bij een andere maatschappij. Hierdoor zijn wij akkoord gegaan. Echter, komt een dag later al het contract binnen, waar al veel ongunstigere tarieven staan, met daarbij nog de tekst dat dit gedurende het contract van 3 jaar nog aangepast… Lees verder »

Chi
Gast
Chi

Via Independer had ik gevraagd of ik dezelfde korting zou krijgen, maar mijn intentie is nooit geweest om voor een drie-jarig contract te gaan. Vandaag 19 Januari 2018 kom ik erachter dat dit toch wel het geval is. Aan de telefoon kreeg ik steeds te horen dat ik bewust voor dit contrat heb gekozen, wat nooit het geval is. Al enkele jaren stappen wij jaarlijks over van energieleverancier om zo kosten te besparen. Ronduit triest. Maandag verwacht ik een belletje en als zij dat niet in orde kunnen krijgen, dan kom ik nooit meer terug als klant bij GreenChoice.

Guus van der Meulen
Gast
Guus van der Meulen

Ik ben verbaasd over de vele negatieve reacties over Greenchoice Energie. Wij zijn sinds dit jaar bij Greenchoice en ik vind het een heel prettig bedrijf, dat zeer goed communiceert met haar klanten. Bereikbaarheid is prima, je kunt veel informatie krijgen. Overstap ging prima. Prettige helpdesk.

Jeffrey
Gast
Jeffrey

Zeer onbeschoft en onredelijk bedrag
Houden onnodig al vanaf april mijn eind nota vast
Zonder enige aanlijding

Bhagwandien
Gast
Bhagwandien

Echte Dieven. Nooit iets met ze beginnen

E.Bhagwandien
Gast
E.Bhagwandien

Sinds 2013 lid van Greenchoice. Laatste 2 jaren hele hoge maandlasten aangeslagen,ondanks dat ik alleen woont. Na herhaalde telefonisch contact en onheus bejegend te zijn, hebben ze mijn maandtarief aangepast en deel van de teveel betaalde teruggegeven. Nu hadden ze ook winddelen, de Juffer. Ook al een wapen om je op te lichten. Heb ik weinig aan gehad en van 200 euro naar 70 euro gedevalueerd in 4 jaren tijd!!! En ook bepalen dat wat het oplevert tot aan verkoop aan de toekomstige eigenaar toekomt. Zijn gewoon oplichters en ze lopen rond met das en jas.

as
Gast
as

een groot drame. het zijn gewoon oplichter… lees hieronder hoe ze je proberen op te lichten door wel maandbedragen in te houden em je jaarafrekening 2,5 maand later betalen met natuurlijk het al weer ruim 400 euro belaatde maandbedragen uit te sluiten. gewoon ver van weg blijven en bv een vandebron oid nemen. zij hebben alle certificaten wel voorelkaar.. hieronder mijn ervaring.. Ik heb op 31-3 mijn meterstanden doorgegeven en krijg mijn verrekening van mijn jaarnota pas in JUNI na verrekening van het maandbedrag van juni de rest pas terug. april en mei zijn gewoon ingehouden maar daar later nog… Lees verder »