Greenchoice ervaringen 2020

60 bezoekers hebben een ervaring geplaatst over Greenchoice.

Lees alle informatie over Greenchoice. Er zijn in totaal 60 bezoekers met ervaringen over Greenchoice. Schrijf een ervaring over Greenchoice en geef een beoordeling. Hoe meer sterren Greenchoice krijgt hoe beter de kwaliteit.

Power Energie, internet, verzekeringen en meer

Beste energie aanbiedingen

Greenchoice

Greenchoice is één van de energieleveranciers op de Nederlandse energiemarkt. Bent u op zoek naar ervaringen, reviews, complimenten, maar ook klachten over Greenchoice van klanten. Wat zijn uw eigen ervaringen met Greenchoice?

Er zijn in totaal 60 mensen met ervaringen over Greenchoice. Door alle energieleveranciers te vergelijken kunt u gemakkelijk de beste keuze maken. Deel uw beoordeling over Greenchoice met andere mensen zodat zij ook de beste keuze kunnen maken.


FAQ

Is Greenchoice een betrouwbare energie aanbieder?

Lees de ervaringen. Er zijn in totaal 60 mensen met ervaringen over Greenchoice.

Hoe kan ik Greenchoice bereiken?

Om Greenchoice te bereiken kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice.

Heeft u alle ervaringen over Greenchoice gelezen?

Heeft u een goede positieve indruk gekregen door het lezen van de reviews? Dan kunt u naar de website van Greenchoice gaan en uw bestelling plaatsen. Leest u veel klachten over Greenchoice? Kijk dan verder naar andere energieleveranciers.


60 gedachten over “Greenchoice”

  1. Waardeloze communicatie bij Greenchoice, dus hierbij mij recensie :
    Ik heb 4 x geprobeerd te communiceren per email, 1 x per reguliere post, 3 verschillende bevestigingen met verschillende termijnbedragen, alles en iedereen loopt langs elkaar heen daar….. dikke 1 !

    Beantwoorden
    • sterren vergeten toe te voegen omdat dat ONDER jullie knop “reaktie” staat ….

      Algemene indruk 11111
      Helpdesk 11111
      Energieprijzen 33333
      Overstapproces 11111
      Energierekening 11111
      Reclames 11111
      Bereikbaarheid 11111
      Klachtafhandeling 11111
      Beantwoorden
  2. Wij zijn al jaren klant bij Greenchoice al wel dikke 10 jaar en hebben nooit problemen gehad. En als er vragen waren dan bel je ze even op en helpen ze je prima.(geen callcenter) maar Greenchoice zelf beantwoord je vragen. Ook werkt de website prima en is duidelijk. Ze zijn bij mij altijd de afspraken nagekomen. Heb voor dit jaar 2020 weer de contract verlengd. En dat doe je niet als je veel ellende zou hebben. Dus ik sta er versteld van waarom er klachten zijn van anderen

    Algemene indruk 55555
    Helpdesk 44444
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 44444
    Energierekening 55555
    Reclames 44444
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555
    Beantwoorden
  3. Al jaren klant bij Greenchoice.
    Als je geen problemen hebt een prima leverancier.
    Maar ze zijn niet sterk in communicatie en zelfreflectie.
    Zoals mij opgegeven bij SamenGreenchoice.
    Snelle automatische reactie dat er binnen twee dagen het welkomsttegoed zou worden bijgeschreven……. maar na 3 weken nog geen reactie.
    Bellen met Greenchoice zet geen zoden aan de dijk, evenals mailen!
    Communicatie is zeker niet hun sterkste kant 🙁

    Algemene indruk 22222
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 33333
    Overstapproces 33333
    Energierekening 33333
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 22222
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  4. Helaas ook een slechte ervaring met Greenchoice na het plaatsen van een slimme meter in onze meterkast!
    Ik was gewend in november de jaarafrekening te ontvangen, maar na de meterwissel stuurde Greenchoice mij doodleuk in juni een jaarafrekening van het verbruik tussen oktober en de meterwissel. Op mijn vraag aan de klantenservice antwoordde de dame dat dit nu éénmaal de procedure was. Bij een nieuwe meter begon men met een 0-stand dus ook het nieuwe jaar. Op mijn vraag of men bij Greenchoice geen twee getallen met elkaar op kon tellen en dan de jaarafrekening op het normale tijdstip naar de klant kon sturen begon de dame allerlei argumenten op te lepelen dat dat eenvoudig onmogelijk was. Ook beweerde zij herhaaldelijk dat Greenchoice hiertoe verplicht werd door de netbeheerder. Omdat ik dat zeer onwaarschijnlijk vond heb ik de netbeheerder een mail gestuurd met de vraag of zij de leverancier hiertoe werkelijk verplichten. Het antwoord was duidelijk ontkennend, Greenchoice maakt deze keuze zelf en de netbeheerder heeft daar niets mee te doen. De werkwijze van Greenchoice week trouwens ook af van wat gebruikelijk is, voegde men er aan toe. Helaas heb ik geen enkel vertrouwen meer in dit bedrijf dat zijn klanten onwaarheden verteld om hun eigen handelwijze te rechtvaardigen. Ook het feit dat er totaal niets wordt gecommuniceerd met de klant als er tussentijdse wijzigingen zijn vind ik zeer kwalijk. Veel redenen dus om zo snel mogelijk bij deze onbetrouwbare energieleverancier te vertrekken.

    Beantwoorden
  5. Echt een belachelijk slecht bedrijf, ik raad zeer af om klant te worden van Greenchoice. Er is een tijdje geleden door iemand anders op ons adres een andere energieleverancier aangevraagd. Zodra wij hier bericht van kregen gelijk achteraan gebeld, het zou geregeld worden, we zouden geen eindnota krijgen etc. Maar 2 maand later en vele telefoontjes en mailtjes verder werkelijk nog niks geregeld behalve dat ze dat andere bedrijf hadden gemaild??!belke keer ook te horen gekregen dat ze ons dezelfde dag nog terug zouden bellen, wat nooit is gebeurd… Maar geen reactie ontvangen op de mail dus hadden ze verder maar niks gedaan. Nadat ik opperde dat het ook slimmer was om te bellen, zeiden ze dat wij dat misschien beter zelf konden doen?? Uiteindelijk na een lang telefoongesprek (na 2 maand) ons toch weer teruggezet in het klantenbestand, maar de eindnota moeten we wel betalen, ondanks dat ons was beloofd dat dit niet nodig was. Echt belachelijke service, ik raad iedereen af je bij Greenchoice aan te sluiten, wat een amateurs…

    Beantwoorden
  6. Via EigenHuis de aanbieding van GreenChoice genomen.
    Tot nu toe is de communicatie bedroevend slecht.

    Geen goede start…..

    Mocht dit op kort termijn veranderen dan zal ik een update posten.

    Ben benieuwd naar andere EigenHuis “swappers” of zij dezelfde bedroevende ervaring hebben met dit bedrijf.

    Algemene indruk 22222
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 11111
    Energierekening Not Rated
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  7. Het is dat ik niet lager dan een ‘1’ kan geven.
    Ongewenst een contract aangesmeerd waar ik maar niet van af kom. Dreigen met opzegboetes enz… onbetrouwbaar bedrijf!

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  8. Al jaren bij greenchoice. Ook nu weer goed en snel geholpen. Dus schrik van de reacties hieronder..
    Heb prijzen vergeleken. Toch besloten om weer een jaar te blijven..

    Algemene indruk 55555
    Helpdesk 44444
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces Not Rated
    Energierekening 55555
    Reclames 44444
    Bereikbaarheid 44444
    Klachtafhandeling 55555
    Beantwoorden
  9. Ik ben al jaren klant bij Greenchoice en schrik wel van onderstaande berichten.
    Ik kan dit dit bijna niet geloven.
    Ik ben al jaren zeer tevreden.
    Als de prijs goed is stap ik daarom ook niet zomaar over, ondanks alle zgn. voordelige aanbieders.
    Enige minpuntje is de windmolen in Groningen, dit is volgens mij een misser die nooit zal renderen en volgens mij alle klanten geld kost.
    Als mij iemand naar een andere energieleverancier vraagt zeg ik altijd Greenchoice .

    Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555
    Beantwoorden
  10. Gewoon op zaterdagochtend op tijd bellen. Direct een supervriendelijke medewerkster Ashni aan de telefoon. Geduldig, hulpvaardig. Alles uitgelegd en geregeld. Offerte direct ontvangen. Ook uithuiswonende kids nemen energie bij greenchoice af. Tevreden klanten!

    Algemene indruk 44444
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces Not Rated
    Energierekening Not Rated
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling Not Rated
    Beantwoorden
  11. Administratie al jaren niet op orde, slecht bereikbaar, bedragen worden verhoogd zonder dat dat eerst gecommuniceerd wordt, incasseren wanneer het hun uit komt (zelfs meerdere keren per maand) en over de klantenservice zullen we maar zwijgen…

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  12. Zeer slecht bereikbaar, wachttijd 24 minuten.(29-01-2019)
    In december mijn maand bedrag met €28.00 verhoogt i.v.m. belasting verhoging.
    Betaling Januari 2019???? nog steeds het zelfde als in december, dus NIET aangepast.

    Is het bij een andere leverancier beter??? Misschien de moeite waard om uit te proberen?
    .

    Beantwoorden
  13. Slecht bereikbaar echt verschillende keren moeten bellen voordat ik de juiste leveringsdatums kreeg. Elke keer ongeveer 20 a 30 min wachten dat kan echt niet duurt veel te lang. Ze kunnen mij nu nog geen termijnbedrag geven, het zal mij benieuwen.. Ik ben paar jaar terug nog klant geweest en toen beviel het goed. En ook was niet meer terug te vinden hoeveel ik verbruik dat heb ik toch netjes aangegeven. hopelijk komt het toch nog goed..

    Algemene indruk 33333
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 22222
    Overstapproces 11111
    Energierekening 33333
    Reclames 33333
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 22222
    Beantwoorden
  14. Probleem met een meterstand ( door Nuon ) maar dit is na 3 maanden bellen en mailen onmogelijk om dat bij deze club geregeld te krijgen. Echt waardeloos en ook totaal onbekwaam personeel op de klantenservice.

    Niemand die daar verantwoordelijkheid neemt allemaal standaard telefoon mensen.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  15. Je kiest voor een bepaalde levering en prijs maar het contract houdt daar geen rekening mee en kijkt naar de energie geschiedenis van het pand: ik ben alleenstaand en veel weg terwijl er voor mij 4 personen woonden. Dus ipv de 1100 kwh die ik koos wordt ik afgerekend op 4599 kwh. Veranderen kan pas na een maand. De gegevens ingevuld op de website bij de aanvraag worde niet bekeken.

    Algemene indruk 33333
    Helpdesk 44444
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces Not Rated
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 22222
    Klachtafhandeling 33333
    Beantwoorden
  16. Op 7 december 12 minuten gewacht (wachttijd 15 minuten!!) en toen werd de verbinding verbroken. Wat een waardeloze klantenservice.

    Beantwoorden
  17. Dat tuig betaald teveel betaalde gelden na beëindiging niet volgens afspraak terug. Ben weg bij die oplichters en mijn rekening gaat fors omlaag. Volgens mij berekenen ze je gewoon teveel en schommelen ze met de meters!

    Beantwoorden
  18. Oplichters zijn het
    Zonder dat ik een contract had afgesloten toch ineens klant??
    Dit bedrijf doet zwaar aan fraude

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  19. Kan de site van Greenchoice niet bereiken.
    Heb Greenchoice gebeld. Ze hadden er ook geen verklaring voor.
    Wat moet ik nu doen?

    Beantwoorden
  20. Ontevreden over greenchoice , de levering begon pas op 16 februari 2018 , maar ze zeggen nu het vaste tarief stopt per 1-1-2019 , dat stond in uw contract , dus het contract begint eerder dan de levering, zeer curieus , volgens mij start een contract per leverings datum.

    Algemene indruk 44444
    Helpdesk 33333
    Energieprijzen 33333
    Overstapproces 33333
    Energierekening 33333
    Reclames 22222
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  21. Zeer ontevreden! Telefonisch slecht bereikbaar. Mijn mail waarin ik opzeg binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen werd genegeerd. De datum op het contract was gedateerd voor de bevestingsmail voor aanmelding bij Greenchoise. Na overstap naar andere leverancier kreeg ik een belachelijk hoge rekening voor zeer kort en minimaal energieverbruik (woonde nog niet op nieuw adres).

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  22. Greenchoice heeft een speciaal project gestart in onze stad (Emmeloord), hier kunnen maar een beperkt aantal mensen aan deelnemen (begrijpelijk ivm de hoeveelheid beschikbare energie, echter werd dit continu als verkooppraatje aangehaald: er waren nog maar 1 a 2 plekken etc).

    Wij zoeken het vervolgens netjes uit, de genoemde tarieven op hun website waren voordelig, wij zouden hierdoor goedkoper uitvallen dan bij een andere maatschappij. Hierdoor zijn wij akkoord gegaan.
    Echter, komt een dag later al het contract binnen, waar al veel ongunstigere tarieven staan, met daarbij nog de tekst dat dit gedurende het contract van 3 jaar nog aangepast en verhoogd kan worden. Dit stond ook niet vermeld bij Greenchoice en zorgt voor een nog ongunstigere situatie.

    Door dit bericht, samen met meerdere foutjes gemaakt in het opstellen van het contract (fout advies op welke waarden in te vullen voor een goedkoper maandbedrag en überhaupt fout invullen van de door ons gegeven waarden) hebben wij meerdere malen telefonisch contact gehad, er is ons ongeveer 10 x beloofd dat ze gaan uitzoeken hoe het komt, echter elke keer komen ze de afspraak niet na. Hierdoor hebben wij vorige week het contract definitief afgezegd, echter hebben wij ook al weer 2 x moeten bellen om de bevestiging te krijgen.

    Kortom, Greenchoiche laat je (bijna dwingend) contracten ondertekenen waar informatie ontbreekt, vervolgens komt er een ander contract waar dus de nieuwe voorwaarden opeens staan met bijbehorende ongunstige tarieven. Daarnaast hebben ze op klantenservice gedeelte steekjes laten vallen, vele valse beloften zijn het resultaat.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 33333
    Overstapproces Not Rated
    Energierekening Not Rated
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  23. Via Independer had ik gevraagd of ik dezelfde korting zou krijgen, maar mijn intentie is nooit geweest om voor een drie-jarig contract te gaan. Vandaag 19 Januari 2018 kom ik erachter dat dit toch wel het geval is. Aan de telefoon kreeg ik steeds te horen dat ik bewust voor dit contrat heb gekozen, wat nooit het geval is. Al enkele jaren stappen wij jaarlijks over van energieleverancier om zo kosten te besparen. Ronduit triest. Maandag verwacht ik een belletje en als zij dat niet in orde kunnen krijgen, dan kom ik nooit meer terug als klant bij GreenChoice.

    Algemene indruk 33333
    Helpdesk 22222
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 11111
    Energierekening 44444
    Reclames 33333
    Bereikbaarheid 33333
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  24. Ik ben verbaasd over de vele negatieve reacties over Greenchoice Energie. Wij zijn sinds dit jaar bij Greenchoice en ik vind het een heel prettig bedrijf, dat zeer goed communiceert met haar klanten. Bereikbaarheid is prima, je kunt veel informatie krijgen. Overstap ging prima. Prettige helpdesk.

    Algemene indruk 44444
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 55555
    Energierekening 44444
    Reclames 44444
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555
    Beantwoorden
  25. Zeer onbeschoft en onredelijk bedrag
    Houden onnodig al vanaf april mijn eind nota vast
    Zonder enige aanlijding

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  26. Echte Dieven. Nooit iets met ze beginnen

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 44444
    Klachtafhandeling 33333
    Beantwoorden
  27. Sinds 2013 lid van Greenchoice. Laatste 2 jaren hele hoge maandlasten aangeslagen,ondanks dat ik alleen woont. Na herhaalde telefonisch contact en onheus bejegend te zijn, hebben ze mijn maandtarief aangepast en deel van de teveel betaalde teruggegeven. Nu hadden ze ook winddelen, de Juffer. Ook al een wapen om je op te lichten. Heb ik weinig aan gehad en van 200 euro naar 70 euro gedevalueerd in 4 jaren tijd!!! En ook bepalen dat wat het oplevert tot aan verkoop aan de toekomstige eigenaar toekomt. Zijn gewoon oplichters en ze lopen rond met das en jas.

    Beantwoorden
  28. een groot drame. het zijn gewoon oplichter…
    lees hieronder hoe ze je proberen op te lichten door wel maandbedragen in te houden em je jaarafrekening 2,5 maand later betalen met natuurlijk het al weer ruim 400 euro belaatde maandbedragen uit te sluiten.
    gewoon ver van weg blijven en bv een vandebron oid nemen. zij hebben alle certificaten wel voorelkaar..
    hieronder mijn ervaring..
    Ik heb op 31-3 mijn meterstanden doorgegeven en krijg mijn verrekening van mijn jaarnota pas in JUNI na verrekening van het maandbedrag van juni de rest pas terug. april en mei zijn gewoon ingehouden maar daar later nog meer over…
    Ik heb 4 jaar geleden het andersom meegemaakt toe ik 1000 euro moest betalen en toe moest ik het gewoon de volgende maand ophoesten..
    ik heb er alles gedaan om mijn geld in mei terug te krijgen en ik stel greenchoice in gebreken dat zijn naar mijn mening er alles gedaan hebben om het proces te vertragen.
    hieronder de chronologische
    Ik het op 14-4 gebeld of ik mijn jaaropgaven al kon krijgen omdat ik veel geld ( meer dan 1100 euro) terug zou krijgen. Antwoord: nee na 3 weken kwam deze automatisch online.
    op 21-4 was er geen jaarafrekening te zien dus op 24-4 weer gebeld. Omdat het verbruik afweek lag ik op de stapel om gecontroleerd te worden, maar ik kon de jaarnota spoedig online vinden.. niet dus..
    op 2-5 had ik weer gebeld omdat ze nog geen jaarnota online hadden gezet. en weer aangegeven dat ik in mei mijn geld terug wilde. dit was natuurlijk geen probleem.
    Ik kreeg een mail van greenchoice!!!!
    ze kwamen tot de conclusie dat ik weinig verbruikt had. (dat had ik al 4x aangegeven aan natuurlijk 4 verschillende personen van de helpdesk), maar nu komt het IK moest fotos gaan maken van mijn meters omdat ze mij niet geloofde… en omdat ‘citaat’: Omdat we willen voorkomen dat we met het opmaken van de tussentijdse u nu heel veel geld teruggeven om volgend jaar een hele hoge jaarnota te sturen.
    Ik heb een afgeronde ingenieursopleiding, ik kan meterstanden lezen en overtypen echt waar…
    Ik heb op 8-5 gereageerd en netjes fotos gestuurd en weer aangegeven dat ik in mei mijn tegoed terug wil en weer aangegeven dat ik het raar vind dat ze nu na 5 weken per mail om fotos vragen, en dat mijn vertrouwen in greenchoice en de helpdesk tot 0 gezakt is.
    geen antwoord per mail of een escusse waarom het zo lang duurde
    op donderdag 11-5 wordt het maandbedrag geïnd.
    op vrijdag 12-5 komt de jaarafrekening om 20 uur savonds de helpdesk is tot 17:30 uur bereikbaar. met een verrekening op het maandbedrag van juni.
    De er zijn dan dus 3 maanden van het volgende waar verrekend en betaald aan de greenchoice. dat is dus 1/4 jaar. ook worden de al betaalde maanden na het invoeren verrekend met het volgende jaar
    ik heb op 22:00uur een mailtje gestuurd waarin ik aangeef dat ik het niet eens ben met deze manier van zaken doen en dat ik eis dat het geld voor het einde van de maand op mijn rekening staat. ook heb ik aangegeven dat ik de consumentenbond zou informeren en hier mijn klacht in zal dienen. naast deze klacht ga ik ook een klacht bij de brancheorganisatie indienen.
    ik heb een bevestiging dat ze de mail hebben ontvangen en dat ze binnen 2 werkdagen reageren. het is nu woensdag en ze werken ook op zakerdag dat is na mij mening 4,5 werkdag.
    ook hier zal dus wel niet op gereageerd worden.

    Wat ik nogmaals wil benadrukken is, dat het geld wat ik terugeis een voorschot is wat ik bij greenchoice in bewaring geef voor mijn verbruik. zij hebben hier al een jaar rente van getrokken en willen dit blijkbaar zo lang mogelijk blijven doen…

    Algemene indruk 22222
    Helpdesk Not Rated
    Energieprijzen 22222
    Overstapproces 22222
    Energierekening Not Rated
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid Not Rated
    Klachtafhandeling Not Rated
    Beantwoorden
  29. Greenchoice is voor mij een bewuste keuze ivm de groene stroom. Als alles goed gaat is het een prima leverancier maar zodra iets afwijkt gaat het fout. Zo is bij mij door de netbeheerder Stedin de meter verwisselt maar dat is niet doorgevoerd in het systeem waardoor greenchoice het niet wist. Ik moet nu voor het verbruik op de huidige meter betalen (wat logisch is) en de geschatte stand van Stedin van 13 maanden. Met andere woorden ik betaald dubbel, dit is zelfs hun conclusie maar ze willen met niet helpen. Ik moet naar steden, die mij vervolgens doorstuurt naar greenchoice en visa versa. Geen verantwoordelijkheid

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 44444
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  30. Greenchoice, totaal niet tevreden over. Vier maanden nadat we lid zijn geworden kregen we een rekening in de bus van € 2.000 !!! Ze hadden een schatting gemaakt van € 500 per maand !! Maandenlang bellen en mailen heeft niets geholpen, steeds weer nieuwe medewerkers die van niets weten of het bedrag heel gewoon vinden. Er is niet tot ze door te dringen. Inmiddels kunnen ze op de slimme meter zien dat het verbruik maar € 50 per maand is. Dus dat de rekening niet klopt. Maar ze weigeren nog steeds om er iets aan te veranderen. Wel hebben ze ons inmiddels een deurwaarder op ons af gestuurd. Mijn advies over Greenchoice: ga er weg nu het nog kan!

    Algemene indruk 22222
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 22222
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 22222
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  31. Greenchoice, totaal niet tevreden over. Vier maanden nadat we lid zijn geworden kregen we een rekening in de bus van € 2.000 !!! Ze hadden een schatting gemaakt van € 500 per maand !! Maandenlang bellen en mailen heeft niets geholpen, steeds weer nieuwe medewerkers die van niets weten of het bedrag heel gewoon vinden. Er is niet tot ze door te dringen. Inmiddels kunnen ze op de slimme meter zien dat het verbruik maar € 50 per maand is. Dus dat de rekening niet klopt. Maar ze weigeren nog steeds om er iets aan te veranderen. Wel hebben ze ons inmiddels een deurwaarder op ons dak gestuurd. Mijn advies over Greenchoice: ga er weg nu het nog kan!

    Beantwoorden
  32. Zeer slecht bedrijf,hebben hun administratie niet op orde waardoor de eindafrekening nooit is aangekomen,toen die mij na 2 jaar wel bereikte waren er zoveel kosten bijgekomen dat ik naar de rechter heb moeten stappen daar greenchoice zijn handen bleef wassen in onschuld,deze heeft mij in het gelijk gesteld echter heeft het mij wel ruim €500 gekost.
    Mocht U meer info willen over de gang van zaken bij deze firma dan kunt U mij altijd mailen op Harley tussenstreepje D apestaartje zonnet punt nl.
    Ga niet met deze malafide organisatie in zee,U krijgt er spijt van!!

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  33. Al 2 jaar en goede ervaring mee. Inzichtelijke rekeningen en communicatie goed. Dit in tegenstelling met Eneco die ik daarvoor had. Nu nieuw aanbod gekregen via Vereniging eigen huis en blijken er een paar nog scherper qua prijs maar ik krijg rillingen als ik de klachtenlijsten zie over die goedkopere bedrijven. Ik blijf voorlopig bij Greenchoice.

    Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 44444
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555
    Beantwoorden
  34. Ontevreden over service van Greenchoice. Systemen gaan op tilt aan kant van Greenchoice na plaatsing nieuwe meter op initiatief van Enexis. Communicatie blijft uit en contract is daardoor omgezet naar een standaard contract (zonder kortingen) bij afloop, ondanks toezegging in voorwaarden dat er een voorstel zou worden gedaan. Bij het wijzen hierop geeft Greenchoice terecht aan dat het geen bindende afspraak was, met de huidige opties voor “echte” groene stroom echter reden genoeg om over te stappen.

    Algemene indruk 33333
    Helpdesk 22222
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 33333
    Energierekening 22222
    Reclames 33333
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  35. Al jarenlang klant. Goede prijs, hele duidelijke jaaropgave (dat in tegenstelling tot sommige andere energiebedrijven) en erg klantvriendelijk. En volgens mij komen ze vaak als groenste uit de bus.
    Aanrader.

    Beantwoorden
  36. Ben niets geholpen vanaf t begin. Heb daardoor in mijn eentje voor meerdan 6100 aan eindafrekening betaals.
    Gevraagd om hulp. Mede door de makelaar en verhuurders werd opgelicht.
    Ongelooflijk dat zij en enexis niets willen onderzoeken. Voor mij 2010 en erna blijkt nu ook al een incasso bureau vanuit enexis 5700 te eisen.
    dit stinkt dus aan alle kanten!

    Beantwoorden
  37. Fijn. Mijn buurman heeft sinds enige tijd zonnepanelen van greenchoice. Vanaf de dag van de installatie heb ik problemen met Internet , speciaal de tv. KPN heeft alles uitgezocht. De lijn is ” schoon”. Echter zien ze wel regelmatig storing door een ander. Het is haast niet uit te zoeken maar ze geven wel aan dat het systeem van de zonnepanelen de oorzaak kunnen zijn . Zeker omdat dit starten op de dag van de installatie.

    Beantwoorden
  38. nog even mijn sterren : )

    Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555
    Beantwoorden
  39. Ik ben het niet eens met wat hier onder gezegd is..ik heb juist niks meer dan lof over greenchoice.
    Helaas ging een tijdje slecht met mijn vriend zijn bedrijf..en konden we de rekeningen niet meer betalen..alles liep op..waaronder greenchoice.
    ik had al een betalings regeling getroffen over wat ik teveel verbruikt had het jaar daarvoor..plus de energiekosten elke maand..dus alles liep hoog in de kosten.
    Ik loop nu 3 maanden achter..en deze maand kan ik alles gelukkig netjes af betalen..maar ze hebben geen 1 keer moeilijk gedaan..heel beleefd aan de telefoon..
    En daarbij nog het postiefste van alles..echt nooit nooit incasso of aanmanningskosten gehad..nou dat heb ik nog nooit mee gemaakt bij een bedrijf.
    Ik blijf zeker bij greenchoice..van mij krijgen ze een goude griffel

    Beantwoorden
  40. Zooitje bij Greenchoice. Sinds de zomer hebben wij zonnepanelen op het dak, maar het voorschotbedrag omlaag brengen is volslagen onmogelijk. Klantenservice reageert helemaal niet op de mails. Tja.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 22222
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  41. Beste heer, mevrouw,
    De bereikbaarheid van Greenchoice is slecht. Als je belt, dan hoor je steeds dat er een wachttijd is. Deze varieert tussen de acht en tien minuten. Ook als ik vragen stel via de mail over de jaarrekening die totaal niet klopt (ik krijg meer dan duizend euro terug), dan lees je dat de mail pas over tien dagen beantwoord wordt.
    J. van de Winkel

    Beantwoorden
  42. Juist op Greenchoice over gestapt i.v.m. de aanschaf van een zonnestroom systeem. Het idee wordt gewekt dat zij positief tegenover zonnepanelen en groene stroom staat. Het is echter een grote administratieve puinzooi bij Greenchoice. Een fatsoenlijke jaarrekening kunnen ze niet maken. Voorschotbedragen zijn veel te hoog en de saldering van je terug geleverde stroom gebeurt maar 1x per jaar. Mensen met zonnepanelen op het dak, ga nooit, nooit, nooit overstappen op Greenchoice… je krijgt gegarandeerd spijt.

    Algemene indruk 22222
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 22222
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 22222
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  43. 10 jaar trouwe klant van Greenchoice geweest en in die jaren tevreden echter in het elfde jaar klant te zijn, heb ik 2 termijnen a 120 euro niet op tijd betaald , door omstandigheden. Uiteindelijk kreeg ik een brief dat zij per direct onze contract gingen ontbinden en dat ik snel een andere leverancier moest benaderen om mij aan te melden. Als ik niet snel een contract bij een andere leverancier had dan kreeg ik een boete van ruim 2600 euro.Uiteraard ben ik snel op zoek gegaan en Essent werd mijn nieuwe leverancier met nieuw contract. Greenchoice zei dat als ik tijdig een nieuwe leverancier had, dat ik niet de volledige boete voor het afdoppen van het gas maar een kleine boete voor ieder produkt, ongeveer 150 x 2 dus Max 300 euro, uiteindelijk werd er 1020 euro in 1 keer afgeschreven van mijn rekening, deze heb ik gestorneerd en ben met een betalingsregeling alles aan het terug betalen. VOOR MIJ DUS NOOOOIITTT MEEER GREENCHOICE! ECHTE OPLICHTERS!! –

    Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 33333
    Energierekening 22222
    Reclames 33333
    Bereikbaarheid 44444
    Klachtafhandeling Not Rated
    Beantwoorden
  44. 10 jaar trouwe klant van Greenchoice geweest en in die jaren tevreden echter in het elfde jaar klant te zijn, heb ik 2 termijnen a 120 euro niet op tijd betaald , door omstandigheden. Uiteindelijk kreeg ik een brief dat zij per direct onze contract gingen ontbinden en dat ik snel een andere leverancier moest benaderen om mij aan te melden. Als ik niet snel een contract bij een andere leverancier had dan kreeg ik een boete van ruim 2600 euro.Uiteraard ben ik snel op zoek gegaan en Essent werd mijn nieuwe leverancier met nieuw contract. Greenchoice zei dat als ik tijdig een nieuwe leverancier had, dat ik niet de volledige boete voor het afdoppen van het gas maar een kleine boete voor ieder produkt, ongeveer 150 x 2 dus Max 300 euro, uiteindelijk werd er 1020 euro in 1 keer afgeschreven van mijn rekening, deze heb ik gestorneerd en ben met een betalingsregeling alles aan het terug betalen. VOOR MIJ DUS NOOOOIITTT MEEER GREENCHOICE! ECHTE OPLICHTERS!!

    Beantwoorden
  45. Ik was bij budget energie die super slecht is en was heel moeilijk om bepaalde zaken te regelen. Het ging super soepel met green choice en ik been heel blij mee! ik kreeg alle informatie meteen, costumer service was goed, echt geen klachten.

    Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 55555
    Energierekening Not Rated
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555
    Beantwoorden
  46. Ik ben al jaren zeer tevreden over Greenchoice. Nog nooit problemen mee gehad en ze zijn volgens mij ook behoorlijk goedkoop en helemaal groen!

    Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 44444
    Energierekening 55555
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555
    Beantwoorden
  47. Ik werd op kosten gejaagd wegens een meterwissel die nooit heeft plaatsgevonden. Het maandelijkse voorschotbedrag steeg onterecht enorm. Veel problemen gehad omtrent de meterstanden na een verhuizing. Energieverbruik berekenprogramma op hun website is niet accuraat maar misleidend: pas op. En dit alles komt bovenop de recente fraudezaak van 7.2 miljoen euro die de twee voormalige directeuren bewust bijelkaar hebben gefraudeerd door klanten geen eindafrekeningen toe te sturen. Het was echt tijd om over te stappen.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 22222
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  48. Pure oplichters, met hun “Groene Stroom” heb het nagechekt en wat bleek “t`is gewoon Blaauw”!!

    Als ik patat met Mayo bestel, geef je toch ook geen Ketchup!

    Ze hebben de Plus en Min-polen ook omgedraaid,, ongelooflijk!

    Een pluspuntje,, ik mag zelf kiezen welke leverancier ik neem.

    Algemene indruk 22222
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 22222
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  49. Super partij. Snelle service, goede prijzen, geen gezeur en meedenkende mensen. Meer kan ik er gewoon niet van maken.

    Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 44444
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555
    Beantwoorden
  50. Ben eindelijk weg bij deze oplichters, geld jatten van klanten, pure fraude, echt ongelooflijk!! Greenchoice is typisch zo’ n morele superieur voelende club die ineens zelf de wet niet zo nauw bleek te nemen. Ik waarschuw iedereen voor deze zeer onbetrouwbare heren.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  51. Ontving van netbeheerder Enexis bericht, dat gas zou worden afgesloten omdat er geen leverancier bekend was. Vreemd, want ik had sinds een paar maand mijn 3-jarig contract met Eneco met nog eens 3 jaar verlengd. Bellen met Enexis, fout was al recht gezet,brief kon weg. Week later herhaling van de brief. Mailen met Enexis. Greenchoice had zich gemeld als nieuwe leverancier voor gas en elektra op 1 maart. Had zich per 12 maart afgemeld als leverancier voor elektra en gas. Voor elektra omdat aanmelding abusievelijk was gebeurd. Voor gas was het contract gewoon beëindigd per 12 maart. Gebeld en gemaild met Enexis en aangegeven dat er sprake was van een 3-jarig contract. Alleen Eneco kon dit rechtbreien. Eneco gebeld en gemaild. Zouden me aanmelden bij Enexis. Brieven van Enexis waren overigens gericht aan de nieuwe bewoners. Woon hier al 13e jaar en heb geen verhuisplannen. Is een koopwoning, dus ook een woningstichting kan geen verhuizing melden. Eneco was bereid om me aan te melden bij Enexis, dus afsluiting van de baan. Ontvang eindafrekening van Eneco voor gas en elektra. Datum is februari. Na controle bankafschriften blijkt de automatische afschrijving al 2 maanden niet te hebben plaatsgevonden. Meterstanden zijn veel hoger dan in werkelijkheid. Ontvang vervolgens gericht aan de nieuwe bewoners een kaart van Eneco om meterstanden gas door te geven. Gevolgd door een brief van Enexis, dat zij netbeheerder zijn en dat ik op grond van het door hen geschatte verbruik xx euro moet betalen. Dat bedrag ligt hoger dan hetgeen ik tot dusver betaalde. Ontving geen acceptgiro van Enexis voor april. Dacht aan een fout van de post, dus betaalde. Ontving dit bedrag terug. Ontving ook voor mei alleen een giro voor elektra van Enexis. Heb dus enorm veel werk aan het streven naar het rechtbreien van fouten van Greenchoice. Ben dit inmiddels spuugzat. We hebben een stacaravan op Ameland, maar kunnen daar niet heen voordat dit is rechtgezet. Wie vergoed mijn kosten en mijn frustraties?

    Beantwoorden
  52. Ik ben super tevreden over de klantvriendelijkheid van GC want ik heb altijd snel antwoord gekregen via de mail en het is voor de klant ook makkelijk om het voorschot aan te passen en meterstanden door te geven. Allemaal via internet. Helaas is GC niet meer de goedkoopste zoals dat vorig jaar voor mij was maar ik overweeg ondanks dat toch weer met GC in zee te gaan.

    Algemene indruk 44444
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 33333
    Overstapproces Not Rated
    Energierekening 33333
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling Not Rated
    Beantwoorden
  53. Mijn ervaringen zijn al jaren positief. Greenchoice is de enige echte 100% groene energieleverancier en ze zijn ook nog eens heel goedkoop.

    Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555
    Beantwoorden
  54. Wij waren al jaren klant bij Greenchoice. Totdat we ineens een brief kregen dat we klant waren geworden bij de Nederlandse energie maatschappij.

    Na ongewild aangemeld te zijn bij de Nederlandse energie maatschappij heeft Greenchoice alles weer terug gedraaid en ons erg goed geholpen. Door de manier van werken en afspraken die nagekomen zijn hebben wij weer vertrouwen in de energiemarkt.

    Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555
    Beantwoorden
  55. Ik ben erg tevreden met greenchoice. Zijn normale mensen die problemen op een normale manier kunnen oplossen. Geen gezeik. Gewoon goedkoop.

    Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555
    Beantwoorden
  56. Zeer tevreden met greenchoice. Onze ervaringen met Greenchoice zijn dus prima. Het is een betrouwbaar bedrijf met lage tarieven.

    Algemene indruk 44444
    Helpdesk 44444
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 44444
    Energierekening 44444
    Reclames 44444
    Bereikbaarheid 44444
    Klachtafhandeling 44444
    Beantwoorden

Plaats een reactie

1 × vier =