Greenchoice

Greenchoice krijgt steeds meer klanten. Hoe kan dat? Wilt u klant worden bij Greenchoice? Er zijn in totaal 34 mensen met ervaringen over Greenchoice. Wat vertellen deze mensen over Greenchoice en wat heeft u over Greenchoice te vertellen? Geef met behulp van de sterren een beoordeling. Voorts kunt u een toelichting geven.

Vergelijk Greenchoice met andere energieleveranciers

Wilt u weten of Greenchoice goedkope energie levert? Start dan met energie vergelijken op Energievergelijking.nl en bereken hoeveel u kan besparen. Energievergelijking.nl is 100% onafhankelijk. Bovendien profiteert u van extra goedkope energie aanbiedingen waardoor nog meer kan besparen!

Algemene indruk3.093.093.093.093.09
Helpdesk33333
Energieprijzen3.043.043.043.043.04
Overstapproces2.912.912.912.912.91
Energierekening2.712.712.712.712.71
Reclames2.92.92.92.92.9
Bereikbaarheid3.323.323.323.323.32
Klachtafhandeling2.852.852.852.852.85

Greenchoice
6.8 (68.31%) 65 votes

Deel een ervaring over Greenchoice

Er zijn 34 Ervaringen over “Greenchoice”

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling

Greenchoice ervaringen 2017

Er zijn 34 Ervaringen over “Greenchoice”

Greenchoice Ervaring van Carol, december 4, 2011

Algemene indruk 44444
Helpdesk 44444
Energieprijzen 44444
Overstapproces 44444
Energierekening 44444
Reclames 44444
Bereikbaarheid 44444
Klachtafhandeling 44444

Zeer tevreden met greenchoice. Onze ervaringen met Greenchoice zijn dus prima. Het is een betrouwbaar bedrijf met lage tarieven.

Greenchoice Ervaring van Justin bieber, januari 24, 2012

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Ik ben erg tevreden met greenchoice. Zijn normale mensen die problemen op een normale manier kunnen oplossen. Geen gezeik. Gewoon goedkoop.

Greenchoice Ervaring van Kees, februari 2, 2012

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Wij waren al jaren klant bij Greenchoice. Totdat we ineens een brief kregen dat we klant waren geworden bij de Nederlandse energie maatschappij.

Na ongewild aangemeld te zijn bij de Nederlandse energie maatschappij heeft Greenchoice alles weer terug gedraaid en ons erg goed geholpen. Door de manier van werken en afspraken die nagekomen zijn hebben wij weer vertrouwen in de energiemarkt.

Greenchoice Ervaring van Antonie vd Wal, februari 3, 2012

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Mijn ervaringen zijn al jaren positief. Greenchoice is de enige echte 100% groene energieleverancier en ze zijn ook nog eens heel goedkoop.

Greenchoice Ervaring van Sim, april 15, 2012

Algemene indruk 44444
Helpdesk 55555
Energieprijzen 33333
Overstapproces Not Rated
Energierekening 33333
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling Not Rated

Ik ben super tevreden over de klantvriendelijkheid van GC want ik heb altijd snel antwoord gekregen via de mail en het is voor de klant ook makkelijk om het voorschot aan te passen en meterstanden door te geven. Allemaal via internet. Helaas is GC niet meer de goedkoopste zoals dat vorig jaar voor mij was maar ik overweeg ondanks dat toch weer met GC in zee te gaan.

Greenchoice Ervaring van jopie, mei 3, 2012

Ontving van netbeheerder Enexis bericht, dat gas zou worden afgesloten omdat er geen leverancier bekend was. Vreemd, want ik had sinds een paar maand mijn 3-jarig contract met Eneco met nog eens 3 jaar verlengd. Bellen met Enexis, fout was al recht gezet,brief kon weg. Week later herhaling van de brief. Mailen met Enexis. Greenchoice had zich gemeld als nieuwe leverancier voor gas en elektra op 1 maart. Had zich per 12 maart afgemeld als leverancier voor elektra en gas. Voor elektra omdat aanmelding abusievelijk was gebeurd. Voor gas was het contract gewoon beëindigd per 12 maart. Gebeld en gemaild met Enexis en aangegeven dat er sprake was van een 3-jarig contract. Alleen Eneco kon dit rechtbreien. Eneco gebeld en gemaild. Zouden me aanmelden bij Enexis. Brieven van Enexis waren overigens gericht aan de nieuwe bewoners. Woon hier al 13e jaar en heb geen verhuisplannen. Is een koopwoning, dus ook een woningstichting kan geen verhuizing melden. Eneco was bereid om me aan te melden bij Enexis, dus afsluiting van de baan. Ontvang eindafrekening van Eneco voor gas en elektra. Datum is februari. Na controle bankafschriften blijkt de automatische afschrijving al 2 maanden niet te hebben plaatsgevonden. Meterstanden zijn veel hoger dan in werkelijkheid. Ontvang vervolgens gericht aan de nieuwe bewoners een kaart van Eneco om meterstanden gas door te geven. Gevolgd door een brief van Enexis, dat zij netbeheerder zijn en dat ik op grond van het door hen geschatte verbruik xx euro moet betalen. Dat bedrag ligt hoger dan hetgeen ik tot dusver betaalde. Ontving geen acceptgiro van Enexis voor april. Dacht aan een fout van de post, dus betaalde. Ontving dit bedrag terug. Ontving ook voor mei alleen een giro voor elektra van Enexis. Heb dus enorm veel werk aan het streven naar het rechtbreien van fouten van Greenchoice. Ben dit inmiddels spuugzat. We hebben een stacaravan op Ameland, maar kunnen daar niet heen voordat dit is rechtgezet. Wie vergoed mijn kosten en mijn frustraties?

Greenchoice Ervaring van Maikel, september 13, 2012

Algemene indruk 11111
Helpdesk 11111
Energieprijzen 11111
Overstapproces 11111
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 11111
Klachtafhandeling 11111

Ben eindelijk weg bij deze oplichters, geld jatten van klanten, pure fraude, echt ongelooflijk!! Greenchoice is typisch zo’ n morele superieur voelende club die ineens zelf de wet niet zo nauw bleek te nemen. Ik waarschuw iedereen voor deze zeer onbetrouwbare heren.

Greenchoice Ervaring van Bespaar Geld, maart 29, 2013

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 44444
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Super partij. Snelle service, goede prijzen, geen gezeur en meedenkende mensen. Meer kan ik er gewoon niet van maken.

Greenchoice Ervaring van Achmed, juni 12, 2013

Algemene indruk 22222
Helpdesk 11111
Energieprijzen 11111
Overstapproces 11111
Energierekening 22222
Reclames 11111
Bereikbaarheid 11111
Klachtafhandeling 11111

Pure oplichters, met hun “Groene Stroom” heb het nagechekt en wat bleek “t`is gewoon Blaauw”!!

Als ik patat met Mayo bestel, geef je toch ook geen Ketchup!

Ze hebben de Plus en Min-polen ook omgedraaid,, ongelooflijk!

Een pluspuntje,, ik mag zelf kiezen welke leverancier ik neem.

Greenchoice Ervaring van Dirk, oktober 23, 2013

Algemene indruk 11111
Helpdesk 11111
Energieprijzen 11111
Overstapproces 22222
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 11111
Klachtafhandeling 11111

Ik werd op kosten gejaagd wegens een meterwissel die nooit heeft plaatsgevonden. Het maandelijkse voorschotbedrag steeg onterecht enorm. Veel problemen gehad omtrent de meterstanden na een verhuizing. Energieverbruik berekenprogramma op hun website is niet accuraat maar misleidend: pas op. En dit alles komt bovenop de recente fraudezaak van 7.2 miljoen euro die de twee voormalige directeuren bewust bijelkaar hebben gefraudeerd door klanten geen eindafrekeningen toe te sturen. Het was echt tijd om over te stappen.

Greenchoice Ervaring van Arjo Barth, december 16, 2013

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 44444
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Ik ben al jaren zeer tevreden over Greenchoice. Nog nooit problemen mee gehad en ze zijn volgens mij ook behoorlijk goedkoop en helemaal groen!

Greenchoice Ervaring van dvs, juni 6, 2014

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 44444
Overstapproces 55555
Energierekening Not Rated
Reclames Not Rated
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Ik was bij budget energie die super slecht is en was heel moeilijk om bepaalde zaken te regelen. Het ging super soepel met green choice en ik been heel blij mee! ik kreeg alle informatie meteen, costumer service was goed, echt geen klachten.

Greenchoice Ervaring van Maasje, juni 17, 2014

10 jaar trouwe klant van Greenchoice geweest en in die jaren tevreden echter in het elfde jaar klant te zijn, heb ik 2 termijnen a 120 euro niet op tijd betaald , door omstandigheden. Uiteindelijk kreeg ik een brief dat zij per direct onze contract gingen ontbinden en dat ik snel een andere leverancier moest benaderen om mij aan te melden. Als ik niet snel een contract bij een andere leverancier had dan kreeg ik een boete van ruim 2600 euro.Uiteraard ben ik snel op zoek gegaan en Essent werd mijn nieuwe leverancier met nieuw contract. Greenchoice zei dat als ik tijdig een nieuwe leverancier had, dat ik niet de volledige boete voor het afdoppen van het gas maar een kleine boete voor ieder produkt, ongeveer 150 x 2 dus Max 300 euro, uiteindelijk werd er 1020 euro in 1 keer afgeschreven van mijn rekening, deze heb ik gestorneerd en ben met een betalingsregeling alles aan het terug betalen. VOOR MIJ DUS NOOOOIITTT MEEER GREENCHOICE! ECHTE OPLICHTERS!!

Greenchoice Ervaring van Maasje, juni 17, 2014

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 33333
Energierekening 22222
Reclames 33333
Bereikbaarheid 44444
Klachtafhandeling Not Rated

10 jaar trouwe klant van Greenchoice geweest en in die jaren tevreden echter in het elfde jaar klant te zijn, heb ik 2 termijnen a 120 euro niet op tijd betaald , door omstandigheden. Uiteindelijk kreeg ik een brief dat zij per direct onze contract gingen ontbinden en dat ik snel een andere leverancier moest benaderen om mij aan te melden. Als ik niet snel een contract bij een andere leverancier had dan kreeg ik een boete van ruim 2600 euro.Uiteraard ben ik snel op zoek gegaan en Essent werd mijn nieuwe leverancier met nieuw contract. Greenchoice zei dat als ik tijdig een nieuwe leverancier had, dat ik niet de volledige boete voor het afdoppen van het gas maar een kleine boete voor ieder produkt, ongeveer 150 x 2 dus Max 300 euro, uiteindelijk werd er 1020 euro in 1 keer afgeschreven van mijn rekening, deze heb ik gestorneerd en ben met een betalingsregeling alles aan het terug betalen. VOOR MIJ DUS NOOOOIITTT MEEER GREENCHOICE! ECHTE OPLICHTERS!! –

Greenchoice Ervaring van Ries, juli 11, 2014

Algemene indruk 22222
Helpdesk 11111
Energieprijzen 11111
Overstapproces 22222
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 22222
Klachtafhandeling 11111

Juist op Greenchoice over gestapt i.v.m. de aanschaf van een zonnestroom systeem. Het idee wordt gewekt dat zij positief tegenover zonnepanelen en groene stroom staat. Het is echter een grote administratieve puinzooi bij Greenchoice. Een fatsoenlijke jaarrekening kunnen ze niet maken. Voorschotbedragen zijn veel te hoog en de saldering van je terug geleverde stroom gebeurt maar 1x per jaar. Mensen met zonnepanelen op het dak, ga nooit, nooit, nooit overstappen op Greenchoice… je krijgt gegarandeerd spijt.

Greenchoice Ervaring van J. van de Winkel, november 10, 2014

Beste heer, mevrouw,
De bereikbaarheid van Greenchoice is slecht. Als je belt, dan hoor je steeds dat er een wachttijd is. Deze varieert tussen de acht en tien minuten. Ook als ik vragen stel via de mail over de jaarrekening die totaal niet klopt (ik krijg meer dan duizend euro terug), dan lees je dat de mail pas over tien dagen beantwoord wordt.
J. van de Winkel

Greenchoice Ervaring van VincentG, november 29, 2014

Algemene indruk 11111
Helpdesk 11111
Energieprijzen 11111
Overstapproces 22222
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 11111
Klachtafhandeling 11111

Zooitje bij Greenchoice. Sinds de zomer hebben wij zonnepanelen op het dak, maar het voorschotbedrag omlaag brengen is volslagen onmogelijk. Klantenservice reageert helemaal niet op de mails. Tja.

Greenchoice Ervaring van Linda, januari 5, 2015

Ik ben het niet eens met wat hier onder gezegd is..ik heb juist niks meer dan lof over greenchoice.
Helaas ging een tijdje slecht met mijn vriend zijn bedrijf..en konden we de rekeningen niet meer betalen..alles liep op..waaronder greenchoice.
ik had al een betalings regeling getroffen over wat ik teveel verbruikt had het jaar daarvoor..plus de energiekosten elke maand..dus alles liep hoog in de kosten.
Ik loop nu 3 maanden achter..en deze maand kan ik alles gelukkig netjes af betalen..maar ze hebben geen 1 keer moeilijk gedaan..heel beleefd aan de telefoon..
En daarbij nog het postiefste van alles..echt nooit nooit incasso of aanmanningskosten gehad..nou dat heb ik nog nooit mee gemaakt bij een bedrijf.
Ik blijf zeker bij greenchoice..van mij krijgen ze een goude griffel

Greenchoice Ervaring van Linda, januari 5, 2015

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 55555
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 55555
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

nog even mijn sterren : )

Greenchoice Ervaring van van Cleef, februari 18, 2015

Fijn. Mijn buurman heeft sinds enige tijd zonnepanelen van greenchoice. Vanaf de dag van de installatie heb ik problemen met Internet , speciaal de tv. KPN heeft alles uitgezocht. De lijn is ” schoon”. Echter zien ze wel regelmatig storing door een ander. Het is haast niet uit te zoeken maar ze geven wel aan dat het systeem van de zonnepanelen de oorzaak kunnen zijn . Zeker omdat dit starten op de dag van de installatie.

Greenchoice Ervaring van Anoniem, maart 8, 2015

Ben niets geholpen vanaf t begin. Heb daardoor in mijn eentje voor meerdan 6100 aan eindafrekening betaals.
Gevraagd om hulp. Mede door de makelaar en verhuurders werd opgelicht.
Ongelooflijk dat zij en enexis niets willen onderzoeken. Voor mij 2010 en erna blijkt nu ook al een incasso bureau vanuit enexis 5700 te eisen.
dit stinkt dus aan alle kanten!

Greenchoice Ervaring van ine, maart 18, 2015

Al jarenlang klant. Goede prijs, hele duidelijke jaaropgave (dat in tegenstelling tot sommige andere energiebedrijven) en erg klantvriendelijk. En volgens mij komen ze vaak als groenste uit de bus.
Aanrader.

Greenchoice Ervaring van Robert, september 1, 2015

Algemene indruk 33333
Helpdesk 22222
Energieprijzen 44444
Overstapproces 33333
Energierekening 22222
Reclames 33333
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 11111

Ontevreden over service van Greenchoice. Systemen gaan op tilt aan kant van Greenchoice na plaatsing nieuwe meter op initiatief van Enexis. Communicatie blijft uit en contract is daardoor omgezet naar een standaard contract (zonder kortingen) bij afloop, ondanks toezegging in voorwaarden dat er een voorstel zou worden gedaan. Bij het wijzen hierop geeft Greenchoice terecht aan dat het geen bindende afspraak was, met de huidige opties voor “echte” groene stroom echter reden genoeg om over te stappen.

Greenchoice Ervaring van Hans Vroomen, september 8, 2015

Waarom is het onmogelijk om al dagenlang niet in kunnen loggen op mijn dossier ?

Greenchoice Ervaring van jac, oktober 17, 2015

Alleen maar goede ervaringen. Al meer dan 10 jaar

Greenchoice Ervaring van John, november 22, 2015

Algemene indruk 55555
Helpdesk 55555
Energieprijzen 44444
Overstapproces 55555
Energierekening 55555
Reclames 44444
Bereikbaarheid 55555
Klachtafhandeling 55555

Al 2 jaar en goede ervaring mee. Inzichtelijke rekeningen en communicatie goed. Dit in tegenstelling met Eneco die ik daarvoor had. Nu nieuw aanbod gekregen via Vereniging eigen huis en blijken er een paar nog scherper qua prijs maar ik krijg rillingen als ik de klachtenlijsten zie over die goedkopere bedrijven. Ik blijf voorlopig bij Greenchoice.

Greenchoice Ervaring van Ben Bikker, januari 16, 2016

Algemene indruk 11111
Helpdesk 11111
Energieprijzen 11111
Overstapproces 11111
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 11111
Klachtafhandeling 11111

Zeer slecht bedrijf,hebben hun administratie niet op orde waardoor de eindafrekening nooit is aangekomen,toen die mij na 2 jaar wel bereikte waren er zoveel kosten bijgekomen dat ik naar de rechter heb moeten stappen daar greenchoice zijn handen bleef wassen in onschuld,deze heeft mij in het gelijk gesteld echter heeft het mij wel ruim €500 gekost.
Mocht U meer info willen over de gang van zaken bij deze firma dan kunt U mij altijd mailen op Harley tussenstreepje D apestaartje zonnet punt nl.
Ga niet met deze malafide organisatie in zee,U krijgt er spijt van!!

Greenchoice Ervaring van F. Sirag, maart 13, 2017

Greenchoice, totaal niet tevreden over. Vier maanden nadat we lid zijn geworden kregen we een rekening in de bus van € 2.000 !!! Ze hadden een schatting gemaakt van € 500 per maand !! Maandenlang bellen en mailen heeft niets geholpen, steeds weer nieuwe medewerkers die van niets weten of het bedrag heel gewoon vinden. Er is niet tot ze door te dringen. Inmiddels kunnen ze op de slimme meter zien dat het verbruik maar € 50 per maand is. Dus dat de rekening niet klopt. Maar ze weigeren nog steeds om er iets aan te veranderen. Wel hebben ze ons inmiddels een deurwaarder op ons dak gestuurd. Mijn advies over Greenchoice: ga er weg nu het nog kan!

Greenchoice Ervaring van F. Sirag, maart 13, 2017

Algemene indruk 22222
Helpdesk 11111
Energieprijzen 22222
Overstapproces 11111
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 22222
Klachtafhandeling 11111

Greenchoice, totaal niet tevreden over. Vier maanden nadat we lid zijn geworden kregen we een rekening in de bus van € 2.000 !!! Ze hadden een schatting gemaakt van € 500 per maand !! Maandenlang bellen en mailen heeft niets geholpen, steeds weer nieuwe medewerkers die van niets weten of het bedrag heel gewoon vinden. Er is niet tot ze door te dringen. Inmiddels kunnen ze op de slimme meter zien dat het verbruik maar € 50 per maand is. Dus dat de rekening niet klopt. Maar ze weigeren nog steeds om er iets aan te veranderen. Wel hebben ze ons inmiddels een deurwaarder op ons af gestuurd. Mijn advies over Greenchoice: ga er weg nu het nog kan!

Greenchoice Ervaring van Martin, mei 8, 2017

Algemene indruk 11111
Helpdesk 11111
Energieprijzen 44444
Overstapproces 11111
Energierekening 11111
Reclames 44444
Bereikbaarheid 11111
Klachtafhandeling 11111

Greenchoice is voor mij een bewuste keuze ivm de groene stroom. Als alles goed gaat is het een prima leverancier maar zodra iets afwijkt gaat het fout. Zo is bij mij door de netbeheerder Stedin de meter verwisselt maar dat is niet doorgevoerd in het systeem waardoor greenchoice het niet wist. Ik moet nu voor het verbruik op de huidige meter betalen (wat logisch is) en de geschatte stand van Stedin van 13 maanden. Met andere woorden ik betaald dubbel, dit is zelfs hun conclusie maar ze willen met niet helpen. Ik moet naar steden, die mij vervolgens doorstuurt naar greenchoice en visa versa. Geen verantwoordelijkheid

Greenchoice Ervaring van as, mei 19, 2017

Algemene indruk 22222
Helpdesk Not Rated
Energieprijzen 22222
Overstapproces 22222
Energierekening Not Rated
Reclames Not Rated
Bereikbaarheid Not Rated
Klachtafhandeling Not Rated

een groot drame. het zijn gewoon oplichter…
lees hieronder hoe ze je proberen op te lichten door wel maandbedragen in te houden em je jaarafrekening 2,5 maand later betalen met natuurlijk het al weer ruim 400 euro belaatde maandbedragen uit te sluiten.
gewoon ver van weg blijven en bv een vandebron oid nemen. zij hebben alle certificaten wel voorelkaar..
hieronder mijn ervaring..
Ik heb op 31-3 mijn meterstanden doorgegeven en krijg mijn verrekening van mijn jaarnota pas in JUNI na verrekening van het maandbedrag van juni de rest pas terug. april en mei zijn gewoon ingehouden maar daar later nog meer over…
Ik heb 4 jaar geleden het andersom meegemaakt toe ik 1000 euro moest betalen en toe moest ik het gewoon de volgende maand ophoesten..
ik heb er alles gedaan om mijn geld in mei terug te krijgen en ik stel greenchoice in gebreken dat zijn naar mijn mening er alles gedaan hebben om het proces te vertragen.
hieronder de chronologische
Ik het op 14-4 gebeld of ik mijn jaaropgaven al kon krijgen omdat ik veel geld ( meer dan 1100 euro) terug zou krijgen. Antwoord: nee na 3 weken kwam deze automatisch online.
op 21-4 was er geen jaarafrekening te zien dus op 24-4 weer gebeld. Omdat het verbruik afweek lag ik op de stapel om gecontroleerd te worden, maar ik kon de jaarnota spoedig online vinden.. niet dus..
op 2-5 had ik weer gebeld omdat ze nog geen jaarnota online hadden gezet. en weer aangegeven dat ik in mei mijn geld terug wilde. dit was natuurlijk geen probleem.
Ik kreeg een mail van greenchoice!!!!
ze kwamen tot de conclusie dat ik weinig verbruikt had. (dat had ik al 4x aangegeven aan natuurlijk 4 verschillende personen van de helpdesk), maar nu komt het IK moest fotos gaan maken van mijn meters omdat ze mij niet geloofde… en omdat ‘citaat’: Omdat we willen voorkomen dat we met het opmaken van de tussentijdse u nu heel veel geld teruggeven om volgend jaar een hele hoge jaarnota te sturen.
Ik heb een afgeronde ingenieursopleiding, ik kan meterstanden lezen en overtypen echt waar…
Ik heb op 8-5 gereageerd en netjes fotos gestuurd en weer aangegeven dat ik in mei mijn tegoed terug wil en weer aangegeven dat ik het raar vind dat ze nu na 5 weken per mail om fotos vragen, en dat mijn vertrouwen in greenchoice en de helpdesk tot 0 gezakt is.
geen antwoord per mail of een escusse waarom het zo lang duurde
op donderdag 11-5 wordt het maandbedrag geïnd.
op vrijdag 12-5 komt de jaarafrekening om 20 uur savonds de helpdesk is tot 17:30 uur bereikbaar. met een verrekening op het maandbedrag van juni.
De er zijn dan dus 3 maanden van het volgende waar verrekend en betaald aan de greenchoice. dat is dus 1/4 jaar. ook worden de al betaalde maanden na het invoeren verrekend met het volgende jaar
ik heb op 22:00uur een mailtje gestuurd waarin ik aangeef dat ik het niet eens ben met deze manier van zaken doen en dat ik eis dat het geld voor het einde van de maand op mijn rekening staat. ook heb ik aangegeven dat ik de consumentenbond zou informeren en hier mijn klacht in zal dienen. naast deze klacht ga ik ook een klacht bij de brancheorganisatie indienen.
ik heb een bevestiging dat ze de mail hebben ontvangen en dat ze binnen 2 werkdagen reageren. het is nu woensdag en ze werken ook op zakerdag dat is na mij mening 4,5 werkdag.
ook hier zal dus wel niet op gereageerd worden.

Wat ik nogmaals wil benadrukken is, dat het geld wat ik terugeis een voorschot is wat ik bij greenchoice in bewaring geef voor mijn verbruik. zij hebben hier al een jaar rente van getrokken en willen dit blijkbaar zo lang mogelijk blijven doen…

Greenchoice Ervaring van E.Bhagwandien, juli 11, 2017

Sinds 2013 lid van Greenchoice. Laatste 2 jaren hele hoge maandlasten aangeslagen,ondanks dat ik alleen woont. Na herhaalde telefonisch contact en onheus bejegend te zijn, hebben ze mijn maandtarief aangepast en deel van de teveel betaalde teruggegeven. Nu hadden ze ook winddelen, de Juffer. Ook al een wapen om je op te lichten. Heb ik weinig aan gehad en van 200 euro naar 70 euro gedevalueerd in 4 jaren tijd!!! En ook bepalen dat wat het oplevert tot aan verkoop aan de toekomstige eigenaar toekomt. Zijn gewoon oplichters en ze lopen rond met das en jas.

Greenchoice Ervaring van Bhagwandien, juli 11, 2017

Algemene indruk 11111
Helpdesk 11111
Energieprijzen 11111
Overstapproces 11111
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 44444
Klachtafhandeling 33333

Echte Dieven. Nooit iets met ze beginnen

Greenchoice Ervaring van Jeffrey, juli 18, 2017

Algemene indruk 11111
Helpdesk 11111
Energieprijzen 11111
Overstapproces 11111
Energierekening 11111
Reclames 11111
Bereikbaarheid 11111
Klachtafhandeling 11111

Zeer onbeschoft en onredelijk bedrag
Houden onnodig al vanaf april mijn eind nota vast
Zonder enige aanlijding

Energie vergelijken van Greenchoice

Reviews zijn belangrijk bij het beoordelen van de kwaliteit van Greenchoice, maar het zegt weinig over de kosten. Wilt u de energieprijzen van Greenchoice vergelijken en zorgeloos overstappen naar de aller goedkoopste energieleverancier? Duizenden mensen zijn u al voorgegaan en bespaarden daardoor honderden euro's op hun energiekosten!

Ga naar Energievergelijking.nl om de energieprijzen van Greenchoice te vergelijken met andere energieleveranciers. Energievergelijking.nl is de beste onafhankelijke energie vergelijkingssite van Nederland! Ontdek snel hoeveel u kan besparen. Start met energie vergelijken en kies de energie aanbieding die het beste past bij uw eigen situatie en voorkeuren! Grote kans dat u kan besparen want uit onderzoek van de ACM blijkt dat de meeste mensen nog altijd teveel voor energie betalen.