Greenchoice

Is Greenchoice betrouwbaar? Lees 100% onafhankelijk ervaringen en reviews van echte klanten.

Klant worden bij Greenchoice of bent u reeds klant en wilt u ervaringen met Greenchoice delen? Er zijn nu in totaal 56 mensen met ervaringen over Greenchoice. Wat zijn uw ervaringen met Greenchoice? Geef Greenchoice met behulp van de sterren een beoordeling. Hoe meer sterren hoe beter de score.

Is Greenchoice goedkoop? Vergelijk en bespaar!

Wilt u weten of Greenchoice goedkoop is? Vergelijk Greenchoice met hulp van online vergelijkingssites. Daarmee kunt u gratis en snel energie vergelijken en zorgeloos overstappen naar de goedkoopste energie aanbieder. In veel gevallen profiteert u ook nog eens van goedkopere energiedeals, die u anders misschien wel was misgelopen. Start met energie vergelijken en bereken uw voordeel als u overstapt naar een goedkoper tarief voor stroom en gas, oftewel energie.

Algemene indruk2.892.892.892.892.89
Helpdesk2.762.762.762.762.76
Energieprijzen2.952.952.952.952.95
Overstapproces2.582.582.582.582.58
Energierekening2.642.642.642.642.64
Reclames2.722.722.722.722.72
Bereikbaarheid2.862.862.862.862.86
Klachtafhandeling2.532.532.532.532.53

Geef een beoordeling

Klik op de sterren om te beoordelen

Gemiddelde beoordeling 1.8 / 5. Aantal beoordelingen: 435

Het spijt ons dat je dit niet nuttig vond

Laten we het samen nuttig maken

56 gedachten over “Greenchoice”

  1. Helaas ook een slechte ervaring met Greenchoice na het plaatsen van een slimme meter in onze meterkast!
    Ik was gewend in november de jaarafrekening te ontvangen, maar na de meterwissel stuurde Greenchoice mij doodleuk in juni een jaarafrekening van het verbruik tussen oktober en de meterwissel. Op mijn vraag aan de klantenservice antwoordde de dame dat dit nu éénmaal de procedure was. Bij een nieuwe meter begon men met een 0-stand dus ook het nieuwe jaar. Op mijn vraag of men bij Greenchoice geen twee getallen met elkaar op kon tellen en dan de jaarafrekening op het normale tijdstip naar de klant kon sturen begon de dame allerlei argumenten op te lepelen dat dat eenvoudig onmogelijk was. Ook beweerde zij herhaaldelijk dat Greenchoice hiertoe verplicht werd door de netbeheerder. Omdat ik dat zeer onwaarschijnlijk vond heb ik de netbeheerder een mail gestuurd met de vraag of zij de leverancier hiertoe werkelijk verplichten. Het antwoord was duidelijk ontkennend, Greenchoice maakt deze keuze zelf en de netbeheerder heeft daar niets mee te doen. De werkwijze van Greenchoice week trouwens ook af van wat gebruikelijk is, voegde men er aan toe. Helaas heb ik geen enkel vertrouwen meer in dit bedrijf dat zijn klanten onwaarheden verteld om hun eigen handelwijze te rechtvaardigen. Ook het feit dat er totaal niets wordt gecommuniceerd met de klant als er tussentijdse wijzigingen zijn vind ik zeer kwalijk. Veel redenen dus om zo snel mogelijk bij deze onbetrouwbare energieleverancier te vertrekken.

  2. Echt een belachelijk slecht bedrijf, ik raad zeer af om klant te worden van Greenchoice. Er is een tijdje geleden door iemand anders op ons adres een andere energieleverancier aangevraagd. Zodra wij hier bericht van kregen gelijk achteraan gebeld, het zou geregeld worden, we zouden geen eindnota krijgen etc. Maar 2 maand later en vele telefoontjes en mailtjes verder werkelijk nog niks geregeld behalve dat ze dat andere bedrijf hadden gemaild??!belke keer ook te horen gekregen dat ze ons dezelfde dag nog terug zouden bellen, wat nooit is gebeurd… Maar geen reactie ontvangen op de mail dus hadden ze verder maar niks gedaan. Nadat ik opperde dat het ook slimmer was om te bellen, zeiden ze dat wij dat misschien beter zelf konden doen?? Uiteindelijk na een lang telefoongesprek (na 2 maand) ons toch weer teruggezet in het klantenbestand, maar de eindnota moeten we wel betalen, ondanks dat ons was beloofd dat dit niet nodig was. Echt belachelijke service, ik raad iedereen af je bij Greenchoice aan te sluiten, wat een amateurs…

  3. Algemene indruk22222
    Helpdesk11111
    Energieprijzen44444
    Overstapproces11111
    EnergierekeningNot Rated
    ReclamesNot Rated
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    Via EigenHuis de aanbieding van GreenChoice genomen.
    Tot nu toe is de communicatie bedroevend slecht.

    Geen goede start…..

    Mocht dit op kort termijn veranderen dan zal ik een update posten.

    Ben benieuwd naar andere EigenHuis “swappers” of zij dezelfde bedroevende ervaring hebben met dit bedrijf.

  4. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    Het is dat ik niet lager dan een ‘1’ kan geven.
    Ongewenst een contract aangesmeerd waar ik maar niet van af kom. Dreigen met opzegboetes enz… onbetrouwbaar bedrijf!

  5. Algemene indruk55555
    Helpdesk44444
    Energieprijzen44444
    OverstapprocesNot Rated
    Energierekening55555
    Reclames44444
    Bereikbaarheid44444
    Klachtafhandeling55555

    Al jaren bij greenchoice. Ook nu weer goed en snel geholpen. Dus schrik van de reacties hieronder..
    Heb prijzen vergeleken. Toch besloten om weer een jaar te blijven..

  6. Algemene indruk55555
    Helpdesk55555
    Energieprijzen55555
    Overstapproces55555
    Energierekening55555
    Reclames55555
    Bereikbaarheid55555
    Klachtafhandeling55555

    Ik ben al jaren klant bij Greenchoice en schrik wel van onderstaande berichten.
    Ik kan dit dit bijna niet geloven.
    Ik ben al jaren zeer tevreden.
    Als de prijs goed is stap ik daarom ook niet zomaar over, ondanks alle zgn. voordelige aanbieders.
    Enige minpuntje is de windmolen in Groningen, dit is volgens mij een misser die nooit zal renderen en volgens mij alle klanten geld kost.
    Als mij iemand naar een andere energieleverancier vraagt zeg ik altijd Greenchoice .

Plaats een reactie

achttien + 11 =

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling

Vul uw gegevens in en bereken uw voordeel!