Het Friesche Collectief HFC

Het Friesche Collectief HFC is één van de energiecollectieven op de Nederlandse energiemarkt. Lees hier meer informatie over Het Friesche Collectief HFC. Wat hebben andere mensen over Het Friesche Collectief HFC te vertellen? Wat zijn uw eigen ervaringen met Het Friesche Collectief HFC? Er zijn in totaal 16 mensen met ervaringen over Het Friesche Collectief HFC.

Algemene indruk1.861.861.861.861.86
Helpdesk1.571.571.571.571.57
Energieprijzen22222
Overstapproces1.711.711.711.711.71
Energierekening1.861.861.861.861.86
Reclames1.831.831.831.831.83
Bereikbaarheid1.571.571.571.571.57
Klachtafhandeling1.51.51.51.51.5

16 gedachten over “Het Friesche Collectief HFC”

  1. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 22222
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Ze bellen me al voor mijn vorige contract is afgelopen soms al binnen een jaar.
    Paar keer overgestapt via het collectief. Waar mij gegarandeerd werd dat ik goedkoper uit zou zijn. Alle keren was ik veeeeeel duurder uit.
    Ik ben niet tevreden over het Fries Collectief.

    Beantwoorden
  2. Niet voor dit bedrijf werken! ze betalen je nooit uit! Peke Bangma kan zich niet aan afspraken houden en maakt het zeker niet uit als mensen in de financiële shit komen door zijn toedoen. NIKS met dit bedrijf of deze man aangaan. OPLICHTERS!!!

    Beantwoorden
  3. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Wat een ongelooflijke idioot van een verkoper. Als je aangeeft geen interesse te hebben loopt hij al schreeuwend over straat naar de volgende woning. Wees gewaarschuwd, begint het verhaal met het Fries collectief? Snel de deur dichtgooien!

    Beantwoorden
  4. Wat een asociale “verkoper”. Deze doet andere verkopers die hun werk wel goed willen doen echt te schande…. als je aangeeft dat je niet geïnteresseerd bent word hij boos…. gaat dingen op straat lopen schreeuwen…. dat je geld genoeg hebt. En zijn kostbare tijd niet moet verbruiken. Daarna loopt hij kwaad van je stoep af. Mompelde dan nog allemaal onverstaanbare dingen . Maar neem van mij aan dat het niet netjes is.
    Zo kun je geen klanten winnen. Stelletje aso’s zijn het! Mooi laten lopen zou ik zeggen.

    Beantwoorden
  5. Zou graag eens onder 4 ogen willen komen met deze vuilakken! Friezen zijn het zeker niet, Collectieve oplichters is zeker! Trap niet in de stront van dit scorum.

    Beantwoorden
  6. IK wers gebeldl door het friesch Collectief en mendeende aanvankelijk, dat het juist een actiegroep tegen al die oplichters van energie aan iedereen met telefoon was, maar uiteindelijk piepte de juffrouw dat zij ook energie aanboden en dat het gesprek als niet gevoerd moest worden beschouwd.

    Telefoonnummer was anonymous, Niet opnemen dus en na de eerste babbel meteen afhaken…..

    Beantwoorden
  7. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Boevenbende uit Leeuwarden. Positieve reviews van eigen medewerkers.

    Beantwoorden
    • Stelletje studenten met leuke babbel. Een Fries is recht door zee! Dit zijn inderdaad een stelletje oplichters! In ieder geval geen Friezen. Zou ze graag eens persoonlijk! recht in de ogen willen kijken!!

      Beantwoorden
  8. Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555

    Ik ben heel tevreden met mijn overstap dat Irma Radstok voor mij heeft geregeld. Alles is goed gegaan, ik heb een welkomstkorting gekregregen en Irma heeft mij zoals beloofd er optijd op geattendeerd de overstapboette door te sturen. Deze heb ik inmiddels vergoed gekregen door mijn huidige leverancier.

    Top, bedankt!

    Beantwoorden
    • Algemene indruk Not Rated
      Helpdesk Not Rated
      Energieprijzen Not Rated
      Overstapproces Not Rated
      Energierekening Not Rated
      Reclames Not Rated
      Bereikbaarheid Not Rated
      Klachtafhandeling 11111

      Wat een asociale verkoper hebben ze rond lopen! Toen ik aangaf dat ik geen interesse heb (omdat onze slimme thermostaat het alleen bij 1 energiemaatschappij doet en waar we heel tevreden over zijn), blafte hij me af dat ik m’n man maar moest melden “dat wij Ajax ook dit jaar weer kampioen worden” (waarschijnlijk omdat hij een PSV sjaal zag hangen). Wat een onbenullige, onfatsoenlijke en kinderachtige manier van doen!

      Beantwoorden
  9. Helaas ben ik er ook ingetrapt en heb nu idd het zelfde probleem als sommige mensen hieronder, contract zou juni ingaan is dus nu al ingegaan dikke eindnota gekregen en boete zou betaald worden door nieuwe leverancier helaas is dit ook niet het geval. Baal als een stekker dat ik er ingetrapt ben.

    Beantwoorden
  10. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Ook ik ben er ingetrapt, wees op uw hoede! Heb een boete ontvangen van mijn vorige leverancier 400,-

    De belofte die ze maken was natuurlijk “geen kosten aan verbonden wij betalen alles voor u” en nu laten ze je stikken, zeer slechte service!!

    Gelijk de deur dicht gooien!

    NIET DOEN! U kunt fluiten naar Uw GELD! Dieven eerste klas!

    OPLICHTERS!

    Beantwoorden
  11. Algemene indruk 33333
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 33333
    Overstapproces 11111
    Energierekening 33333
    Reclames 22222
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Trap hier niet in met hun mooie verhalen. Zeggen wij regelen dat de boete wordt betaald en bla, bla, bla maar ze regelen helemaal niks en eind van het liedje kan je de boetes zelf betalen. Door deze mensen kom je in de problemen moet nu zelf de 250 euro boete betalen.

    Beantwoorden
  12. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 22222
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Waardeloos het friesche collectief
    . JILL LOURENS heeft het voor mij geregeld en ik had van te voren gezegt dat ik en mijn 2 zonen pas in september wilde overstappen . Ivm boete enz . Maar ze zei dat , dat wel kon . En start datum zou september zijn . En nu blijkt dat het al in januarie is begonnen . Dat nu met veel problemen en extra boetes . En JILL LOURENS krijg ik nu niet meer aan de lijn , bel tig keren per dag . Dat bedankt JILL LOURENS DAT JIJ GEZORGD HEBT DAT IK EN MIJN 2 ZONEN IN DE PROBLEMEN ZITTEN .

    Beantwoorden
  13. Begin er niet aan. Alleen al dat onophoudelijke telefonisch lastigvallen ervaar ik als verschrikkelijk. U bent gewaarschuwd.

    Beantwoorden

Plaats een reactie

12 − 2 =

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling