Het Friesche Collectief HFC

Is Het Friesche Collectief HFC betrouwbaar? Lees 100% onafhankelijk ervaringen en reviews van echte klanten. Heeft u een klacht over Het Friesche Collectief HFC? Wilt u klant worden bij Het Friesche Collectief HFC of bent u reeds klant en wilt u ervaringen met Het Friesche Collectief HFC delen? Er zijn nu in totaal 13 mensen met ervaringen over Het Friesche Collectief HFC. Wat zijn uw ervaringen met Het Friesche Collectief HFC? Geef Het Friesche Collectief HFC met behulp van de sterren een beoordeling. Hoe meer sterren hoe beter de score.

Is Het Friesche Collectief HFC goedkoop? Vergelijk en bespaar!

Wilt u weten of Het Friesche Collectief HFC goedkoop is? Vergelijk Het Friesche Collectief HFC met hulp van online vergelijkingssites. Daarmee kunt u gratis en snel energie vergelijken en zorgeloos overstappen naar de goedkoopste energie aanbieder. In veel gevallen profiteert u ook nog eens van goedkopere energiedeals, die u anders misschien wel was misgelopen.

Start met energie vergelijken en bereken uw voordeel.

Algemene indruk22222
Helpdesk1.671.671.671.671.67
Energieprijzen2.172.172.172.172.17
Overstapproces1.671.671.671.671.67
Energierekening22222
Reclames22222
Bereikbaarheid1.671.671.671.671.67
Klachtafhandeling1.571.571.571.571.57

Geef een beoordeling

Klik op de sterren om te beoordelen

Gemiddelde beoordeling 1.7 / 5. Aantal beoordelingen: 240

Het spijt ons dat je dit niet nuttig vond

Laten we het samen nuttig maken

13 gedachten over “Het Friesche Collectief HFC”

  1. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    Wat een ongelooflijke idioot van een verkoper. Als je aangeeft geen interesse te hebben loopt hij al schreeuwend over straat naar de volgende woning. Wees gewaarschuwd, begint het verhaal met het Fries collectief? Snel de deur dichtgooien!

  2. Wat een asociale “verkoper”. Deze doet andere verkopers die hun werk wel goed willen doen echt te schande…. als je aangeeft dat je niet geïnteresseerd bent word hij boos…. gaat dingen op straat lopen schreeuwen…. dat je geld genoeg hebt. En zijn kostbare tijd niet moet verbruiken. Daarna loopt hij kwaad van je stoep af. Mompelde dan nog allemaal onverstaanbare dingen . Maar neem van mij aan dat het niet netjes is.
    Zo kun je geen klanten winnen. Stelletje aso’s zijn het! Mooi laten lopen zou ik zeggen.

  3. Zou graag eens onder 4 ogen willen komen met deze vuilakken! Friezen zijn het zeker niet, Collectieve oplichters is zeker! Trap niet in de stront van dit scorum.

  4. IK wers gebeldl door het friesch Collectief en mendeende aanvankelijk, dat het juist een actiegroep tegen al die oplichters van energie aan iedereen met telefoon was, maar uiteindelijk piepte de juffrouw dat zij ook energie aanboden en dat het gesprek als niet gevoerd moest worden beschouwd.

    Telefoonnummer was anonymous, Niet opnemen dus en na de eerste babbel meteen afhaken…..

  5. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    Boevenbende uit Leeuwarden. Positieve reviews van eigen medewerkers.

    • Stelletje studenten met leuke babbel. Een Fries is recht door zee! Dit zijn inderdaad een stelletje oplichters! In ieder geval geen Friezen. Zou ze graag eens persoonlijk! recht in de ogen willen kijken!!

  6. Algemene indruk55555
    Helpdesk55555
    Energieprijzen55555
    Overstapproces55555
    Energierekening55555
    Reclames55555
    Bereikbaarheid55555
    Klachtafhandeling55555

    Ik ben heel tevreden met mijn overstap dat Irma Radstok voor mij heeft geregeld. Alles is goed gegaan, ik heb een welkomstkorting gekregregen en Irma heeft mij zoals beloofd er optijd op geattendeerd de overstapboette door te sturen. Deze heb ik inmiddels vergoed gekregen door mijn huidige leverancier.

    Top, bedankt!

    • Algemene indrukNot Rated
      HelpdeskNot Rated
      EnergieprijzenNot Rated
      OverstapprocesNot Rated
      EnergierekeningNot Rated
      ReclamesNot Rated
      BereikbaarheidNot Rated
      Klachtafhandeling11111

      Wat een asociale verkoper hebben ze rond lopen! Toen ik aangaf dat ik geen interesse heb (omdat onze slimme thermostaat het alleen bij 1 energiemaatschappij doet en waar we heel tevreden over zijn), blafte hij me af dat ik m’n man maar moest melden “dat wij Ajax ook dit jaar weer kampioen worden” (waarschijnlijk omdat hij een PSV sjaal zag hangen). Wat een onbenullige, onfatsoenlijke en kinderachtige manier van doen!

  7. Helaas ben ik er ook ingetrapt en heb nu idd het zelfde probleem als sommige mensen hieronder, contract zou juni ingaan is dus nu al ingegaan dikke eindnota gekregen en boete zou betaald worden door nieuwe leverancier helaas is dit ook niet het geval. Baal als een stekker dat ik er ingetrapt ben.

  8. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    Ook ik ben er ingetrapt, wees op uw hoede! Heb een boete ontvangen van mijn vorige leverancier 400,-

    De belofte die ze maken was natuurlijk “geen kosten aan verbonden wij betalen alles voor u” en nu laten ze je stikken, zeer slechte service!!

    Gelijk de deur dicht gooien!

    NIET DOEN! U kunt fluiten naar Uw GELD! Dieven eerste klas!

    OPLICHTERS!

  9. Algemene indruk33333
    Helpdesk11111
    Energieprijzen33333
    Overstapproces11111
    Energierekening33333
    Reclames22222
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    Trap hier niet in met hun mooie verhalen. Zeggen wij regelen dat de boete wordt betaald en bla, bla, bla maar ze regelen helemaal niks en eind van het liedje kan je de boetes zelf betalen. Door deze mensen kom je in de problemen moet nu zelf de 250 euro boete betalen.

  10. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen22222
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    ReclamesNot Rated
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    Waardeloos het friesche collectief
    . JILL LOURENS heeft het voor mij geregeld en ik had van te voren gezegt dat ik en mijn 2 zonen pas in september wilde overstappen . Ivm boete enz . Maar ze zei dat , dat wel kon . En start datum zou september zijn . En nu blijkt dat het al in januarie is begonnen . Dat nu met veel problemen en extra boetes . En JILL LOURENS krijg ik nu niet meer aan de lijn , bel tig keren per dag . Dat bedankt JILL LOURENS DAT JIJ GEZORGD HEBT DAT IK EN MIJN 2 ZONEN IN DE PROBLEMEN ZITTEN .

  11. Begin er niet aan. Alleen al dat onophoudelijke telefonisch lastigvallen ervaar ik als verschrikkelijk. U bent gewaarschuwd.

Plaats een reactie

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling

Vul uw gegevens in en bereken uw voordeel!