Landelijke Energievergelijker ervaringen 2020

15 bezoekers hebben een ervaring geplaatst over Landelijke Energievergelijker.

Lees alle informatie over Landelijke Energievergelijker. Er zijn in totaal 15 bezoekers met ervaringen over Landelijke Energievergelijker. Schrijf een ervaring over Landelijke Energievergelijker en geef een beoordeling. Hoe meer sterren Landelijke Energievergelijker krijgt hoe beter de kwaliteit.

Power Energie, internet, verzekeringen en meer

Beste energie aanbiedingen

Landelijke Energievergelijker

Landelijke Energievergelijker is één van de sites met een energievergelijker op de Nederlandse energiemarkt. Bent u op zoek naar ervaringen, reviews, complimenten, maar ook klachten over Landelijke Energievergelijker van klanten. Wat zijn uw eigen ervaringen met Landelijke Energievergelijker?

Er zijn in totaal 15 mensen met ervaringen over Landelijke Energievergelijker. Door alle sites met een energievergelijker te vergelijken kunt u gemakkelijk de beste keuze maken. Deel uw beoordeling over Landelijke Energievergelijker met andere mensen zodat zij ook de beste keuze kunnen maken.


FAQ

Is Landelijke Energievergelijker een betrouwbare energie aanbieder?

Lees de ervaringen. Er zijn in totaal 15 mensen met ervaringen over Landelijke Energievergelijker.

Hoe kan ik Landelijke Energievergelijker bereiken?

Om Landelijke Energievergelijker te bereiken kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice.

Heeft u alle ervaringen over Landelijke Energievergelijker gelezen?

Heeft u een goede positieve indruk gekregen door het lezen van de reviews? Dan kunt u naar de website van Landelijke Energievergelijker gaan en uw bestelling plaatsen. Leest u veel klachten over Landelijke Energievergelijker? Kijk dan verder naar andere sites met een energievergelijker.


15 gedachten over “Landelijke Energievergelijker”

  1. Wat een opdringerige benadering! Ze zouden zogenaamd bellen nav een melding. Dat kan niet, aangezien ik sinds 4 maanden een nieuw contract heb. Ze belden onder werktijd. Ik gaf aan dat ze stoorden, dat ik geen interesse had en niet meer gebeld wilde worden.
    Een dag later belde er een collega. Ik gaf weer aan geen interesse te hebben en niet meer gebeld te willen worden. Hun antwoord: “Maar u betaalt nu te veel. Wilt u dan geen geld besparen?” Ik herhaalde mijn antwoord, zij herhaalde haar vraag. Nadat dit spelletje zich drie keer had herhaald, heb ik maar opgehangen. Ik wil niet meer gebeld worden.

    Beantwoorden
  2. Was wel lache! werd gebeld door een vrouw van landelijke energie vergelijker, die begon met mooie praatjes. Het aanbod wat ze stuurde was echter stukken slechter dan wat ik bij mijn huidige contract betaal. Maar toen ik haar vroeg of ze beetje goed was in wiskunde bevestigde en zei ze dat ze energiekunde gestudeerd had. toen was ik wel klaar en heb ik opgehangen. Vragen worden niet beantwoord en ze proberen je gek te draaien met grote besparingen die ze nooit kunnen waarmaken.

    Ofwel, niet doen… deze club is een stelletje oplichters en fantasten.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  3. ‭+31 70 891 66 01‬ Net gebeld door dit nummer een malloot van dit Landelijk Energievergelijker. Vraagt niet eens of ik wel tijd heb. Begint gelijk zn standaardverhaal en weet blijkbaar alles over mij, adres, geboortedatum enzo. Dus terwijl ik niet luisterde heb ik ondertussen deze club ff gegoogled en ik stuit op allerlei verontrustende klachten. Toen ik hem dat zei werd ie boos ‘ heeft u weleens Essent gegoogled?’ Pff mafkees zeg, ik zei dat ik geen behoefte had aan een discussie of überhaupt aan overstappen, hij bleef maar doorpraten en liet mij niet uitspreken, wat een ab onbeschoft en agressieve idioot zeg,…gelijk nummer geblokkeerd.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  4. Super bedrijf!!!

    Gesproken met een hele vriendelijke medewerker. Ze bellen op om ervoor te zorgen dat je niet onnodig teveel betaalt voor het stroom en gas!

    Ik zat bij de eneco en zat er op hele hoge tarieven. Nu zit ik bij de NLE en ik heb nog nooit minder betaald dan ik nu doe.

    Blijf zo doorgaan, super gasten!!

    Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555
    Beantwoorden
  5. Onbeschofte en intimiderende telefoontjes met een onzinverhaal. Niet doen!! Gewoon opgooien, beleefd zijn helpt niks.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  6. Bedienen zich van regelrechte leugens om maar een contract te kunnen afsluiten.
    Volgens de dame aan de telefoon was ons contract met Eneco geannuleerd. Simpel telefoontje richting Eneco leerde ons dat dit helemaal niet het geval was.
    FOEI Landelijke energie vergelijker.

    Beantwoorden
  7. Willen alles van je weten, maar geven nog niet eens de achternaam van de eigenaar! Lijkt op duistere parktijken. Oppassen geblazen!

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  8. Wat een oplichters!!
    Mijn vriend stond sinds een dag ingeschreven bij de kvk en meteen bellen ze om je wat aan te smeren. Jammer genoeg trapte hij er in. 2 uur later belde hij terug om er toch vanaf te zien en toen werd gezegd dat kan niet meer dit is nu voor 3 jaar of je krijgt een flinke boete. Ik heb vervolgens gebeld met iemand van de klantenservice om uit te leggen dat het om mijn woning gaat en ik het niet wil maar daar hebben ze dus gewoon scheit aan. Ik zou nog terug gebeld worden nooit gebeurd natuurlijk. Ik zei ook dat er alleen maar negatieve reviews over hun staan en dat ze zelfs in kassa zijn geweest dit ontkennen ze. Ze hebben mijn huidige energie leverancier zelf opgezegd en nu zit ik hier dus aan vast. Ik laat dit niet zomaar aan me voorbij gaan en maak er een zaak van. Ik wil iedereen die ook met ze in zee is gegaan adviseren het zelfde te doen. En voor alle andere: trap er niet in!!!

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  9. Ik heb een zeer onbeschofte en agressieve medewerker aan de telefoon gehad. Terwijl mijn telefoon nummer in het bel me niet register staat alsook mijn telefoon nummer bij de KvK jaren geleden verwijderd is. Wellicht is mijn telefoon nummer via illegale wijze verkregen.

    Zeer negatieve ervaring dus!!!!

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen Not Rated
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  10. al jaren ga ik niet in op telefoontjes, maar nu ik net ZZPer was geworden dat ik dat ik erop vooruit kon gaan. En ja, ik ga ben er dus ingetrapt. ze reageren niet meer op mails en uiteindelijk ben ik duurder uit ondanks dat het verhaal goed klonk. Wat een les….. dit doe ik dus nooit meer. Wat een schoften.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling Not Rated
    Beantwoorden
  11. Door zeer agressieve verkoper gebeld die meende dat het Bel me niet register voor hem niet van toepassing is omdat hij een goed aanbod heeft. Zonder ook maar één vraag te stellen ratelt hij een “kort” verhaal af van 2 minuten en gooit bij de eerste tegenwerping op dat het gesprek stroef loopt. Nooit zaken mee doen, zijn alleen op de verkoop uit.

    Beantwoorden
  12. Zeer slechte ervaring met medewerker van Landelijke Energie vergelijker. Met snelle praatjes worden grote besparingen op energie kosten beloofd.
    Concrete vragen worden niet beantwoord.
    Ik kan iedereen afraden om op toezeggingen in te gaan.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  13. Vreselijk bedrijf. Vallen je continu ongewenst lastig met verkoop belletjes.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  14. Landelijke Energie Vergelijker. Hondsbrutaal bedrijf + medewerker. Bellen je ‘s avonds op je mobiel voor verkoopdoeleinden op en overtreden daarmee de nieuwe privacywet met handen en voeten. Het barst van de negatieve reviews over Landelijke Energie Vergelijker op het internet. Blijkbaar geven ze niets om mensen en maakt het ze niet uit hoe ze hun geld verdienen. Ik heb hun nummer nu geblokkeerd om te voorkomen dat ik net als heel veel andere mensen continu wordt lastig gevallen, zelfs al heb je in het bel-me-niet register aangegeven dat je niet met telemarketing wilt worden benaderd. Als Landelijke Energie Vergelijker zo met mensen omgaat die nog niet eens klant zijn, dan wil je toch werkelijk nooit klant van zo’n bedrijf worden. Vermijd de Landelijke Energie Vergelijker te allen tijde!!!!

    Beantwoorden

Plaats een reactie

elf + 10 =