MAIN energie


MAIN energie is één van de nieuwe spelers op de Nederlandse energiemarkt. Wilt u klant worden bij MAIN energie? Er zijn nu in totaal 3 mensen met ervaringen over MAIN energie. Wat zijn uw ervaringen met MAIN energie? Geef MAIN energie met behulp van de sterren een beoordeling. Hoe meer sterren hoe beter de score.

MAIN energie ervaringen

Algemene indruk55555
Helpdesk55555
Energieprijzen55555
Overstapproces55555
Energierekening55555
Reclames55555
Bereikbaarheid55555
Klachtafhandeling55555

Geef een beoordeling

Klik op de sterren om te beoordelen

Gemiddelde beoordeling / 5. Aantal beoordelingen:

Omdat je dit nuttig vond

Volg ons op social media

Het spijt ons dat je dit niet nuttig vond

Laten we het samen nuttig maken

Informatie over MAIN energie

Help mee om zoveel mogelijk informatie over MAIN energie te verzamelen. Vertel uw ervaringen met MAIN energie aan de rest van de bezoekers. U kunt MAIN energie een beoordeling geven met behulp van de sterren.

MAIN energie: energie, kosten, tarieven en acties

Vergelijk MAIN energie ook andere nieuwe spelers en lees vooral ook de reviews. Door de reviews te lezen weet u wat u van MAIN energie kan verwachten. U kunt de kosten, tarieven en acties vergelijken met Energievergelijking.nl. De onafhankelijke energievergelijker van Nederland. U kunt op Energievergeljking.nl alle beschikbare nieuwe spelers vergeljken met het aanbod van MAIN energie. Vergelijk het aanbod en bereken hoeveel u zou kunnen besparen als u zou overstappen.

Vergelijk MAIN energie met anderen

Vul uw gegevens in en bereken uw voordeel!

3 gedachten over “MAIN energie”

  1. Zeer slecht opgeleide werknemers die alleen maar papegaaien maar niet zelf nadenken. Ben blij dat ik er niet meer bij zit.

  2. Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555

    Dit is een goed bedrijf. Mensen hier hebben me goed geholpen met het oplossen van de problemen die ik had bij Nuon.

  3. Waardeloos, slechte service en slecht geïnformeerde medewerkers. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik slechte ervaringen heb.

    Via energiebeurs overgestapt via medewerker. Zou heel veel besparen… Heb direct na de switch een veel te hoge energienota ontvangen. Gebeld gemaild geschreven. Uiteindelijk zeiden ze dat ze een fout hadden gemaakt en daardoor teveel hebben afgeschreven. Ik zou 342 euro terug krijgen. Na 3 maanden nog niks terug gekregen. Eindafrekening was nog steeds niet aangepast en schrijven nog steeds af. Kon niet meer annuleren. Wil graag overstappen, maar contract duurt tot 2015 en wil ook geen boete betalen. Echt slecht.

Plaats een reactie

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling