5.9/10 - (506 stemmen)
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Opzich ben ik wel goed geholpen, ik bespaar 13 euro per maand dus ik heb niets te klagen
Hallo
Das mooi hebben jullie ook geluisterd naar dit bericht?
Wel asociaal dit gedrag in het gesprek!
Je hoort duidelijk dat ik niet begrijp wat er gebeurt, als ik met vragen kom word ik afgekapt en gaat het gesprek vervolgens door.
Ik geef aan dat ik het niet begrijp en heb mijn dochter door gesprek laten horen en doe begrijpt het gesprek ook niet.
Vervolgens word er aangegeven dat ik nog bevestiging krijg wat ik moet ondertekenen waar is dat dan?!
Dit is zeker allemaal onterecht gedaan als iemand aangeeft het niet te snappen moeten jullie het op een andere manier benaderen.
Overigens mag ik alleen op dit stuk antwoord geven met ja en nee.
Durfen jullie wel!
Ik ben bezig met de consumentenbond en het klachtengesschil mijn dochter heeft alle gesprekken en mails ontvangen en nu dat ik dit hoor!, hoe mij deze overstap aan word gesmeerd.
Hier komen jullie niet mee weg.
Gelukkig zeg ik duidelijk dat ik het niet snap en toch gaat meneer door met angel afsluiten van het gesprek om vervolgens een nieuw contract te hebben.
Mijn dochter weet hoe het werkt die heeft ook eerder voor een callcentrum gewerkt jullie houden jullie bezig met oudere die het allemaal niet snappen.
Schande dat jullie mensen met deze overstap problemen opzadelen.
Schande en schaam je.
Wij zijn hier nog niet klaar mee.
Mevr van der Schelde