Nederlands energie advies

Website: Nederlandsenergieadvies.nl Amsterdam


Nederlands energie advies informatie

Is Nederlands energie advies een betrouwbare energie aanbieder?

Lees de ervaringen op deze website en oordeel zelf. Er zijn in totaal 29 mensen met ervaringen over Nederlands energie advies.

Hoe kan ik Nederlands energie advies bereiken?

Om Nederlands energie advies te bereiken kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice. Het telefoonnummer van Nederlands energie advies kunt u vinden op de website van Nederlands energie advies.

Heeft u alle ervaringen over Nederlands energie advies gelezen?

Heeft u een goede positieve indruk gekregen door het lezen van de reviews? Dan kunt u naar de website van Nederlands energie advies gaan en uw bestelling plaatsen. Leest u veel klachten over Nederlands energie advies? Kijk dan verder naar andere energiecollectieven. Start met energie vergelijken om Nederlands energie advies te vergelijken met andere energiecollectieven. Bij ons profiteert u van exclusieve energiedeals met hoge kortingen en mooie welkomstcadeaus.


29 gedachten over “Nederlands energie advies”

  1. Heel apart gesprek. Ik gaf een aantal keer aan dat ik niet wilde overstappen van energieleverancier, en telkens zeiden ze dat dit ook niet gebeurd. Maar nu heb ik de bevestiging binnen dat ik overgestapt ben. Hopelijk kan ik het nog terugdraaien.

    Beantwoorden
  2. Buitengewoon onheuse bejegening, niet te volgen en onduidelijk verhaal. Echt een agressieve benadering waaraan je een vervelend gevoel overhoudt, namelijk het gevoel dat je wordt opgelicht. Kunnen niets op de mail zetten van wat ze je zojuist vertellen. Raar.

    Beantwoorden
  3. Buitengewoon aggressive benaderd door een manspersoon, geheten johan de Boer. Ik heb hem verteld niet gediend te zijn van zijn telefoontjes. Hij belde vervolgens nog 4x achtereen. Die man moet direct ontslagen worden.!!!!

    Beantwoorden
  4. Niet te bereiken nu ik mijn overstapskosten wil verhalen. Heel irritant. Niet verwacht dat ik me zou laten bezeiken door die bende.

    Beantwoorden
  5. Erg onconstructief gesprek met dame van dit bedrijf. Erg dwingend en onvriendelijk, als ik zeg dat bepaalde zaken niet kloppen, zegt ze ‘dat kan niet, alles klopt’, ‘u bent al klant’ terwijl ik daar geen enkel document van kan terugvinden. Erg verwarrend, onvriendelijk en kwam erg onbetrouwbaar over.

    Beantwoorden
  6. Gebeld door een meneer die niet kon luisteren en toen ik zei geen interesse te hebben kon dit niet volgens hem omdat we al klant bij hun waren….een soort van discussie vormde zich waarop dhr mij min of meer beschuldigde van liegen omdat ik zei in het verleden al vaak gebeld te zijn hij zei nee dit is de eerste keer….en dat is dan vreemd he als we al klant zijn….toen maar opgehangen…zonde van de tijd….

    Beantwoorden
  7. Net gebeld door een meneer. Gaf aan dat zij met Stedin samenwerken, ik een collectief contract heb en omlaag kan met de kosten. Ik ben er niet op in gegaan, het voelde als oplichting. Stedin gebeld en hij gaf ook aan niet samen te werken. Met geen enkel bedrijf. Ik heb afgekapt. Geeft me een naar gevoel.

    Beantwoorden
    • Ik ook gebeld en ze praate maar door. Zei geen interesse maar ze zei dat goed was en ook v eneco was..oke dus..lager tarief kreeg ik..toen kwam ze met tel; ik zei moet geen T mobile hoor ik heb goeie..nee was goed kreeg nu 2 mnd voor 25 euro..o want ik blijf echt bij online, ja mevr dat klopt.en ze ratelde hele verhaal op. Zei ho stop, kan nog sneller, ik versta er niks van.. nee nu snap ik dat..vuile afzetters bedriegers..morgen vedere contacten met online en andere hoe ik op kan lossen .nou alles ingevuld en erin gestonken ..heb mijn energiebedrijf gebeld en moet toch contact opnemen want heb 2 wk de tijd om eraf te kunnen. Maar mail word niet doorgestuurd..telnr klopt niet als je belt..nr die me zaterdag belde staat nu spam bij..jezus wat een smeerlappen..ben niet zo jong meer hoe kom ik er vanaf???

      Beantwoorden
  8. Gebeld door een dame, ze deed zich voor als netwerk beheerder Liander met een verhaal dat de premies VAN het gas en Electra waren gedaald en ik kon hier direct van mee profiteren! Dit is misleidend en zeer onbeschoft om mensen zo om de tuin te leiden!!

    Mensen pas op met: NLENERGIEADVIES.NL

    Beantwoorden
  9. Dame zegt dat ze van het Collectief is, evn van Stedin, het netwerk. Ze weet alles van ons. Heel onprettig. Erg opdringerig. Pas aan het eind blijkt het van Nederlands Energie Advies. Continu het gevoel gehad: welk addertje zit onder dit gras…

    Beantwoorden
  10. Dame doet voorkomen alsof ze van Stedin, het netwerk, is. Ze weet alles van ons. Heel onprettig. Erg opdringerig. Pas aan het eind blijkt het van Nederlands Energie Advies. Continu het gevoel gehad: welk addertje zit onder dit gras…

    Beantwoorden
  11. Schandalige verkooptechnieken! Ik ben gebeld door ene Maria van NL Energie Advies. Zij gebruikte dezelfde technieken als in andere berichten op deze pagina. Toen ik van haar probeerde te begrijpen op welke manier zij niet via een energieleverancier korting gaf, begon zij haar stem te verheffen en een heel brutale toon aan te slaan. Ik heb nog NOOIT zo’n brutale verkoper aan de telefoon gehad! Het ging zo ver dat ze door de telefoon schreeuwde: ‘WIL JE DE KORTING OF NIET?!’ Dit gedrag is ronduit bizar. Ze mag zich echt schamen voor dit gedrag. Ik hoop dat ze geen kinderen opvoed.

    Beantwoorden
  12. Eerst dame aan de telefoon die kennelijk niet goed getraind was in luisteren. Zij draaide haar script, en deed net alsof wij al jaren klant zijn. Niet dus. Toen ging de discussie over ” het energiecollectief” en dat overstappen binnen het collectief kostenloos kon.
    Ook dat is onjuist.
    Uiteindeljk gesproken met een zeer vriendelijke verkoper die niet alleen eerlijk was, maar ook nog eens goed kon rekenen. Omdat wij in het verleden al eens bedonderd zijn door zwarte energie als groen te verkopen op een zakelijk contract, is het gelukt om via hem groene energie voor de prijs van zwarte energie te krijgen op een consumenten contract.

    Advies aan NLenergie: Wees gewoon eerlijk tijdens het gesprek, probeer mensen niet te overdonderen, dan komt alles goed!

    .

    Beantwoorden
  13. Smerig bedrijf, met slecht Nederlandssprekende telefonist met buitenlandse attitude.
    Erg onbeleefd en ze misbruiken prive gegevens om over te komen als een energieleverancier.
    Ze liegen over dalingen in energiekosten en willen je aan een contract verhelpen.

    De reviews van Jan Joost en Bob zijn ook niet legitiem en zal door eigen personeel geplaatst zijn.

    Beantwoorden
  14. Dubieuze partij! De dame zei dat ze namens Stedin belde en lagere energieprijzen kon doorvoeren als ik akkoord ging. Ik moest aan het eind van het gesprek dan op een knop klikken in een email die ze gelijk zou toesturen. Ik heb dat niet gedaan (vorig jaar helaas wel) en gezegd dat ik het niet vertrouwde. Toen werd ze boos en gooide ze de hoorn erop.
    Daarna heb ik Stedin gebeld: Stedin kent Nederlands Energie Advies niet!

    Beantwoorden
    • Gebeld door een meneer die niet kon luisteren en toen ik zei geen interesse te hebben kon dit niet volgens hem omdat we al klant bij hun waren….een soort van discussie vormde zich waarop dhr mij min of meer beschuldigde van liegen omdat ik zei in het verleden al vaak gebeld te zijn hij zei nee dit is de eerste keer….en dat is dan vreemd he als we al klant zijn….toen maar opgehangen…zonde van de tijd….

      Beantwoorden
  15. \

    Onfatsoenlijke praktijken. Niet op ingaan.
    Gisteren (weer een keer) gebeld door NEA .
    De suggestie wordt gewekt dat ze namens Stedin bellen, dat de energieprijzen zijn gedaald en dat je daar voordeel van kunt hebben. Vrijwel de eerste volgende vraag was of ik dat voordeel per maand of per jaar wilde hebben. Dat zonder enige eerdere toelichting. Toen begreep ik eigenlijk pas dat dit een “gewone” energievergelijker is die probeert geld te verdienen. Daar heb ik geen moeite mee, maar het is onfatsoenlijk om mensen op het verkeerde been te zetten en vervolgens probeert ze telefonisch een contract aan te smeren. Want zo wordt het geprobeerd. Nare praktijken.

    Beantwoorden
  16. Vandaag gebeld door jongedame van NEA. Vorig week was het een jongeman…blijkbaar een callcenter dat graag contracten wil afsluiten om zodoende de bemiddeling op te strijken. Dat is niet zor eg. Maar wat wel erg is dat ze liegen! Vorige week de jongeman, en nu weer deze jongedame die donders goed weten dat vrijwel iedereen in NL inmiddels sinds begin dit jaar een nieuwe/slimme energiemeter heeft moeten laten installeren door Stedin. Dus dat is hun eerste binnekomer: “We bellen namens Stedin”. Maar dat is een leugen! Ik heb Stedin gebeld en zij gaven aan dat NEA niks te maken heeft met Stedin, geen opdracht van Stedin heeft ontvangen en ook niks door heeft gegeven aan Stedin. Misleiding betekent wat mij betreft geen zaken mee doen. Als een bedrijf in een 1e contact al geen eerlijke zaken wil doen met mij dan ga ik daar nooit op in.

    Beantwoorden
  17. Gebeld door dame van NL Energie Advies. Deed alsof ik contract had waarbij er contact opgenomen zou worden als er prijsdalingen zouden optreden. Leek alsof ze namens mijn huidige energieleverancier Vattenfall belde. Vroeg allerlei gegevens als email adres bankrekening nummer, verbruik die ze al zou moeten hebben als ze het huidige contract kende zoals ze voor deed komen. Ze kende wel mijn KvK gegevens… Kreeg aanbieding voor partij DGB energie met ingebouwde bevestigingsknop!!. Dus andere leverancier…. Gaf aan dat ik eerst aanbieding ging bestuderen. Even gegoogeld en kwam tot de conclusie dat dit misleiding is om tot oversluiting van contracten te komen waarvoor ze dan weer premie ontvangen… s’avonds belde ze alweer. Mijn conclusies dat dit misleiding is aangegeven en weer ging ze er tegenin….einde verhaal dus. Doe nooit zaken met partijen die je proberen te misleiden

    Beantwoorden
  18. Gebeld door een dame die naar mijn ervaringen vroeg wat betreft energie. Of ik tevreden was. Daarna een razendsnel verhaal dat de gas- en energieprijzen waren gedaald. Ze deed net alsof ze van mijn eigen energieleverancier was. Ik rook onraad en vroeg naar het aanbod op papier. Dat kon ik krijgen: aan het einde van het gesprek zou ik een bevestiging krijgen. Ik vroeg of dat dan betekende dat ik van energieleverancier zou veranderen. Dat bevestigde ze. Toen ik vertelde dat ik dat niet via de telefoon deed, werd ze boos. Hoogst onaangename manier van doen zou ik zeggen! Ben benieuwd naar hun commissie per aansluiting!

    Beantwoorden
  19. Werf gebeld door een dame van deze club. Herinnert u ons nog was de eerste vraag. Nou ik niet Ze zei dat ze vorig jaar mijn contract bij Green Choice voor me verlengd had. Deed ook net of ze van GC was. Nu ga ik nooit in op dit soort telefoontjes en verander of verleng ik mijn energie contract altijd zelf. Toch zei de dame dat dit bij hun in het systeem staat. Meteen verzocht mij uit dat systeem te verwijderen en een eind gemaakt aan dit misleidende praatje plus het telefoon nr. geblokkeerd. Trap niet in de telefonische praatjes van dit soort clubs ook niet als ze bij je aan de deur komen of je op straat aanspreken. Zat mensen zijn hierdoor meer geld kwijtgeraakt dan ze lief waren. Ik vertrouw de positieve reviews van deze clubs dan ook voor geen meter.

    Beantwoorden
  20. Gisteren gebeld door dit bedrijf, erg onvriendelijk en geeft geen antwoord op je vragen. Blijkbaar kopen ze contact gegevens op bij de KvK om je vervolgens te bellen en dingen te verkopen.

    Beantwoorden
    • Nederlands Energie Advies zegt dat men namens netbeheerder Enexis goedkoper tarief kan aanbieden. Daarvoor wil men geboortedatum weten. Had er geen vertrouwen in en Enexis gebeld. Enexis heeft niets te maken met Nederlands Energie Advies en hanteert uniforme tarieven voor aansluitingen. Trap dus niet in valse informatie van Nederlands Energie Advies.

      Beantwoorden
    • Ik ook gebeld en ze praate maar door. Zei geen interesse maar ze zei dat goed was en ook v eneco was..oke dus..lager tarief kreeg ik..toen kwam ze met tel; ik zei moet geen T mobile hoor ik heb goeie..nee was goed kreeg nu 2 mnd voor 25 euro..o want ik blijf echt bij online, ja mevr dat klopt.en ze ratelde hele verhaal op. Zei ho stop, kan nog sneller, ik versta er niks van.. nee nu snap ik dat..vuile afzetters bedriegers..morgen vedere contacten met online en andere hoe ik op kan lossen .nou alles ingevuld en erin gestonken ..heb mijn energiebedrijf gebeld en moet toch contact opnemen want heb 2 wk de tijd om eraf te kunnen. Maar mail word niet doorgestuurd..telnr klopt niet als je belt..nr die me zaterdag belde staat nu spam bij..jezus wat een smeerlappen..ben niet zo jong meer hoe kom ik er vanaf???

      Beantwoorden
  21. Erg goed gesprek gehad via de telefoon en ook erg goed geholpen. Zelf niet zo veel ervaring met het vergelijken van energieleveranciers en mijn contact persoon heeft me daar dan ook goed bij geholpen. Altijd goed bereikbaar voor vragen ook.

    Beantwoorden
  22. Erg goed gesprek gehad via de telefoon en ook erg goed geholpen. Zelf niet zo veel ervaring met het vergelijken van energieleveranciers en mijn contact persoon heeft me daar dan ook goed bij geholpen. Altijd goed bereikbaar voor vragen ook.

    Beantwoorden

Plaats een reactie

twee × twee =

Call Now ButtonBespaarService: +31637512272