34 gedachte over “Nederlands energie advies”
  1. Zeer irritante bellers uit alle hoeken van het land. Diverse malen -tevergeefs- verzocht mij niet meer lastig te vallen en mijn naam van hun aquisitielijst te schrappen. Blokkeren van telefoonnummers heeft weinig zin, je wordt gewoon weer door een andere hinderlijke acquisiteur die niet kan luisteren lastig gevallen.

  2. Inmiddels meer dan 10 keer gebeld door 6 verschillende nummers. Die heb ik geblokkeerd. Vandaag kwam daar een 7e bij. Ben er nu echt zat van. Ze beweren van je huidige energie maatschappij te zijn en dat ze voor het eind van het jaar (2020) en nu zogenaamd begin (2021) nog even de documenten op orde moeten maken anders gaan de tarieven omhoog en zit je niet bij de daling. Ik heb even gevraagd of ze me terug willen bellen aangezien ik druk was. Ik heb wel wat ervaring met call centers dus ik heb mijn huidige energie leverancier even gebeld om mijn vermoeden te staven en die geven aan niks met hun van doen te hebben. Ik heb gelijk een app gedownload waarmee het gesprek word opgenomen. Als het goed is bellen ze zo dadelijk terug en dan zal ik ” met gewone vragen” ze zoveel mogelijk duidelijkheid proberen te laten verschaffen. Eens kijken wat er van waar is en wat niet.

  3. Vanmorgen gebeld door ene Bianca Berg. Deze dame wist niet van ophouden. Zelfs toen mijn vrouw na vriendelijk bedankt te hebben, gedag zei en ophing, belde deze dame ons gewoon terug! Vervolgens ik nog vijf minuten met haar aan de lijn. Haar geprobeerd uit te leggen dat we tevreden zijn met onze aanbieder en niet wensten over te stappen. Ze ging gewoon door.

    Toen de hoorn gewoon maar even neer gelegd en haar door laten ratelen, maar mijn vrouw vond het welletjes en heeft toen opgehangen. Dit schuurt tegen maffiapraktijken aan, toch..?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

een × een =