Nederlandse energie maatschappij (NLE)


Nederlandse energie maatschappij (NLE) is één van de energie aanbieders op de Nederlandse energiemarkt. Wilt u klant worden bij Nederlandse energie maatschappij (NLE)? Er zijn nu in totaal 84 mensen met ervaringen over Nederlandse energie maatschappij (NLE). Wat zijn uw ervaringen met Nederlandse energie maatschappij (NLE)? Geef Nederlandse energie maatschappij (NLE) met behulp van de sterren een beoordeling. Hoe meer sterren hoe beter.

Nederlandse energie maatschappij (NLE) ervaringen

Geef Nederlandse energie maatschappij (NLE) een beoordeling

Nederlandse energie maatschappij (NLE): energie, kosten, tarieven en acties

Wilt u een actie, dienst of product van Nederlandse energie maatschappij (NLE) vergelijken met andere energie aanbieders / vergelijkingssites? Bezoek dan ook de websites van andere energie aanbieders en lees vooral ook de reviews. Door de ervaringen te lezen weet u wat u van Nederlandse energie maatschappij (NLE) kan verwachten.

Nederlandse energie maatschappij (NLE) stroom en gas aanbiedingen

Vergelijk Nederlandse energie maatschappij (NLE) met anderen

Vul uw verbruik en postcode in en klik op de oranje knop. Pas de filteropties toe om de energie aanbiedingen neutraal en objectief te vergelijken die aansluiten op uw situatie en voorkeuren. U krijgt daardoor inzicht in de kosten per aanbieder. Zo weet u dus welke stroom en gas aanbieder de laagste maandlasten heeft.

Actuele Nederlandse energie maatschappij (NLE) tarieven en aanbiedingen 2019

Nederlandse energie maatschappij (NLE) tarieven 2019 en aanbiedingen vergelijken? Duizenden mensen vergelijken online en besparen honderden euro's! Wilt u de Nederlandse energie maatschappij (NLE) tarieven 2019 en aanbiedingen vergelijken? Ga dan ook naar Energievergelijking.nl. Energievergelijking.nl is één van de beste onafhankelijke energie vergelijkingssites van Nederland! Vergelijk het aanbod van alle energieleveranciers op Energievergelijking.nl en kijk of u kan besparen.

Nederlandse energie maatschappij (NLE) Consumentenbond, kassa, radar?

De Consumentenbond, kassa, radar zijn consumentenprogramma's. Zij helpen consumenten mee om de beste keuze te maken. Het is mogelijk dat Nederlandse energie maatschappij (NLE) ook is besproken. Om te weten of dat ook daadwerkelijk het geval is kunt u de site van de Consumentenbond, kassa, tros radar doorzoeken op "Nederlandse energie maatschappij (NLE)". U krijgt dan direct te zien of Nederlandse energie maatschappij (NLE) is besproken en wat anderen over Nederlandse energie maatschappij (NLE) te zeggen hebben.

Storing melden: Bel 0800 - 9009 (gratis)

Wilt u een storing melden? Stroom en gas storingen bij Nederlandse energie maatschappij (NLE) kunt u zelf doorgeven via het nationaal storingsnummer. Bel bij storing het Nationaal Storingsnummer gas en stroom 0800 - 9009 (gratis) bij storing in de gas- en/of stroomlevering of als u een gas geur ruikt. Het nationaal storingsnummer is 24 uur per dag bereikbaar.

84
Reageer op dit artikel

avatar
84 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
80 Comment authors
C.D. Vroegindeweijdenkhetnietwaheedjos korterichard Recent comment authors
  Subscribe  
Abonneren op
C.D. Vroegindeweij
Gast
C.D. Vroegindeweij

Na een verhuizing zonnepanelen gelegd en er niet aangedacht om de panelen aan te melden. Na een jaar geef ik mijn meterstanden door incl. teruggeleverde standen. De uiteindelijk factuur liet zoiezo al lang op zich wachten, maar na controle bleek dat mijn teruggeleverde energiestanden niet verwerkt waren. Diverse malen contact gezocht en uiteindelijk klachten ingediend via de mail. Nergens werd op gereageerd. Pas na stornering van mijn betaling kreeg ik een reactie die overigens ook nog heel teleurstellend was. “Meneer, u had uw zonnepanelen maar moeten melden”. Geen excuses voor de gebrekkige service van hun kant. Dag daarna meteen dreigmail… Lees verder »

denkhetniet
Gast
denkhetniet

Ben 3 x gebeld 3 dagen achter elkaar op “verkeerde adres”, dus waar ik niet woon. Maar ze bleven het maar noemen. Ik sta in het bel me niet register. Dat was voor deze lieden, het bel me wel register. Ik wil niets met NLE te maken hebben. Ga het bij consuwijzer melden

waheed
Gast
waheed

Zeer slecht bereikbaar en hebben hun administratie niet in orden. De debiteuren administratie weet niet hoe ze op de juiste manier facturen moeten weg boeken.

jos korte
Gast
jos korte

Werd benaderd door collectief om over te stappen naar NLE zakelijk alle opzeg vergoedingen werden vergoed door collectief en NLE werd mij beloofd.
Echter na drie weken kreeg ik opzeg vergoeding van 360 euro betalen aan vorige leverancier.
NLE was niet bereibaarop geen mogelijke wijze.
Hebben vorige leverancier weer opdracht gegeven contract te beeindigen met NLE.
Op de eind afrekening van NLE werden we geconfronteerd met 1000 euro opzeg vergoeding
Niemand meer bereikbaar voor uitleg
Een grote oplichterij,mensen ga hiermee nooit in zee.
Uberhaupt geen contract afsluiten telefonisch dit is een welgemeende raad

richard
Gast
richard

Toen ik ging samenwonen met mn vriendin. moest ik voor contract breuk 250 euro betalen echt ongekend. nee meneer regels zijn regels. een grote onzin.
nooit contracten afsluiten bij NLE dus . . .

Silboo
Gast
Silboo

Besparing zouden we krijgen……
we moesten aan het eind van het jaar ruim 800 euro bijbetalen…. wat een besparing

daarnaast kreeg je een verbruiksmanager die alles in de gaten zouden houden….. ik heb de beste man nog nooit gesproken maar ondertussen zat je wel aan een abonnement vast van die gast kosten 20 euro per maand!

nooit meer oplichters

Wilma Scharff
Gast
Wilma Scharff

Twee jaar lid geweest bij NLE. Sinds we de slimmer meter hebben gekregen kregen we om de twee maanden een email dat mijn maand bedrag omhoog moest. Maar als ik naar de Slimmer meter uitslag keek zagen we dat we niet meer hadden verbruikt. We hebben een email gestuurd gehad en op een zaterdagochtend belde er een mevr. van NLE met de mededeling dat ze onze email had ontvangen en zag dat we niets hoefde te verhogen dat alles goed was. Per 1 Januari zijn we overgestapt naar Nuon. We kregen een eindafrekening die ik niet vertrouwde ging kijken in… Lees verder »

Theo
Gast
Theo

Ik heb een jaar lang NLE gehad en tevens NLEx.
De energie en de internet.

In beiden gevallen slecht:
– Slechte klantenservice
– verkeerde informatie
– verschillende informatie
– ik krijg een incasso, terwijl ik deze niet zou krijgen
– telefonische en via facebook zeer slecht bereikbaar
– meermaals inlogproblemen

Kok
Gast
Kok

Al 9 jaar bij NEM, nu verhuisd en een groot drama. In totaal 550 euro betaald voor 2 huizen in 1 maand tijd. Nu nog een rekening gekregen voor het oude huis van 134,00 voor de maand Januari, dit terwijl ik 17-12-18 uit mijn oude woning ga. NEM gebeld dat ik dan de rekening van 134,00 niet ga betalen. Nee dat moet en ja dan verrekenen we dit wel met de afrekening. Nee ik ga niet iets betalen wat ik niet af ga nemen. Valt niet te praten met deze mensen. Call center allemaal studenten die niets begrijpen, alleen maar… Lees verder »

Pauline
Gast
Pauline

Hele slechte ervaringen. Site is onhandig, je kunt alleen bellen en dan tijden aan de telefoon moeten wachten voordat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
Wij hebben de ANNA thermostaat en sinds die tijd verbruiken we meer. Anna app betaal ik voor maar werkt sinds de nieuwe ANNA app 2017 niet meer. Via de telefoon kregen we hem ook niet aan de praat. We gaan nu kijken of we ergens anders heen kunnen, via consumentenbond collectief of Vereniging Eigen Huis collectief. Moeten dan nog wel boete betalen voor afkoop ANNA contract. maar zo is het ook niets.

Darcy
Gast
Darcy

Krijg een email dat mijn slimme meter is UITGELEZEN! Ga naar “mijn NLE”, pagina laadt niet! Ga ze morgen maar eens OPTELEFONEREN!

Sophia
Gast
Sophia

Goeden morgen.
nou krijg ik ongeveer 10 jaar energie van nle.nooit geen achterstand altijd netjes betaald.
nu zijn we verhuisd en had ik geen zin in al die poespas en denk nou laat ik maar gewoon bij hun blijven,word ik getjekt en moet 74 euro eerst betaalen om dat ik een moeilijke betaaler zou zijn?????
dit geeft me de rede om gewoon over te stappen.
krijg ik teminsten nog een kado ook.
dit slaat echt nergens op.ze kunnen toch kijken of ik in al die jaaren netjes betaald heb!

G.Satter
Gast
G.Satter

Begin 2018 overgestapt van Budget Energie naar NLE. NLE stuurde per mail een verzoek om de meterstanden door te geven. (Normaal gebeurd dit op aanvraag van de oude leverancier), Maar goed standen doorgegeven, eind januari eind nota van budget Energie ontvangen, met alle meterstanden fout. NLE en Budget energie mails, chats, etc hier over gestuurd, wordt door geen van beide bedrijven gereageerd. Eindelijk een bericht dat de meterstanden gecorrigeerd worden. Eind april eindnota ontvangen van budgetenergie, helaas weer met de foute standen, of ik maar even wilde betalen. Houden deze bedrijven zich zo dom of zijn ze dat nu werkelijk… Lees verder »

Marc
Gast
Marc

Bedreigd met aanmaningen en afsluiten energie BEN GEEN KLANT .
mails worden niet beantwoord

JozeeSengers
Gast
JozeeSengers

Ik werd door Nederlandse energie benaderd voor het overstappen van leverancier. Dag erna had ik al een contract op de mail. Telefonisch werd gezegd dat het voorschot rond de 30 euro zou zijn. In het contract stond 66 verder werd gezegd dat het maandelijks opzegbaar zou zijn. In het contract zat je 5 jaar aan hun vast. Meteen een mail met het ontbinden van het contract gestuurd maar niks meer van hun gehoord of het contract nu ontbonden is . Ik heb binnen de gestelde termijn van 14 dagen gereageerd.

Hans
Gast
Hans

Meest slechte provider die ik ben tegengekomen. Wilde voordeliger uit zijn door hun zogenaamde lage tarieven, bij overstappen 3 weken zonder internet, elke dag aan de telefoon gehangen en gewoon afgescheept met de belofte dat alles nog niet geactiveerd was en de volgende dag geactiveerd zou worden.Toen ik het eindelijk had was het internet veel trager, bijna elke dag storingen. De helpdesk is slecht bereikbaar, brutaal en ongeinteresseerd. Hun in gebreke gesteld, en gelijk het abonnement weer opgezegd, hun algemene voorwaarden lap ik aan mijn laars want ze leveren niet de gevraagde diensten waarvoor betaald wordt. Ik raad iedereen aan… Lees verder »

A.J.
Gast
A.J.

Slechte ervaring. Bij overstap belofte van enorme besparing, ondanks de boete van max. 100€ van bestaande leverancier. Uiteindelijk 225€ boete gekregen en €3 per maand besparing ipv de beloofde minimaal €15. Zit nu wel 5 jaar aan ze vast. Al met al voel ik me bekocht en voor de gek gehouden. Trap er niet in mensen! Een dikke 1!

Mieke
Gast
Mieke

BEL heeft een whatsapp service. Dit is echr verschrikkelijk. Kreeg na 2 dagen een reactie van ze met de vraag wat ze voor mij konden doen en wat mijn gegevens zijn. Na mijn antwoord heb ik niks meer gehoord

M. Brackenie
Gast
M. Brackenie

In november 2016 heb ik een contract afgesloten bij de NLE voor tv, internet en telefonie. Er was mij beloofd dat ik niet bij mijn vorige provider afgesloten zou worden voordat alles door NLE geinstalleerd was. 29-12-2016 ben ik op verzoek door NLE door de vorige provider afgesloten, echter er was nog niemand geweest om e.e.a te installeren. Blijkt dat NLE vergeten was een afspraak in te plannen via het installatiebureau. Nadat ik contact met hun heb opgenomen en er op stond dat er actie ondernomen moest worden is de dag erna een monteur geweest. Deze kon echter niets doen… Lees verder »

Ramaker
Gast
Ramaker

Zeer slechte klantenservice of je nou een mail stuurt, belt of een
whatsapp stuurt het enige wat ze kunnen zeggen is wat vervelend voor u.

Zijn ook erg goed in de schuld bij de klant te leggen, want je maakt een afspraak wanneer ze terug zullen bellen en dan bellen ze twee dagen later. Als je vraagt waarom dat was toch de afspraak, nog 11 maanden en dan zeg ik de boel op wat een zooitje.

Jan
Gast
Jan

Als je een energieleverancier zoekt die er niet om heen draait en jou gewoon de beste deal geeft, dan is de Nederlandse energie maatschappij misschien wel de beste keuze. Ik ben nu 3 jaar klant en heb nooit klachten gehad. In het begin ben ik via een callcenter klant geworden en ik heb ook momenten gehad dat ik wilde overstappen, maar ze kwamen steeds weer met een goedkoper aanbod om mij klant te houden. Bij mijn vorige energiemaatschappij, Essent hoefde ik daar echt niet op te rekenen. Die geven alleen korting aan nieuwe klanten. Bij de nle is dat juist… Lees verder »

Mieke
Gast
Mieke

wegens overlijden van mijn echtgenoot vorig jaar augustus en mijn voorschot omhoog zou gaan ben ik overgestapt naar Qurrent en wel per 4 december 2015. Omdat de NEM over was gegaan van achteraf factureren naar vooraf werd december 2 X afgeschreven, dus ik moest in december 3 X energie betalen. Gebeld, en mij werd geadviseerd 1 X te storneren, waarna ik de eindafrekening zou krijgen. Dat heb ik gedaan en kreeg vervolgens aanmaningen en dreigementen met boetes. Volgens de eindafrekening zou ik een kleine 50 euro terug krijgen. Ik denk dat ik in totaal ongeveer 5 uur heb getelefoneerd met… Lees verder »

G. dol
Gast
G. dol

€500,- per maand goedkoper was ons bedrijf uit. Jaja vorig jaar €5500,- ff bijbetalen, contact opgenomen ja sorry reken foutje we stellen het maand bedrag bij dan heeft u hier volgend jaar geen last van. Nou nee dus weer ff €2400,- afgeschreven. echt wat een oplichters en helaas moet ik nog een jaar>
NLE WEG ERMEE!! NOOIT DOEN!!!!

Vincent
Gast
Vincent

Dat de Nederlandse Energie Maatschappij de slechtste klantenservice heeft hoef ik niet meer te vertellen. De Nederlandse Energie Maatschappij heeft veruit DE SLECHTSTE KLANTENSERVICE VAN HEEL NEDERLAND. De overstapservice was al verschikkelijk en duurde 6 weken omdat je vooraf moet aangeven dat je uberhaupt geholpen wilt worden binnen een normale tijd. Daarnaast is de klantenservice slechts kanonnenvoer omdat ze niks mogen doen en kunnen doen en alleen maar sorry zeggen en aangeven dat ze niks kunnen doen (niet eens een mail sturen, doorschakelen naar andere lijnen of terugbellen). Ik had gehoopt dat het na het overstappen minder slecht zou worden… Lees verder »