Nederlandse energie maatschappij (NLE)


Nederlandse energie maatschappij (NLE) is één van de energie aanbieders op de Nederlandse energiemarkt. Wilt u klant worden bij Nederlandse energie maatschappij (NLE)? Er zijn nu in totaal 84 mensen met ervaringen over Nederlandse energie maatschappij (NLE). Wat zijn uw ervaringen met Nederlandse energie maatschappij (NLE)? Geef Nederlandse energie maatschappij (NLE) met behulp van de sterren een beoordeling. Hoe meer sterren hoe beter de score.

Nederlandse energie maatschappij (NLE) ervaringen

Algemene indruk2.152.152.152.152.15
Helpdesk2.242.242.242.242.24
Energieprijzen2.52.52.52.52.5
Overstapproces2.612.612.612.612.61
Energierekening2.372.372.372.372.37
Reclames2.162.162.162.162.16
Bereikbaarheid2.342.342.342.342.34
Klachtafhandeling2.112.112.112.112.11

Geef een beoordeling

Klik op de sterren om te beoordelen

Gemiddelde beoordeling / 5. Aantal beoordelingen:

Omdat je dit nuttig vond

Volg ons op social media

Het spijt ons dat je dit niet nuttig vond

Laten we het samen nuttig maken

Informatie over Nederlandse energie maatschappij (NLE)

Help mee om zoveel mogelijk informatie over Nederlandse energie maatschappij (NLE) te verzamelen. Vertel uw ervaringen met Nederlandse energie maatschappij (NLE) aan de rest van de bezoekers. U kunt Nederlandse energie maatschappij (NLE) een beoordeling geven met behulp van de sterren.

Nederlandse energie maatschappij (NLE): energie, kosten, tarieven en acties

Vergelijk Nederlandse energie maatschappij (NLE) ook andere energie aanbieders en lees vooral ook de reviews. Door de reviews te lezen weet u wat u van Nederlandse energie maatschappij (NLE) kan verwachten. U kunt de kosten, tarieven en acties vergelijken met Energievergelijking.nl. De onafhankelijke energievergelijker van Nederland. U kunt op Energievergeljking.nl alle beschikbare energie aanbieders vergeljken met het aanbod van Nederlandse energie maatschappij (NLE). Vergelijk het aanbod en bereken hoeveel u zou kunnen besparen als u zou overstappen.

Vergelijk Nederlandse energie maatschappij (NLE) met anderen

Vul uw gegevens in en bereken uw voordeel!

84 gedachten over “Nederlandse energie maatschappij (NLE)”

  1. Algemene indruk 33333
    Helpdesk 33333
    Energieprijzen 33333
    Overstapproces 33333
    Energierekening 11111
    Reclames 33333
    Bereikbaarheid 33333
    Klachtafhandeling 33333

    Zojuist te horen gekregen dat ik een dubbele energierekening moet gaan betalen.. Ben net twee maanden klant en nu ben ik verplicht om dubbel te betalen? Zijn er meer mensen die dit hebben?

  2. daar ik ben overgestapt naar een andere energieleverancier, omdat ik daar al water en kabel bij betaalde en dit voor mij goedkoper was als de energie gas en elektriciteit er ook bij kwam. Ik zit in de aanvullende bijstand, had geld voor de huur erop staan en kreeg iets geld bij aangevuld door de bijstand, stond dus iets meer dan 600 euro op en heeft de nederlandse energiemaatschappij dit er afgehaald. Nu kan ik dus de huur iet betalen en hoe moet ik verder rondkomen deze maand. Schandalig gewoon.

  3. Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555

    Een paar jaar geleden via mijn favoriete voetbalclub Feyenoord (Beste van Nederland) ben ik overgestapt naar de Nederlandse energie maatschappij en ik moet zeggen, dat bevalt me prima. Na het vergelijken van de tarieven op Energievergelijking.nl zie ik dat ze nog steeds de goedkoopste energie maatschappij van Nederland zijn. Dus ga zo door!

  4. zeer ontevreden over nle
    bonus word helemaal niet uitgekeerd
    reden alles betaald per acceptgiro
    dieven zijn het MENSEN TRAP ER NIET IN

  5. Mensen opgelet:
    De welkomstbonus van NLE is inclusief BTW. Een welkomstbonus van 120 euro is eigelijk dus een welkomstbonus van minder dan 100 euro.

    NLE schermt met hoge bonusbedragen maar verzuimt te vermelden dat het inclusief BTW is.
    Heel ondoorzichtig en niet transparant.
    Wat zouden consumentenorganisaties daarvan vinden?

  6. Algemene indruk 22222
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 33333
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 33333
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Beste,

    Willen jullie je administratie nakijken?
    Dit is een onterechte afschrijving, omdat jullie mij onterecht hebben aangesloten. Hier heb ik jullie over gebeld!!! Ik heb verdorie een gesprek gevoerd van meer dan 40 minuten gevoerd met 1 van uw medewerkers!!! Die er overigens ook geen kaas van gegeten had en continu navraag moest doen!!!

    Jullie hebben mij toen ik een aanvraag heb gedaan verzocht een borg te betalen. Indien ik deze borg niet zou betalen, dan zou ik NIET worden geaccepteerd als klant.

    Ik heb de door jullie gevraagde borg dus NIET betaald en dus hebben jullie nooit het recht gehad om mij achteraf aan te sluiten. Door jullie misstanden ben ik overgestapt naar de NUON, waar ik overigens heel content mee ben.

    Ik ben gelet op de feestdagen zeer welwillend om ruchtbaarheid aan deze misstanden te geven, wellicht worden er wel meer mensen door jullie bedrijf op deze manier opgelicht!!!

    Ik wens geen rekeningen te ontvangen, ik wens al het betaalde terstond terug op mijn rekening te ontvangen. Tevens een formele excuusbrief, dat lijkt mij zeer gepast.

    Mvg,

    W. de Groot

  7. Na ontvangst van een onterechte betalingsherinnering op tweede kerstdag 26-12-’14 om 23:10

    Beste,

    Willen jullie je administratie nakijken?
    Dit is een onterechte afschrijving, omdat jullie mij onterecht hebben aangesloten. Hier heb ik jullie over gebeld!!! Ik heb verdorie een gesprek gevoerd van meer dan 40 minuten gevoerd met 1 van uw medewerkers!!! Die er overigens ook geen kaas van gegeten had en continu navraag moest doen!!!

    Jullie hebben mij toen ik een aanvraag heb gedaan verzocht een borg te betalen. Indien ik deze borg niet zou betalen, dan zou ik NIET worden geaccepteerd als klant.

    Ik heb de door jullie gevraagde borg dus NIET betaald en dus hebben jullie nooit het recht gehad om mij achteraf aan te sluiten. Door jullie misstanden ben ik overgestapt naar de NUON, waar ik overigens heel content mee ben.

    Ik ben gelet op de feestdagen zeer welwillend om ruchtbaarheid aan deze misstanden te geven, wellicht worden er wel meer mensen door jullie bedrijf op deze manier opgelicht!!!

    Ik wens geen rekeningen te ontvangen, ik wens al het betaalde terstond terug op mijn rekening te ontvangen. Tevens een formele excuusbrief, dat lijkt mij zeer gepast.

    Mvg,

    W. de Groot

  8. Algemene indruk 44444
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555

    Mijn ervaringen met de Nederlandse energie matschappij zijn redelijk positief. Ze hebben een vriendelijke klantenservice die begripvol met mijn situatie zijn omgegaan. Toen ik klant werd was mij een welkomstpremie beloofd. Echter toen het jaar voorbij was had ik deze niet ontvangen. Toen ik belde om te informeren over de welkomstpremie vertelden ze me dat ik er geen recht op had. Gelukkig had ik de bestigingsmail nog waarin stond dat ik er wel degelijk recht op had. Deze heb ik naar ze toe gemailt. Dit was voldoende. Ik heb toen de welkomstpremie alsnog gekregen. Voor de rest ben ik tervreden. Ze zijn inderdaad goedkoper dan essent. Scheelt ongeveer 30 euro per maand.

  9. Heb een leeg staand huis, maar je moet een leverancier hebben. Ik mij aangemeld bij de NederlandseEnergieMaatschapij. Krijg contract, later ook de bevestiging en daarna niets mee. word geen geld af geschreven en krijg ook geen factuur. bellen met hun en ja factuur krijg je nog en komt goed. Paar weken later een brief van ENEXIS dat ik word af gesloten omdat ik geen leverancier had, dus ik bellen. NEE NEM heeft laten weten niets meer te leveren. Dus ik bellen, ja je hebt je rekening niet betaald.. Dus ik SORRY maar ik heb nooit iets ontvangen en het kwam allemaal goed. JA zegt NEM, niets aan te doen, dus ik weer naar een andere maatschapij waar nu wel alles goed gaat..

    Krijg ik later de brief om mijn meter stand door te geven ik ingevuld, krijg ik een gepeperde rekening van 2 maanden a 95 euro niet betaald en nog een rekening van 250 euro omdat ik binnen een jaar het contract verbonden heb. Nu ook werken ze niet mee met de afwikkeling en zal ik naar de rechter moeten gaan om mijn gelijk te krijgen.

    Tot bij de rechter NEM!!

  10. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Lees dus alleen de feed-back van ontervreden klanten !
    Al die z.g klanten met die positieve verhalen moeten het imago alleen maar ópkrikken.Net zo goed dat ik nu 2x reageer kan hun personeel dat ook doen.
    Kijk maar eens naar andere (iets oudere)beoordeling-sites…Alles negatief !!!
    Tja….Zo werkt de NEM nu eenmaal…brutaler, misleiding en misbruik maken is hun handelsmerk !
    Nu zullen er ongetwijfeld (na mij) zeker een paar 100% ‘klanten’ beoordelen want dan blijven ze in de race met hun gemiddelde en dit valt mij dan ook op..(ze worden wanhopig..lijkt het wel).
    En mensen…denk eens na. Wie besteedt er nu zoveel energie aan klagen over een leverancier die vlekkeloos te werk gaat en niet aan dit korte termijn graaien doet?? Vervelen de mensen zich soms om op dit soort sites te zoeken ? Of doe je dat alleen als je kwaad en gefrustreerd bent?
    Deze positieve ‘klanten’ gaan vast en zeker weer mee met hun personeelsfeest !!
    Bah.. wat een volk en wat een land maar ja..ze zijn blijkbaar nodig hier in Nederland.Ze dragen toch maar mooi BTW af aan onze staat en die snappen er vast weer eens niets van…..
    Misbruik maken van vertrouwen staat hoog in het vaandel tegenwoordig…triest !!

  11. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Na een heftig gevecht te zijn aangegaan met deze ‘georganiseerde organisatie’ kan ik zeggen dat mijn vermoedens van oplichting ook bevestigd zijn.
    Ze durven dan ook niet (meer)met mij naar de rechter. Gelukkig stuurden ze mij een deurwaarder op m’n dak die eerst wilde ‘bemiddelen’om buiten de rechter om de zaak te regelen.(natuurlijk ! want het ging maar over euro 135,-).Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van deze organisatie wat betreft het spelen en manipuleren van mensen.Ze hanteren ‘taktieken’ waarvan de honden geen brood lusten. (liegen,dom houden,je laten twijfelen aan jezelf en dan weer een arrogantie van heb ik jouw daar….enz).De methoden zijn slim doordacht lijkend op een kwaadaardige narcist die achter deze manier van geld harken zit.Jammer en triest dat deze ‘ondernemers’in deze tijd zich kunnen laten zien. Het is van mij al een tijd terug en toen waren de klachten dan ook eindeloos en nu ?? Potverdorie…ze zijn voor zeker 50% verdwenen aan de aantal positieve ervaringen te lezen !! Ik denk dat het dus slecht gaat…en de gehersenspoelde telefoonmedewerkers over zijn geplaatst naar dit soort site’s want ze staan bekent hoor en rechters lusten ze rauw ! Trap er dus niet in en hou de ‘collega’s (en netbeheerders)ook maar inde gaten want ze zijn afhankelijk van elkaar!
    Sterkte en succes ! (met name voor de NEM bedoeld)

  12. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 22222
    Overstapproces 55555
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Tja, als je net een dagje te laat bent met betalen krijg je al meteen een herinnering en € 25,- er boven op.
    In ons geval zijn ze niet goedkoper, en zijn dus aan het kijken om over te stappen.

  13. Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555

    De Nederlandse energie maatschappij heeft mij goed geholpen met de problemen die ik had bij de Nuon. Door een administratieve fout was mijn verhuizing niet goed verwerkt. Het oplossen van dat probleem duurde bij Nuon meerdere maanden. Hierdoor heb ik na tien jaar klant te zijn besloten om voor een andere energiemaatschappij te kiezen. Uiteindelijk is dit de Nederlandse energie maatschappij geworden omdat zij meer dan bereidt waren om mij te helpen. Zij hebben uiteindelijk de verhuizing voor mij gecorrigeerd en het oude contract gratis voor mij opgezegd. Ik ben nu een tevreden klant van de Nederlandse energie maatschappij.

  14. Algemene indruk 44444
    Helpdesk 44444
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 44444
    Bereikbaarheid 44444
    Klachtafhandeling 44444

    Via onafhankelijk energiecollectief overgestapt. We zijn iets voordeliger uit, niet gek veel goedkoper. Scheelt een tientje per maand. Overstap ging prima. We hadden een paar vragen mbt verhuizen, goed beantwoord en geen lange wachttijden.

  15. Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555

    Via de Nederlandse energiemaatschappij ben ik goedkoper uit dan bij Nuon of Essent. Om precies te zijn scheelt het me 34 euro per maand. Ik betaal een hoger vastrecht, maar de welkomstpremie van 230 euro maakt dit meer dan goed. Verder is alles gewoon hetzelfde. Alleen de prijs is lager.

  16. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Via de overstapservice terechtgekomen bij NLE. Hiervoor zat ik bij Energie.nl en daarvoorvoor bij Greenchoice. Ik zit nu weer bij Greenchoice; betrouwbaar, duidelijk en relaxed. Ik stap dus nooit meer over aangezien ik uiteindelijk alleen maar veel meer heb moeten betalen in vergelijking met Greenchoice. Let wel: bij gelijkblijvend energie- en gasverbruik.

    Nu over de NLE. 1. Bij aanmelding krijg je een zogenaamde vaste klanten korting van €360 die op je jaarnora verekend zal worden, staat ook in het contract. 3 maanden voor de jaarnota is mijn betalingswijze plotseling veranderd van automatisch incasso naar acceptgiro (extra kosten per keer €2,60!). Zonder enig overleg of toestemming van mijn kant. Ik heb hier ook geen enkel bericht over gehad. Dit is volgens de wet dan ook niet geldig bij mijn weten. Wat blijkt nu; voor de vaste klanten korting moet je alle nota’s via automatisch incasso betalen. Wordt dit per acceptgiro gedaan dan vervalt de vaste klantenkorting. Wat een klantonvriendelijke benadering, ongelofelijk. Indien NLE dit niet eerst duidelijk aangeeft is dit volgens mij pure misleiding van een klant.

    2. Is de NLE goedkoper, welnee. Ik ben veel meer kwijt en moest uiteindelijk ruim €800,- bijbetalen op mijn jaarnota. Bij ongeveer gelijkblijvend verbruik. Overstappen gunstig, dus niet.

    3. Ben je een keer iets te laat met betalen krijg je ettelijke voice mails (elke dag!), brieven etc. om binnen korte termijn te betalen. Ronduit vermoeiend. Bij Greenchoice b.v. krijg je netjes 1 bericht of je het bedrag alsnog binnen 2 weken wil overmaken. Samenvattend mijn ervaringen met de NLE: duur, zeer klantonvriendelijk! en je wordt gewoon, in goed Nederlands, genaaid.

    Ik laat het er echter niet bij zetten, ga rechtshulp in schakelen voor die vast klantenkorting en dit bericht komt op alle sites waar mogelijk te staan. Zal ze leren die NLE

  17. Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 55555
    Energierekening 44444
    Reclames 44444
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 44444

    Overal gaat wel eens wat mis. Maar als je even contact op neemt is alles te verklaren en staan de vriendelijke dames van de klantenservice klaar om je snel en goed te helpen. Niet altijd, maar wel vaak de goedkoopste. En daarnaast vind ik een heel goede helpdesk errrrg belangrijk. Weet uit ervaring ook dat veel mensen klagen zonder dat ze ook eens kijken naar wat ze zelf verkeerd gedaan hebben!

  18. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 44444
    Klachtafhandeling 11111

    Afzetters zijn het , een ander woord is er niet voor. En ik kan het nog hard maken ook. Wij hebben een dubbele meter, en (als ik de reacties hier lees zijn wij daar niet de enige in) die gasten van de Nederlandse Energie Maatschappij hebben het gepresteerd om twee jaar achtereen de piek en dal standen om te draaien en zo honderden Euro’s extra te incasseren, daarmee het voorschotbedrag verhogend. Hoe bestaat het dat men deze digitaal ingevoerde standen toch omdraait? Ik noem dat manipulatie. Na een briefwisseling wordt de fout gecorrigeerd.

    En dan is het toch van de zotte dat in het jaar daarop weer datzelfde trucje toegepast wordt? Wederom honderden Euro’s te veel geïncasseerd op de eindafrekening, wederom een poging om mede door deze truc de maandbedragen te verhogen. Kortom een drama.

    Ook de belofte van gegarandeerd lagen tarieven wordt niet waargemaakt. En als je ze aanklaagt voor wanprestatie op basis van bovenstaande en wilt overstappen, komen ze met een overstapboete om de hoek. En als je dan goed gaat vergelijken, dan blijken de tarieven die ze mij inmiddels in rekening brengen veel hoger te liggen dan de momenteel goedkoopste aanbieders. Vastrecht 140% meer! Piektarief 40% meer! Daltarief is wel marktconform. Gas ook 35% meer! Bij gelijkblijvende resterende 3 jaar contractlooptijd. Kortom, afzetters zijn het.

    Dit is veruit de meest waardeloze ervaring ooit met een energiemaatschappij.

    Advies: ga nooit met deze lui in zee!

  19. WORDT NOOIT KLANT BIJ DE NEDERLANDSE ENERGIE MAATSCHAPPIJ!!

    Waardeloos bedrijf. Ik krijg ten onrechte een incasso van 150 euro aan mijn broek. Na terugboeken contact gezocht met de helpdesk. Dit bleek een dagtaak te zijn. Ben momenteel in conclaaf over de incasso, met de mededeling van NEM dat zij me voor 1 januari zouden terugbellen. Het is ondertussen 6 januari en ik heb nog niks gehoord. Ben blij dat ik maar een jaarcontract heb getekend want per 1 december stap ik over naar een andere maatschappij en kom ik NOOIT meer terug bij dit shitbedrijf. Mijn advies: NEM, NIET DOEN!

  20. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 22222
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    “IK ZEG niet DOEN”, “IK ZEG géén ZON”….”Ik zeg HELP!!”
    N.a.v. de hoogte van de jaarafrekening contact gezocht met Nederlandse Energie Maatschappij. Blijkt:
    – 250 euro, ten onrechte MEER berekend dan door mij opgegeven
    – 1 jaar teruglevering zonnepanelen (ikzegzon) wordt niet geregistreerd en niet geleverd. Installatie uitgevoerd volgens instructies. Niemand (b)lijkt verantwoordelijk….behalve de consument….
    – jaarafrekening, wordt natuurlijk wel geïncasseerd….
    op aanraden van Nederlandse Energie Maatschappij incasso teruggedraaid.
    – Factuur zou worden gecrediteerd, maar krijg nu aanmaankosten in rekening gebracht….
    – inmiddels 4 uur gespendeerd om dit te corrigeren….

  21. Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555

    NLE Bevalt me prima. Eindelijke een bedrijf die snapt hoe de markt werkt. Wij willen gewoon de laagste prijs en daarmee basta. Sloop de crisis is ook van de Nederlandse energie maatschappij. Een andere energiemaatschappij zou dat niet eens willen omdat ze liever de hoofdprijs vragen. De Nederlandse energie maatschappij hoeft kan blijkbaar met veel minder doen. En zo hoort dat ook. Hulde dus voor NLE. Ik zal de Nederlandse energie maatschappij bij iedereen die ik ken aanbevelen. Voor mij geen Essent meer. Het is afgelopen met dure energierekeningen.

  22. Algemene indruk 44444
    Helpdesk Not Rated
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 55555
    Energierekening 44444
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid Not Rated
    Klachtafhandeling Not Rated

    Met de rest heb ik geen ervaring. Tot zover is alles goed. Houden zo!

  23. Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555

    Prima bedrijf. Nooit geen klachten en wel degelijk goedkoop.

  24. Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555

    Ik ben al 3 jaar klant bij de Nederlandse energie maatschappij. Ik kan me niet voorstellen dat het allemaal zo slecht is als hierboven beschreven. Ik heb dan ook mn twijfels of de reviews wel door echte klanten is geschreven en niet door de of slechte ervaringen concurrentie zoals Nuon Essent of Eneco. De Nederlandse energie maatschappij is gewoon een goede energieaanbieder met lage energieprijzen. Zelf heb ik nooit problemen met de nle gehad. Ik kan de nle dus alleen maar van harte aanbevelen.

  25. Algemene indruk 33333
    Helpdesk 44444
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 44444
    Energierekening 44444
    Reclames 33333
    Bereikbaarheid 33333
    Klachtafhandeling 44444

    Tot nu toe gaat het goed. Als de energieprijzen stijgen dan stap ik misschien weer over naar een andere energieleverancier.

  26. Ben heel tevreden met mijn overstap naar de Nederlandse energie Maatschappij. Betaal minder en ben zonder probleem overgestapt!!

  27. Ben overgestapt via een huis aan huis verkoper. Die deed zich voor als mijn energieleverancier, essent. Iedere energieleverancier zou zijn overgenomen door DE nederlandse energie maatschappij. Achteraf blijkt dat helemaal niet het geval te zijn en zit ik nu vast aan een contract van 5 jaar! Ik kan het opzeggen, maar dan moet ik wel eerst even 250 euro boete betalen. Ik ben wel iets goedkoper uit. Namelijk 6 euro per maand. Wel goedkoper dus, maar niet op de juiste manier ingeschreven.

Plaats een reactie

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling