Nederlandse energie maatschappij (NLE)

85 gedachten over “Nederlandse energie maatschappij (NLE)”

  1. Zeer slecht bereikbaar en hebben hun administratie niet in orden. De debiteuren administratie weet niet hoe ze op de juiste manier facturen moeten weg boeken.

    Beantwoorden
  2. Ben 3 x gebeld 3 dagen achter elkaar op “verkeerde adres”, dus waar ik niet woon. Maar ze bleven het maar noemen. Ik sta in het bel me niet register. Dat was voor deze lieden, het bel me wel register. Ik wil niets met NLE te maken hebben. Ga het bij consuwijzer melden

    Beantwoorden
  3. Na een verhuizing zonnepanelen gelegd en er niet aangedacht om de panelen aan te melden. Na een jaar geef ik mijn meterstanden door incl. teruggeleverde standen. De uiteindelijk factuur liet zoiezo al lang op zich wachten, maar na controle bleek dat mijn teruggeleverde energiestanden niet verwerkt waren. Diverse malen contact gezocht en uiteindelijk klachten ingediend via de mail. Nergens werd op gereageerd. Pas na stornering van mijn betaling kreeg ik een reactie die overigens ook nog heel teleurstellend was. “Meneer, u had uw zonnepanelen maar moeten melden”. Geen excuses voor de gebrekkige service van hun kant. Dag daarna meteen dreigmail over incasso’s. Toen ik daar over klaagde werd me ineens verteld dat ze diverse malen contact hadden gezocht maar mij maar niet te pakken kregen. Helaas wist ik dat dit niet klopte, heb het huis nummer van mijn ouders opgegeven toendertijd, enerzijds omdat ik geen huistelefoon heb, ten tweede heeft mijn moeder een ziekte waardoor ze het hele jaar thuis is. LETTERLIJK! Ook zij heeft geen gemiste telefoontjes gehad. heb mevrouw ook verteld dat het overduidelijk een leugen was maar als ze al gelijk zou hebben dat ik het dan niet bijster slim vind dat niemand er aan denkt om even te mailen of de ouderwetse post gebruikt. Elk zelfrespecterend bedrijf zou dit voor zijn klanten moeten doen. We moeten eerlijk zijn, er zijn meerdere leveranciers, hoe ze zich onderscheiden is bepalend. NLE heeft in ieder geval de slechtste klantenservice waar ik ooit mee te maken gehad heb. In April zijn mijn meterstanden doorgegeven, vandaag 29-8-2019, dus 4 maanden na dato nog geen correcte afrekening ontvangen.
    IN JE EIGEN BELANG, VERMIJD NLE MENSEN!!!

    Beantwoorden

Plaats een reactie

acht + 7 =