Nuon


Nuon is één van de energie aanbieders op de Nederlandse energiemarkt. Wilt u klant worden bij Nuon? Er zijn nu in totaal 114 mensen met ervaringen over Nuon. Wat zijn uw ervaringen met Nuon? Geef Nuon met behulp van de sterren een beoordeling. Hoe meer sterren hoe beter de score.

Nuon ervaringen

Algemene indruk1.581.581.581.581.58
Helpdesk1.441.441.441.441.44
Energieprijzen1.761.761.761.761.76
Overstapproces2.062.062.062.062.06
Energierekening1.521.521.521.521.52
Reclames1.531.531.531.531.53
Bereikbaarheid1.711.711.711.711.71
Klachtafhandeling1.31.31.31.31.3

Achtergrondinformatie Nuon

Nuon is een nutsbedrijf in Nederland met als kernactiviteiten de productie, verhandeling en levering van elektriciteit, aardgas en warmte. Nuon verzorgt ook aanvullende diensten op het gebied van energiebesparing (isolatie), beveiliging en energieadvies. Het energiebedrijf Nuon is voornamelijk actief in Nederland.

In 2013 produceerde Nuon ruim 18 terawattuur (TWh) aan elektriciteit. Nuon verkoopt gas en elektriciteit aan bijna 3 miljoen klanten in Nederland en telt zo’n 4500 werknemers.

Het energiebedrijf Nuon is in 1994 ontstaan na een fusie van de PGEM en het PEB Friesland, met de Zuid-Gelderse Nutsbedrijven (ZGN) en de Veluwse Nutsbedrijven (VNB). Enige jaren later werd Energie Noord West ingelijfd, dat de energielevering en -distributie in Noord-Holland verzorgde. In 2003 nam Nuon de productiefaciliteiten van het voormalige UNA over van het Amerikaanse nutsbedrijf Reliant Energy. De naam Nuon is bedacht door Willem van Kooten. Het is de naam van de professionele, Japanse geluidsapparatuur waar hij toen mee werkte.

Sinds 2019 is de naam Nuon veranderd naar Nuon Vattenfall. Vattenfall is een Zweedse energieleverancier en moederbedrijf van Nuon.

Geef een beoordeling

Klik op de sterren om te beoordelen

Gemiddelde beoordeling / 5. Aantal beoordelingen:

Omdat je dit nuttig vond

Volg ons op social media

Het spijt ons dat je dit niet nuttig vond

Laten we het samen nuttig maken

Informatie over Nuon

Help mee om zoveel mogelijk informatie over Nuon te verzamelen. Vertel uw ervaringen met Nuon aan de rest van de bezoekers. U kunt Nuon een beoordeling geven met behulp van de sterren.

Nuon: energie, kosten, tarieven en acties

Vergelijk Nuon ook andere energie aanbieders en lees vooral ook de reviews. Door de reviews te lezen weet u wat u van Nuon kan verwachten. U kunt de kosten, tarieven en acties vergelijken met Energievergelijking.nl. De onafhankelijke energievergelijker van Nederland. U kunt op Energievergeljking.nl alle beschikbare energie aanbieders vergeljken met het aanbod van Nuon. Vergelijk het aanbod en bereken hoeveel u zou kunnen besparen als u zou overstappen.

Vergelijk Nuon met anderen

Vul uw gegevens in en bereken uw voordeel!

114 gedachten over “Nuon”

  1. Door fouten van nuon is zij niet mij leverancier voor mijn woning, toch kwam men vermelden dat er een rekening open doet staan en binnen 1 dag moet betalen.
    Nu heb ik Liander ingelicht, maar wat blijkt nu , dat Nuon Arnhem niet eens mij energie leverancier is.
    Dus Nuon Arnhem maakt grove fouten in zijn bestand
    Maar stuur je een brief aan Nuon, dan krijg je geen bericht per post van Nuon.
    Is dit nu klaantenbinding Nuon Arnhem?

  2. Algemene indruk 33333
    Helpdesk 33333
    Energieprijzen 33333
    Overstapproces 33333
    Energierekening 33333
    Reclames 33333
    Bereikbaarheid 44444
    Klachtafhandeling 33333

    Ieder hieronder snapt gewoon niet wat voor contract ze hebben getekend.

    Elk energiebedrijf is hetzelfde, het zijn allemaal scammers. Maar je moet de scammers scammen man.

    Groetjes,

  3. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Bij opzegging van contract mag je nog even een forse nabetaling doen.

    Ik ga nooit meer in zee met Nuon.

  4. Algemene indruk 22222
    Helpdesk 22222
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 22222
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 33333
    Klachtafhandeling 22222

    Voorheen betaalden we 70 euro per maand aan gas en licht ( de afgelopen 10 jaar).nu zitten we 6 maanden op een nieuwbouwwoning met stadsverwarming en nuon adviseert nu een maand rekening van 165 euro . fuck stadsverwarming.belachelijk duur in vergelijking met gas.

  5. Sinds 6 maanden wonen we met ons tweeën op een nieuwbouwwoning met stadsverwarming.de afgelopen 10 jaar betaalden we met gas en electriciteit ongeveer 70 euro per maand. Nu zegt nuon dat we 165 euro per maand moeten gaan betalen. Fuck stadsverwarming.belachelijk duur.

  6. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Zoals ieder jaar sluit ik elk jaar een nieuw energiecontract af inclusief welkomsbonus omdat dit een stuk voordeliger is.
    Zo heb ik in 2017 via een vergelijkingssite een contract met Nuon afgesloten inclusief een cash-back van 185 euro. Dit eerste jaar verliep zeer goed en enkele weken voordat mijn contract van 2017 was afgelopen ben ik wederom benaderd door Nuon om een nieuw contract af te sluiten voor het jaar 2018.

    Het eerste aanbod dat ik van Nuon gekregen heb, heb ik afgewezen. Net zoals in 2017 en de jaren daarvoor was ik weer druk met het vergelijken van verschillende aanbiedingen en het eerste aanbod van Nuon was simpelweg te hoog. Na wederom contact gehad te hebben met Nuon sales kwamen zij met een nieuw aanbod waarbij ik een Nuon VastePrijsEnergie met Nuon blijven Loont en 250 euro welkomstcadeau zou krijgen. Dit was een goed bod dat ik ook geaccepteerd heb destijds. De medewerker van Nuon had een nieuw contract samengesteld en heeft deze naar me toegestuurd. Ook een pagina met de aanbieding is in dit contract toegevoegd onder de benaming ”Nuon VastePrijsEnergie met Nuon Blijven Loont en 250 euro welkomstcadeau.
    Dit contract was van 1-2-2018 t/m 31-12-2018.

    Eind 2018 ben ik wederom gaan vergelijken bij diverse energiemaatschappijen en helaas kon Nuon me nu geen goed bod doen. Ik heb besloten om voor 2019 een contract aan te gaan bij een andere energiemaatschappij.

    Toen ik de eindafrekening kreeg van Nuon voor het jaar 2018 is de ellende begonnen.
    Ik zag dat het welkomstcadeau van 250 euro niet was verwerkt in mijn eindafrekening. Diverse telefoontjes met Nuon gehad waarbij ze toegaven dat de aanbieding in mijn contract als bijlage is toegevoegd MAAR dat in de kleine lettertjes staat dat de actie alleen geldt wanneer de klant het afgelopen jaar geen stroom en/of gas bij Nuon heeft afgenomen.

    – Uiteraard heeft de verkoper van Nuon hier destijds niets over verteld. Ik ben akkoord gegaan met de goede aanbieding die Nuon mij destijds heeft gedaan en heb uiteraard niet alle kleine lettertjes gelezen.
    – De aanbieding zit als bijlage bij mijn contract. Erg raar dat ze een aanbieding in mijn contract stoppen die ook nog genoemd wordt ”Nuon VastePrijsEnergie met Nuon BLIJVEN LOONT”. Waarom deze actie in mijn contract stoppen als ik toch niet voldoe volgens de kleine lettertjes? Waarom de actie BLIJVEN LOONT noemen terwijl je helemaal niet mocht blijven….

    Na veel telefoontjes met Nuon (dit duurt uren want je krijgt de klantenservice niet zomaar te pakken) heeft Nuon mij de aanbieding gedaan om gezien de verwarring die is ontstaan 125 euro aan te bieden en hiermee de zaak af te doen. Mijn reactie hierop was dat ik hier niet mee akkoord ga en deze case graag door een andere afdeling die hierover kunnen beslissen voor te leggen.
    Na wederom een aantal telefoontjes heb ik de betreffende afdeling gesproken en ze hebben mij gelijk gegeven. Ze gaven toe dat de aanbieding in mijn contract stond en dat het dus raar zou zijn dat deze niet toegekend zou worden. Hij was tenslotte als bijlage in het contract toegevoegd. Er werd meteen een betalingsopdracht aangemaakt om de 250 euro naar mij over te maken. Dit kon echter nog 4 weken duren maar zou voor eind februari overgemaakt moeten zijn.

    In de tussentijd werd ik nog gebeld door de Nuon klantenservice of dat ik gecontacteerd was over bovenstaande waarop ik nogmaals heb gevraagd of de betaling was aangemaakt en dit werd bevestigd. Ik helemaal blij en het was dus afwachten!

    Helaas was vorige week de betaling nog niet overgemaakt. Ik dus weer bellen met Nuon……. Blijkt dat de betaling gestoneerd/Gecanceled is en de reden is onbekend. Ik ben ook niet gebeld door Nuon toen de betaling gestoneerd was, erg rare zaak dus. Klantenservice kon me niet direct antwoord geven maar de zaak zou weer bij de verantwoordelijke neergelegd worden en ik zou op zeer korte termijn teruggebeld worden.

    Helaas vandaag nog niet teruggebeld en heb zelf maar weer even contact gezocht. Kreeg een dame van de klantenservice aan de lijn die me vertelde dat ik toch geen recht heb op de 250 euro welkomstcadeau. Helaas kon ze verder geen informatie geven en ik wordt nog teruggebeld door iemand die van de hoed en de rand weet. Maar conclusie was dat ik er geen recht op zou hebben.

    Conclusie:
    – In 2017 een jaarcontract met Nuon aangegaan die perfect is verlopen.
    – In 2018 een nieuw jaarcontract aangegaan met Nuon BLIJVEN LOONT en 250 euro welkomstcadeau die de verkoper als actie ook in mijn contract heeft toegevoegd. Helaas staat in de kleine lettertjes dat je alleen recht hebt op deze actie als je nog geen klant was. Raar om een aanbieding in het contract te doen waar je toch geen recht op hebt? Raar om een aanbieding met BLIJVEN LOONT te benoemen terwijl je een nieuwe klant moet zijn???
    – Nuon wil in eerste instantie gezien de verwarring het afdoen met 125 euro, ik ga niet akkoord.
    – Nuon geeft me gelijk en gaat zorgen dat de 250 euro wordt overgemaakt.
    – Na verlopen termijn heeft Nuon zonder enig contact de betaling gestoneerd.
    – Nuon geeft aan dat ik geen recht heb op de 250 euro cash back en ik kan dus na al die uren telefoneren waarbij ik ook nog eens gelijk heb gekregen fluiten naar het geld.

    Ik hou deze pagina up-to-date, dus als er veranderingen optreden zal ik deze verwerken.
    Maar alvast een waarschuwing aan eventuele nieuwe klanten! Nuon komt de afspraken mbt het welkomstcadeau of cash-back niet na! Betalingsopdrachten worden zonder communicatie gestoneerd en je bent uren bezig met de wachtrij van de klantenservice om ook maar een beetje gehoord te krijgen. Klantenservice kan niet altijd antwoord geven op je vragen, je wordt doorverwezen en je moet maar hopen dat je terug wordt gebeld.

    Hoop dat Nuon dit toch nog op een goede manier met me wil oplossen aangezien ik wel een beetje klaar ben met deze zaak.
    Wees gewaarschuwd!

  7. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Snap nu wel de vele acties van Nuon
    eerst je proberen binnen te halen met cadeaus maar als puntje bij paaltje komt, je eerst opzadelen een waarborgsom die een veelvoud van de waarde van je cadeau is. Bij andere Energie verstrekkers geen probleem gehad!
    Nou het is graag of niet. Voor mij heeft nuon afgedaan voor nu en altijd!

  8. Eind 2017 met welkomspremie van 250 euro na 1 jaar naar Nuon gelokt. Na 1 jaar kwam er geen welkomspremie. Pas nu bij de eindafrekening krijg ik de premie maar tegelijkertijd wordt mijn maandbedrag met 25% !!! verhoogd waarmee ze de welkomspremie weer meer dan terughalen. Schandalig, ik ga op zoek naar andere leverancier.

  9. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Ik ben in maart 2018 overgestapt naar nuon, Nadat ze aan de deur waren geweest en ik per maand 129,00 euro zou gaan betalen, stuk minder als bij mijn vorige leverancier .Dus helemaal niet waar, kwam op 174,00 euro, ik voel me hierdoor opgelicht,heb naar een paar maanden mijn contract verbroken, kreeg een afrekening van 540,00 euro en nog een rekening van 100,00 euro contractbreuk, Voor mijn NOOIT GEEN NUON MEER

  10. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 33333
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Trap er niet wanneer er een verkoper van NUON je ‘goedkoop’ laat overstappen. Ze rekenen je verkeerd voor en dat kost je dik geld bij de eindafrekening en nu door een megaverhoging van het maandbedrag. Oplichters. Oneerlijke verkopers.

    In mijn geval door een bekende uit een dorp verderop genaaid. Denk je iemand iets te gunnen. Pakt hij je toch met leugens. Jammer RD uit P.

  11. Ik ben j.l. overgestapt naar Nuon als energieleverancier en schrik heel erg van de verhalen die nu massaal in de pers en op social media verschijnen over de exorbitante termijnbedragen/ verhogingen die Nuon voor veel klanten in 2019 heeft berekend en voor veel onrust bij mensen en gezinnen zorgt.
    Ik lees dat consumentenprogramma Radar heeft berekend dat het om gemiddelde prijsverhogingen gaat van 40% ?!
    Verder lees ik ook veel klachten over de klantenservice/ afhandeling van klachten.
    Ik heb een termijnbedrag afgesproken met Nuon en hoop dat ik niet zulke negatieve ervaringen krijg als veel gedupeerden klanten.
    Ik probeerde ze vandaag te bellen om zekerheid te krijgen over mijn termijnbedrag maar er werd door het bedrijf niet opgenomen.

  12. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 22222
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid 33333
    Klachtafhandeling 11111

    ik kan alleen maar schande spreken van Nuon, tot 2x toe een aanbieding gekregen via de telefoon en als je dan de aanbieding met het naderhand toegestuurde contract vergelijkt komen deze niet overeen.
    het maandbedrag op het contract ligt hoger als de aanbieding.

  13. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 33333
    Energierekening 33333
    Reclames 33333
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    NUON is in 2019 met voorsprong de duurste aanbieder van Europa.
    Ze verhogen hun prijzen met meer dan 70% ten opzichten van 2018.
    Mensen die al bij NUON zitten,zouden gelijk moeten overstappen naar een andere leverancier.Het maakt niet uit naar welke,ze zijn op zeker 50% goedkoper uit ,dan bij NUON.

  14. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Ga aub niet met de Nuon in zee! Over de buizen van de stadsverwarming in ons huis loopt stroom! Levensgevaarlijk, er is sprake van brandgevaar! Nuon weet dat, talloze keren gebeld, maar doet er niks aan en laat je barsten als klant!

  15. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 22222
    Overstapproces 44444
    Energierekening 33333
    Reclames 22222
    Bereikbaarheid 22222
    Klachtafhandeling 11111

    Nuon afgesloten met een doorslaggevende actie genaamd ”Nuon VastePrijsEnergie met Nuon Blijven Loont en €250,- welkomstcadeau”

    Nu behandelen ze mij alsof ik nooit de aanbieding heb gekregen terwijl ik aan alle punten voldoe en binnen de actie periode dit heb afgesloten!!!

    In de huidige tijd van nu sluit je geen energieleverancier af zonder actie/ korting of welkomsbonus bij Nuon voel je je als klant gewoon opgelicht.

  16. Algemene indruk 33333
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 33333
    Energierekening 11111
    Reclames 33333
    Bereikbaarheid 33333
    Klachtafhandeling 11111

    Eindafrekening gekregen hier blijkt dat volgens mij we veel te weinig geld terug krijgen. We hebben vanaf Februari 2018 bijna geen gas verbruikt. We betalen iedere maand 200 Euro termijn. De periode loopt van September 2017 tm sept 2018. Dus 7 maanden bijna geen gas hebben gebruikt en de wintermaanden zaten we qua kosten rond de 160 Euro per maand. Hoe kan het dan dat we maar 324 Euro terug krijgen? Ik heb klantenservice gebeld maar daar kom je geen stap verder mee. Ik vind dit schandalig des te meer omdat je niet meer de app van Nuon kunt gebruiken om het maand verbruik terug te kijken omdat ik geen klant meer ben, dus kan ik het ook niet meer checken. En die cijfers op de eindafrekening klopt niks van en is erg onduidelijk. Voor mij nooit meer Nuon.

  17. Algemene indruk 33333
    Helpdesk 22222
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 33333
    Energierekening 33333
    Reclames 33333
    Bereikbaarheid 33333
    Klachtafhandeling 33333

    Ben ongeveer 3 jaar klant bij Nuon, dus zou je verwachten dat bestaande klanten een scherpe aanbod zouden krijgen. Heb ik zojuist ingelogd en mijn tarieven bekeken. Dat is helaas niet het geval in vergeleken met andere leveranciers. Je bent zelfs per jaar ongeveer honderd euro duurder uit.

  18. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Zeer zeer zeer ontevreden over de klantenservice. Ik probeer al 2 maanden een specificatie over een naheffing te krijgen. Al uren aan de telefoon gezeten, een brief van 4 pagina’s gestuurd, gemaild, zelfs een excelsheet bijgevoegd met het verbruik. Vandaag word ik dan doodleuk gebeld met de vraag wat het probleem is, ondanks alle eerdere communicatie daarover. Om nog maar eens in de wacht te worden gezet, en uiteindelijk heeft de minkukel de hoorn erop gegooid. De stroom van Nuon is prima, maar de klantenservice om te janken. Ik raad iedereen af om met deze onprofessionele partij in zee te gaan. Als ik de helpdesk en klachtafhandeling minpunten kon geven, zou ik dit doen.

  19. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 22222
    Overstapproces 22222
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Slecht bedrijf. Administratie houden ze niet bij. Termijnbedrijf schrijven ze dubbel af. Als ze de meterstanden al hebben, blijven ze maar brieven sturen dat ze de meterstanden moeten hebben.

  20. Ik heb nergens last van Ik ben al 8 jaar Bij Nuon ik betaal maar per maand 57 euro,Hoe ik het doe.,ik trek alle stekkers uit van apparaten die ik niet gebruik,(SLUIPSTROOM)alleen de ijskast staat de hele dag aan(natuurlijk)als tv wil kijken Hup stekker in het stopcontact als ik naar bed ga trek ik de hele zooi weer uit,ook de modem van Ziggo.trek ik uit s,morgens gaat hij weer in het stopcontact.Het eerste jaar betaalde ik 120 euro per maand maar omdat ik heel zuinig ben kreeg ik 575 euro terug met de eind afrekening.ik heb het dus laten staan die 120 euro per maand.zo had ik in november een leuk zak centje.nu betaal ik gewoon 57 euro per maand.Ik heb geen klachten nooit gehad ook met Nuon ,goede service beleeft als je ze moet bellen,goede uitleg.Ik heb ieder jaar van die deur aan deur verkopers die je om proberen te lullen voor een andere leverancier te nemen.Opzouten zeg ik dan.
    Ik stap nooit meer over naar een ander energie bedrijf.Ik heb het 1 keer gedaan van Essent naar Oxio,ook hun zouden de over stap regelen voor mij,ik zou geen boetes krijgen van Essent vertelde hij me…nou dat heb ik geweten.Daarom nooit meer.Mensen trap er niet in egaal bij wie je zit blijf waar je bent stap niet over doe gewoon zuinig aan met stroom doe het zo als ik het scheelt echt een hoop geld.Watje niet gebruikt,uit trekken Keuken apparaten,Tv beamers,noem maar op ,laat alleen je ijskast aan en trek de rest uit het stopcontact kleine moeite.

  21. Algemene indruk 33333
    Helpdesk 22222
    Energieprijzen 22222
    Overstapproces 33333
    Energierekening 22222
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Drie weken geleden nieuwe meter geïnstalleerd. Meter wordt door monteur gelezen. Daarna krijg ik twee e-mails dat ik mijn meter moet lezen. Dan een brief. Ik bel met Nuon en vertel het verhaal. O ja, het is nog niet bij ons in de computer maar dat komt goed. Negeer het want u kunt de meter toch niet lezen. Daarna nog een brief dat ik de meter moet lezen. DAARNA een brief over mijn nieuwe slimme meter. En vanmorgen een automatisch telefoonbericht – bijna bedreigende toon – dat ik mijn meter moet lezen. Wat mankeert er aan deze mensen? Ik stap z.s.m. over. Dit vind ik geen stijl. En natuurlijk zij bellen MIJ op 2e Pinksterdag maar als ik probeer contact met de klantenservice op te nemen zijn ze mooi dicht.

  22. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Wij betalen sinds 2013 veel te veel voor de communistisch opgelegde stadsverwarming op IJburg. Door deze verplichte winkelnering betalen wij inmiddels bijna € 200 per maand voor uitsluitend verwarming en warm water in een appartement. Na maandenlang tevergeefs bellen en mailen (en nooit worden teruggebeld of -gemaild, heeft Nuon inmiddels toegegeven dat dit verbruik meer past bij een vrijstaande villa…

    Eindelijk is een onderzoek naar onze warmtemeter toegezegd. Dan moet je de ‘storingscoördinator’ wel kunnen bereiken om een afspraak te maken. Al dagenlang geeft dit nummer ‘in gesprek’ (voor andere gedupeerden: dit nummer hebben wij pas na lang bellen en smeken veroverd en luidt 088 0983018).

    De klachtenbrief gaat dit weekend op de bus, met een kopie naar Radar. Sterkte voor allen die aangewezen zijn op dit veel te dure en de klantenservice van Nuon. Als ik als ondernemer zijnde mijn klantenservice zo zou inrichten, ben ik binnen 3 maanden failliet.

  23. Algemene indruk 44444
    Helpdesk 33333
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 44444
    Energierekening 44444
    Reclames 22222
    Bereikbaarheid 33333
    Klachtafhandeling 11111

    Mijn Nuon Home Kan ik al enkele weken niet bereiken. Na gesprek van 30 minuten de helpdesk waarschijnlijk ook niet. Meneer binnen 5 werkdagen ontvangt u een mail dan is het opgelost. Niks geen mail dus niks opgelost. Daarna klacht ingediend bekende 5 werkdagen is er weer.. de 4e werkdag van de 5 is nu bezig, maar vrees het ergste…….

  24. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    wij zijn op valse voorwaarde overgestapt naar NUON, nadat we ons verbruikt hadden doorgegeven kwamen we uit op een bedrag, dit bedrag is op de eindafrekening echter twee keer zo duur.
    Vullen we opnieuw wat we hebben verbruikt in op de website van NUON dat zouden we opnieuw de helft goedkoper uitkomen….vreemd! Voel me een beetje opgelicht gezien ik bij me vorige leverancier veel goedkoper uit was.

Plaats een reactie

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling