10 Opmerkingen
  1. Dit is het meest irritante bedrijf dat ik ken. Ik wordt meerdere keren per jaar door deze misdadigers (ja, want ze overtreden meerdere keren per jaar volledig bewust, de wet) gebeld. Iedere keer geef ik aan dat ik niet gediend ben van hun telefoontjes en verzoek ik hun om mij uit hun bestand te halen en in het bel mij niet register te plaatsen. Dit wordt NIET gedaan, aangezien ik enige tijd later weer door deze bende gebeld wordt.
    Belangrijke tip:
    Dien een klacht in bij ACM Consuwijzer! https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer
    Wellicht dat als zij voldoende klachten binnen krijgen dat dit bedrijf een forse boete krijgt omdat ze de wet overtreden. Verder kan je natuurlijk ook klagen bij https://www.klachtenkompas.nl
    Ook kun je bellen met De nuts advies groep: 085 732 688 1
    Of ze een klacht per mail versturen: klantenservice@nutsadviesgroep.nl
    Wellicht als ze er achter komen hoe erg hun misdragingen worden gehaat dat ze van gedrag veranderen.

  2. Ook ik werd vandaag door ze gebeld. Ik zei dat ik geregistreerd sta in het bel-me-niet register en dus niet gebeld wenst te worden. De verkoper zei botweg: daar doen we niets mee. Nadat ik had gezegd niet geïnteresseerd te zijn vroeg hij nota bene of ik doorverbonden wilde worden met het bel-me-niet register. Ik antwoordde: maar zojuist zei u nog dat jullie daar niets mee doen wat is de zin daar dan van? Daarop werd het gesprek beëindigd.

  3. Hier hetzelfde, ondanks dat ik aangegeven heb niet gebeld te willen worden en de toezegging dat mijn gegevens uit hun bestand zou worden gehaald, blijven ze bellen. Vandaag zeker de achtste keer!

    Ze vertelden me vandaag dat ze ons een energie-advies hebben gestuurd en dat ze daar nu over willen praten.
    Grote leugen, er is niks opgestuurd en ik heb niks aangevraagd. Op deze manier proberen ze de AVG wet te omzeilen.
    Toen ik dat meldde werd de verbinding abrupt verbroken…..

  4. Wat een irritante bende mensen is dit zeg! 3x per week bellen ze op, telkens zeg ik dat ik geen interesse heb en zojuist een overstap heb afgerond. “Dat zal ik noteren”, zeggen ze dan maar waarom dan 2 dagen later weer bellen??? Mensen check je system en check bel-me-niet.nl!!!

  5. Bij mij ook ‘bel me niet’ register genegeerd. Toen ik vroeg waarom, was het antwoord ‘Dat wordt van te voren gecheckt.’. Door wie? ‘Door mijn systeem.’
    Echt niet dus.

  6. Ondanks dat ik in het bel me niet register sta en al drie keer heb gezegd niet gebeld te willen worden, blijven ze bellen. Het zijn zeer agressieve verkopers die zelfs als je zegt niet gebeld te willen worden nog steeds blijven proberen en vragen om je gegevens van je huidige energieleverancier (zodat ze daar mee aan de haal kunnen). Hang direct op als ze je bellen: dit zijn doorgewinterde oplichters!

    • Wat een irritante bende mensen is dit zeg! 3x per week bellen ze op, telkens zeg ik dat ik geen interesse heb en zojuist een overstap heb afgerond. “Dat zal ik noteren”, zeggen ze dan maar waarom dan 2 dagen later weer bellen??? Mensen check je system en check bel-me-niet.nl!!!

  7. Oplichters! Mooie praatjes die niet blijken te kloppen achteraf en dan absoluut niet bereikbaar zijn. Wordt aan het lijntje gehouden. Vooraf geven ze aan dat je vooral moet bellen als je vragen hebt en vervolgens zorgen ze 100% dat je NIET te woord wordt gestaan. Echt super naar bedrijf

  8. Belmeniet register wordt genegeerd door deze lui…

  9. niet te vertrouwen, dame aan de lijn wilde niet haar naam geven

Laat een reactie achter

Call Now ButtonEnergieService: 0900-5111111