Oxxio


Oxxio is Ă©Ă©n van de energie aanbieders op de Nederlandse energiemarkt. Wilt u klant worden bij Oxxio? Er zijn nu in totaal 148 mensen met ervaringen over Oxxio. Wat zijn uw ervaringen met Oxxio? Geef Oxxio met behulp van de sterren een beoordeling. Hoe meer sterren hoe beter.

Oxxio ervaringen

Geef Oxxio een beoordeling

Oxxio: energie, kosten, tarieven en acties

Wilt u een actie, dienst of product van Oxxio vergelijken met andere energie aanbieders / vergelijkingssites? Bezoek dan ook de websites van andere energie aanbieders en lees vooral ook de reviews. Door de ervaringen te lezen weet u wat u van Oxxio kan verwachten.

Oxxio stroom en gas aanbiedingen

Vergelijk Oxxio met anderen

Vul uw verbruik en postcode in en klik op de oranje knop. Pas de filteropties toe om de energie aanbiedingen neutraal en objectief te vergelijken die aansluiten op uw situatie en voorkeuren. U krijgt daardoor inzicht in de kosten per aanbieder. Zo weet u dus welke stroom en gas aanbieder de laagste maandlasten heeft.

Actuele Oxxio tarieven en aanbiedingen 2019

Oxxio tarieven 2019 en aanbiedingen vergelijken? Duizenden mensen vergelijken online en besparen honderden euro's! Wilt u de Oxxio tarieven 2019 en aanbiedingen vergelijken? Ga dan ook naar Energievergelijking.nl. Energievergelijking.nl is Ă©Ă©n van de beste onafhankelijke energie vergelijkingssites van Nederland! Vergelijk het aanbod van alle energieleveranciers op Energievergelijking.nl en kijk of u kan besparen.

Oxxio Consumentenbond, kassa, radar?

De Consumentenbond, kassa, radar zijn consumentenprogramma's. Zij helpen consumenten mee om de beste keuze te maken. Het is mogelijk dat Oxxio ook is besproken. Om te weten of dat ook daadwerkelijk het geval is kunt u de site van de Consumentenbond, kassa, tros radar doorzoeken op "Oxxio". U krijgt dan direct te zien of Oxxio is besproken en wat anderen over Oxxio te zeggen hebben.

Storing melden: Bel 0800 - 9009 (gratis)

Wilt u een storing melden? Stroom en gas storingen bij Oxxio kunt u zelf doorgeven via het nationaal storingsnummer. Bel bij storing het Nationaal Storingsnummer gas en stroom 0800 - 9009 (gratis) bij storing in de gas- en/of stroomlevering of als u een gas geur ruikt. Het nationaal storingsnummer is 24 uur per dag bereikbaar.

148
Reageer op dit artikel

avatar
148 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
137 Comment authors
bassanneC. MooijDimmenSuus Recent comment authors
  Subscribe  
Abonneren op
bas
Gast
bas

kreeg na afloop van mijn jaarcontract een jaarnota in mei waarbij van mijn teruggave ten onrechte een termijn voor juni werd ingehouden. ik heb 8 weken moeten wachten op mijn geld. oxxio zit kennelijk krap bij kas!

sanne
Gast
sanne

Nooit doen deze aanbieder!
Denken totaal niet met je mee.
Wordt van het kastje naar de muur gestuurd door de klantenservice. De klant is voor hun niks waard.

C. Mooij
Gast
C. Mooij

Zeer slecht, niets klopt aan dit bedrijf!! Oplichters

Dimmen
Gast
Dimmen

Zijn telefonisch onbereikbaar, echt de slechtste service die ik ooit ervaren heb.

Suus
Gast
Suus

Hallo,

Gisteren kwamen we er toevallig achter dat onze daluren meter al 5 jaar stilstaat. Dat houdt in dat ik dus voor niks in de weekenden en na 21 uur de apparaten aanzet.

Nu wordt er morgen een nieuwe meter geplaatst maar het is toch van de zotte dat het bij NIEMAND is opgevallen dat onze meter al 5 jaar stuk is! We hebben dus ook al 5 jaar veel en veel te veel betaald….. kan ik dit op Oxxio verhalen?

Aad Visser
Gast
Aad Visser
Hans
Gast
Hans

Al meerdere malen mijn zorgen geuit over de transparantie, voorschoten worden ingeschat op basis van het verbruik de afgelopen 3 jaren, ook bij nieuwbouw. Contact krijgen is nagenoeg onmogelijk en de antwoord zijn standaard scripts, er is geen klantcontact van betekenis. Begin dit jaar hebben we verlengd en daar heb ik veel spijt van. We zullen zo snel mogelijk overstappen en nooit meer teruggaan naar Oxxio

Wendy
Gast
Wendy

zojuist mijn gehele bestelling bij Oxxio geannuleerd. ik wilde zelfs een combi van energie, internet en tv bij ze gaan afnemen. maar na 3 uur geklungel met mijn account geactiveerd krijgen, vertelde oxxio mij doodleuk dat de aanmelding gestagneerd werd door ontbreken van de EAN codes. of ik die zelf even ging opzoeken/navragen en aan hen doorgeven… Overal op internet lees ik: “Bij het overstappen van energieleverancier zal de nieuwe leverancier je huidige EAN-code(s) nodig hebben. Deze vraagt de energieleverancier op bij de netbeheerder….” Lijkt mij ook net zo netjes dat zij dit doen, aangezien ze de beĂ«indiging met de… Lees verder »

Han
Gast
Han

Oxxio komt zijn afspraken niet na en hebben administratief de “kwaliteit”een chaos te maken. Je raakt het overzicht kwijt en bent geneigd snel te betalen. Zelfs als je al een jaar weg bent als klant sturen ze nog een afrekening waar zij menen recht te hebben op geld. vergelijk kosten Nuon 1 jaar 1800,– Oxxio claimt bijna 1000,– meer. Oxxio alleen bereikbaar via app eigen chat programma of mail. Onpersoonlijk contact veel wisselende medewerkers geen of slechte behandeling van vragen of klachten.

Lynn
Gast
Lynn

Het zijn een stelletje oplichters. Wij hebben nu een jaar oxxio gas en energie. En hebben een hele hoge eindejaars rekening die niet klopt. Dit hebben wij (met hetzelfde verbruik) nog nooit gehad bij Nuon. Meerdere malen contact gezocht met Oxxio, maar je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Het is hun woord tegen die van ons. Dit is nog niet alles… Wij zijn vorige maand benaderd door Oxxio met een Combideal (gas+energie en tv+internet) aanbieding. Er is tegen ons gelogen.. Er is gezegd dat Oxxio en KPN samenwerken en daarom ons deze aanbieding mogen geven. Wij zouden… Lees verder »

Thomas
Gast
Thomas

Erg slecht!

Joost
Gast
Joost

Ik was in 2017 klant bij Oxxio, 2018 overgestapt naar een andere aanbieder. Begin 2019 werd ik gebeld door Oxxio. Zij konden zien dat mijn contract binnen 3 maanden afliep en hadden een ‘welkom terug aanbieding’. Dat klonk allemaal mooi, dus telefonisch alles geregeld. Mailtje gehad, op akkoord geklikt en het was geregeld. Nu heeft Oxxio het contract een paar dagen te vroeg in laten gaan, waardoor het niet binnen de 3 maanden viel en er geen overlap plaats heeft gevonden. Dit betekent dat ik niet 1 mei 2019 klant ben geworden bij Oxxio maar 22 februari. Dit betekent dat… Lees verder »

jan
Gast
jan

heb 5 maart mijn jaarnota gekregen,heb sinds 2 aug zonnepanelen geplaatst en van de teruglevering is op de nota niks terug te vinden,ben al dagen bezig om daar contact te krijgen lukt me gewoon niet,ik ben er klaar mee.als ik mijn zelf opgewekte 650kwh kwijt ben klaag ik ze aan.

Rob Vulker
Gast
Rob Vulker

Nog even een toevoeging.

Je praat letterlijk tegen een muur, medewerkers van Oxxio hebben er totaal geen kaas van gegeten.

Rob Vulker
Gast
Rob Vulker

Net klant maar baal er nu al van. Verkeerde tarieven bij mijn account en er is niets terug te vinden op mijn account wat betreft mijn overeenkomst met Oxxio. Men zegt gewoon dat alles klopt en gooit het op het aanpassen van de energiebelasting en opslag maar deze zijn gewoon verwerkt in mijn overeenkomst. Je kunt toch niet spreken van een aanbieding met bijna 80 cent aan gas.Op mijn overeenkomst was het tarief iets meer dan 72 cent.

Brian
Gast
Brian

Slecht bereikbare klantenservice – alleen per chatfunctie op de app waarbij je aantal werkdagen op reactie moet wachten. Verbruikoverzicht tot tweemaal aan toe opgevraagd, nog steeds niks ontvangen. Zou 2 weken duren per aanvraag, inmiddels 1,5 maand verder.

Prijs en overstap is goed, klantenservice bestaat gewoonweg niet. Betaal liever iets meer waarbij je wel een klantenservice kan bellen.

Alias
Gast
Alias

Zou er surceance van betaling zijn afgekondigd? De jeugdige club icoontjes zijn verdwenen uit de app. Tevens onvolledige meetgegevens weergegeven uit de centrale database voor energie leverende bedrijven. Was bereikbaarheid klantenservice niet een voorwaarde om klanten dienstbaar te zijn? Voldoen ze nig wel aan de voirwaarden opgesteld door de autoriteit consumenten markt? Voldoen ze nog wel aan de voorwaarden opgesteld door DTE? Gelukkig is het rebelse gejij en gejouw van het onfatsoenlijke normen en waarden beleid gelijk van mijn beeldscherm weg. Ohja NOOIT meer OXXIO of welke naam ze in de toekomst aannemen.

Chaveli
Gast
Chaveli

Oxxio is echt heel klantgericht. Snel bereikbaar, zeer klantvriendelijk en respectvol. Vragen worden super snel opgepakt. De app is geweldig! Ik heb complete controle over mijn energiegebruik en sta nooit voor verrassingen. Mocht dit toch gebeuren dan staan de medewerkers gelijk klaar om het samen op te lossen. Zo werd ik regelmatig gebeld door energievergelijkers die me een “bullshit” verhaal ophingen over Oxxio. Uit eindelijk ben ik van alles gaan opzoeken en kwam ik tot de conclusie dat ik best veel betaalde. Ik heb oxxio geappt met mijn verhaal en bevindingen. Ik werd daarna gebeld door een zeer vriendelijke medewerker… Lees verder »

I.Schuur
Gast
I.Schuur

Ongevraagd verhogen van termijnbedrag met 25% na doorgeven van meterstanden terwijl ik van vorige leverancier veel terugkreeg ivm te hoog termijnbedrag. Vervolgens veel gedoe om zelf termijnbedrag te wijzigen en nog steeds veel te hoog ivm limiet die zij bepalen in plaats van mijn eigen inschatting. Ze zijn onbereikbaar en klanten mogen zelf het werk doen.

G. Peters
Gast
G. Peters

Zeer slecht bedrijf.

Na opzeggen komt 3 maanden later een correctienota waarop 700m3 extra gas opstaat.

Bewijs overhandigt dat dit niet correct is. Men geeft hier akoord op echter verwerking duurt weken / maanden. En ondertussen blijft men het bedrag afschrijven. Onacceptabel en pure oplichting.

A. Storm
Gast
A. Storm

De klantenservice is ruk: chat wordt zeer laat beantwoord. Er gaat zo 24h overheen. Het antwoord dat je krijgt is onvolledig en je blijft met meer vragen achter dan je de chat inging. Daarnaast is door een fout mijn contract opgezegd. Dit is pas 4 weken erna met mij gecommuniceerd middels de eindnota! Ongelooflijk, dan stuur je toch eerst een bevestiging van opzegging?! Als ik bel met deze paniekvraag (geen hulpvraag meer)dan word ik doorverwezen naar Liander. Ik laat nu maar de eindnota voor wat het is, want het kost meer moeite en geld om deze terug te draaien dan… Lees verder »

Hans Voorwinden
Gast
Hans Voorwinden

Waanzinnig slecht bedrijf.
Een app die niet werkt, telefonisch niet te bereiken. Half gare website waar alleen domme “meest gestelde vragen”op staan, met een echte vraag kun je nergens naartoe.
Nieuwe contract werd aan oud account gekoppeld.
Contact afgesloten voor Gas en Elektra….Alleen gas was niet doorgekomen.
Vage herinneringsbrieven voor invullen meterstanden, terwijl dit al reeds 2 maal was gedaan.

Vreselijk wat een een slecht bedrijf!!

Ă©Ă©n ster is nog teveel

beate
Gast
beate

MEGA SLECHTE KLANTENSERVICE!!!!!!!

Telefonische wachttijden 15 minuten en meer!!

Wachttijden beantwoording e-mail tot 10 werkdagen!!!

Wel beloven om terug te bellen maar dit niet doen…

Super inefficiĂ«nte reacties op e-mail, zodat je weer van voor af aan kan beginnen….

Domme medewerkers of medewerkers die zich bewust van de domme houden

Wilma
Gast
Wilma

Eigenlijk is een ster teveel. Mensen ga niet naar Oxxio, niet doen! Nog nooit met zo’n slecht bedrijf te maken gehad. Krijgt zeer zeer moeizaam contact met ze, ze zijn niet duidelijk in communicatie. Na veel heen en weer e-mailen en doorvragen bekennen ze eindelijk schuld en maken excuses voor hun fout en doen toezeggingen. De volgende dag nemen ze de toezeggingen weer terug!

Aschwin Melissant
Gast
Aschwin Melissant

Nooit maar dan ook nooit mee in zee gaan. Super slechte service & zelfs telefonisch niet eens te bereiken.Mooie beloftes die ze geen eens na kunnen komen! Alles verloopt via de app of e mail en kan je dagen wachten op een antwoord die dan ook niet je vraag echt beantwoorden. Van mij dus nul sterren maar een dikke middelvinger!

Nick
Gast
Nick

Dit bedrijf is nummer 1 in oplichten en nummer 1 in slechte klantenservice. Dat is alles wat ik erover kwijt wil.

Jan
Gast
Jan

Alles in het nadeel van de klant. Dit bedrijf flasht de boel!

G
Gast
G

Oxxio is het meest achterbakse energiebedrijf dat ik ken! Ga niet met ze in zee. Super asociale klantenservice ook. Ze willen je met niets helpen.

1 3 4 5