Oxxio


Oxxio is één van de energie aanbieders op de Nederlandse energiemarkt. Wilt u klant worden bij Oxxio? Er zijn nu in totaal 149 mensen met ervaringen over Oxxio. Wat zijn uw ervaringen met Oxxio? Geef Oxxio met behulp van de sterren een beoordeling. Hoe meer sterren hoe beter de score.

Oxxio ervaringen

Algemene indruk1.891.891.891.891.89
Helpdesk1.621.621.621.621.62
Energieprijzen2.032.032.032.032.03
Overstapproces1.951.951.951.951.95
Energierekening1.811.811.811.811.81
Reclames1.891.891.891.891.89
Bereikbaarheid1.711.711.711.711.71
Klachtafhandeling1.531.531.531.531.53

Geef een beoordeling

Klik op de sterren om te beoordelen

Gemiddelde beoordeling / 5. Aantal beoordelingen:

Omdat je dit nuttig vond

Volg ons op social media

Het spijt ons dat je dit niet nuttig vond

Laten we het samen nuttig maken

Informatie over Oxxio

Help mee om zoveel mogelijk informatie over Oxxio te verzamelen. Vertel uw ervaringen met Oxxio aan de rest van de bezoekers. U kunt Oxxio een beoordeling geven met behulp van de sterren.

Oxxio: energie, kosten, tarieven en acties

Vergelijk Oxxio ook andere energie aanbieders en lees vooral ook de reviews. Door de reviews te lezen weet u wat u van Oxxio kan verwachten. U kunt de kosten, tarieven en acties vergelijken met Energievergelijking.nl. De onafhankelijke energievergelijker van Nederland. U kunt op Energievergeljking.nl alle beschikbare energie aanbieders vergeljken met het aanbod van Oxxio. Vergelijk het aanbod en bereken hoeveel u zou kunnen besparen als u zou overstappen.

Vergelijk Oxxio met anderen

Vul uw gegevens in en bereken uw voordeel!

149 gedachten over “Oxxio”

  1. Algemene indruk 22222
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 22222
    Overstapproces 22222
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling Not Rated

    Vorig jaar overgestapt van de NUON naar de OXXIO. STOMSTE FOUT OOIT!!!
    Ik kreeg netjes van de NUON een eindafrekening en het teveel betaalde voorschot terug. Dit jaar kreeg ik van de OXXIO mijn jaarafrekening:
    gasrekening was totaal 1500euro!! daar ging mijn voorschot van 400euro vanaf dus of ik nog even 1100 euro wil betalen. Gebeld naar de OXXIO: hoe kan het in godsnaam dat die rekening zo GIGANTISCH hoog is?! eerst wordt er gezegd dat het een fout is en de rekening bevroren wordt en het uitgezocht wordt. 1,5 week later bel ik weer om de stand van zaken op te vragen. OXXIO: er is contact met u opgenomen dat het correctieverzoek is afgewezen omdat er geen fout is gemaakt.
    Ik: maar ik woon alleen, heb 1 gaskachel die meer als 3kwart van het jaar heeft uitgestaan. HOE KAN IK IN MIJN 1TJE ZOVEEL GAS VERBRUIKEN?? na nog een aantal keren contact gehad te hebben met de klantenservice kreeg ik de volgende reactie:
    OXXIO heeft mij als klant overgenomen van NUON, ik heb bij de NUON altijd veel te weinig gas betaald en daarom moet ik dit nu allemaal inhalen.
    Maar bij mijn eindafrekening van de NUON heb ik zelfs geld terug gekregen omdat ik teveel heb betaald.
    ik ben ontzettend kwaad, teleurgesteld en het kost gigantisch veel energie om dit allemaal uit te zoeken en hier werk van te maken. HOE DAN OOK: DIT ZAAKJE STINKT AAN ALLE KANTEN EN ZE LICHTEN JE OP WAAR JE BIJ STAAT….

  2. Oxxio is bij mij aan de deur geweest.
    Ze hebben een vrijblijvende offerte opgemaakt en een informatiemap gegeven. Omdat ik niet wist tot wanneer mijn contract bij Essent liep heb ik gevraagd of het mogelijk is dit “contract” af te blazen als blijkt dat ik dit toch niet wil.
    Dat kon, Oxxio zou zelfs nog bellen alvorens het contract in zou gaan om te checken of wij wel echt dit contract zouden willen. Niks daarvan is waar en zij zeggen nu zelfs dat we eraan vast zitten terwijl wij nog een ander contract hebben ook!! Flink in de maling genomen dus! Voel me echt belazerd. NOOIT MEER AAN ZO IETS MEE DOEN.

  3. Net oxxio gebeld en gevraagd naar de betaling van de bboete die wij kregen van onze vorige leverancier oxxio blijkt dit niet meer te betalen zou fijn zijn als dit erbij wordt verteld

  4. Helaas, ben ik verhuisd is oxxio vergeten om mijn gegevens door te geven aan de netwerkbeheerder daarom zit ik 25 werkdagen zonder gas! Dus geen warm water en verwarming vijf weken.

  5. Kreeg iemand van Oxxio aan de deur die mij klant wilde maken.
    Vertelde dat ik niet kon overstappen omdat ik net naar Nuon was overgestapt omdat die tot 200 euro overstapboete wilde betalen als ik klant bij bun wilde worden.
    Op internet kon ik geen ander vinden die dat wilde betalen.
    De papieren van Dong Energie waarop de 200 euro overstap boete op vermeld stond heb ik laten zien.
    Ook de welkomstbrief van Nuon laten zien waarop tarieven voor gas en stroom vermeld worden.
    Vlgs. de medewerker waren die veel hoger dan bij Oxxio.
    Hij vertelde dat hij bij deze actie meer ruimte had gekregen om te onderhandelen en dus kon beloven dat de overstapboete van 200 euro door hun vergoed zou worden.
    Ook de tarieven zouden goedkoper zijn dan de op internet opgegeven tarieven.
    Ik was verbaasd maar vlgs. hem zou ik 180 euro per jaar goedkoper uit zijn dan bij Nuon.
    Dus leek het me een goed idee om over te stappen.
    Na ongeveer een week ontving ik welkomst brief.
    Hierin geen tarieven vermeld en niks over de overstap boete vergoeding.
    Telefonisch kreeg ik nul op rekest.

  6. Na de plaatsing van mijn klacht hier op deze site wilde oxxio meteen mijn klantgegevens hebben en zouden contact met mij opnemen. Maar….(zoals altijd!)……helemaal niet! Geen contact geweest!

  7. GA NIET IN ZEE MET OXXIO!!!!! De app en de software op de pc kloppen niet! Als je belt gaan ze er meteen wat aan doen….zeggen ze (jaja) Ze doen vervolgens helemaal NIETS!!! Volgens mijn grafieken heb ik elke dag een zeer hoog energie- en gasverbruik tussen 23.00 uur en 24.00 uur . Soms wel een verbruik van 17Kwh….in 1 uur!!! 4 dagen op vakantie geweest…NIEMAND thuis en een energieverbruik van 8 Kwh tussen 23.00 uur en 24.00 uur
    Terwijl we hier altijd allang op bed liggen om 23.00 uur en er geen apparaten aanstaan. Gek word ik hiervan. Durf bijna geen stroom meer te gebruiken. Heb diverse malen met de klantenservice gebeld….diverse keren gemaild….ze beloven van alles maar na 4 maanden nog steeds niets aan gedaan. IK GA WEG BIJ OXXIO!!!!!!!!!!! Ben er helemaal klaar mee!!
    Onderstaande mail kreeg ik (na vele mailtjes) terug… Ze weten niet eens wanneer er laag tarief wordt geleverd!!! Hoe dom zijn ze daar??!!!

    Beste heer / mevrouw ,

    Op 22 september 2014 heeft u contact gezocht met Oxxio met betrekking tot de Energiemonitor
    Hier bent u van mening dat de Energiemonitor het daltarief verkeer weergeeft.

    Wij hebben uw vraag bekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat de Energiemonitor het verbruik correct weergeeft.
    Het daltarief loopt van vrijdag 19:00 tot zondag 23:00.

    Het feit dat u een piek ziet in het verbruik op onverklaarbare tijdstippen heeft te maken met de tijd hoelaat wij de meterstanden dagelijks binnen krijgen van uw netbeheerder.

    Voor een accurater beeld raden wij u aan om het verbruik per dag aan te houden.

    Misschien heb je nog vragen. Neem dan gerust contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,

    Niels de Leeuw
    Klantenservice

    Oxxio Nederland bv
    Marathon 5
    1213 PC Hilversum
    T: 0900 – 55 66 777 (55 cent per gesprek + je belkosten)
    E: klantenservice @oxxio.nl

  8. Wij hebben een aantal maken aanvaring gehad en nog met oxxio. Energiestanden heb ik per mail doorgegeven voor 2 huizen naast elkaar.Van de een wordt de opgave verwerkt, van de andere niet. Gevolg: bij opzegging meer dan 10.000 nabetaling binnen 14 dagen , en betaling van de energie op basis van huidige (hogere )prijs van toen de energie werd afgenomen. Men geeft een idee dat er een servicebehandeling is, maar die houden je alleen aan het lijntje. Op het verzoek, deze zaak aan de klachtenkommissie voor te leggen werkt oxxio niet mee( bij een bedrag van meer dan 5000 ,- moet je hu medewerking vragen) anders gaat klachtenkommissie niet aan de slag. Dit geeft aan dat er wat te verbergen is. Deze oplichters zullen we voor de rechtbank moeten dagen, of anders een item in het programma opgelicht. Inmiddels bij main energie betere ervaring.

  9. Vorige week ook zo’n sukkel van oxxio aan de deur gehad,geen ipad atie’s oid.
    ik zou papieren in huis kijgen zodat ik de tarieven kon vergelijken met mijn leveranier die ik nu heb.
    Puntje bij het paaltje,je bent diret klant,wel kun je het annuleren.
    dus de 16 de diret gebeld en een klaht ingediend over de siepel die hier aan de deur is geweestmet zijn koekebakkerspraatje,waar dus geen ene moer van klopt. mevrouw het is geannuleerd en u krijgt een bevestiging thuis.
    wat ligt er op de mat vanmorgen,jawel een pakket met welkom en klantnummer ed. gvd hoezo geannuleerd. Mail gestuurd naar oxxio ,maar ben bang na het lezen van jullie reatie’s dat dat verspilde energie is,maandag maar weer bellen en een aangetekende brief sturen.mijn leverancier een mail gestuurd mijn klant zijn niet te late opzeggen door oxxio.
    Wat een piep maatshappij die oxio,ik had gekozen voor een budget pakket,wahaha heb helemaal niks gekozen,te zot voor woorden.

  10. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 22222
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 22222
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    ik was helemaal niet van plan om over te stappen naar oxxio maar ben blijkbaar ZONDER ook maar iets te tekenen door een deur aan deur verkoper klant geworden nadat ik dit in de gaten kreeg metteen mijn oude leverancier gebeld die kon dit niet meer terug draaien maar mij alleen opnieuw klant van hun maken.
    Vervolgens krijg ik nu ineens een eindafrekening van Oxxio.
    je kunt dus blijkbaar overstappen naar oxxio zonder dit zelf te willen heel RAAR

  11. Oxxio verkoper aan de deur had een goed verhaal en natuurlijk dat ik binnen 14 dagen het contract kon ontbinden. Meteen het contract via de mail binnen. Daar stonden dan ook de prijzen duidelijk in. Oxxio was ruim 300 euro duurder dan E-on waar ik klant was. Ik heb binnen de 14 dagen het contract beeindigd via het Oxxio formulier naar het door hun genoemde emailadres gestuurd. Nu willen ze de ontbinding niet accepteren want ze hebben het formulier niet ontvangen! En inmiddels hebben ze de levering gestart en ben ik dus ongevraagd weg bij E-on.
    Krijgt er nou iemand reactie van Oxxio nav deze klachtensite?

  12. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 22222
    Overstapproces 22222
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Wat een SLECHT bedrijf dat Oxxio.

    Ik raad iedereen niet bij Oxxio aan te sluiten.
    Ik ben altijd een trouwe klant bij Oxxio geweest: nooit te laat betaald.
    13 januari 2014, na overhandiging van mijn huissleutel aan woningstichting heb ik naar Oxxio gebeld en meterstanden doorgegeven van Gas en Electra. Doorgegeven meterstanden waren gebaseerd op meter controle door Woningstichting Ons Huis te Apeldoorn (deze zijn ook opgenomen in hun systeem).

    Later kreeg ik een eindberekening van Oxxio waaruit bleek dat ze hadden geen rekening gehouden met doorgegeven meterstanden. Oxxio had in zijn voordeel berekening gemaakt, dat wil zeggen ze hadden veel hogere meterstanden uit de lucht gehaald en dus een niet reële eindberekening gemaakt. Dus ik moest betalen veel voor iets dat ik niet had verbruikt.

    Hierna heb ik een mail van Woningstichting Ons Huis doorgestuurd naar Oxxio. In dat mail stond informatie van Ons Huis over correcte meterstanden(zelfde wat ik had via telefoon doorgegeven aan Oxxio).
    Later (over paar weken) kreeg ik een mail van Oxxio dat dat mail van Ons Huis is niet officieel en ik moet een officiële opsturen. Maar dat mail was al een officiële mail van Ons Huis.
    Ik ben altijd een trouw klant geweest bij Oxxio en nooit een te laat betaling gehad: altijd op tijd betaald. En nu gaat Oxxio zich zo belachelijk gedragen. Eerst een hoge eindberekening gaan opsturen die op een aanname is gebaseerd terwijl ik had werkelijke meterstanden telefonisch doorgegeven. Ten tweede een officiële mail van Ons Huis niet gaan accepteren. En nu ook nog naar een incasso bureau aankloppen: DAS Incasso Rotterdam.

    Beste mensen, op internet las ik veel meer klachten over slordige werk van Oxxio. Communicatie van klantenservies van Oxxio is heel traag / slordig, klachtafhandeling is heel slecht, eindjaarberekening gebaseerd op een aanname, doorgegeven meterstanden worden helemaal niet opgenomen.

  13. Sterk af te raden!!!

    Ze hebben mijn ouders voorgelogen en aangesmeerd met waardeloos energiepakket zonder een schriftelijk toestemming en akkoord van mijn moeder. We gaan nu juridisch stappen ondernemen om het geld terug te krijgen.

  14. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 33333
    Overstapproces 22222
    Energierekening 33333
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 22222
    Klachtafhandeling 11111

    Wat een arrogantie bij Oxxio en klant vriendelijkheid van lik me vesje.
    Als ik het geweten had was ik nooit overgestapt.
    Bij de overstap(via deur verkoop) werden mooie beloften gedaan ,zoals een Ipad moet na 1 jaar nog komen.
    Als je hier navraag naar doet zijn ze niet thuis.
    In verband met een verhuizing hebben wij tijdelijk 2 woningen gehad beide met energie leverancier Oxxio.
    Nu 1 woning is verkocht is hier het engergie contrakt opgezegd,daarbij is door ons de meterstand door gegeven.
    helaas was met 1 van de standen een foute opgave gedaan,dus een correctie door gegeven.
    Nou dat kost nogal wat moeite om dit af te handelen
    Als bewijslast van de juiste stand een foto toegevoegd denkend dat dit dan voldoende is.
    Nou vergeet het maar foto had geen datum dus is voor hun niet geldig (hun eigen regels).
    In veband met verkoop woning kan ik geen nieuwe foto meer maken en meterstanden zijn intussen ook niet meer gelijk.
    Zijn nu intussen al vanaf 24 maart 2014 hier over bezig.
    Mijn conclusie in deze is alles opzeggen bij Oxxio en terug naar onze voorgaande energie leverancier
    Let op laat je niet overhalen door allerlei mooie aanbiedingen voor je het weet zit je in de problemen met OXXIO.
    Instappen bij hun gaat vanzelf maar oppzeggen is toch wel een groot probleem ook al doe je volgens de Regels

  15. Ik was overgestapt van Eneco naar Oxxio en zou een Ipad gaan krijgen. Nu hoor ik vandaag dat ik die straks helemaal niet zal ontvangen omdat Oxxio door Eneco is overgenomen en de actie niet voor bestaande klanten geldt. Ik heb mijn contract dan ook nog op tijd geannuleerd, maar vond het wel erg raar allemaal. Met mijn vastrecht kwam ik met deze actie 271 euro hoger per jaar uit hebben we berekend, maar dat zeggen ze er dus niet bij. Weet nu gelukkig beter waar ik op moet letten, maar vond het met name erg lullig te horen dat ze mij contract laten tekenen met belofte Ipad aan de deur, maar dat je als bestaande klant later dus helemaal geen IPad zult ontvangen!

  16. In september 2013 ben ik vroegtijdig overgestapt naar Oxxio zakelijk omdat ik het niet eens was met het maandelijkse voorschot dat NLE mij ging rekenen. Ik heb zelf telefonisch contact opgenomen met Oxxio zakelijk en de situatie uitgelegd. De medewerker vertelde mij dat ik zelf het maandelijkse voorschotbedrag kon bepalen. Tot nu toe alles prima. Uiteraard wist ik dat ik van NLE een opzegboete zou krijgen (€100 gas, €100 stroom). Ik heb gevraagd of Oxxio deze boete over zou nemen en dat werd bevestigd. Na de beroemde bandopname heb ik met de medewerker nogmaals geresumeerd wat de afspraken zijn. Nogmaals werd bevestigd dat Oxxio deze boete voor rekening zou nemen. Nu zijn we overgestapt naar een andere energie leverancier. Ik kreeg de eindafrekening, maar daar is de €200 opzegboete niet in verrekend. Vandaag heb ik telefonisch contact opgenomen om hier navraag naar te doen. Een matig vriendelijke dame wist te vertellen dat dat niet gebruikelijk was en als er geen bewijs van was dat ze niks voor mij kon doen. Ik werd gelukkig nog net niet voor leugenaar uitgemaakt. Als ik er niet 100% zeker van was dat het mij is toegezegd had ik natuurljik niet gebeld. Ik heb de dame erop gewezen dat ik als klant mag verwachten dat de medewerkers aan de telefoon bij Oxxio weten wat ze wel en niet toe mogen zeggen. Ik heb nu geen bewijs en kan fluiten naar de €200. Schandalige manier om met je klanten om te gaan. Naast deze site zal ik deze klacht ook bij elke mogelijke media neerleggen. Ik ben erg benieuwd of er meer klanten van Oxxio dit overkomen is.

  17. Algemene indruk 22222
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 33333
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Ga NOOIT met Oxxio in zee als je zonnepanelen hebt: zodra je stroom teruglevert, geeft Oxxio niet thuis en betalen ze niet. Ik wacht nu al meer dan VIER maanden op mijn jaarafrekening!

  18. We zijn nu 2 jaar klant. Vandaag Oxxio aan de telefoon gehad ivm onze verhuizing. Bij oxxio hebben ze goed geïnformeerde mensen in dienst. Misschien ook wel goed om te weten. Groetjes.

  19. Nooit nooit maar dan ook nooit meer Oxxio voor mij! Kreeg een nieuw contract, met een prachtig aanbod voor verlaging van tarief! Maarrrrr deze is nooit doorgevoerd en nvanaf januari 2013 tot november 2013, blijf ik onterechte rekeningen toegestuurd, met gevolgd door allerlei dreigementen van Das incasso. Vreselijk, want geen van schijnen je te kunnen helpen om uit te zoeken waar het probleem zit! Afdeling afzeggingen van Oxxio heeft een lieve meid alles uitgezocht en opgelost. Maar helaas na 2 maanden (terwijl ik al lang ben overgestapt) ontvang ik weer een rekening van Das en weer schijnt niemand mij te kunnen zeggen wat voor rekening dit is! Ongelovelijk dit, kom ik ooit van dit bedrijf af?

  20. Overweeg ook de Nederlandse energie maatschappij. Wij zijn goedkoop, service gericht en leveren groene energie.

    Met vriendelijke groet,

    Medewerkers van de Nederlandse Energie Maatschappij

  21. Als je nu overstapt krijg je de iPad 3. Ik heb hem zelf net binnen. Overigens zijn mijn ervaringen met oxxio positief, zo nu dan stap ik gewoon weer over.

  22. Algemene indruk 33333
    Helpdesk 33333
    Energieprijzen 33333
    Overstapproces 33333
    Energierekening 33333
    Reclames 44444
    Bereikbaarheid 33333
    Klachtafhandeling 33333

    Mijn buren hebben een iPad 2 van OXXIO gekregen. Maar dat is al een paar maanden geleden, ik wil weten, als je nu instapt krijg je dan een ook een iPad 2 of krijg je dan een iPad 3, de nieuwe iPad dus.

  23. Algemene indruk 33333
    Helpdesk 33333
    Energieprijzen 33333
    Overstapproces 33333
    Energierekening 33333
    Reclames 33333
    Bereikbaarheid 33333
    Klachtafhandeling 33333

    Graag zou ik wat meer willen weten over de ervaring mbt de iPad actie. Ik ben nog niet eerder veranderd van leverancier, maar door de iPad is het best wel aantrekkelijk. Graag meer informatie dus. Verder zoubhet wel handig zijn als je ook een reactie kan plaatsen zonder de sterren. Ik heb immers geen ervaring met oxxio als mijn energieprovider.

  24. Algemene indruk 44444
    Helpdesk 33333
    Energieprijzen 33333
    Overstapproces 44444
    Energierekening 33333
    Reclames 33333
    Bereikbaarheid 33333
    Klachtafhandeling 44444

    Vandaag mail ontvangen over dat mijn code voor het ontvangen van de welkomstpremie / cashback is vervallen. Heb gebeld en oxxio zegt dat ik een activatiemail had gekregen waarin ik de code moest invullen, maar die heb ik niet ontvangen. Oxxio houdt vol dat ik die wel had ontvangen. Nu kan ik fluiten naar de premie.

    Hoe is dit mogelijk en zijn er meer mensen die dit hebben?

  25. Algemene indruk 44444
    Helpdesk 44444
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 44444
    Energierekening 44444
    Reclames 44444
    Bereikbaarheid 44444
    Klachtafhandeling 44444

    Ik ben onlangs overgestapt naar Oxxio met daarbij de gratis ipad actie. Ik kreeg de ipad op tijd en de tarieven zijn gelijk gebleven.

  26. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 44444
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 22222
    Klachtafhandeling 11111

    We zijn de klanten van Oxxio al 6 jaar. Een paar weken geleden heb ik toegang gekregen tot de service “Mijn Oxxio”. Het idee van deze service is dat je via oxxio.nl kan je verbruik bekijken hoeveel stroom/gas per dag(!) jij gebruikt.
    Toevallig heb ik tegen het verbruik van gas in juni 2011 gekomen deze was 193m! Normaal verbruik in de zomermanden is tussen 30-50meter/maand. In het midden van juni zijn we 2 weken op vakantie geweest, dus er moest bijna geen verbruik van gas berekenen. In 3 dagen 27-29 juni er is verbruik gemeten 147m!!!! In de koudste maanden in de winter verbruikte wij maximaal 172m. Logisch de vraag: hoezo het verbruik in de zomermaand in 3 dagen groter geweest dan in de hele wintermaand????

    Dan heb ik schriftelijk klacht ingediend en telefonisch contact met Oxxio opgenomen. De medewerker Niels Jansen, was tijdens ons gesprek (minuut of 25) verschillende verklaringen daarover gegeven:
    – Oxxio: De service “Mijn Oxxio”is bedoeld voor INDIKATIE van jou verbruik en heeft helemaal niks mee te maken met realiteit.
    – Ik: waar komt de informatie over het verbruik vandaan?
    – Oxxio: vanuit Liander.
    – Ik: als ik een toestemming aan Oxxio heb gegeven dat ze mijn verbruikgegevens per dag van Liander mogen krijgen, waarom moeten de gegevens via “Mijn Oxxio” so verschillend zijn?
    Er was geen antwoord.
    – Oxxio: dat kan wel een dag niks gemeten, 2de dag wat meer. Ze pakken de heer periode – per maand.
    – Als moet ik naar de hele maand kijken, sowieso waarom 193m in zomermaand (incl. onze lange vakantie in juni) tegen wintermaand met 172m?
    – (begon de medewerker van Oxxio twijfelen) Nee, u moet mevrouw als periode per JAAR bekijken.
    Uiteindelijk verhaal van de medewerker klopte helemaal niet meer: of ze nemen als PERIODE 1 maand of 1 jaar. Het was ook niet duidelijk welke gegevens over het verbruik op “Mijn Oxxio”verschijnen. Zeker niet wat precies per dag wordt gebruikt.

    Sowieso zo’n groot verschil kost ons tussen 90-100euro. Ik zal blijven proberen te bewijzen dat er iets mis bij Oxxio gegaan, en hopelijk krijgen wij ons geld terug.

    Jorg en Olena Plantinga

  27. Algemene indruk 44444
    Helpdesk 22222
    Energieprijzen 33333
    Overstapproces 22222
    Energierekening 22222
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 22222
    Klachtafhandeling 22222

    Wie hebben de ipad al ontvangen? Ik heb me aangemeld via de site van oxxio. We zijn nu 2 weken verder en ik heb nog niks van oxxio vernomen. Duurt wel lang volgens mij. Jeb al gebeld alleen moest 10 minuten wachten, dus heb ik ze maar gemailt, maar nog steeds geen reactie.

  28. Algemene indruk 44444
    Helpdesk 22222
    Energieprijzen 22222
    Overstapproces 22222
    Energierekening 22222
    Reclames 22222
    Bereikbaarheid 22222
    Klachtafhandeling 22222

    Ze beloven je een gratis ipad. Maar eenmaal overgestapt zullen ze je vertellen dat de ipad actie voorbij is. Je bent dan wel klant voor 3 jaar en krijgt niks.

  29. Mijn ervaring is niet positief. Ik ben benaderd door een huis aan huis verkoper. Ik vertelde hem dat ik niet wilde overstappen. Daarop bood hij mij de mogelijkheid om eerst een informatiepakket toegestuurd te krijgen. Als ik dan wel wilde overstappen hoefde ik alleen maar even op te bellen. Afijn. Dat leek mijn wel een goed idee.

    Toen ik vorige week post kreeg bleek dit helemaal geen informatiepakket te zijn maar een welkomstbevestiging. Wat helemaal raar was is dat zij blijkbaarzelf een rekeningnummer hebben verzonnen. Ik had namelijk geen rekeningnummer door gegeven. Echt te gek voor woorden.

    Ik heb toe gebeld naar oxxio, maar zij zeggen dat er geen sprake is van oplichting en dat als ik niet wilde overstappen, dat ik dan kon annuleren… Datheb ik dus gedaan. We zijn nu een week verder en ik heb nog niks ontvangen. Wat te doen?

  30. Ik ben overstapt van Eneco naar Oxxio, een maand later zie ik in het nieuws dat Oxxio is overgenomen door Eneco. Beetje vreemd allemaal!

Plaats een reactie

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling