Oxxio


Oxxio is één van de energie aanbieders op de Nederlandse energiemarkt. Wilt u klant worden bij Oxxio? Er zijn nu in totaal 149 mensen met ervaringen over Oxxio. Wat zijn uw ervaringen met Oxxio? Geef Oxxio met behulp van de sterren een beoordeling. Hoe meer sterren hoe beter de score.

Oxxio ervaringen

Algemene indruk1.891.891.891.891.89
Helpdesk1.621.621.621.621.62
Energieprijzen2.032.032.032.032.03
Overstapproces1.951.951.951.951.95
Energierekening1.811.811.811.811.81
Reclames1.891.891.891.891.89
Bereikbaarheid1.711.711.711.711.71
Klachtafhandeling1.531.531.531.531.53

Geef een beoordeling

Klik op de sterren om te beoordelen

Gemiddelde beoordeling / 5. Aantal beoordelingen:

Omdat je dit nuttig vond

Volg ons op social media

Het spijt ons dat je dit niet nuttig vond

Laten we het samen nuttig maken

Informatie over Oxxio

Help mee om zoveel mogelijk informatie over Oxxio te verzamelen. Vertel uw ervaringen met Oxxio aan de rest van de bezoekers. U kunt Oxxio een beoordeling geven met behulp van de sterren.

Oxxio: energie, kosten, tarieven en acties

Vergelijk Oxxio ook andere energie aanbieders en lees vooral ook de reviews. Door de reviews te lezen weet u wat u van Oxxio kan verwachten. U kunt de kosten, tarieven en acties vergelijken met Energievergelijking.nl. De onafhankelijke energievergelijker van Nederland. U kunt op Energievergeljking.nl alle beschikbare energie aanbieders vergeljken met het aanbod van Oxxio. Vergelijk het aanbod en bereken hoeveel u zou kunnen besparen als u zou overstappen.

Vergelijk Oxxio met anderen

Vul uw gegevens in en bereken uw voordeel!

149 gedachten over “Oxxio”

  1. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Heb in mijn hele leven nog nooit zo een asociale klantenservice meegemaakt.

  2. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Ik raad het niemand aan. Verschrikkelijke service. Ze zijn totaal niet bereid om je te helpen. Buiten mijn weten om heeft een derde partij mijn contract opgezegd waardoor ik pats boem zonder contract kwam te zitten. De dame van de klantenservice deed doodleuk de mededeling dat dit mijn eigen probleem zou zijn en dat is het maar lekker zelf moest gaan oplossen. Vervolgens is er nog een dikke vette onterechte eindnota verstuurd omdat het contract voor de einddatum opgezegd zou zijn wat niet het geval is. Loop ze nu al weken te e-mailen, bellen, chatten en noem het maar op. Nul medewerking, nul reactie. Alsof ze het erom doen. Heel klantonvriendelijk en zeer slechte service!

  3. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen Not Rated
    Overstapproces Not Rated
    Energierekening Not Rated
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    In 2018 is door Liander geconstateerd dat er een defecte stroommeter in de woning zat. Dit hadden we enkele weken eerder zelf vastgesteld toen er een raar geluid uit de meterkast kwam en de meter maar door bleef draaien. Dit verklaarde het absurd hoge verbruik van de jaren ervoor.
    Na het vervangen van de meter door een slimme meter begin 2018 wachtten we op de afrekening van Oxxio. Deze bleek niet te komen. In mei 2018 heb ik daarom contact met ze gezocht. Er werd verteld dat er bij de afrekening in het najaar een verrekening zou plaatsvinden. Dit was besloten en hier was niets tegenin te brengen.
    Op de afrekening in oktober 2018 stond echter geen verrekening. Hierop heb ik sindsdien iedere maand/6 weken contact gehad met Oxxio. De door Liander gecorrigeerde meterstanden waren doorgezet intern, bleken niet doorgezet, bleken niet goed doorgezet en waren opeens verdwenen. Met de laatste medewerker leek het wel goed te gaan. Ze pakte het zelf op en zou bellen als er iets te melden viel. Dat werd een e-mail waarin stond dat er al gecorrigeerd was in het verleden met daarbij een afrekening uit 2016 van welgeteld € 64,02. Ik schat in dat de verrekening minimaal het tienvoudige is. Helaas is dit moeilijk te achterhalen, aangezien alle gegevens zijn verdwenen i.v.m. het plaatsen van een slimme meter. Dan vervallen alle oude gegevens. Heel handig.
    Inmiddels ben ik een beetje ten einde raad. Ik blijf bellen, kan inmiddels vragen naar de vaste medewerker, zal dan teruggebeld worden en zit vervolgens te wachten. Maar ik vraag me af of we ons geld ooit nog terugzien.

  4. Algemene indruk 33333
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Heel slecht geadviseerd en geholpen bij verhuizing, waardoor er boete in rekening werd gebracht en korting bij inschrijving werd teruggedraaid. Had na 21 dagen nog steeds geen antwoord op mijn gestelde vragen. Als alles goed gaat dan prima, maar als je iets nodig hebt dan is dit een verschrikkelijk slecht bedrijf. De klanten “service” is echt slecht en behoorlijk traag. Kijk dus uit bij overstappen!!

  5. Algemene indruk 44444
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 33333
    Overstapproces Not Rated
    Energierekening 33333
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Al 4 jaar lang maak ik mijn maandfactuur handmatig over vanwege ik geen facturen krijg.
    Na 4 jaar, krijg ik een mail of ik de maand Januari wil betalen.
    Beetje raar, ik heb namelijk de 14e van Dcember vooruitlopend Januari betaald vanaf een ABN naar een ABN rekening.
    Dat staat dus direct op hun rekening.
    De administratie is een bij elkaar geraapte teringzooi.
    Ik betaal zoals ik het nu al 4 jaar doe, en desnoods blok ik ze in de mail.

  6. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Wat een superslechte service. Door de fout van een andere leverancier is mijn contract ontbonden. Hierdoor krijg ik niet de 200 euro cashback, aan het eind van de afgesproken termijn, en moet ik bovendien 100 euro boete betalen wegens contractbreuk. Terwijl ik het contract helemaal niet heb verbroken!?! Bellen, mailen en een klacht indienen leveren niets op. “Je hebt gewoon pech” is de letterlijke reactie. Dit KAN toch niet. Zo slecht. Ben zo boos. Maar je vindt nergens gehoor. GA NIET IN ZEE MET OXXIO!!!

  7. Afgelopen week zoals elk jaar de meterstanden doorgegeven. Had verwacht dat ik wel iets terug zou krijgen omdat we bewust met de energie zijn omgegaan. Blijk echter dat ze eind december ruim 15oo euro afschrijven inclusief het verhoogde energiebedrag.. Ga nu 308 euro in plaats van 176 per maand betalen.
    Volgens mijn slimme app verbruik ik steeds minder maar heb ik in november ruim 6100 euro aan energie verbruikt. Voor een eenvoudige hoekwoning. Het gasverbruik was gelijk gebleven. Volgens de telefoniste, wel vriendelijk overigens, kwam dit omdat ik sinds 2104 mijn meterstanden niet heb doorgegeven. Ik doe dat echter echt elk jaar. Omdat ik dat volgens hen niet gedaan heb is mijn verbruik geschat volgens haar.
    Sta dus met mijn rug tegen de muur en heb maar een betalingsregeling afgesproken. Anders wordt er even snel eind december ruim 1500 euro afgeschreven. Mijn maandelijks termijn zit op 308 euro. Belachelijk veel. Na januari zo snel mogelijk afhandelen en overstappen naar een andere leverancier. Als zelfs de app die ik heb over mijn verbruik een geschat verbruik is volgens de telefoniste, wat is dan in godsnaam het doel van deze app.?

  8. Algemene indruk 55555
    Helpdesk 44444
    Energieprijzen 33333
    Overstapproces 55555
    Energierekening 44444
    Reclames 44444
    Bereikbaarheid 44444
    Klachtafhandeling 44444

    Net 3 jaar Oxxio gehad, daarvoor ook al eens 2 jaar Oxxio gehad. Nooit problemen gehad, alleen in het begin waren ze wel eens laat met de jaarafrekening. Maar goed, als je je voorschot op een logisch bedrag hebt staan is dat ook geen probleem.
    Ik ga nu weg bij Oxxio omdat mijn energieprijzen opeens flink verhoogd worden en ik ergens anders goedkoper uit ben.

  9. Algemene indruk 33333
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 22222
    Overstapproces Not Rated
    Energierekening 22222
    Reclames 44444
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Normaal krijg ik me me meterstanden kaart 20 okt en dan heb ik me teruggave rond 1nov. nog niks ontvangen je word van kastje naar de muur gestuurd.

    Elke keer krijg je een ander antwoord ze praten allemaal langs elkaar heen .

    Zou het graag opgelost zien maar ben bang dat het ook langs hun heen gaat

  10. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Slecht! 1x te laat betaald heb hier geen waarschuwing over ontvangen, mag meteen 3 weken na de maandelijkse automatische betaling (heb 3 weken later betaald ivm weg op vakantie) 40€ incasso kosten betalen zonder een waarschuwing of herinnering te hebben ontvangen!!. Totaal geen begrip van de klanten service, terwijl hun fout zitten omdat ik GEEN herinnering heb ontvangen!

  11. Algemene indruk 44444
    Helpdesk 44444
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 44444
    Energierekening 44444
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 33333
    Klachtafhandeling 22222

    Jammer, jammer, dat de klacht niet met voldoende kennis van zaken wordt afgehandeld. Inmiddels na de ingediende klacht 10 weken verder waarbij de voorgaande drie medewerksters (volgens foto’s?) verder niets van zich laten horen. Daarbij het ‘ge-jij en ge-jouw’ kan met name voor de generatie van 40+ onbehoorlijk overkomen. Is m.i. respectloos en getuigd niet van ‘de klant-centraal’ gedachte! Het meest storend is dat de jaarafrekening met geschatte standen wordt opgemaakt terwijl, er bindende afspraken bestaan waaruit de leverend partij de meterstanden uit de centrale netwerk data-base dient op te vragen en te gebruiken. Zeker wanneer het digitale meetgegevens zijn. Het bizarre is dat je dit aan de klantenservice moet uitleggen!!

  12. meterstanden afgesproken tarieven kloppen niet en de standen en bedragen en verbruik in de app veranderen telkens weer in nadeel van klant

  13. Algemene indruk 22222
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 22222
    Overstapproces 22222
    Energierekening 22222
    Reclames 22222
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Wat een bagger is die klanten”service”, ongelofelijk!
    Via de app 2x vraag gesteld, geen reactie. Dan maar via de website. Moet je klantnr. en geb.dat. ingeven. Dus ik log in en de hele chat is verdwenen. Verstrek de gevraagde gegevens en moet dan wéér mijn vraag stellen. Bellen kan niet, zeggen ze.
    Waarom moet ik dan mijn tel.nr. opgeven????
    Antwoordt binnen 5 minuten? Nou, ik wacht al >half uur en heb geen tijd en zin om nog langer voor mijn scherm te blijven wachten, maar wil wél antwoord op mijn vraag!
    Bij het googelen op ‘klacht oxxio’ zie ik plots een tel.nr. verschijnen: 088 8955999. Na een heeeeele lange welkomstriedel wordt er vermeld dat de wachttijd 4 minuten bedraagt. Na een kwartier krijg ik eindelijk iemand te spreken. Deze persoon heeft duidelijk geen lol in zijn werk en is niet van zins om ook maar één woord meer te zeggen dan nodig.
    Ik wil weten waarom ik nog geen melding heb ontvangen dat mijn contract zeer binnenkort wordt beëindingd en krijg op zeer ongeïnteresseerde toon te horen: ‘dat is normaal, je hoort dat 1 dag van tevoren’. Hij adviseert mij om contact op te nemen met de nieuwe provider. Maar daar heb ik netjes bericht van ontvangen!
    Na een hele tijd trekken aan een dood paard ben ik het zat. Ik vraag hem met wie ik heb gesproken en hij noemt een voornaam. Als ik vraag of hij ook een achternaam heeft zegt hij: ‘nee. Die hoef ik niet te geven’. En niet geheel toevallig (vermoed ik), terwijl ik dit zit te typen komt er ineens een nieuwe overeenkomst met Oxxio in mijn mailbox gerold. Nou, die gaat dus mooi niet door. Voor mij nooit meer Oxxio! Ik wil correct, deskundig en klantvriendelijk te woord worden gestaan en niet noodgedwongen in een app mijn vragen moeten stellen of na eindeloos in de wacht te hebben gestaan (omdat er ineens héél veel mensen bellen, aldus meneer – knap, als je een middag naar een tel.nr. moet zoeken) op een onbeschofte manier nog niet wordt geholpen. Hele dikke minpunten voor Oxxio.

  14. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen Not Rated
    Overstapproces Not Rated
    Energierekening Not Rated
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Probeer op diverse manieren in contact te komen, maar geen resultaat. Wordt niet terug gebeld na belafspraak gepland te hebben, ook de belofte om binnen 3 dagen te reageren wordt niet nagekomen. Ik ga overstappen!

  15. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Ongelogelijk. Wat een slecht bereikbare organisatie. Alles via de app. Geen telefonisch contact te krijgen. Terugbelafspraak via de app hoor je niets meer van. Toch via de app de laatste meterstanden doorgegeven. Toch bellen hoe je meter 1 en 2 moet interpreteren. Maar je kan niet bellen. Na lang zoeken eindelijk ergens via internet een 088 nummer gevonden. Dramatisch. Verewijzen je je onder andere naar de app. Je is overal de normale aanspreektitel. Vervolgens krijg je de melding datbhet mogelijknisnpersoonlijk contact te krijgen via de chat op de app. Stelletje idioten. Eindelijk de menuoptie meterstanden. Wordt je verwezen naar de app. Je blijft gewoon hangen. Je hoort niets meer en na 2 minuten wordt er opgehangen. Weer gebeld. Gelukkig een vriendelijke dame aan de lijn en op de je en jou na goed geholpen. Bleek dat er geen meterstanden bekend waren. Top app. Drama en af te raden als je dit bedrijf ooit nodig hebt. Volgende keer laat ik mijn energie tussenpersoon wel weer bellen van wagenaar en van dijke. Scheelt veel stress en frustratie.

  16. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    In de app zit een slordige rekenfout in het geval dat kosten stijgen (daling klopt wel).

    Mijn verbruik in Juni 2017 was 100e; in 2018 was dat 150e.

    Oxxio meldt een verschil van 32%. Dit moet natuurlijk 49% zijn.

    Percentage = (nieuw-oud)/oud

    Heel leuk dat jullie die pro-functie ontwikkeld hebben, maar jullie lijken elementaire basisschoolstof niet eens te beheersen.

    Het erge is dat ik dit al 3x gemeld heb (hoi Mitchel en Elisa) en er NIKS mee gebeurd is.

    Meer dan 3 maanden de tijd gehad om het “binnen afzienbare tijd” op te lossen. (Aldus jullie eigen woorden)

    Verder is een toegezegde cascback niet terug te vinden op mijn jaarnota. De klantenservice is compleet onbereikbaar; kun je ellenlang aan de lijn hangen zonder respons.

    Klachten worden afgedaan met ongeïnteresseerde standaard antwoorden zonder dat problemen echt opgelost worden.

  17. Mijn vriendin heeft eind 2016 een contract afgesloten bij Oxxio. Zij hebben toen de overstap boete betaald. Nu komt ze bij mij wonen en heeft ze het contract opgezegd met als gevolg dat ze 50 euro opzegboete moet betalen en daarboven op 125 euro terug moet betalen inzake de overstap boete van 2016. Wat een geboefte.

  18. Meest onprofessionele, klant onvriendelijkste bedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad. Ze maken zelf fouten en schuiven dit af op de klant. Nooit een contract afsluiten bij Oxxio.

  19. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen Not Rated
    Overstapproces Not Rated
    Energierekening Not Rated
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid 33333
    Klachtafhandeling 11111

    op mijn vraag als potentiele klant welk tarief gerekend wordt als ik een enkele meter wil i.p.v een hoog/laag tarief wordt gezegd dat dit niet bekend is. na meerdere keren aandringen om toch een tarief door te geven, zeg ik het contract ein de bedenktijd op. Hoe zo klantvriendelijk??

  20. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Ga niet met deze club in zee!

  21. Oxxio heeft in een keer 1000 euro van mijn rekening afgeschreven. Ik kan nu mijn eten voor deze maand niet meer betalen, mijn huur niet en mijn zorgverzekering. Geen bericht, geen indicatie, geen waarschuwing, geen enkel vraagteken over het feit dat ik een student ben, moet eten en mijn huur moet betalen studiekosten etc. Oxxio heeft blijkbaar zonder mijn weten mijn maandelijkse bedrag veranderd naar de helft van mijn verbruik en wat ik nog moest betalen van 2 jaren in een keer van mijn rekening af geïncasseerd. 2016 zijn ze compleet vergeten door te geven. Na heel wat gedoe blijkt het ook dat mijn zogenaamd “Slimme Meter” geen metingen doorstuurt. Oxxio heeft er blijkbaar geen erg in rekening te houden met mijn stand van zaken als mens en burger betreft mijn maandelijkse kosten, ook al passen ze zonder mijn toestemming dingen aan, maar op het moment dat het gaat om kosten innen voor Oxxio zelf dan kan ik niet eens rekening met ze houden, ik heb eigenlijk geen enkel zeggenschap, ze schrijven gewoon lekker in een keer 1000 euro van mijn rekening af. Zo veel kan het Oxxio schelen.
    ” Super slim en voordelig Oxxio” Is wat Oxxio dus beweert. Waar Oxxio naar handelt gaat lijnrecht tegen hun oneliner en hun ideaal in. Hoe betrouwbaar en serieus kan ik ze nog nemen?

  22. Algemene indruk 22222
    Helpdesk 33333
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 44444
    Energierekening 33333
    Reclames 33333
    Bereikbaarheid 33333
    Klachtafhandeling 11111

    Eind november een ander huis gekocht. Met Oxxio levering op het nieuwe adres geregeld naast de levering op het oude adres.
    Op 8 januari overdracht van het oude huis aan de nieuwe eigenaar. Telefonisch doorgegeven dat het huis verkocht is en wat de meterstanden waren.
    De meterstanden op verzoek nog via de app bevestigd.
    Vervolgens ontvang ik een maand later een onterechte opzegboete (er is toegezegd dat deze ongedaan wordt gemaakt). In hetzelfde gesprek vraag ik naar de afrekening, omdat ik het vreemd vond dat ik nog een termijnnota voor het oude huis had ontvangen over februari.
    1 dag na dit contact krijg ik de eindafrekening t/m 7 februari met hogere meterstanden.

    Reactie van Oxxio: mijn gesprek waarbij ik meldde dat mijn huis verkocht is en dat ik de einstanden van de meters wilde doorgeven is geregistreerd als een verhuizing….

    Ik heb nu een maand lang voor de nieuwe bewoners van mijn vorige huis betaald.

    Mijn advies: vermijd deze amateuristische energieleverancier! Ze doen erg popie-jopie, maar achter de schermen is het niet best geregeld.

  23. Algemene indruk 22222
    Helpdesk Not Rated
    Energieprijzen Not Rated
    Overstapproces Not Rated
    Energierekening Not Rated
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid Not Rated
    Klachtafhandeling Not Rated

    Ik geef oxxio een dikke nul!
    Geen manieren!
    Een onbekende is bij mij nog altijd U!
    Bij deze idioten niet.
    Zij maken een fout bij adressering, wordt ik opeens door hun overgenomen als energieleverancier, zeggen ze niet sorry,
    Nee, degene die de wijziging had doorgegeven had het fout gezegd, als iemand zijn eigen huisnummer niet kent, nee, hun typ-Miep heeft een fout gemaakt!
    Waardeloos!!!!!
    Niet aan te raden

  24. Algemene indruk 44444
    Helpdesk 44444
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 55555
    Energierekening 44444
    Reclames 44444
    Bereikbaarheid 44444
    Klachtafhandeling 55555

    Enkele maanden klant bij Oxxio en ik ben er zeker tevreden over. De overstap liep prima en ook de app gebruik ik regelmatig. Chat met klantenservice werd ook snel en goed afgehandeld.

  25. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Na overstap naar Oxxio kreeg ik na anderhalf jaar een onontwarbare jaarafrekening. Ik moest opeens ruim 1500 euro bijbetalen. Bellen is zinloos. Na vele email maar brieven gaan sturen. Uiteindelijk kreeg ik een email met de stelling dat mijn verbruik wat hoger was. Ja dat klopte, een (1) procent, goed voor een tientje of twee. Ben terug gegaan naar mijn oude leverancier. Malafide bedrijf, oplichters, blijf er weg.

  26. Ik zit al een paar jaar bij Oxxio, woon in een flat betaal 113 per maand , werk de hele dag geen droger geen vaatwasser etc , krijg ik opeens een naheffing van 500 euro, ik snap hier helemaal niks van , dan wil ik ze bellen nou dat is ook niet te betalen dan maar per mail, ik begrijp ook niks van de specificatie, hoe kom ik erachter of alles wel goed gaat.

  27. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Ik raad iedereen af om voor Oxxio te kiezen.
    Totaal niet behulpzaam en je kan alleen online bij ze terecht met je klacht.
    Ze geven toe dat de gegevens en meterstanden die zij hebben niet kloppen maar ik moet zelf bewijzen wat wel alle goede cijfers horen te zijn en anders kost me dat €1198,56 euro voor 1 jaar naast mij €106,- euro die ik netjes elke maand heb betaald. Als je ze dan de doto’s stuurt (bewijs) dan zeggen ze dat deze niet kloppen.

  28. Beginstanden doorgeven lukte niet. Na veel gedoe,toch maar een duur nummer gebeld. Kreeg laconiek te horen: oh,ja,er was foutje gemaakt,zonder enig excuus. Toen ik zei,dat ik dan van het contract af wou,doorverbonden en kreeg vervolgens een woordenstroomvan een kwartier te aanhoren. Zeer onbeschoft!! Bovendien al dat ge-ju en ge-jij.Nooit naar deze club gaan.

  29. Ook ik werd via verkeerde informatie bij Oxxio binnen gehaald.
    Bovendien stuurden ze me de papieren, met het werkelijke budget, pas na de 2 weken dat je de afspraak kan annuleren. Zonet belde me een mevrouw om te vragen waarom ik was overgestapt. Ik doe mijn verhaal, en ze barst toch los tegen me. Dat ze haar collegaas niet door mij valselijk laat beschuldigen, enz., enz. Geen speld tussen deze woordenstroom te krijgen. Heb toen maar afgebroken.
    Wat een klantvriendelijk bedrijf, maar niet heus!

Plaats een reactie

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling