Powerpeers


Powerpeers is één van de energie aanbieders op de Nederlandse energiemarkt. Wilt u klant worden bij Powerpeers? Er zijn nu in totaal 10 mensen met ervaringen over Powerpeers. Wat zijn uw ervaringen met Powerpeers? Geef Powerpeers met behulp van de sterren een beoordeling. Hoe meer sterren hoe beter.

Powerpeers ervaringen

Geef Powerpeers een beoordeling

Powerpeers is een jong energiebedrijf dat het mogelijk maakt dat mensen met zonnepanelen hun opgewekte energie kunnen delen met anderen.

Powerpeers: energie, kosten, tarieven en acties

Wilt u een actie, dienst of product van Powerpeers vergelijken met andere energie aanbieders / vergelijkingssites? Bezoek dan ook de websites van andere energie aanbieders en lees vooral ook de reviews. Door de ervaringen te lezen weet u wat u van Powerpeers kan verwachten.

Powerpeers stroom en gas aanbiedingen

Vergelijk Powerpeers met anderen

Vul uw verbruik en postcode in en klik op de oranje knop. Pas de filteropties toe om de energie aanbiedingen neutraal en objectief te vergelijken die aansluiten op uw situatie en voorkeuren. U krijgt daardoor inzicht in de kosten per aanbieder. Zo weet u dus welke stroom en gas aanbieder de laagste maandlasten heeft.

Actuele Powerpeers tarieven en aanbiedingen 2019

Powerpeers tarieven 2019 en aanbiedingen vergelijken? Duizenden mensen vergelijken online en besparen honderden euro's! Wilt u de Powerpeers tarieven 2019 en aanbiedingen vergelijken? Ga dan ook naar Energievergelijking.nl. Energievergelijking.nl is één van de beste onafhankelijke energie vergelijkingssites van Nederland! Vergelijk het aanbod van alle energieleveranciers op Energievergelijking.nl en kijk of u kan besparen.

Powerpeers Consumentenbond, kassa, radar?

De Consumentenbond, kassa, radar zijn consumentenprogramma's. Zij helpen consumenten mee om de beste keuze te maken. Het is mogelijk dat Powerpeers ook is besproken. Om te weten of dat ook daadwerkelijk het geval is kunt u de site van de Consumentenbond, kassa, tros radar doorzoeken op "Powerpeers". U krijgt dan direct te zien of Powerpeers is besproken en wat anderen over Powerpeers te zeggen hebben.

Storing melden: Bel 0800 - 9009 (gratis)

Wilt u een storing melden? Stroom en gas storingen bij Powerpeers kunt u zelf doorgeven via het nationaal storingsnummer. Bel bij storing het Nationaal Storingsnummer gas en stroom 0800 - 9009 (gratis) bij storing in de gas- en/of stroomlevering of als u een gas geur ruikt. Het nationaal storingsnummer is 24 uur per dag bereikbaar.

10
Reageer op dit artikel

avatar
10 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
10 Comment authors
MoniquerobAnHenkKoopman van Kampen Recent comment authors
  Subscribe  
Abonneren op
Monique
Gast
Monique

Ik heb erg goede ervaringen met Powerpeers en vind het een heel prettige energieleverancier. Het energiedashboard van Powerpeers maakt het mogelijk om dagelijks op een eenvoudige manier inzage te krijgen in je energieverbruik. Je kunt zelf kiezen van welke (lokale) opwekkers je stroom wilt afnemen en ook eenvoudig zelf je opgewekte zonne-energie delen met anderen. De jaarafrekening was heel duidelijk en overzichtelijk en binnen no time werd het teveel betaalde voorschot op mijn rekening bijgeschreven. Na een jaar klant te zijn geweest kon ik bij een andere energieleverancier een betere deal krijgen anders was ik zeker bij Powerpeers gebleven. En… Lees verder »

rob
Gast
rob

Al tijdens de aanmelding een festival van onkunde. Medewerkers kunnen ook na twee keer verbeteren mijn naam nog niet correct uitspreken. Dubbele mails pas ruim een week na de overstap, waar zijn die mensen mee bezig?

Aanmelding maar snel ingetrokken en hopen dat dat goed gaat….

An
Gast
An

Als je je contract PER MAIL opzegt en daar een SCHRIFTELIJKE bevestiging van vraagt, wordt je vervolgens bijna 10 keer gebeld in 3 dagen tijd! Dit is gewoon telefoonterreur en een vorm van stalking, want ik heb zeer duidelijk aangegeven, een reactie per mail te krijgen. Powerpeers is zeer agressief in klantbenadering en wil geen klanten kwijt. Door de toezeggingen die NIET nagekomen worden en het ZEER onrealistische berekend gemiddeld gasverbruik ( 60 % in 9 maanden, vanaf september en dan zou er nog 40 % in de 3 WARMSTE zomermaanden verbruikt gaan worden, dus dan zou er 2x zo… Lees verder »

Henk
Gast
Henk

Prima geholpen en duurzaam concept. Mooi!

Koopman van Kampen
Gast
Koopman van Kampen

Geachte L.S., Wij hebben in het jaarcontract met Powerpeers 4190 kWh stroom opgewekt met onze zonnepanelen. Powerpeers heeft echter op de jaarrekening 3007 kWh stroom geregistreerd dat wij terug geleverd zouden hebben. Het verschil van 1183 kWh zou volgens Powerpeers achter de meter verbruikt zijn. (is maar liefst een verschil van 28,23%!!). In dit jaarcontract is onze “slimme” meter stuk gegaan en vervangen. Wij zijn van mening dat het verschil moet zijn ontstaan in de administratie van Powerpeers. Powerpeers gaf zelf aan de meterstanden niet te kunnen uitlezen. Het lijkt ons een sterk verhaal dat 28,23% ofwel 1183 kWh stroom… Lees verder »

Anita
Gast
Anita

Wat een drama leverancier. We waren tot een paar dagen geleden ruim 1 jaar bij Powerpeers en kunnen weinig positiefs melden. Reactietijd e-mail: op 1 dag na 1 maand! Telefonisch krijg je ze niet te pakken. Een keer lukte dat wel, maar na drie kwartier in de wachtrij maar opgehangen. De reactie die je krijgt per e-mail is een standaard reactie. Ze gaan niet in op wat je vraagt en lijken je totaal niet te begrijpen. Als je dan vraagt om in te gaan op wat je vraagt, wordt de toon steeds onvriendelijker. Op klachten wordt niet ingegaan, ik kreeg… Lees verder »

Frans Roos
Gast
Frans Roos

Best, 11 januari 2019 Powerpeers T.a.v. hoofd / bestuurder Powerpeers Paasheuvelweg 1 1105 BE Amsterdam-Zuidoost Betreft : Volharding overeenkomst Bijlagen : Vijf (5) Geachte mevrouw / heer, Op 22 december 2018, ben ik met u over een gekomen de levering van elektriciteit en gas in 2019. Volgens uw opgave (zie bijlage 10) betreft dat: Elektriciteit ad € 0,20999 per kWh en Gas ad € 0,62314 per m³. Op basis van mijn verbruik in het verleden heb ik u opgegeven: Elektriciteitsverbruik per jaar 6.848 kWh; Gasverbruik per jaar 2.008 m³. Volgens uw berekening zou dat neerkomen op een maandbedrag van €… Lees verder »

Mw Orsel
Gast
Mw Orsel

Laatste paar mnd ben ik zeer ontevreden. Medewerkers werken langs elkaar heen
Laatste mnd elke mnd een mail waarin ze dreigen met afsluiting omdat volgens hun de betaling niet gedaan zou hebben? EINDELOOS BEWIJZEN VAN BETALING MOETEN DOORSTUREN!!!Achteraf zeer onterecht!! Fouten gemaakt bij verhuizing.Nog nooit een jaarafrekening ontvangen.heel vaag! Zit er over te denken om over te gaan stappen naar andere leverancier. Meeste medewerkers aldaar tonen totaal geen begrip.Moeten eisen voor 1 vaste medewerker.rommelig zooitje bij administratie! Slechte leverancier en zeer zeker GEEN aanrader.

Jannie
Gast
Jannie

Vorig jaar zijn mijn man en ik overgestapt naar powerpeers om zon af te nemen van familie en Thials. Helaas werkt dit slecht. Het inzicht wat verschaft wordt in het energiedashbord is teleurstellend.. Data wordt slecht bijgewerkt, soms dagen geen inzicht en soms lijkt het alsof alles `ineens` wijzigt (in bijzonder van wie je stroom hebt gekregen) en uiteindelijk krijg ik nauwelijks stroom van mijn familie en Thialf en andere `sociale opwekkers´. hierdoor helaas compleet ons vertrouwen verloren in deze nieuwe energieleverancier.

Lars
Gast
Lars

Gaaf nieuw energie-technologie bedrijf met mooie purpose om met elkaar de energietransitie te versnellen!