Powerpeers

Is Powerpeers betrouwbaar? Lees 100% onafhankelijk ervaringen en reviews van echte klanten. Heeft u een klacht over Powerpeers? Wilt u klant worden bij Powerpeers of bent u reeds klant en wilt u ervaringen met Powerpeers delen? Er zijn nu in totaal 10 mensen met ervaringen over Powerpeers. Wat zijn uw ervaringen met Powerpeers? Geef Powerpeers met behulp van de sterren een beoordeling. Hoe meer sterren hoe beter de score.

Is Powerpeers goedkoop? Vergelijk en bespaar!

Wilt u weten of Powerpeers goedkoop is? Vergelijk Powerpeers met hulp van online vergelijkingssites. Daarmee kunt u gratis en snel energie vergelijken en zorgeloos overstappen naar de goedkoopste energie aanbieder. In veel gevallen profiteert u ook nog eens van goedkopere energiedeals, die u anders misschien wel was misgelopen.

Start met energie vergelijken en bereken uw voordeel.

Algemene indruk33333
Helpdesk3.333.333.333.333.33
Energieprijzen3.833.833.833.833.83
Overstapproces3.673.673.673.673.67
Energierekening3.63.63.63.63.6
Reclames3.753.753.753.753.75
Bereikbaarheid3.83.83.83.83.8
Klachtafhandeling3.63.63.63.63.6

Powerpeers is een jong energiebedrijf dat het mogelijk maakt dat mensen met zonnepanelen hun opgewekte energie kunnen delen met anderen.

Geef een beoordeling

Klik op de sterren om te beoordelen

Gemiddelde beoordeling 1.7 / 5. Aantal beoordelingen: 453

Het spijt ons dat je dit niet nuttig vond

Laten we het samen nuttig maken

10 gedachten over “Powerpeers”

  1. Algemene indruk55555
    Helpdesk55555
    Energieprijzen44444
    Overstapproces55555
    Energierekening55555
    Reclames44444
    Bereikbaarheid55555
    Klachtafhandeling55555

    Ik heb erg goede ervaringen met Powerpeers en vind het een heel prettige energieleverancier. Het energiedashboard van Powerpeers maakt het mogelijk om dagelijks op een eenvoudige manier inzage te krijgen in je energieverbruik. Je kunt zelf kiezen van welke (lokale) opwekkers je stroom wilt afnemen en ook eenvoudig zelf je opgewekte zonne-energie delen met anderen.
    De jaarafrekening was heel duidelijk en overzichtelijk en binnen no time werd het teveel betaalde voorschot op mijn rekening bijgeschreven. Na een jaar klant te zijn geweest kon ik bij een andere energieleverancier een betere deal krijgen anders was ik zeker bij Powerpeers gebleven. En ik overweeg zeker om in de toekomst weer naar Powerpeers over te stappen.

  2. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen44444
    Overstapproces11111
    EnergierekeningNot Rated
    ReclamesNot Rated
    BereikbaarheidNot Rated
    KlachtafhandelingNot Rated

    Al tijdens de aanmelding een festival van onkunde. Medewerkers kunnen ook na twee keer verbeteren mijn naam nog niet correct uitspreken. Dubbele mails pas ruim een week na de overstap, waar zijn die mensen mee bezig?

    Aanmelding maar snel ingetrokken en hopen dat dat goed gaat….

  3. Als je je contract PER MAIL opzegt en daar een SCHRIFTELIJKE bevestiging van vraagt, wordt je vervolgens bijna 10 keer gebeld in 3 dagen tijd!
    Dit is gewoon telefoonterreur en een vorm van stalking, want ik heb zeer duidelijk aangegeven, een reactie per mail te krijgen. Powerpeers is zeer agressief in klantbenadering en wil geen klanten kwijt. Door de toezeggingen die NIET nagekomen worden en het ZEER onrealistische berekend gemiddeld gasverbruik ( 60 % in 9 maanden, vanaf september en dan zou er nog 40 % in de 3 WARMSTE zomermaanden verbruikt gaan worden, dus dan zou er 2x zo veel gemiddeld verbruik in de zomermaanden zijn als in de voorafgaande 9 maanden !!)I wel duidelijk, dat dit een onbetrouwbare energieleverancier is! Absoluut GEEN aanrader dus, er zijn veel betere energieleveranciers, die WEL afspraken NETJES nakomen en je niet ongevraagd en ZEER ONGEWENST (telefonisch) lastig vallen!

  4. Algemene indruk55555
    Helpdesk55555
    Energieprijzen55555
    Overstapproces55555
    Energierekening55555
    Reclames55555
    Bereikbaarheid55555
    Klachtafhandeling55555

    Prima geholpen en duurzaam concept. Mooi!

  5. Geachte L.S.,

    Wij hebben in het jaarcontract met Powerpeers 4190 kWh stroom opgewekt met onze zonnepanelen. Powerpeers heeft echter op de jaarrekening 3007 kWh stroom geregistreerd dat wij terug geleverd zouden hebben. Het verschil van 1183 kWh zou volgens Powerpeers achter de meter verbruikt zijn. (is maar liefst een verschil van 28,23%!!).

    In dit jaarcontract is onze “slimme” meter stuk gegaan en vervangen. Wij zijn van mening dat het verschil moet zijn ontstaan in de administratie van Powerpeers. Powerpeers gaf zelf aan de meterstanden niet te kunnen uitlezen. Het lijkt ons een sterk verhaal dat 28,23% ofwel 1183 kWh stroom verbruikt is achter de meter door een A++ koelkast en een beetje lekstroom van enkele standby staande apparaten. (overdag is bij ons niemand thuis).

    Wij hebben uiteraard bezwaar gemaakt bij Powerpeers. Van Powerpeers krijgen wij (wederom) geen enkele reactie op e-mail. Uiteraard is de foutieve jaarafrekening geïncasseerd van onze bankrekening. Een zeer dubieus bedrijf als je het mij vraagt.

  6. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    Wat een drama leverancier. We waren tot een paar dagen geleden ruim 1 jaar bij Powerpeers en kunnen weinig positiefs melden. Reactietijd e-mail: op 1 dag na 1 maand! Telefonisch krijg je ze niet te pakken. Een keer lukte dat wel, maar na drie kwartier in de wachtrij maar opgehangen.
    De reactie die je krijgt per e-mail is een standaard reactie. Ze gaan niet in op wat je vraagt en lijken je totaal niet te begrijpen.
    Als je dan vraagt om in te gaan op wat je vraagt, wordt de toon steeds onvriendelijker.
    Op klachten wordt niet ingegaan, ik kreeg min of meer te horen dat ik dan maar naar een andere leverancier moet gaan. Dat hebben we met alle plezier gedaan.

    Een ander punt is de prijsverhoging. Toen we naar Powerpeers gingen was de prijs lager dan bij andere energieleveranciers. We waren er nog geen maand en de eerste prijsverhoging was een feit. Een half jaar later weer een prijsverhoging en een half jaar later weer. Ze zijn nu duurder dan de meeste andere leveranciers en dat was ruim een jaar geleden niet zo.

    We zijn dan ook overgestapt naar een andere leverancier en we betalen minder 🙂

    Ik kan Powerpeers zeker niet aanraden.

  7. Best, 11 januari 2019

    Powerpeers
    T.a.v. hoofd / bestuurder Powerpeers
    Paasheuvelweg 1
    1105 BE Amsterdam-Zuidoost

    Betreft : Volharding overeenkomst

    Bijlagen : Vijf (5)

    Geachte mevrouw / heer,

    Op 22 december 2018, ben ik met u over een gekomen de levering van elektriciteit en gas in 2019.
    Volgens uw opgave (zie bijlage 10) betreft dat:
    Elektriciteit ad € 0,20999 per kWh en
    Gas ad € 0,62314 per m³.
    Op basis van mijn verbruik in het verleden heb ik u opgegeven:
    Elektriciteitsverbruik per jaar 6.848 kWh;
    Gasverbruik per jaar 2.008 m³.
    Volgens uw berekening zou dat neerkomen op een maandbedrag van € 239,71.
    Vervolgens heb ik middels de mail hierop gereageerd en voorgesteld een ruimer maandbedrag aan te houden, namelijk € 250,00.
    Wat schets mijn verbazing toen ik via de mail van u vernam dat u het maandbedrag op
    € 281,39 heeft gesteld. (zie bijlage 1)
    Ik vorder van u dat u zich houdt aan hetgeen wij zijn overeengekomen, in casu
    € 0,20999 per kilowattuur voor elektriciteit en € 0,62314 per kubieke meter gas.
    Gaarne zal ik van u een reactie vernemen.

    Met vriendelijke groet,

    F.J. Roos
    OPMERKING
    Tot dusverre 19-01-2019 niets meer vernomen.

  8. Laatste paar mnd ben ik zeer ontevreden. Medewerkers werken langs elkaar heen
    Laatste mnd elke mnd een mail waarin ze dreigen met afsluiting omdat volgens hun de betaling niet gedaan zou hebben? EINDELOOS BEWIJZEN VAN BETALING MOETEN DOORSTUREN!!!Achteraf zeer onterecht!! Fouten gemaakt bij verhuizing.Nog nooit een jaarafrekening ontvangen.heel vaag! Zit er over te denken om over te gaan stappen naar andere leverancier. Meeste medewerkers aldaar tonen totaal geen begrip.Moeten eisen voor 1 vaste medewerker.rommelig zooitje bij administratie! Slechte leverancier en zeer zeker GEEN aanrader.

  9. Algemene indruk11111
    Helpdesk33333
    Energieprijzen44444
    Overstapproces55555
    Energierekening22222
    ReclamesNot Rated
    Bereikbaarheid33333
    Klachtafhandeling22222

    Vorig jaar zijn mijn man en ik overgestapt naar powerpeers om zon af te nemen van familie en Thials. Helaas werkt dit slecht. Het inzicht wat verschaft wordt in het energiedashbord is teleurstellend.. Data wordt slecht bijgewerkt, soms dagen geen inzicht en soms lijkt het alsof alles `ineens` wijzigt (in bijzonder van wie je stroom hebt gekregen) en uiteindelijk krijg ik nauwelijks stroom van mijn familie en Thialf en andere `sociale opwekkers´. hierdoor helaas compleet ons vertrouwen verloren in deze nieuwe energieleverancier.

  10. Algemene indruk55555
    Helpdesk55555
    Energieprijzen55555
    Overstapproces55555
    Energierekening55555
    Reclames55555
    Bereikbaarheid55555
    Klachtafhandeling55555

    Gaaf nieuw energie-technologie bedrijf met mooie purpose om met elkaar de energietransitie te versnellen!

Plaats een reactie

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling

Vul uw gegevens in en bereken uw voordeel!