Robin energie


Robin energie is één van de energie aanbieders op de Nederlandse energiemarkt. Wilt u klant worden bij Robin energie? Er zijn nu in totaal 20 mensen met ervaringen over Robin energie. Wat zijn uw ervaringen met Robin energie? Geef Robin energie met behulp van de sterren een beoordeling. Hoe meer sterren hoe beter.

Robin energie ervaringen

Geef Robin energie een beoordeling

Robin energie: energie, kosten, tarieven en acties

Wilt u een actie, dienst of product van Robin energie vergelijken met andere energie aanbieders / vergelijkingssites? Bezoek dan ook de websites van andere energie aanbieders en lees vooral ook de reviews. Door de ervaringen te lezen weet u wat u van Robin energie kan verwachten.

Robin energie stroom en gas aanbiedingen

Vergelijk Robin energie met anderen

Vul uw verbruik en postcode in en klik op de oranje knop. Pas de filteropties toe om de energie aanbiedingen neutraal en objectief te vergelijken die aansluiten op uw situatie en voorkeuren. U krijgt daardoor inzicht in de kosten per aanbieder. Zo weet u dus welke stroom en gas aanbieder de laagste maandlasten heeft.

Actuele Robin energie tarieven en aanbiedingen 2019

Robin energie tarieven 2019 en aanbiedingen vergelijken? Duizenden mensen vergelijken online en besparen honderden euro's! Wilt u de Robin energie tarieven 2019 en aanbiedingen vergelijken? Ga dan ook naar Energievergelijking.nl. Energievergelijking.nl is één van de beste onafhankelijke energie vergelijkingssites van Nederland! Vergelijk het aanbod van alle energieleveranciers op Energievergelijking.nl en kijk of u kan besparen.

Robin energie Consumentenbond, kassa, radar?

De Consumentenbond, kassa, radar zijn consumentenprogramma's. Zij helpen consumenten mee om de beste keuze te maken. Het is mogelijk dat Robin energie ook is besproken. Om te weten of dat ook daadwerkelijk het geval is kunt u de site van de Consumentenbond, kassa, tros radar doorzoeken op "Robin energie". U krijgt dan direct te zien of Robin energie is besproken en wat anderen over Robin energie te zeggen hebben.

Storing melden: Bel 0800 - 9009 (gratis)

Wilt u een storing melden? Stroom en gas storingen bij Robin energie kunt u zelf doorgeven via het nationaal storingsnummer. Bel bij storing het Nationaal Storingsnummer gas en stroom 0800 - 9009 (gratis) bij storing in de gas- en/of stroomlevering of als u een gas geur ruikt. Het nationaal storingsnummer is 24 uur per dag bereikbaar.

20
Reageer op dit artikel

avatar
20 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
20 Comment authors
Farzanaloissam van geldenJanSharita Recent comment authors
  Subscribe  
Abonneren op
Farzana
Gast
Farzana

Wat een oplichters! Ik krijg vanmorgen een eindafrekening van €685!!! Ik heb tot jan 2019, € 33 betaald met een eindafrekening van €60 in November. In januari zijn ze verhoogd naar € 53! Nu zou ik dus € 685 moeten bijbetalen! Ik wil iemand persoonlijk spreken en dat kan niet eens, wat een opluchting!

lois
Gast
lois

zelfs nu ze failliet zijn proberen ze me nog een poot uit te draaien, ik zou 297 euro moeten bijbetalen volgens hun eindafrekening ( vanaf 1-11-2018 tot 10-3-2019), over 4 maanden en 10 dgn?????? Belachelijk!!! terwijl ik over 2018 volgens hun ook al 323 moest bijbetalen en nu bijna 300 over 4 maand? terwijl ik minder stroom en gas heb verbruikt?
dat vind ik zeer sterk en ben ook niet van plan het te betalen

sam van gelden
Gast
sam van gelden

als je eindafrek moet betalen bij hun nu ze failliet zijn??

Jan
Gast
Jan

Ik hoop dat we het teveel betaalde nog wel terug krijgen omdat ze failliet zijn.
Verder geen problemen gehad met Robin energie.

Sharita
Gast
Sharita

inderdaad!!!!
ze zijn totaal slecht.
In het begin moest ik elke maand minder betalen. al 3 jaar betaal ik 215.
laatst mijn jaarafrekeing gehad.
ik krijg terug van ze.
hahahaha.

en nu falliet!!!

geweldig bedrijf. maar niet heus!
NIET DOEN MENSEN AUB!!

daisy
Gast
daisy

zoals vele voor mij ook al aangeven… OPLICHTERS!! ROBIN ENERGIE GEEFT INDERDAAD GEEN AFREKENING EN GEEFT GEEN GELD TERUG. zeer hoge maand lasten!! ALS ER EEN ANDERE OPTIE IS DAN ROBIN ENERGIE… DOE DAT!

Carla
Gast
Carla

Robin Energie zijn oplichters, geen jaaroverzichten, geen geld terug, frauduleus eindafrekening, firma leugens en bedrog is het. Nooit aan beginnen of heel snel weggaan

Wijnberger
Gast
Wijnberger

Heb zelf Robin energie sinds november 22016 en ben er zelf zeer tevreden over .

Eric
Gast
Eric

Krijg mededeling u ontvangt geld terug. 4 maanden later. foutje moet meer terug betalen. Nooit meer Robin

Luc
Gast
Luc

zeer slecht bedrijf, betaald openstaand bedrag niet uit. maar andersom wel zakken vullen.

madelonsjelly
Gast
madelonsjelly

Wat kun jij liegen, Toon!! (of moet ik zeggen: Robin Energie mederwerker)

Toon
Gast
Toon

Sinds 2012 zitten wij voor/met tientallen cliënten bij
Robin. Nog nooit een probleem gehad met dit bedrijf.

Patrick
Gast
Patrick

robbin energie Waardeloos bedrijf betalen niet uit NIET DOEN MENSEN WAARDELOOS

renes t
Gast
renes t

geachte ik zou de afrekening in oktober krijgen maar heb nog niets gehoord kan u mij ook vertellen wanneer ik het krijg hoor het graag u

Cindy
Gast
Cindy

Ben klant sinds 2013 via bewindvoering en die komen er net achter dat er nog nooit een afrekening is geweest en dit blijkt het probleem bij robin te zijn want iedereen klaagt over hetzelfde

Emmy
Gast
Emmy

Ik kan maar 1 advies geven: GA NIET IN ZEE MET ROBIN ENERGIE
Wat een ellende.
zie het als een kaasboer die groenten verkoopt: Geen verstand van het product dat men verkoopt. En daar is de klant te dupe van. het voelt bijna als oplichting

jh lupker
Gast
jh lupker

vanaf december 2015 zou ik geld terug krijgen van robin energie , nog steeds niks . waar blijft het is het oplichting van robin ?

bewindvoering
Gast
bewindvoering

Wij hebben een client aangemeld bij Robin Energie omdat zij nauw zouden samenwerken met bewindvoerders. Er is afgesproken dat zij maandelijks de facturen bij ons kantoor indienen, maar dit gebeurt niet. In februari heb ik een factuur ontvangen over de maand januari en in april heb ik een factuur ontvangen over de maand april. de maanden februari en maart zijn niet ontvangen. Zouden na worden gestuurd maar inderdaad ook nog niets.

ivo
Gast
ivo

Ook wij wachten al sinds december 2014 op onze jaarafrekening. Het is inmiddels 17 April 2015. En ook wij bellen, mailen. Helaas krijgen wij steeds een ander antwoordt. Het enige wat lijkt te kloppen is dat ze overgegaan zijn op een ander computer systeem. En hier lijkt het probleem te liggen.Maar de ene dame zegt vanaf feb. het duurt nog 14 dagen, terwijl een andere dame geen idee heeft hoe lang dit gaat duren. Ons maandtarief is zomaar aangepast in januari 2015 terwijl hun zeggen dat de jaarafrekeningen niet uitgedraait kunnen worden. Dit is al met al een vreemde zaak.… Lees verder »

wendy
Gast
wendy

Wij wachten al sinds december 2014 op onze jaarafrekening…..inmiddels 26 maart 2015. Vele e-mails en telefoontjes verder en wordt steeds gezegd, het komt binnenkort, jullie worden door de directeur teruggebeld…..u begrijpt al ….nog niets .
Wij krijgen veel geld terug vanwege de aanschaf van zonnepanelen in januari 2014 en ons maandtarief wilde ze niet aanpassen, dat zouden ze doen bij de jaarafrekening……maarja wanneer komt die…..

Ik weet niet meer wat ik moet doen en baal hier enorm van.
Ik raad robin energie af, 0 sterren