Robin energie

Is Robin energie betrouwbaar? Lees 100% onafhankelijk ervaringen en reviews van echte klanten. Heeft u een klacht over Robin energie? Wilt u klant worden bij Robin energie of bent u reeds klant en wilt u ervaringen met Robin energie delen? Er zijn nu in totaal 20 mensen met ervaringen over Robin energie. Wat zijn uw ervaringen met Robin energie? Geef Robin energie met behulp van de sterren een beoordeling. Hoe meer sterren hoe beter de score.

Is Robin energie goedkoop? Vergelijk en bespaar!

Wilt u weten of Robin energie goedkoop is? Vergelijk Robin energie met hulp van online vergelijkingssites. Daarmee kunt u gratis en snel energie vergelijken en zorgeloos overstappen naar de goedkoopste energie aanbieder. In veel gevallen profiteert u ook nog eens van goedkopere energiedeals, die u anders misschien wel was misgelopen.

Start met energie vergelijken en bereken uw voordeel.

Algemene indruk33333
Helpdesk33333
Energieprijzen3.253.253.253.253.25
Overstapproces33333
Energierekening33333
Reclames3.253.253.253.253.25
Bereikbaarheid2.252.252.252.252.25
Klachtafhandeling22222

Geef een beoordeling

Klik op de sterren om te beoordelen

Gemiddelde beoordeling 1.6 / 5. Aantal beoordelingen: 298

Het spijt ons dat je dit niet nuttig vond

Laten we het samen nuttig maken

20 gedachten over “Robin energie”

  1. Algemene indrukNot Rated
    HelpdeskNot Rated
    EnergieprijzenNot Rated
    OverstapprocesNot Rated
    EnergierekeningNot Rated
    ReclamesNot Rated
    BereikbaarheidNot Rated
    Klachtafhandeling11111

    Wat een oplichters! Ik krijg vanmorgen een eindafrekening van €685!!! Ik heb tot jan 2019, € 33 betaald met een eindafrekening van €60 in November. In januari zijn ze verhoogd naar € 53! Nu zou ik dus € 685 moeten bijbetalen! Ik wil iemand persoonlijk spreken en dat kan niet eens, wat een opluchting!

  2. zelfs nu ze failliet zijn proberen ze me nog een poot uit te draaien, ik zou 297 euro moeten bijbetalen volgens hun eindafrekening ( vanaf 1-11-2018 tot 10-3-2019), over 4 maanden en 10 dgn?????? Belachelijk!!! terwijl ik over 2018 volgens hun ook al 323 moest bijbetalen en nu bijna 300 over 4 maand? terwijl ik minder stroom en gas heb verbruikt?
    dat vind ik zeer sterk en ben ook niet van plan het te betalen

  3. Ik hoop dat we het teveel betaalde nog wel terug krijgen omdat ze failliet zijn.
    Verder geen problemen gehad met Robin energie.

  4. inderdaad!!!!
    ze zijn totaal slecht.
    In het begin moest ik elke maand minder betalen. al 3 jaar betaal ik 215.
    laatst mijn jaarafrekeing gehad.
    ik krijg terug van ze.
    hahahaha.

    en nu falliet!!!

    geweldig bedrijf. maar niet heus!
    NIET DOEN MENSEN AUB!!

  5. zoals vele voor mij ook al aangeven… OPLICHTERS!! ROBIN ENERGIE GEEFT INDERDAAD GEEN AFREKENING EN GEEFT GEEN GELD TERUG. zeer hoge maand lasten!! ALS ER EEN ANDERE OPTIE IS DAN ROBIN ENERGIE… DOE DAT!

  6. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen22222
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames22222
    Bereikbaarheid22222
    Klachtafhandeling11111

    Robin Energie zijn oplichters, geen jaaroverzichten, geen geld terug, frauduleus eindafrekening, firma leugens en bedrog is het. Nooit aan beginnen of heel snel weggaan

  7. Algemene indruk55555
    Helpdesk55555
    Energieprijzen55555
    Overstapproces55555
    Energierekening55555
    Reclames55555
    BereikbaarheidNot Rated
    KlachtafhandelingNot Rated

    Heb zelf Robin energie sinds november 22016 en ben er zelf zeer tevreden over .

  8. Algemene indrukNot Rated
    HelpdeskNot Rated
    EnergieprijzenNot Rated
    OverstapprocesNot Rated
    EnergierekeningNot Rated
    ReclamesNot Rated
    Bereikbaarheid11111
    KlachtafhandelingNot Rated

    Wat kun jij liegen, Toon!! (of moet ik zeggen: Robin Energie mederwerker)

  9. Algemene indruk55555
    Helpdesk55555
    Energieprijzen55555
    Overstapproces55555
    Energierekening55555
    Reclames55555
    Bereikbaarheid55555
    Klachtafhandeling55555

    Sinds 2012 zitten wij voor/met tientallen cliënten bij
    Robin. Nog nooit een probleem gehad met dit bedrijf.

  10. geachte ik zou de afrekening in oktober krijgen maar heb nog niets gehoord kan u mij ook vertellen wanneer ik het krijg hoor het graag u

  11. Ben klant sinds 2013 via bewindvoering en die komen er net achter dat er nog nooit een afrekening is geweest en dit blijkt het probleem bij robin te zijn want iedereen klaagt over hetzelfde

  12. Ik kan maar 1 advies geven: GA NIET IN ZEE MET ROBIN ENERGIE
    Wat een ellende.
    zie het als een kaasboer die groenten verkoopt: Geen verstand van het product dat men verkoopt. En daar is de klant te dupe van. het voelt bijna als oplichting

  13. vanaf december 2015 zou ik geld terug krijgen van robin energie , nog steeds niks . waar blijft het is het oplichting van robin ?

  14. Algemene indruk11111
    Helpdesk11111
    Energieprijzen11111
    Overstapproces11111
    Energierekening11111
    Reclames11111
    Bereikbaarheid11111
    Klachtafhandeling11111

    Wij hebben een client aangemeld bij Robin Energie omdat zij nauw zouden samenwerken met bewindvoerders. Er is afgesproken dat zij maandelijks de facturen bij ons kantoor indienen, maar dit gebeurt niet. In februari heb ik een factuur ontvangen over de maand januari en in april heb ik een factuur ontvangen over de maand april. de maanden februari en maart zijn niet ontvangen. Zouden na worden gestuurd maar inderdaad ook nog niets.

  15. Ook wij wachten al sinds december 2014 op onze jaarafrekening. Het is inmiddels 17 April 2015.
    En ook wij bellen, mailen. Helaas krijgen wij steeds een ander antwoordt. Het enige wat lijkt te kloppen is dat ze overgegaan zijn op een ander computer systeem. En hier lijkt het probleem te liggen.Maar de ene dame zegt vanaf feb. het duurt nog 14 dagen, terwijl een andere dame geen idee heeft hoe lang dit gaat duren.
    Ons maandtarief is zomaar aangepast in januari 2015 terwijl hun zeggen dat de jaarafrekeningen niet uitgedraait kunnen worden. Dit is al met al een vreemde zaak. Zullen ze rente pakken van al het teveel betaalde? of is dit bedrijf failliet?
    Wij willen ook overstappen, maar ik wil wel graag een jaarafrekening. Dus wachten we voorlopig nog maar af.

    Dus Robin van ons krijgen jullie 0 sterren

  16. Wij wachten al sinds december 2014 op onze jaarafrekening…..inmiddels 26 maart 2015. Vele e-mails en telefoontjes verder en wordt steeds gezegd, het komt binnenkort, jullie worden door de directeur teruggebeld…..u begrijpt al ….nog niets .
    Wij krijgen veel geld terug vanwege de aanschaf van zonnepanelen in januari 2014 en ons maandtarief wilde ze niet aanpassen, dat zouden ze doen bij de jaarafrekening……maarja wanneer komt die…..

    Ik weet niet meer wat ik moet doen en baal hier enorm van.
    Ik raad robin energie af, 0 sterren

Plaats een reactie

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling

Vul uw gegevens in en bereken uw voordeel!