Robin energie ervaringen 2020

20 bezoekers hebben een ervaring geplaatst over Robin energie.

Lees alle informatie over Robin energie. Er zijn in totaal 20 bezoekers met ervaringen over Robin energie. Schrijf een ervaring over Robin energie en geef een beoordeling. Hoe meer sterren Robin energie krijgt hoe beter de kwaliteit.

Power Energie, internet, verzekeringen en meer

Beste energie aanbiedingen

Robin energie

Robin energie is één van de energieleveranciers op de Nederlandse energiemarkt. Bent u op zoek naar ervaringen, reviews, complimenten, maar ook klachten over Robin energie van klanten. Wat zijn uw eigen ervaringen met Robin energie?

Er zijn in totaal 20 mensen met ervaringen over Robin energie. Door alle energieleveranciers te vergelijken kunt u gemakkelijk de beste keuze maken. Deel uw beoordeling over Robin energie met andere mensen zodat zij ook de beste keuze kunnen maken.


FAQ

Is Robin energie een betrouwbare energie aanbieder?

Lees de ervaringen. Er zijn in totaal 20 mensen met ervaringen over Robin energie.

Hoe kan ik Robin energie bereiken?

Om Robin energie te bereiken kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice.

Heeft u alle ervaringen over Robin energie gelezen?

Heeft u een goede positieve indruk gekregen door het lezen van de reviews? Dan kunt u naar de website van Robin energie gaan en uw bestelling plaatsen. Leest u veel klachten over Robin energie? Kijk dan verder naar andere energieleveranciers.


20 gedachten over “Robin energie”

  1. Wat een oplichters! Ik krijg vanmorgen een eindafrekening van €685!!! Ik heb tot jan 2019, € 33 betaald met een eindafrekening van €60 in November. In januari zijn ze verhoogd naar € 53! Nu zou ik dus € 685 moeten bijbetalen! Ik wil iemand persoonlijk spreken en dat kan niet eens, wat een opluchting!

    Algemene indruk Not Rated
    Helpdesk Not Rated
    Energieprijzen Not Rated
    Overstapproces Not Rated
    Energierekening Not Rated
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid Not Rated
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  2. zelfs nu ze failliet zijn proberen ze me nog een poot uit te draaien, ik zou 297 euro moeten bijbetalen volgens hun eindafrekening ( vanaf 1-11-2018 tot 10-3-2019), over 4 maanden en 10 dgn?????? Belachelijk!!! terwijl ik over 2018 volgens hun ook al 323 moest bijbetalen en nu bijna 300 over 4 maand? terwijl ik minder stroom en gas heb verbruikt?
    dat vind ik zeer sterk en ben ook niet van plan het te betalen

    Beantwoorden
  3. Ik hoop dat we het teveel betaalde nog wel terug krijgen omdat ze failliet zijn.
    Verder geen problemen gehad met Robin energie.

    Beantwoorden
  4. inderdaad!!!!
    ze zijn totaal slecht.
    In het begin moest ik elke maand minder betalen. al 3 jaar betaal ik 215.
    laatst mijn jaarafrekeing gehad.
    ik krijg terug van ze.
    hahahaha.

    en nu falliet!!!

    geweldig bedrijf. maar niet heus!
    NIET DOEN MENSEN AUB!!

    Beantwoorden
  5. zoals vele voor mij ook al aangeven… OPLICHTERS!! ROBIN ENERGIE GEEFT INDERDAAD GEEN AFREKENING EN GEEFT GEEN GELD TERUG. zeer hoge maand lasten!! ALS ER EEN ANDERE OPTIE IS DAN ROBIN ENERGIE… DOE DAT!

    Beantwoorden
  6. Robin Energie zijn oplichters, geen jaaroverzichten, geen geld terug, frauduleus eindafrekening, firma leugens en bedrog is het. Nooit aan beginnen of heel snel weggaan

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 22222
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 22222
    Bereikbaarheid 22222
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  7. Heb zelf Robin energie sinds november 22016 en ben er zelf zeer tevreden over .

    Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid Not Rated
    Klachtafhandeling Not Rated
    Beantwoorden
  8. Wat kun jij liegen, Toon!! (of moet ik zeggen: Robin Energie mederwerker)

    Algemene indruk Not Rated
    Helpdesk Not Rated
    Energieprijzen Not Rated
    Overstapproces Not Rated
    Energierekening Not Rated
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling Not Rated
    Beantwoorden
  9. Sinds 2012 zitten wij voor/met tientallen cliënten bij
    Robin. Nog nooit een probleem gehad met dit bedrijf.

    Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555
    Beantwoorden
  10. geachte ik zou de afrekening in oktober krijgen maar heb nog niets gehoord kan u mij ook vertellen wanneer ik het krijg hoor het graag u

    Beantwoorden
  11. Ben klant sinds 2013 via bewindvoering en die komen er net achter dat er nog nooit een afrekening is geweest en dit blijkt het probleem bij robin te zijn want iedereen klaagt over hetzelfde

    Beantwoorden
  12. Ik kan maar 1 advies geven: GA NIET IN ZEE MET ROBIN ENERGIE
    Wat een ellende.
    zie het als een kaasboer die groenten verkoopt: Geen verstand van het product dat men verkoopt. En daar is de klant te dupe van. het voelt bijna als oplichting

    Beantwoorden
  13. vanaf december 2015 zou ik geld terug krijgen van robin energie , nog steeds niks . waar blijft het is het oplichting van robin ?

    Beantwoorden
  14. Wij hebben een client aangemeld bij Robin Energie omdat zij nauw zouden samenwerken met bewindvoerders. Er is afgesproken dat zij maandelijks de facturen bij ons kantoor indienen, maar dit gebeurt niet. In februari heb ik een factuur ontvangen over de maand januari en in april heb ik een factuur ontvangen over de maand april. de maanden februari en maart zijn niet ontvangen. Zouden na worden gestuurd maar inderdaad ook nog niets.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  15. Ook wij wachten al sinds december 2014 op onze jaarafrekening. Het is inmiddels 17 April 2015.
    En ook wij bellen, mailen. Helaas krijgen wij steeds een ander antwoordt. Het enige wat lijkt te kloppen is dat ze overgegaan zijn op een ander computer systeem. En hier lijkt het probleem te liggen.Maar de ene dame zegt vanaf feb. het duurt nog 14 dagen, terwijl een andere dame geen idee heeft hoe lang dit gaat duren.
    Ons maandtarief is zomaar aangepast in januari 2015 terwijl hun zeggen dat de jaarafrekeningen niet uitgedraait kunnen worden. Dit is al met al een vreemde zaak. Zullen ze rente pakken van al het teveel betaalde? of is dit bedrijf failliet?
    Wij willen ook overstappen, maar ik wil wel graag een jaarafrekening. Dus wachten we voorlopig nog maar af.

    Dus Robin van ons krijgen jullie 0 sterren

    Beantwoorden
  16. Wij wachten al sinds december 2014 op onze jaarafrekening…..inmiddels 26 maart 2015. Vele e-mails en telefoontjes verder en wordt steeds gezegd, het komt binnenkort, jullie worden door de directeur teruggebeld…..u begrijpt al ….nog niets .
    Wij krijgen veel geld terug vanwege de aanschaf van zonnepanelen in januari 2014 en ons maandtarief wilde ze niet aanpassen, dat zouden ze doen bij de jaarafrekening……maarja wanneer komt die…..

    Ik weet niet meer wat ik moet doen en baal hier enorm van.
    Ik raad robin energie af, 0 sterren

    Beantwoorden

Plaats een reactie

vijf × vier =