Total gas & power


Total gas & power is één van de energie aanbieders op de Nederlandse energiemarkt. Wilt u klant worden bij Total gas & power? Er zijn nu in totaal 47 mensen met ervaringen over Total gas & power. Wat zijn uw ervaringen met Total gas & power? Geef Total gas & power met behulp van de sterren een beoordeling. Hoe meer sterren hoe beter.

Total gas & power ervaringen

Geef Total gas & power een beoordeling

Total gas & power: energie, kosten, tarieven en acties

Wilt u een actie, dienst of product van Total gas & power vergelijken met andere energie aanbieders / vergelijkingssites? Bezoek dan ook de websites van andere energie aanbieders en lees vooral ook de reviews. Door de ervaringen te lezen weet u wat u van Total gas & power kan verwachten.

Total gas & power stroom en gas aanbiedingen

Vergelijk Total gas & power met anderen

Vul uw verbruik en postcode in en klik op de oranje knop. Pas de filteropties toe om de energie aanbiedingen neutraal en objectief te vergelijken die aansluiten op uw situatie en voorkeuren. U krijgt daardoor inzicht in de kosten per aanbieder. Zo weet u dus welke stroom en gas aanbieder de laagste maandlasten heeft.

Actuele Total gas & power tarieven en aanbiedingen 2019

Total gas & power tarieven 2019 en aanbiedingen vergelijken? Duizenden mensen vergelijken online en besparen honderden euro's! Wilt u de Total gas & power tarieven 2019 en aanbiedingen vergelijken? Ga dan ook naar Energievergelijking.nl. Energievergelijking.nl is één van de beste onafhankelijke energie vergelijkingssites van Nederland! Vergelijk het aanbod van alle energieleveranciers op Energievergelijking.nl en kijk of u kan besparen.

Total gas & power Consumentenbond, kassa, radar?

De Consumentenbond, kassa, radar zijn consumentenprogramma's. Zij helpen consumenten mee om de beste keuze te maken. Het is mogelijk dat Total gas & power ook is besproken. Om te weten of dat ook daadwerkelijk het geval is kunt u de site van de Consumentenbond, kassa, tros radar doorzoeken op "Total gas & power". U krijgt dan direct te zien of Total gas & power is besproken en wat anderen over Total gas & power te zeggen hebben.

Storing melden: Bel 0800 - 9009 (gratis)

Wilt u een storing melden? Stroom en gas storingen bij Total gas & power kunt u zelf doorgeven via het nationaal storingsnummer. Bel bij storing het Nationaal Storingsnummer gas en stroom 0800 - 9009 (gratis) bij storing in de gas- en/of stroomlevering of als u een gas geur ruikt. Het nationaal storingsnummer is 24 uur per dag bereikbaar.

47
Reageer op dit artikel

avatar
46 Comment threads
1 Thread replies
2 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
45 Comment authors
FrankgregorystefalexandraAnna Recent comment authors
  Subscribe  
Abonneren op
Frank
Gast
Frank

Sorry, maar bij mij werkt alles prima.
Ik betaal echt minder dan voorheen bij GreenPower.
Mijn tarieven zijn echt wel aangepast.
En ik blijf nog lekker 4 jaar zitten met die lage tarieven!
Dus: alle lof voor Total Gas Power!

gregory
Gast
gregory

My wife fell for their sneaky tactics and unknowingly agreed to their offer.
Luckily for us, Total Gas & Power was so incompetent that they forgot to send us a copy of the contract. After months of phone calls, emails and headaches we are finally free of this dishonest company and their (even worse) ‘tussenpartij’, Quality Sale Solutions.

stef
Gast
stef

Ik werd verrast met het feit dat ik opeens total gas en power als energie leverancier had terwijl ik nergens op had toegezegd !! Ondertussen werd mijn zakelijk contract bij mijn leverancier waar ik zat per direct opgeschort TEGEN mijn wil in. Resultaat een extreem forse boete en een torenhoge maandelijkse rekening . De daarop volgende maanden tevergeefs geprobeerd er vanaf te komen zelf niet gelukt totdat ik dit nummer op internet tegenkwam ■ 06 85846538 ■ energie adviseur A&A die heeft het voor ons aangevochten en met resultaat van boetevergoeding tot teruglaatsing bij mijn oude leverancier en dat binnen… Lees verder »

Anna
Gast
Anna

Oplichters😠

Henri
Gast
Henri

In augustus vorig jaar werden we opgebeld met de belofte dat zij veel goedkoper waren dan waar we oorspronkelijk zaten. Alles afgesproken en in orde gemaakt. Maar het contract zou pas in juli dit jaar in gaan. Alles leek goed geregeld, tot we de rekening binnen kregen die vele malen hoger was dan was afgesproken en hoger dan bij onze oorspronkelijke leverancier.. Geprobeerd te bellen, geen contact. Meteen het contract opgezegd (op internet staat dat dat binnen 14 dagen moet, anders zijn er kosten aan verbonden) en vandaag kreeg ik een mail met daarin dat er kosten voor ons in… Lees verder »

alexandra
Gast
alexandra

Hallo Henri , het beste is om ze TOTAL te negeren . Ze hebben mij torenhoge boetes opgelegd , maar toen ik flink tekeer ben gegaan aan de telefoon werd alles terug gedraaid . Maanden later kreeg ik weer een rekeningetje van 25 euro binnen . ik heb de consumentenbond en Consuwijzer opgebeld , het blijkt dus dat ze geen poot om op te staan hebben zolang je nergens een handtekening voor hebt gezet ( schriftelijkheidsvereisten ) . Niet lang daarna kreeg ik regelmatig mails en brieven van een incassobureau ( buinhazen ) met de dreiging over een dwangbevel heel… Lees verder »

Jeroen
Gast
Jeroen

Te hoge tarieven (beloofd de goedkoopste te zijn)

Slecht bereikbare helpdesk

Incompetente helpdeskmedewerkers

Nooit antwoord op mail. (Altijd een automatisch bericht dat ze door grote drukte niet kunnen antwoorden)

Een jaarafrekening van €1680,- binnen 6 maanden?

Oplichters!!!

Philip
Gast
Philip

Ooit per ongeluk een contract afgesloten via een tussenpersoon. Ik kwam 16 dagen na telefoongesprek thuis van vakantie en had binnen 14 dagen moeten reageren. Te laat dus. Eigen schuld denk ik dan, maar tarieven zijn veel hoger dan bij Greenchoice en dan beloofd was, dus eigenlijk een beetje een cowboy tent daar. 1e afschrijving van veel te hoge premie gestorneerd en sindsdien een conflict (al meer dan een jaar dus). Nu willen ze vanwege onterecht opgelegde incassokosten van 53 euro de stroom afsluiten, fijne tent…..

Bram
Gast
Bram

Slecht en nog eens slecht, heb geen verdere worden voor!!!!!!!!!!!! ( We Helpen jou graag ) Dit is het zin van Total gas & power!!! Ze helpen jou in de hol. Een oneerlijke groep van personeel tot de directie. en ik ook sluit ik me aan mijn voorgaande, Mijn conclusie; – onbetrouwbaar – zeer traag en onprofessioneel – zeer slecht bereikbaar en slechte klantenservice – niet vriendelijk naar zakelijke klanten, het heeft me bijna een werkdag gekost en heel veel energie DUS: GA NIET MET HEN IN ZEE Reageren niet op mails, telefonisch onbereikbaar, advies van hen om contact op… Lees verder »

Renee
Gast
Renee

Ook ik heb een zeer slechte ervaring met Total. Bij het afsluiten van het contract via de Nationale Energie Vergelijker innovember 2018, zijn er afspraken gemaakt die niet in het uiteindelijke contract zaten. De startdatum van levering week af, de tarieven weken af en er zou in de tussentijd gewerkt worden met een “modelcontract”. Dit houdt in dat zij vrij zijn te berekenen wat ze willen. Na drie uur heen en weer bellen waarbij ik per medewerker andere informatie kreeg, heb ik besloten mijn contract niet in te laten gaan. Tot en met drie mei zou ik dit kunnen annuleren,… Lees verder »

HENK
Gast
HENK

IK WIL HET WOORD NIET GEBRUIKEN !!!! MAAR HET WOORD OPLICHTING ZOU GOED PASSEN BIJ DEZE FIRMA JE KRIJGT GEEN CONTACT ALLEEN ALS JE NAAR HET KANTOOR GAAT DAN BELOVEN ZE GOUDEN BERGEN GEEN TELEFONISCH CONTACT GEEN MAIL CONTACT DRUK EN GEEN TIJD WEL ONTERECHT BETALEN IK BEN ONMIDDELLIJK NAAR MIJN OUDE ZEER GOEDE ENECO GEGAAN DIE WEL DOET WAT ZE ZEGGEN U BENT GEWAARSCHUWD HET GAAT U KAPITALEN KOSTEN HELAAS KUNNEN ZE ZO DOORGAAN IK VOEL ME BEDROGEN === OPGELICHT ENZ ENZ !!!!!!!! GA NIET MET DIT BEDRIJF IN ZEE

Erica VGS
Gast
Erica VGS

Deze energieleverancier factureert niet nader verklaarde bedragen. Zij brengen onterechte administratiekosten in rekening. (Niet in het contract vermeld!) Wanneer wij per mail een goed onderbouwd betalingsoverzicht sturen reageren zij niet. Ook reageren zij niet wanneer wij per mail vragen hoe het zogenaamde openstaande bedrag is opgebouwd. Het enige antwoord is een incassobureau. (N.B. van Total zelf!!!) Telefonisch is het onverstandig dit incassobureau te benaderen. Zij laten je niet aan het woord, laat staan dat van enig uitpraten sprake is! Vervolgens gebruiken zij het pressiemiddel van afsluiting van energie. Iets wat (bij navraag van de netbeheerder) helemaal niet kan. Dit ligt… Lees verder »

stef schouten
Gast
stef schouten

1 ster is inderdaad al te veel , ik ben op dezelfde wijze belazerd door een tussenpartij die de total gas en power aanbied, gelukkig zijn er wel partijen die hun werk naar behoren doen!!! deze partij heeft me kosteloos bij de total ontbonden en teruggezet bij mijn oude leverancier. 020-2420178 vraag naar willem schoenmaker die gaat over de annuleringen

Laura Wever
Gast
Laura Wever

Een ster is al te veel. Wij werden compleet verrast met de mededeling dat we klant waren geworden en of we de standen door wilden geven. Gebeld en kreeg een raar verhaal te horen over een tussenpersoon waar ze al geen zaken meer mee deden. Het zou geregeld worden. Niet dus….. Na 4 weken hebben we een creditnota voor de voorschotnota van het gas. Maar veel verser dan de zin; wij hebben uw annulering in goede orde ontvangen komt het bij Total niet. Nog geen excuus helemaal niks. Gewoon oplichterij anders kan ik het helaas niet zien

Martin
Gast
Martin

Total gas en Power zijn grote oplichters. Sluiten nepcontracten. Zonder medeweten van klant. Ontving geen contract, zij hanteren een nepemsiladresvan mij. Nooit never enig contact gehad, toch contract voor 5 jaar. Kost maanden om er van af te komen. Reageren niet op mails, telefonisch onbereikbaar, advies van hen om contact op te nemen met chatmedewerker levert ook niets op.

Fred
Gast
Fred

Zoek bij jouw bank een vragen om terug te boeken jouw betalen een blokeren total gas & power. zoekt bij juridisch loket maak aangifte tegen total gas & power. maak een groep samen met anderen slachtoffer een roep een tv maatschap om te public alert om te maken.

Mirjam
Gast
Mirjam

Ik raad iedereen af om met Total in zee te gaan. Onze werkelijke overeenkomst bleek totaal anders te zijn dan het door ons geaccepteerde aanbod, met als gevolg dat wij iedere maand een veel hoger bedrag moeten betalen en hier vijf jaren aan vast zitten in plaats van de afgesproken één jaar. Wij proberen al vanaf augustus 2018 met Total in contact te komen, wat tot op heden niet is gelukt. Total is telefonisch zeer slecht bereikbaar en als het dan toch lukt, wordt gezegd dat wij een e-mailbericht moeten sturen. Inmiddels zijn we al vele e-mailberichten verder, zonder enig… Lees verder »