Total gas & power ervaringen 2020

56 bezoekers hebben een ervaring geplaatst over Total gas & power.

Lees alle informatie over Total gas & power. Er zijn in totaal 56 bezoekers met ervaringen over Total gas & power. Schrijf een ervaring over Total gas & power en geef een beoordeling. Hoe meer sterren Total gas & power krijgt hoe beter de kwaliteit.

Power Energie, internet, verzekeringen en meer

Beste energie aanbiedingen

Total gas & power

Total gas & power is één van de energieleveranciers op de Nederlandse energiemarkt. Bent u op zoek naar ervaringen, reviews, complimenten, maar ook klachten over Total gas & power van klanten. Wat zijn uw eigen ervaringen met Total gas & power?

Er zijn in totaal 56 mensen met ervaringen over Total gas & power. Door alle energieleveranciers te vergelijken kunt u gemakkelijk de beste keuze maken. Deel uw beoordeling over Total gas & power met andere mensen zodat zij ook de beste keuze kunnen maken.


FAQ

Is Total gas & power een betrouwbare energie aanbieder?

Lees de ervaringen. Er zijn in totaal 56 mensen met ervaringen over Total gas & power.

Hoe kan ik Total gas & power bereiken?

Om Total gas & power te bereiken kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice.

Heeft u alle ervaringen over Total gas & power gelezen?

Heeft u een goede positieve indruk gekregen door het lezen van de reviews? Dan kunt u naar de website van Total gas & power gaan en uw bestelling plaatsen. Leest u veel klachten over Total gas & power? Kijk dan verder naar andere energieleveranciers.


56 gedachten over “Total gas & power”

  1. Heb in 2019 voor € 764,09 aan elektra en gas verbruikt , correct volgens de meters , ook aangegeven door Total gas en power. Moet betalen : 3386,00!!!!! Zijn echt van de pot gerukt. Genoeg reden om contract te laten ontbinden.

    Beantwoorden
  2. Ben een contract aangegaan volgens total gas , kwam ik pas acher toen ik een brief beindiging van huidige maatschapij kreeg . totaal niet waar leveren ook geen bewijs als je daar naar vraagt . niet mee te comuniceren . Ik heb nog nooit zoiets vies meegemaakt . HEEL SLECHT !!!

    Beantwoorden
  3. Goedemorgen,

    Weer contact met hun gehad over mijn contract.
    Wat een mega slecht bedrijf.Lukt je bijna niet om er vanaf te komen en toren hoge boetes dreigen ze mee.
    Luisteren niet naar je verhaal, zijn brutaal aan de telefoon, zetten je onder druk en kan zo nog een tijdje doorgaan.
    Beste mensen, ga daar NOOIT mee in zee. Ik praat uit eigen ervaring.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  4. Total Power en Gas is het slechtste Energiebedrijf dat ik ooit heb meegemaakt… Ze zijn schofterig duur… Gas en Elektraprijzen zijn gemiddeld maar de netbeheerkosten zijn misdadig hoog… Waar Iedereen tussen de 160 en 200 euro betaald betaal je bij deze dieven 366,86… Ik moest een naheffing betalen van € 850 en die is per direct afgeschreven. Er wordt continu verkeerd gehandeld op mijn vragen… Ze zijn alleen bereikbaar onder kantooruren (zeer slecht dus)…

    Kortom ik ben daar weg als klant.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 33333
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 22222
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  5. NIET INTRAPPEN. DIT ZIJN OPLICHTERS!!!

    Ik werd ruim een jaar gelden gebeld met een prachtig verhaal dat ik maandelijks erg veel geld ging besparen etc. iedereen kent die mooi weer verhaaltjes allemaal wel. Ik ben er echter toch ingetrapt helaas. Ik moest direct aan de telefoon beslissen of ik over wilde stappen destijds. Ik geloofde die vertegenwoordiger en dat was een grote fout. Mijn eerste maand termijn was ruim 80 euro per maand meer als dat ik gewend was. Uiteraard gelijk gemeld maar om überhaupt iemand aan de telefoon te krijgen of antwoord op je mails is echt een nachtmerrie bij dit bedrijf. Ik kan nog veel vertellen over wat er in de tussentijd allemaal heeft plaatsgevonden. Verschrikkelijk gewoon. Als je met confronterende correspondentie aankomt, wordt hier of niet op gereageerd of weg weggewuifd met een of ander regelement. Kortom bijzonder onprofessioneel en disrespect naar de klant. Uiteindelijk ben ik overgestapt op een andere energieleverancier. Ik kreeg een boete wegens vroegtijdig overstappen van ruim €700 euro. Ook dit kwam als een verrassing en heeft de vertegenwoordiger uiteraard even weg gelaten voor het gemak. Ik heb doorgerekend wat ik uiteindelijk per maand kwijt ben geweest. Dit is ruim € 100 euro per maand meer als dat ik destijds niet was overgestapt.

    WEES GEWAARSCHUWD en trap er dus niet in. Je wordt bij dit bedrijf opgelicht.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  6. WAT EEN BOEVENPARTIJ!!!
    Per telefoon over gehaald om over te stappen. Binnen een dag spijt want wij zijn altijd zeer tevreden over Essent geweest (en nog). Nu een hoop gezeik over deze zogenaamde overstap. Trap er niet in mensen!!! De manier waarop ze handelen verdient zelfs deze 1 ster niet.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  7. Een aantal jaren energie van Total gas en power afgenomen en dat ging prima totdat we op gingen zeggen wegens verhuizing en overstap naar een andere leverancier.
    Nadat wij de meterstanden hadden doorgegeven bleef het lange tijd stil maar werd er wel elke maand geld van de rekening afgeschreven. Ondertussen al verhuisd en een andere energie leverancier genomen. Na dit ook verteld te hebben op Facebook werd ik benaderd door iemand van Total zelf en die is er achter aan gegaan. na heel veel excuses en toegegeven dat er wel het een en ander fout gegaan is een afrekening gegeven die bij het geloofwaardige in de buurt kwam maar betaald om er maar van af te zijn. ( dacht ik )
    Maar nee vandaag werd er in een keer een bedrag van € 4.85 bij geschreven van TGP en probeerde ze een bedrag van € 272.95 van mijn rekening af te schijven maar gelukkig had ik ze al geblokkeerd. Nadat ik ze gebeld had en eindelijk aan de telefoon had gekregen vertelde ze mij dat dat van een andere aansluiting was ( die ik helemaal niet heb) en dat ze vergeten waren de facturen te sturen ……….
    Maar ze zou het uitzoeken en mij terug bellen.

    Wordt vervolgd…….

    Beantwoorden
  8. ik dacht ik trap er nooit in en jahoor door dat ze net deden of ze mijn huidig contract na controleerde bij (eneco goed over te vrede ) hebben ze geluids opnames en daardoor mij een nieuw contract aan gesmeerd zonder mijn mede weten en waar ik niet blij mee ben
    total jullie hoeven mij nooit meer tebellen en ik zal iedereen waarschuwen voor jullie

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 44444
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  9. Sorry, maar bij mij werkt alles prima.
    Ik betaal echt minder dan voorheen bij GreenPower.
    Mijn tarieven zijn echt wel aangepast.
    En ik blijf nog lekker 4 jaar zitten met die lage tarieven!
    Dus: alle lof voor Total Gas Power!

    Beantwoorden
  10. My wife fell for their sneaky tactics and unknowingly agreed to their offer.
    Luckily for us, Total Gas & Power was so incompetent that they forgot to send us a copy of the contract. After months of phone calls, emails and headaches we are finally free of this dishonest company and their (even worse) ‘tussenpartij’, Quality Sale Solutions.

    Beantwoorden
  11. Ik werd verrast met het feit dat ik opeens total gas en power als energie leverancier had terwijl ik nergens op had toegezegd !! Ondertussen werd mijn zakelijk contract bij mijn leverancier waar ik zat per direct opgeschort TEGEN mijn wil in. Resultaat een extreem forse boete en een torenhoge maandelijkse rekening . De daarop volgende maanden tevergeefs geprobeerd er vanaf te komen zelf niet gelukt totdat ik dit nummer op internet tegenkwam

    ■ 06 85846538
    ■ energie adviseur A&A

    die heeft het voor ons aangevochten en met resultaat van boetevergoeding tot teruglaatsing bij mijn oude leverancier en dat binnen een termijn van een 1 week.
    Bravo

    Beantwoorden
  12. Oplichters😠

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  13. In augustus vorig jaar werden we opgebeld met de belofte dat zij veel goedkoper waren dan waar we oorspronkelijk zaten. Alles afgesproken en in orde gemaakt. Maar het contract zou pas in juli dit jaar in gaan. Alles leek goed geregeld, tot we de rekening binnen kregen die vele malen hoger was dan was afgesproken en hoger dan bij onze oorspronkelijke leverancier.. Geprobeerd te bellen, geen contact. Meteen het contract opgezegd (op internet staat dat dat binnen 14 dagen moet, anders zijn er kosten aan verbonden) en vandaag kreeg ik een mail met daarin dat er kosten voor ons in rekening worden gebracht omdat we niet binnen 14 dagen opgezegd hebben. Geprobeerd te bellen, wederom geen contact. Via de website een chat-sessie gestart, die meneer legde uit dat je had moeten annuleren 14 dagen nadat je de bevestigingsbrief hebt gekregen. Total verwacht dus dat je annuleert vóór je de eerste rekening hebt gehad. Als wij in augustus hadden geweten dat ze ons op zouden lichten met deze energieprijzen hadden we meteen afgezegd, maar wij kregen pas in juli een rekening omdat vanaf toen het contract in zou gaan. Het komt er dus op neer dat wij straks 1400 euro moeten gaan betalen door deze oplichtpraktijken. Binnen vijf werkdagen word er contact met me gezocht, maar aan alle klachten op internet te lezen denk ik dat we gewoon de sjaak zijn.

    Beantwoorden
    • Hallo Henri , het beste is om ze TOTAL te negeren . Ze hebben mij torenhoge boetes opgelegd , maar toen ik flink tekeer ben gegaan aan de telefoon werd alles terug gedraaid . Maanden later kreeg ik weer een rekeningetje van 25 euro binnen . ik heb de consumentenbond en Consuwijzer opgebeld , het blijkt dus dat ze geen poot om op te staan hebben zolang je nergens een handtekening voor hebt gezet ( schriftelijkheidsvereisten ) . Niet lang daarna kreeg ik regelmatig mails en brieven van een incassobureau ( buinhazen ) met de dreiging over een dwangbevel heel binnenkort . Ook hen heb ik laten weten dat ik niet onder de indruk ben , en nu zoveel maanden verder is het stil . laat je niet gek maken want daar speculeren ze juist op , mensen bang maken zodat ze toch maar gaan betalen . Ik wens je veel succes en hoop dat ik je hiermee wat kan helpen !

      Beantwoorden
  14. Te hoge tarieven (beloofd de goedkoopste te zijn)

    Slecht bereikbare helpdesk

    Incompetente helpdeskmedewerkers

    Nooit antwoord op mail. (Altijd een automatisch bericht dat ze door grote drukte niet kunnen antwoorden)

    Een jaarafrekening van €1680,- binnen 6 maanden?

    Oplichters!!!

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 22222
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 22222
    Beantwoorden
  15. Ooit per ongeluk een contract afgesloten via een tussenpersoon. Ik kwam 16 dagen na telefoongesprek thuis van vakantie en had binnen 14 dagen moeten reageren. Te laat dus. Eigen schuld denk ik dan, maar tarieven zijn veel hoger dan bij Greenchoice en dan beloofd was, dus eigenlijk een beetje een cowboy tent daar. 1e afschrijving van veel te hoge premie gestorneerd en sindsdien een conflict (al meer dan een jaar dus). Nu willen ze vanwege onterecht opgelegde incassokosten van 53 euro de stroom afsluiten, fijne tent…..

    Algemene indruk 22222
    Helpdesk 22222
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 22222
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 22222
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  16. Slecht en nog eens slecht, heb geen verdere worden voor!!!!!!!!!!!!
    ( We Helpen jou graag ) Dit is het zin van
    Total gas & power!!! Ze helpen jou in de hol.
    Een oneerlijke groep van personeel tot de directie.

    en ik ook sluit ik me aan mijn voorgaande,

    Mijn conclusie;
    – onbetrouwbaar
    – zeer traag en onprofessioneel
    – zeer slecht bereikbaar en slechte klantenservice
    – niet vriendelijk naar zakelijke klanten,
    het heeft me bijna een werkdag gekost en heel
    veel energie

    DUS: GA NIET MET HEN IN ZEE

    Reageren niet op mails, telefonisch onbereikbaar, advies van hen om contact op te nemen met chatmedewerker levert ook niets op.

    Een OPLICHTING

    de afrekening van 2018 ontvangen en het bedrag van alle termijnbedragen bij elkaar, moeten wij nu nog een keer betalen. Het zijn oplichters.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  17. Ook ik heb een zeer slechte ervaring met Total. Bij het afsluiten van het contract via de Nationale Energie Vergelijker innovember 2018, zijn er afspraken gemaakt die niet in het uiteindelijke contract zaten. De startdatum van levering week af, de tarieven weken af en er zou in de tussentijd gewerkt worden met een “modelcontract”. Dit houdt in dat zij vrij zijn te berekenen wat ze willen. Na drie uur heen en weer bellen waarbij ik per medewerker andere informatie kreeg, heb ik besloten mijn contract niet in te laten gaan. Tot en met drie mei zou ik dit kunnen annuleren, gisteren 1 mei heb ik dit per mail laten weten, vandaag, 2 mei, telefonisch nog een keer. Dit zou via email kunnen, echter, deze worden niet of heel laat in behandeling genomen. Telefonisch zijn ze ook zeer moeilijk bereikbaar, en ook nu kreeg ik weer andere informatie. Het was niet mogelijk meteen de opzegging schriftelijk vast te leggen.

    Mijn conclusie;
    – onbetrouwbaar
    – zeer traag en onprofessioneel
    – zeer slecht bereikbaar en slechte klantenservice
    – niet vriendelijk naar zakelijke klanten, het heeft me bijna een werkdag gekost en heel veel energie

    DUS: GA NIET MET HEN IN ZEE

    Beantwoorden
    • Ik ben idd ook erg geschrokken van de eind afrekening. Ook gelokt met lage tarieven.
      Total zakelijk zou veel goedkoper zijn omdat ik een b&b heb.
      Blijkbaar moet je echt grootverbruiker zijn om hiervan te profiteren.
      Vanmorgen contact gehad met Greenchoice. Nu een contract van 3 jaar en zij nemen de boete over. Scheelt me toch op jaarbasis 378 euro.

      Algemene indruk 11111
      Helpdesk 11111
      Energieprijzen 11111
      Overstapproces 11111
      Energierekening 11111
      Reclames 11111
      Bereikbaarheid 11111
      Klachtafhandeling 11111
      Beantwoorden
  18. IK WIL HET WOORD NIET GEBRUIKEN !!!! MAAR HET WOORD OPLICHTING ZOU GOED PASSEN BIJ DEZE FIRMA JE KRIJGT GEEN CONTACT ALLEEN ALS JE NAAR HET KANTOOR GAAT DAN BELOVEN ZE GOUDEN BERGEN GEEN TELEFONISCH CONTACT GEEN MAIL CONTACT DRUK EN GEEN TIJD
    WEL ONTERECHT BETALEN IK BEN ONMIDDELLIJK NAAR MIJN OUDE ZEER GOEDE ENECO GEGAAN DIE WEL DOET WAT ZE ZEGGEN U BENT GEWAARSCHUWD HET GAAT U KAPITALEN KOSTEN HELAAS KUNNEN ZE ZO DOORGAAN IK VOEL ME BEDROGEN === OPGELICHT ENZ ENZ !!!!!!!!
    GA NIET MET DIT BEDRIJF IN ZEE

    Beantwoorden
  19. Deze energieleverancier factureert niet nader verklaarde bedragen. Zij brengen onterechte administratiekosten in rekening. (Niet in het contract vermeld!) Wanneer wij per mail een goed onderbouwd betalingsoverzicht sturen reageren zij niet. Ook reageren zij niet wanneer wij per mail vragen hoe het zogenaamde openstaande bedrag is opgebouwd.

    Het enige antwoord is een incassobureau. (N.B. van Total zelf!!!) Telefonisch is het onverstandig dit incassobureau te benaderen. Zij laten je niet aan het woord, laat staan dat van enig uitpraten sprake is!

    Vervolgens gebruiken zij het pressiemiddel van afsluiting van energie. Iets wat (bij navraag van de netbeheerder) helemaal niet kan. Dit ligt in de lijn van verwachting hoe Total met haar klanten omgaat. Ver… heel ver onder de maat van wat fatsoen eigenlijk zou moeten betekenen!

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  20. 1 ster is inderdaad al te veel , ik ben op dezelfde wijze belazerd door een tussenpartij die de total gas en power aanbied, gelukkig zijn er wel partijen die hun werk naar behoren doen!!! deze partij heeft me kosteloos bij de total ontbonden en teruggezet bij mijn oude leverancier. 020-2420178 vraag naar willem schoenmaker die gaat over de annuleringen

    Beantwoorden
  21. Een ster is al te veel. Wij werden compleet verrast met de mededeling dat we klant waren geworden en of we de standen door wilden geven. Gebeld en kreeg een raar verhaal te horen over een tussenpersoon waar ze al geen zaken meer mee deden. Het zou geregeld worden. Niet dus….. Na 4 weken hebben we een creditnota voor de voorschotnota van het gas. Maar veel verser dan de zin; wij hebben uw annulering in goede orde ontvangen komt het bij Total niet. Nog geen excuus helemaal niks. Gewoon oplichterij anders kan ik het helaas niet zien

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  22. Total gas en Power zijn grote oplichters. Sluiten nepcontracten. Zonder medeweten van klant. Ontving geen contract, zij hanteren een nepemsiladresvan mij. Nooit never enig contact gehad, toch contract voor 5 jaar. Kost maanden om er van af te komen. Reageren niet op mails, telefonisch onbereikbaar, advies van hen om contact op te nemen met chatmedewerker levert ook niets op.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  23. Zoek bij jouw bank een vragen om terug te boeken jouw betalen een blokeren total gas & power. zoekt bij juridisch loket maak aangifte tegen total gas & power. maak een groep samen met anderen slachtoffer een roep een tv maatschap om te public alert om te maken.

    Beantwoorden
  24. Ik raad iedereen af om met Total in zee te gaan. Onze werkelijke overeenkomst bleek totaal anders te zijn dan het door ons geaccepteerde aanbod, met als gevolg dat wij iedere maand een veel hoger bedrag moeten betalen en hier vijf jaren aan vast zitten in plaats van de afgesproken één jaar. Wij proberen al vanaf augustus 2018 met Total in contact te komen, wat tot op heden niet is gelukt. Total is telefonisch zeer slecht bereikbaar en als het dan toch lukt, wordt gezegd dat wij een e-mailbericht moeten sturen. Inmiddels zijn we al vele e-mailberichten verder, zonder enig resultaat. Ook hebben we contact gezocht via de chat, maar daar wordt iedere keer beloofd dat er binnen vijf werkdagen contact met ons wordt opgenomen, zonder dat dit wordt nagekomen. Wij hebben inmiddels de afrekening van 2018 ontvangen en het bedrag van alle termijnbedragen bij elkaar, moeten wij nu nog een keer betalen. Het zijn oplichters.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  25. Onze zaak verkocht op 18 augustus 2018.
    Gelijk standen door gegeven,naam etc nieuwe eigenaar.
    nu bijna 5 maanden verder nog geen afrekening.
    Wel 1000 excuses van de customer service vele beloftes verder, en vele telefoontjes verder. Het ligt nog steeds op de backoffice.
    Nog geen afrekening,bv kan ik niet sluiten,omdat total gas en power heb ik er al afgehaald,niet zijn werk binnen bepaalde tijd kan doen.
    U bent gewaarschuwd,als u met hun moet communiceren.
    Een gefrustreerde zelfstandige.

    Beantwoorden
  26. Oplichter ontmaskerd: Total gas & power komt afspraken niet na en is niet ontvankelijk voor vooruitgang. Pas op voor deze ‘organisatie’.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  27. nooit bereikbaar, slechte service, dubbele afschrijvingen, contact is onmogelijk tenzij je alle dagen niets te doen hebt

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  28. Dievenbende

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  29. er wordt niet op mail gereageerd
    helpdesk niet bereikbaar
    Te hoge rekening in rekening gebracht
    3 maanden termijnen worden in 1 keer afgeschreven.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  30. 3 maanden facturen worden in 2 weken tijd afgeschreven
    helpdesk niet bereikbaar
    Op mail wordt niet gereageerd
    Op klachten wordt niet gereageerd

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  31. Nooit zaken mee doen.
    Eerst belt een MKB collectieven je op of ze een aanbod voor energie mogen doen.
    Vervolgens krijg je ongevraagd meteen een contract van Total waardoor je een boete moet betalen omdat ze je afsluiten bij je huidige leverancier. Dan blijkt dat ze een stuk duurder zijn dan andere leveranciers en vervolgens moet je ook nog een boete betalen omdat je van ze af wil.
    En de boete van de vorige leverancier betalen ze zelf ook niet

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  32. Geen zaken doen met Total Gas en Power,

    Dit bedrijf doet zaken met malafide bedrijven die ondernemingen offertes aanbieden en daarvoor mondelinge toestemming vragen. Deze nemen ze op, maar ondertussen menen ze daarmee een bindende overeenkomst aan te kunnen gaan met de klant.

    Ik kreeg facturen toegestuurd per mail van Total Gas en Power zonder ooit een energiecontract met ze af te hebben gesloten.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 22222
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  33. Verkopers van het ergste soort. Vaag verhaal over nieuwe manier van verkopen van energie aan ondernemers. Ik vroeg om ze informatie konden mailen: vraagt die eikel “naar welk adres kan ik de bevestiging sturen” Op die manier wordt je er dus ingeluisd, want dat stukje audio zal later bewijzen dat je akkoord bent gegaan.

    Beantwoorden
  34. Even een waarschuwing voor mijn mede-ondernemers: mocht je ooit overwegen om voor de levering van gas en energie over te stappen naar Total Gas & Power: NIET DOEN!!!

    Wat een contactgestoord, onprofessioneel en chaotisch zooitje is dat!

    We hebben al 2 jaar alleen maar problemen met ze en we komen er niet vanaf, omdat ze zulke absurde boetes hanteren. Iedere leverancier die we sindsdien gesproken hebben om over te stappen, begon meteen te zuchten toen we over Total begonnen. Het enige waar ze goed in zijn, is hun eigenbelang veilig stellen.

    Uiterst klantonvriendelijk, mails worden niet beantwoord, hun administratie is een zooi, je kunt niet eens inloggen op een eigen pagina om dingen in te zien of te wijzigen en ze komen hun eigen afspraken niet na. Ik heb zelfs de automatische afschrijving stop gezet omdat er geen pijl op te trekken was wanneer wat werd afgeschreven. Telefonisch zijn ze niet te bereiken. Het enige dat werkt, is de chat functie op de site. Die heb ik onlangs uit pure wanhoop eens geprobeerd en kreeg zowaar iets geregeld.

    Verschrikkelijk gewoon dat je als bedrijf met zulke slechte service weg kunt komen. De prijs is op zich ok, maar daar is ook alles mee gezegd.

    Wees dus gewaarschuwd. Wij gaan daar weg zodra het kan. Eindelijk weer rust in de tent en dat dingen gewoon vanzelf goed gaan ipv dat je daar bijna iedere maand achteraan moet.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 22222
    Energieprijzen 33333
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  35. Oplichters. Nooit zaken mee doen. Eerst belt een of ander telecom bedrijf je op of ze een aanbod voor energie mogen doen. Vervolgens krijg je ongevraagd een contract van Total waardoor je een boete moet betalen omdat ze je ONGEVRAAGD afsluiten bij je huidige leverancier. Dan blijkt dat ze een stuk duurder zijn dan andere leveranciers en vervolgens moet je ook nog een boete betalen omdat je van ze af wil, terwijl je in de eerste plaats nooit had gevraagd om klant bij ze te worden! Ben al 3 maanden bezig om mijn contract stop te zetten, ze komen telefonische afspraken niet na, bevestigen niets. NOOIT klant worden van deze oplichters.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 22222
    Bereikbaarheid 33333
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  36. Via Egi Consult heeft Total mij (mijn bv) een contract proberen aan te smeren en mijn (privé) contract met Energieflex opgezegd. Egi Consult (inmiddels failliet) heeft mijn gegevens via de KvK doorgespeeld aan Total en deze heeft klakkeloos geaccepteerd zonder handtekening of toezegging van mijn kant, dat ik een contract zou hebben afgesloten. De email die ze mij volgens hun zeggen hadden gestuurd was naar een niet bestaand email adres en ik kreeg uiteindelijk via de post een rekening. Mijn contract met Energieflex bleek beëindigd merkte ik vrijwel tegelijkertijd doordat ik een eindafrekening kreeg, terwijl mijn contract gewoon nog zou moeten doorlopen.
    Bij bellen naar Total werd dit uiteindelijk onderkend en zou Total het contract kosteloos annuleren en mijn energieleverantie terugzetten naar Energieflex. Helaas is Energieflex in de tussentijd failliet verklaard, waardoor ik de boete van 2x 50 EUR niet meer kan laten terug draaien, die in de eindfactuur door Energieflex in rekening werd gebracht. Die zou m.i. door Total moeten worden vergoed omdat zij gebruik hebben gemaakt van de oplichterij van Egi Consult.
    Maar niet alleen weigeren ze dit, nu krijg ik een brief van Total waarin wordt gezegd dat mijn contract (dat ik dus niet heb!?!?) binnenkort wordt beëindigd en ik wordt gesommeerd meterstanden door te geven omdat die anders worden geschat en de rekening hoger kan uitvallen…
    Hoezo, zoals beloofd door Total, kosteloos annuleren, rekening crediteren en mij compenseren. Ik krijg nu dreigbrieven, geen excuses en Total neemt geen verantwoordelijkheid. Ze nemen ook geen afstand van de praktijken van Egi Consult en andere tussenpersonen, maar gebruiken de term ‘onterechte aanmelding’. Het lijkt er dus op dat Total niet alleen deze malafide tussenpersonen de ruimte heeft gegeven voor fraude, maar met ze onder één hoedje speelt.
    Er zit niets anders op nu aangifte te gaan doen vanwege oplichting door deze criminele organisatie…

    Algemene indruk Not Rated
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen Not Rated
    Overstapproces Not Rated
    Energierekening Not Rated
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid Not Rated
    Klachtafhandeling Not Rated
    Beantwoorden
  37. Maar 1 woord voor; grote grote oplichters. Telefonisch zijn wij gebeld, met de vraag of zij offerte kunnen uitbrengen. Email ontvangen met offerte, waarbij je akkoord kan geven. Dit heb ik niet gedaan, maar omdat ik niet binnen 2 weken reageerde dat ik niet akkoord was, zat ik er toch aan vast. Je kan geen contact met ze krijgen, ze nemen niet op, en als je weg wil heb je boete van EUR 400. Ongelofelijk dat dit in Nederland allemaal kan

    Beantwoorden
  38. In one word (Thieving). Totally not satisfied.

    Total has made up a contract for me for 4 years which has been never accepted by me! And till now they don’t even know who made this contact.
    Now, after 4 months of weekly phones and emails, Total still don’t know even how I do have a contract with them. And the problem never ends!

    Regarding the Dutch law, TOTAL can be sued if they don’t solve my problem.

    This is a total thievery, poor service and not satisfactory.

    NOT RECOMMENDED AT ALL!

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  39. Wij zijn opgelicht trap hier niet in ! Zonder enige weten zijn wij overgestapt naar een andere leveranciers waar wij zelf niks van weten hoe ? Dat is me een raadsel ?! Ik heb het al een maand niet doorgehad tot ik werd opgebeld door mijn huidige leverancier die me belde om mij een reclame aan te bieden om terug te komen ?,ik dacht eerst dat ze een grap maakten maar het bleek echt zo te zijn !! We zijn daar gewoon afgemeld heb geen idee hoe dot heeft kunenn gebeuren ! Mijn vraag is welke maatregelen hebben jullie hier tegen genomen moet ik aangifte doen graag jullie mening en wat hebben jullie hier tegen gedaan ?

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk Not Rated
    Energieprijzen Not Rated
    Overstapproces Not Rated
    Energierekening Not Rated
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid Not Rated
    Klachtafhandeling Not Rated
    Beantwoorden
  40. oplichters, mensen opbellen die staan geregisteerd bij Bel-me-niet register. Ga je schamen

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  41. Ik heb zeer slechte ervaring met dit bedrijf, ik betaal nu maandelijks 60 euro meer in de maand en het is een 4 jaars contract. terwijl beloofd was dat dit goedkoper was dan ik had.
    De vragen die ze stellen zijn ook heel trikkie, Als je ja zegt, zeg je ja tegen de voorwaarden die je dan nog niet kent. En dan mogen ze overzetten.
    Echte oplichters.
    Ik ben heel benieuwd wat ik hiermee kan doen.
    Misschien wel bij KASSA neerleggen.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  42. Een werkelijk abominabel slecht bedrijf waarbij je wachttijden van 45 minuten hebt elke medewerker willekeurig wat opleest en tien verschillende antwoorden van tien verschillende medewerkers krijgt. Ook nadat je eindelijk van ze af hoopt te zijn blijven ze je rekeningen sturen en deze zelfs overdragen naar incassobureaus …………….echt een absolute afrader……tenzij je van kafka-eske toestanden houdt

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  43. NIET DOEN .regelrechte ramp
    ze doen helemaal niets voor je .

    Algemene indruk 33333
    Helpdesk 22222
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 44444
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 22222
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  44. Mensen!trap er niet in!! Enorme oplichters met een uiterst onbeschofte binnendienst! ( CASEY ) heet ze!! Wat een bizar slecht bedrijf.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  45. Via Mijn Inkoophulp bij Total in een contract geluisd. Ik ben al weken bezig met het contract op te zeggen. Maar elke medewerker die ik spreek of naar wordt doorverbonden is niet bij machte/ heeft de kennis niet/ zegt niet meer te kunnen doen. Elke afspraak die ik maak wordt niet nagekomen, zo zou ik in een klachtenprocedure komen en hiervan per mail een bevestiging krijgen. Deze heb ik niet gekregen. Ook zou ik de opname van mijn Inkoophulp krijgen en een mail over hoever ze met mijn case waren. Na letterlijk uren in de wachtrij en diverse medewerkers gesproken te hebben krijg ik steeds hetzelfde terug: vervelend voor u maar ik kan verder niks voor u doen. Omdat ik door foutieve informatie aan dit contract vast zit wil ik dat zij de torenhoge boete te betalen en mijn ongewilde contract ontbinden. Hier is nog geen gehoor aan gegeven,…

    Beantwoorden
  46. Zeer misleidend – zouden informatie opsturen – bleek contract te zijn. Heb dat direct geannuleerd. Nu maar zien of dat soepel verloopt.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  47. Total Gas & Power (van Total benzine stations) is een waardeloos bedrijf dat met malafide partners werkt en op misleidende wijze probeert energiecontracten te verkopen. Dit met zogenaamde korting voor ondernemers.

    Ze willen ‘slechts’ een voorstel sturen per e-mail en er wordt tot vervelends toe gebeld en aangedrongen dit te mogen sturen wat vervolgens telefonisch wordt opgenomen.

    Dit voorstel komt echt vele dagen na het telefoongesprek via de map ‘ongewenste mail’ binnen, of helemaal niet. Als je niet per omgaande reageert wordt dit voorstel automatisch in gang gezet en word je afgesloten bij je eigen energieaanbieder die je een boete geeft voor voortijdig vertrek binnen haar contract.

    Annuleren bij Total Gas & Power of haar partner kost vele honderden euro’s. Er wordt niet gereageerd op telefoon of mail. Stuur per direct een aangetekende brief naar Total Gas & Power, Prinses Beatrixlaan 5, 2595 AK Den Haag en naar haar partner als je deze naam hebt kunnen onthouden. Als het contract al ingegaan is kun je de partner achterhalen via het telefoonnummer van de Total ‘service’desk: 088 – 33 45 072.

    Total is zich zeer bewust van deze praktijken, haar eerste veelgestelde vraag op de website is nota bene: Ik heb een bevestigingsbrief ontvangen, maar ben mij niet bewust van een contract. Hoe kan dit? “.

    Ik roep iedereen op tot een totaal boycot van het Total concern, met name haar benzine stations. Dit moet per direct gestopt worden!

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  48. Wat een verschrikkelijk bedrijf. Ze werken bijvoorbeeld samen met mijn inkoophulp.nl die je op een hele sluwe manier een oor aannaaien waar je vervolgens niet meer vanaf kunt.
    Ze zeggen dat ze je vrijblijvende offerte opsturen maar dat doen ze pas ruim een week later en als die dan in je spambox komt en je er niet op reageert hebben ze je te pakken want omdat het zogenaamd zakelijk is mag dit geintje schijnbaar.
    vervolgens heb je een onnoemelijk duur contract voor 5 jaar aan je broek.

    Vervolgens geen opnamenummer doorgekregen en nu moet ik maar hopen dat het goed komt nu ik helaas de standen heb doorgegeven aan een collega.
    Vervolgens de boel opgezegd en mijn nieuwe energie maatschappij helpt mij deels de overstap boete te betalen.
    Omdat ze je gelijk een 5 jarig contract aansmeren help je voor elk jaar 200 Euro boete.dus totaal 1000 Euro

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 22222
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  49. Overschakeling was een ramp, elke maand een ander bedrag als voorschot, in mei 2018 een afrekening van 1 dag in mei 2017 ontvangen, facturatie systeem plat gelegen en dan opeens voor 4 maanden die nog niet gefactureerd waren meer dan 10 facturen ontvangen.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  50. Ik heb net een review achter gelaten. Waarom wordt het gepost. Mensen moeten toch de waarheid weten over total gas en power.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  51. Slechte energie maatschappij. Oplichterij.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  52. Tja. Tussenpersoon had een redelijk o.k. verhaal. Waren toe aan nieuwe leverancier en dacht waarom niet.

    Tijd geleverd gekregen zoals het hoort. Niets te klagen gehad, behalve dat ik er achteraan moest vangen om een rekeningnummer te wijzigen..afijn.. het zijn ook maar mensen..

    Dan ga je verhuizen komt de ellende.
    Naar meerdere waarschuwingen vanuit de netwerkbeheerder en er continu achteraan zitten bellen en mailen willen ze maar niet een verhuizing doorvoeren. Na anderhalve maand hebben we dus maar een andere leverancier opgezocht en storneren we tot op heden alles wat ze factureren.
    Vorige week was spontaan een bedrag van 485,- afgeschreven zonder specificatie. Storneren dus.

    Gewoon niet doen. Geen volwaardig bedrijf dit. Geeft alleen maar gezeur en koppijn.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  53. total power en gas is een van de slechte energy maatschappij die er is.
    Ze maken blunder van fouten waar zijn klanten de dupe van zijn.
    1000 excuses worden gemaakt maar klant blijft achter de feiten aan lopen.
    Ga met hun niet in zee want ze blijven fouten maken dat het stikt

    Beantwoorden

Plaats een reactie

elf + drie =